Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fijn dat je t leuk hebt gehad lola, kleine meid alweer opgehaald?

en idd.. als je eerst zon streepje op de foto kan zetten als op pagina 397 wat echt gewoon no way een indrooglijntje is.. en dan vandaag zon slechte foto hebt van een vaag lijntje, is dat echt killing.. nu is de test helemaal vergeeld en verbruind dus nu zie ik in t echt ook t lijntje niet meer..

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Tjee wieffie............wat verschrikkelijk voor zus.......grrrr....kan ik zoooooo pissed om worden he...kijk is het over ..is het over...maar wees dan eerlijk !!!:x
    Knuffie voor zus!
    *weer een prachtige spam van het kuikentje..zo'n mooi koppie!!*
    Hoe is het verder met jou en je mannen?
    Hier gelukkig hoog en droog...maar kan me voorstellen dat je echt even ziek bent als het water tot je knieën staat ...in je woonkamer ;);)
    @ Mamarieke.....komt goed schatje..komt goed!!!morgen word ie beter..en anders volgende week..maar hij gaat knallen !!
    @Lool..hoe is het afgelopen met operatie internet ?
    En lekker laat wezen stappen......heerlijk toch!! *bedenkt zich zelf dat het wel eeuwen geleden is dat ze is wezen stappen.....word weer eens tijd..als ik in A. ben bij my big brothers moeten we maar een keer afspreken!;)*

Nog steeds rustig bij Dimple...?........mobiel..Check....Red Bull..Check..wij zijn er klaar voor..Kleine Wup komt u maar !!! :D

3. ja dimple hoe staat het ervoor? :D:D

*ik houd nu op met zeuren hoor hahaha*

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: Ja dat is echt killing, maar dat was een rare gele test... Hmmm, waardeloos! Op naar morgenochtend! ;)
    Ben nog bij mijn moeder. N. slaapt, maar wordt nu denk ik wakker... Dan ga ik naar mijn huis, want er komt een vriendin en dan weer naar moeders om te eten, dat breekt het internetloze en tvloze avondje even! ;) hahaha!

@ Diaan: Internet doet het nog niet! GRRRR! Maandag komt er een monteur, om te kijken waarom ik geen signaal ontvang!
    Hahahaha, moeten we doen, naar die heule foute tent gaan! ;)
    Bij mij was het ook wel even terug... Wel een paar keer de stad in geweest, maar neit veel gedronken en op tijd terug, want ik had s'ochtends weer de zorg voor N. maar nu kon ik mij dus volgieten en hoefde ik niet te denken: Oh over 3 uur (bijvoorbeeld) wordt N. wakker en ik dus ook weer! ;)

@ Wieffie: Had even over het gele heengelezen! Wat een hond!
    Gatverdamme....

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @All, hier alles nog steeds rustig hoor. Niks aan het handje. Heb net lekker op onze nieuwe wii gespeeld.

@Wieffie, wat erg zeg voor je zus, goed dat ze hem eruit heeft gezet.

@Lola, foute tent = foute mannen. Heb je wel uitgekeken? Ja, ben ook een mama met veel zorgen;)

@Diaan, ik ben er ook klaar voor hoor, al ruim een week, maar de kleine helaas nog niet denk ik:(

Ik ga gewoon zelf de poll winnen:D

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke logich dat je zo in de zenuwes zit... duim hier met je mee maar die test van vamorgen is wel heel raar, misschien niet een goede geweest?
    duimen draaien dat de testen van de week echt heeeeeel duidelijk worden!

7. dank je baps.. mja ik weet t ook niet met die test.. had van de week ook al zon rare test, stond de controle streep helemaal links in t vakje en de 2e lijn stond helemaal rechts.. die heb ik maar weggegooid en als niet goed beschouwd.

ik zit al een tijdje aan de vitamine b complex tabletten, daar zit b12 in en ook foliumzuur, als je te kort hebt aan b12 kan t ook miskramen veroorzaken dus dit neem ik op advies van mn vk. het enige nadeel van die pillen is dat je urine er knal en knal geel van word. ik neem die pil meestal sochtends in. gister wist ik niet meer of ik hem nu wel of niet had ingenomen (hoezo vergeetachtig? vergeet ook steeds of ik nu wel of niet heb doorgetrokken enzo) en heb er dus savonds 1 ingenomen. dus misschien dat daarom mijn test zo geel uitsloeg omdat mn urine dus geler was sochtends als normaal...
    nu leg ik savonds de pil vast klaar en dan weet ik dus als die weg is dat ie is ingenomen hahaha
    ach ja... blond he :p

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kunnen ze je niet prikken op je B12 marieke? Of heb je geen fijne huisarts?
    Stel je hebt wel te kort kun je injecties krijgen!

