hahahaha tezzzz ik las het verkeerd: ik las jou zin van niet zo vroeg testen en dan meteen, fijn dat je lekkage verholpen is hahahahaha alsof ik lekte ipv mn huis.. naja zoals ik het las was t grappig dimple vervelend dat t nog niet wil doorzetten.. hopelijk gaat t vanacht wel gebeuren.. hier een beetje in een rothumeur... we zijn bij mn schoonouders geweest en we hadden ons voorgenomen om nix te zeggen. maar ze bleven zo lang doorzeuren over het ziekenhuis enzo dat mn vriend maar zei als alles goed is is ze weer zwanger. en dan verwacht je een reaktie als: echt???? wat goed!!!! gefeliciteerd maar toch even spannend en afwachten he. maar wel leuk joh! blablabla.. zoiets verwacht je dan... en zo ging het: chris had het gezegd, mn schoonouders kijken mekaar verschrikt aan alsof hun 14jarige zoon thuiskomt met t nieuws dat ie vader word.. t eerste wat mn schoonmoeder na een voor mijn gevoel hele lange stilte zei was: waarom vertel je dat nou??? (op een irriterende ondertoon alsof je verteld dat je chlamidia hebt ofzo) mn schoonvader daar direct achteraan: dat moet je niet vertellen want strax is het WEER een mis schieter... zoo wat voelde ik de grond onder me wegzakken.. ik wist gewoon niets te zeggen.. mn vriend maakte een opmerking van: nee volgende keer zien mensen t wel aan t geboortekaartje.. en toen zei mn schoonmoeder: ik heb zon last van mn knie.. ben gevallen met de fiets... WTF!!!!! later op msn bood ze wel hun excusses aan voor hun reaktie... maar we hebben dus hierbij besloten om t de komende 8 maanden maar tegen niemand te vertellen. ik snap heus wel dat mensen voorzichtig zijn. en we wilde het ook nog helemaal niet vertellen.. maar zon reaktie had ik niet verwacht.. de 1e keer vloog ze me huilend in de armen, de 2e keer omhelsde ze me nog.. maar dit was zo kwetsend. ben ik nu echt zon zeikerd als ik dit erg vind??? sorry voor mn klaagzang de laatste tijd dames.. knuffel
@Marieke, laat die mensen toch kletsen, is moeilijk weet het, even geduld tot de volgende test en dan lekker zelf gaan genieten.
Hier een rustige nacht achter de rug, dus niks gebeurd helaas. Alsof beebje het weet dat ik me dan een beetje schuldig ga voelen als schoonmoeder vandaag niet met haar bootreisje mee kan. En nu zal het wel tot volgende week blijven, krijg net een berichtje van Miele dat ze geen internet op het park hebben en dat ik dus pas volgende week kan bevallen Moet het dus allemaal zelf berichten als er dingen gebeuren, gaat toch wel een beetje lukken?
mogguh meiden... aangezien we nog * ondanks regenlaarzen ,en zuidwester * in de vakantie sfeer zitten , even niet veel op het net te vinden ...vanaf volgende week weer meer tot uw beschikking Maar dus geen BUB melding nog.......bummer.......maar kleine beeb is er gewoon nog niet klaar voor blijkbaar......* duimt dat het niet lang meer gaat duren voor je..* Je bent dus wel errug druk straks....én bevallen..én ons ondertussen op de hoogte houden..hihihi....wellicht een reserve Mielen zoeken??? *niet dat ze te vervangen is ... *
Indien ik echt niet in staat ben om iets hier te vermelden, heb ik jou tel nr in mijn tel gezet (stond nog op de hyves), is dat goed? Moet je ook op de sept mama pagina melden dan he.
hahaha..komt in orde !!!..verder alles nog steeds rustig..? Weet nog wel van Meagan dat ik het zooooooo zat was met 41 weken..zucht..was zo ingesteld op 39 omdat de jongens ook allebei met 39 kwamen...........tuttebel bleef mooi zitten hahahah Geniet nog even van je buikje..het gewobbel en gebobbel van de kleine in je buik.... Straks denk je met weemoed terug aan het gewaggel, je dikke enkels, de slapeloze nachten omdat je niet meer weet op welke zij je moet gaan liggen etc....oke...het lang verwachte kadootje is natuurlijk het mooiste van de zwangerschap......maar toch..ik vond het allemaal geweldig hoor! (achteraf..)
t gaat wel diaantje.. word beetje gek van mezelf... vanmorgen wel getest.. kreeg net zoiets lijntje als 2 dagen geleden, dacht dat ie wel donkerder zou zijn.. morgen ga ik dus echt niet die digitale test doen.. veel te bang om weer "nietzwanger" te lezen. had verwacht dat 1 dag voor mn nod wel een aardig lijntje zou verschijnen.. komt gewoon omdat k de vorige keren meteen al zulke mooie testen had.. dus ging er vanuit dat dat nu ook zo zou zijn... dus maakt me wel onzeker.. maar ja houd me maar vast dat t morgen pas mn nod is en dat ik daarna dan maar mooiere testen krijg.
