Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgen!

miep ze komen vandaag om 12 uur.. mn vriend kwam pas om 3 uur naar bed ofzo, met een heel verhaal dat de auto niet goed in mekaar gelast was en daarom zo lekte.. of heb ik dat nou gedroomd?? naja zal wel hahaha
    veel plezier met zeilen meid :D

jeetje leentje kleine meid alweer bijna 2. gaat t toch hard :D

dimple nou houd t dan nu nog maar even op hihi
    spannend

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Ik wil ook wel ff spieken..denk namelijk dat de balken op de 1ste etage te laag zijn voor M. Die vent is 2 meter en dat is me oude huizen nog best lastig. De badkamer is idd net wat minder...maar daar kijken we gewoon een paar jaar tegen aan en dan de sloophamer er tegen aan!
    Zit wel te bedenken dat het aan een wat drukkige straat is en schooltjes wat verder zijn.... hmmm
    Vind opzich de prijs ook meevallen voor deze, zullen ze in scheiding liggen en het huis weg moeten doen?

@miep...baal nu wel even, heb vorige week een stapel in de container voor mensen in nood gedaan, daar zat wel wat bruikbaars bij. Nou hebben die ook wat mazzeltjes;) Maar zal nu wel ff opslaan voor jullie.

3. nou de woningbouw meneer is er.. vond onze trap maar eng hahaha (vlizotrap) is nu op t dak aan t kijken maar schrok wel van de lekkage aan de binnenkant..
    ben benieuwd..

had van de week 2 digitale testen gekocht en kon t net niet laten..
    had ik beter niet kunnen doen want hij zei niet zwanger..
    ik weet ook wel dat t nog altijd 3 dagen voor mn nod is en niet met ochtendurine maar t maakt me dan toch weer zo onzeker.. blerg.. morgenochtend dus maar een gewone kvk er tegenaan knallen.. kijken of t lijntje weer duidelijker is... zucht.. sorry voor t geklaag hahaha

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Wat een zeikerd die woningbouw meneer, hopelijk kan hij het snel oplossen.

Probeer je zelf in te houden joh, tis nog veel te vroeg. Weet dat het moeilijk is. Laat je neit gek maken, is ook moeilijk.
    Nou, sterkte in ieder geval.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mamarieke...oww meid wat doe je nou?? Niet meer doen hoor...die test is voor donderdag en tot die tijd kv-teste...en ook niet meteen denken dat die vet moet zijn morgen...vette streepjes heb je pas met 6 weken zwangerschap ...tenminste ik wel met Siem.
    En die gekke vent moet niet zo piepen..met die enge trap de watje!

6. nou de meneer is weg, de lekkage is verholpen. was wel een aardige man hoor hihi alleen moet idd t hele dak vernieuwd worden, maar dat doen ze de winter niet.. ach ja als de lekkage maar verholpen is nu...

kweet t dimple ik moet me ook inhouden haha ik blijf maar positief met de test van gisteren.. en dan zie ik het verder van t weekend wel

7. hihi beast... ik zal t niet meer doen
    *tikt haar zelf op de vingers... foei*
    ;)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: ohjee.. Ik begrijp dat het moeilijk is om je in te houden, maar hopelijk lukt het je om nog even te wachten met de tweede digitale test!
    Ik had met N. Pas ver na NOD een knalstreep en dan te bedenken dat N. Een brusje die het niet heeft gehaald erbij in mijn buik had!
    Dus morgen een KV en op je NOD ofzo weer eens proberen!
    En gelukkig is de lekkage verholpen, doet me er aan denken dat ik ook even de wbv moet bellen waar die loodgieter nou blijft van mij radiator die ook lekt!

@ miele: helemaal vergeten maar een fijne vakantie!

Straks na N. Haar tukkie even naar het tuincentrum voor een mooie plant en daarna N. Droppen bij moeders dan heerlijk een avondje weg!
    Kom later nog we'll even lezen!

9. thx lola.. ik ben ook een beetje te voorbarig geweest haha
    ik doe morgenochtend een kv test en dan zondagochtend de digitale. zondag is mn nod.
    of er moet morgen ineens nix te zien zijn natuurlijk dan doe ik m lekker niet hahaha

maar denk dat t wel goed zit, net enorm zitten huilen om tori spelling op tv.. gaat ook nergens over hahahahaa

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nou....die is ook om te huilen hoor;):D

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    WHAHAHAHA!

@ MAriek: Zit echt wel snor hoor!!! :D

Zo N. had geen zin om te slapen, zit ik bij mijn moeder, we zouden ergens heen gaan, afscheid van oude meester van mij en mijn broers (gaat met pensioen), maar N. die tukt nu dus... :$
    Nou ja, moet nog de sleutel van mijn citybox inleveren dus had toch weinig tijd! haha!

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **makelaar nieuws** De taxateur taxeert ons huis op 220.000...en de geadviseerde vraagprijs daarbij is 239.000...heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ander verhaal dan makelaar nr 1. En....hij heeft eventueel 3 kandidaten:D:D:D

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    dimple??;)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: Wauw!!!! Wat goed dat jullie een andere ook gevraagd hadden!

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ja, sorry, ouders zijn hier, dus moet nog een beetje gezellig doen.
    Ben weer gestript, maar ben bang dat het weer op hetzelfde uitloopt.
    Alles doet wel pijn. Wie weet.

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    precies...wilde ff weten of de 2dex wat meer dee, pijn is in dit geval wel een redelijk teken, suc6 vannacht:D:D:D:D:D:D

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Past veel meer bij ons idee wat we hebben over dit huis **velen van jullie zijn nieuwsgierig (denk ik), hopelijk voor jullie halen we funda en kunnen jullie ongestoord spieken** Maar oooowww wat vind ik dit nu al zo spannend:p

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nog 93 pagina's en we moeten een nieuw topic openen...500 is niet veel........................voor ons:D:D:D

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Gaan we redden (voor het eind van het jaar) ;);)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

...als dimple nou 'eindigt' met een clif-hanger vanaaf, gaat dat van de spanning vást wel lukken :D

@Beast: kan me voorstellen dat het nu wel steeds echter/ spannender wordt. Krijg ik ook altijd al als ik alleen maar leuke huizen zit te kijken...
    Tweede makelaar klinkt een stuk beter! Boven woz in elk geval! Hopelijk wordt het wat met 1 vd kandidaten (of beter nog..laat ze lekker tegen mekaar opbieden :D )

@Marieke: OEN! Je weeeeeeeeeeeeeet toch dat je niet zo vroeg moet testen! Vet positieve testen duren lang hoor!
    Fijn dat de lekkage (in elk geval tijdelijk) gemaakt is.

@Rest: zwaaaaaaaaaaai! :)

Deel Deze Pagina