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    **vliegt even binnen**Mariekske, geen zorgen maken. Ik heb deze keer echt heel erg lang moeten wachten op een knaltest. Dat was volgens mij pas na 20DPO. Mijn mvm test die ik rond de 5,5 week had die was ook niet super terwijl dat een test is die maar weinig nodig heeft**haast zich weer weg**.

10. lola, ja zou een optie zijn maar heb al zo vaak bloedgeprikt dat als ik t zou hebben hadden ze t wel gezien toch?
    maar neem t meer voor mn eigen gedachten hoor hihi kan nooit kwaad. en er zit ook foliumzuur in dus ach baad t niet dan schaad t niet.

leentje.. mja dat hoor ik "gelukkig" vaker dat mensen pas laat echt positief testen, dan bedoel ik dus een knaltest. ik had t ook pas met 6 weken hoor dat ze eraf knallen.
    maar vind t bij mij nu zo raar, maandag had ik een streepje, dinsdag niet, woensdag een licht lijntje, donderdag had ik een behoorlijk lijntje (die ik hier toen ook heb gepost) en gisteren niet zwanger op de digi en vanmorgen dan zon wazig lijntje op mn gele test. dus je zou denken dat na donderdag t lijntje toch donkerder moet worden en niet waziger.. maar als ik t zo zie dan vermeerderd het bij mij met de 3 dagen ofzo. dus zou die morgen duidelijker moeten wezen. dus ben benieuwd. maar ik zou dr over ophouden ;)
    sorry dames voor mn geklaag..
    ja steef.. wen dr maar aan hoor... t begint nu al dat gezeik van me :p

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Meis, klaag jij maar lekker hoor!
    Je hebt nog heeeeeeeeeeeeeeel wat te klagen voor je dimple overtreft! ;)

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *sorrie, verder even geen reactie. Het is hier DRUK met twee kids die allebei tegelijk in een sprongetje zitten, Feest joh*

13. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Hoihoi,

Nog steeds niet teruggelezen hoor, kom er gewoon écht niet aan toe! Het is hier in het bijna verdronken dorpie (zie álle tv zenders hahaha) altijd zoete inval en dan ga ik onze privé dingen natuurlijk niet openen op de laptop!
    Tis altijd wel gezellig, maar kom aan sommige dingen dus niet toe..
    Wieffie vertelde me echter het goeie nieuws en dus toch maar even snel achter lappie gekropen..

MARIEKE: HÉÉÉÉÉÉL ERG GEFELICITEERD MEISSIE! IK GUN HET JULLIE ZÓ!!! (En die test van morgen laat vást de strepen er vanaf stralen).

Liefs en tot (hopenlijk veel uitgebreider) snel

Dikke kus kip

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ marieke: kan nooit kwaad het te nemen idd!
    En klagen mag, je bent hartstikke onzeker, logisch toch!

@ leentje: fijne dag gehad?

@ steph: lukt het allemaal? Ik lees met regelmaat je babysite, leuk om te lezen!

Naaaa, verveel me dood zo zonder pc en tv... Gestreken, gedweild, gedoucht, afgewassen, getelefoneerd... Nu niets meer te doen! Hahahaaaaaaaa.....

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Heeeee, das niet lief van jou ;);)
    Klaagde veeeeel meer toen ik zwanger was van wuppie, vraag maar aan Miele. Die zat hier elke dag bijna aan het eind een koppie thee te drinken

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Leentje, op de valreep nog gefeliciteerd met jullie kleine meid! Heb je een leuke dag gehad?