Ow lieverd, begrijp wat je bedoelt hoor..je maakt jezelf gek....als er nou één richtlijn was kan je je daar op focussen..maar dat is er dus niet.. De één heeft 6 dagen voor NOD al een streepje..de ander pas ruim een week na NOD..is geen pijl op te trekken...deze keer gaat het goed..moet het goed...digitale pas over een paar dagen doen..en tot die tijd die krengen van de Kruitvat of Matcare...zijn ook heel goed is mijn ervaring...wellicht een keer proberen om te vergelijken...komt goed... schatje SMAK ! * heb je een foto gemaakt?..ben wel heel benieuwd *
hihi je bent een schat... ik zal proberen of ik m op de foto krijg.. test is een beetje geel geworden hahaha
nou ik zie op de foto echt vrij weinig.. de test is zo vergeeld dat je m niet goed ziet. maar in t echt is ie ongeveer t zelfde als die foto van 2 dagen terug. net ook nog even stiekum een testje gedaan omdat die andere zo vergeeld was. maar daar is t streepje nog lichter ..wel te zien maar niet op de foto te zetten .. dus sorry daantje... miss morgen een mooiere foto hahaa
He meiden, Allemaal de voeten nog droog??? Hier gaat het wat lastig, kelder is al flink nat, lekt hier langs het raam naar binnen. Dat hebben we nu met houten planken verholpen. En bij kippy in het dorp (mijn geboortedorp) gaat het helemaal goed... Rivier Dinkel treedt buiten oevers | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Pff, was zelfs net nog in het NOS journaal van dat cafe dat onderliep, daar reden we net nog voorbij, zagen ze filmen... Dimple, balen dat je nog steeds niet bevallen bent. Nou ja, kan natuurlijk nog vandaag, er kunnen dan nog 3 mensen (waaronder ikke ) de poll winnen als ik me niet vergis Leentje, van harte proficiat met je meisje! Hoop dat jullie een hele leuke dag hebben! Marieke, ik zou ook ff proberen te wachten met testen... moet eerlijk bekennen dat ik op die laatste foto niets zie... gewoon over een paar dagen een mooie dikke streep op de test! Oja, mijn zussie belde me van de week... zo sneu. Ze is vorig jaar november bevallen van haar zoontje en kwam er van de week achter dat haar kerel haar al wel ongeveer een jaar ligt te bedriegen met een ander. Ze heeft hem gelijk het huis uitgegooid...Wat een l*l.... Hij dacht ook heel arrogant dat het wel weer goed zou komen... hoezo plaat voor z'n kop...?????
wieffie wat sneu voor je zus!!!! typisch iets voor de smepquad! idd op de foto is t heeeeeel slecht tot niet te zien.. gelukkig staat ie er in t echt wel op.. anders zou ik helemaal gek worden.. maar ja we wachten het maar af.. begrijp er weinig van momenteel.. maar ik zie t van de week wel.
Middag! @ Leentje: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie moppie! Geniet er lekker van! @ Wieffie: Vervelend dat het zo nat is bij jullie. Hier is het aardig droog. Gisteravond ook de hele avond droog! @ Marieke: Ik zie idd niet veel, maar komt door dat gele idd! Zit wel goed hoor meis, je NOD moet nog komen! Ik had 1 dag voor NOD bij N. amper een lijntje, was net een indrooglijntje, ik ging er ook van uit dat het een indrooglijntje was en 1 dag na NOD zag ik wat, heel vaag, maar het stond er wel... Met de test van MVM was ie met ruim 5 weken ook nog niet zo knallend als gehoopt, dus het zit wel goed! @ Diaan: Lekker in het vakantie gevoel blijven ondanks de regen! Doe je goed! Hier vannacht om 5 uur thuis, was lang terug. In de foutste tent hier in de stad beland, maar we hebben ons rot gelachen! hihi!
@ Marieke: You're welcome! Die onzekerheid is killing... @ Wieffie en Kippy: Het is echt een prachtige kuiken! Wauw!