Wieffie, wat een kl*te vent zeg, bah! Heel goed van je zus, gelijk eruit schoppen en noooooit meer binnen laten!! En is het waterpeil inmiddels al wat gedaald in jullie kelder?

Kippy, wat een geweldige foto zeg! smelt smelt... Heb je zelf ook veel overlast door het water of heeft het jullie huis overgeslagen? En hoe gaat het met meneer de Haan.

Marieke, what the f*ck is dat nou voor een reactie? Men wat kunnen sommige mensen toch gevoelloos zijn :x... En dan kan je achteraf je excuses wel aanbieden, over de MSN (hoe bedoel je persoonlijk) maar vind het echt geen stijl! En over die lijntjes, tja wat een onzekerheid zeg, echt killing. Maar je NOD is er nog niet he, en zoals Leentje al zei het kan gewoon nog even duren voordat ie eraf spat! Ik duim in ieder geval goed door voor een knetter positieve test!

Dimple, wilde trouwens nog even weten hoe de sollicitatie van W. was geweest vrijdag. Had hij er een goed gevoel bij? En hoop echt voor je dat het strippen deze keer wel gaat helpen!

Miepie, en hoe gaat het bij jou? Nog steeds een positief gevoel? Ik wordt trouwens in Almeloooooo behandeld. Ik vind nog geeneens dat gedoe met die ampullen van de pregnyl het ergst maar die vloeistof als je het erin spuit (zit nu al met tranen in mijn ogen als ik daaraan denk 8)). Dus helemaal geen medicatie na de tp? Nou super zeg!
    Ik duim lekker verder voor je!

Hier vandaag lekker wezen winkelen in Enschede en vanavond met mijn nichtjes en neefje naar de film geweest, de nieuwe Shrek, moet zeggen dat het een leuke film was. Maar was ook heerlijk om naar die kleintjes te kijken onder de film..
    En nog maar 4 nachtjes slapen en dan gaat het avontuur beginnen!! Nou ja bijna dan. Moet ook nog even alles op mijn werk gaan regelen. Wil namelijk de gehele dag van de punctie en terugplaatsing vrij en na de terugplaatsing wil ik twee weken halve dagen gaan werken. Mijn leidinggevende is het er al gelukkig mee eens nu maar eens gaan kijken hoe we het praktisch gaan oplossen.

Allemaal slaap lekker!!

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hahaha Dimple ik ben niet altijd lief, maar wel eerlijk! ;)
    Was je bij Wup nog erger? Dat is niet mogelijk!!!
    Ik hou op!
    Heb echt wel met je te doen hoor. Zat er bij Esmee ook best op te wachten, en dan duurt wachten lang en is het heerlijk als je dat eens kwijt kan.
    En om je man wat te ontlasten is dit forum ideaal om je frustraties over het zat zijn even kwijt te kunnen.
    Dus zeur lekker door en trek je niks van mij aan.

Daan, wat komt het snel dichterbij nu.. Spannend hoor!

18. ik schaam me dood!!!!!! leentje van harte gefeliciteerd met de kleine meid! wat schandalig!!!!!! hebben jullie een fijne dag gehad? (ben echt teveel met mezelf bezig sorrryyyy)

aaah dank je kippy.. doe je t rustig aan!!!

hihi dimple we klagen toch met zn alle :D heerlijk om hier even lekker te klagen.. als ik dat hier bij mn mannetje zou doen had ie me allang op straat gezet denk ik hahahahaha

daan dank je meid :D
    jij hebt dus een leuk dagje gehad :D
    fijn dat je leidinggevende het ermee eens is.. altijd fijn leidinggevende die meedenken hihi

steef zit toch es niet zo te zeuren mens :p
    waar blijft die onwijs mooie foto van mij en je mannetje nou :p
    snel weer even een bakkie doen he :D

19. bedoelde natuurlijk wel Stijn dan he ... niet dat ik stiekum met je man op de foto ben geweest ofzo :p

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oeps, ook ik vergeten!
    Leentje, gefeliciteerd met jullie kleine grote meid!!! Hoe was haar verjaardag? Is ze goed verwend?

Zal es even de foto zoeken Mariekske!

Deel Deze Pagina