morguh! bedoelde de laatste keer die eerste keer heb ik al hier breekt volledig mijn klomp, gisteravond na t douchen stiekum een testje gedaan (jaja ik weet t !!!) en er verscheen direct een licht streepje, dus ik denk, dat zit wel goed. wil ik net testen..... bloed.... maar ik had mn urine al opgevangen dus ik denk ik test gewoon, en ja hoor meteen een streepje.. hoe kan dit dan????? heb wel wat krampjes enzo.. maar en zwanger en ongesteld lijkt me niet echt kunnen... kan ik morgen t ziekenhuis zeker weer gaan bellen zucht.... waarom echt waarom kan het nou echt nooit eens normaal zijn bij mij?
t lijntje stond er echt meteen en is roze van kleur.. had de fotos in t negatief gezet en ook daar zag ik ze.. heb ik weer dit...
de andere fotos waren met mn foon genomen ...deze met de camera dus miss een verschil dat je t beter kan zien
Dat zijn gewoon echte streepjes marieke en geen indrooglijntjes hoor! Wanneer is je NOD? En wat waren je cyclussen hiervoor? Zou het een innesteling kunnen zijn? Had je dat vorige keren ook? Sorry kruisverhoor
Zwanger en toch ongesteld? | Mens en gezondheid: Zwangerschap laten we maar hopen dat dat t is dan... *had beloofd te stoppen met klagen, maar klaagt nog even lekker door hoor dames... sorry*
Hello, Marieke, het streepje is volgens mij echt roze. Ik heb even mijn testjes erbij gehaald. Ik testte 34 dagen na laatste ongi heeeeel licht positief, dat kon je echt bijna niet op foto zien. Ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad toen. Vaak was dat rond dag 20 maar ik vond dit maar echt een heel licht streepje bij 14 DPO maar ja. Hij was roze en je kon hem net zien. Twee dagen later was hij iets duidelijker maar ik had pas 7 dagen later echt een knaltest waarbij de testlijn even duidelijk was als de controlelijn. En het is bij iedereen anders. Kun je eens een foto maken van je testen bij elkaar? Hoe is het nu met het bloedverlies? Is het gestopt of niet? Spannend hoor! Ik ga eten en komt straks even terug voor een uitgebreide reactie.
mijn vorige cyclus was 32 dagen, de eerste keer na de miskraam was het 35, toen 30, toen 31, toen 30 en de laatste keer dan 32. dus ik ging van 32 uit.. vandaag zit ik op dag 32.. en heb dus al de hele week streepjes.. en vanmorgen zelfs duidelijker.. maar omdat ik ineens bruin bloed verlies schrok ik me dood. dus wilde eigelijk de test niet doen. maar ja had mn urina al opgevangen dus dacht doe m toch maar en jawel meteen een behoorlijk streepje. de donkerste tot nu toe. (op de foto wel wat minder goed te zien als in t echt hoor) maar toen ben ik dus gaan google en vond ik die link.. en dat zou kunnen kloppen vorige week een veeg bloed.. dat zou de eerste bloeding kunnen zijn, en dan nu op de tijd dat ik ongi moet worden bloed.. staat dus ook beschreven.. dus hopen dat t niet doorzet en snel stopt. zit gewoon te shacken hier
leentje zal kijken of ik alle testen op een rij kan leggen.. maar mn batterije zijn leeg dus eerst ff struinen voor nieuwe hahaha
De link bedoel ik, heb je veel bloedverlies dan? Of is het bruin? Ohw lees het al. Ik had ook bruinverlies in het begin, maar is het een beetje of best veel?
hahha je ziet op de foto helemaal geen lijntjes.. moest m snel maken omdat mn batterije dus leeg zijn en ik kan geen nieuwe vinden... de bovenste was mn eerste. staat echt een lijntje die van de 25e is t lijntje heeeeel licht.. de 26e zie je wel aardig op de foto, de 28 is die verkleurde van gister maar in t echt zie ik wel een lijntje en de onderste is t beste alleen valt die wat weg door de schaduw
Je zegt zelf al dat de streepjes iig donkerder zijn geworden, zkr die van vandaag en dat is heel positief! Hoe waren je streepjes bij de vorige 2x? Ook heel licht in het begin?
even naar de wc geweest, zit maar 1 druppel in mn maandverband en met afvegen een beetje, maar normaal als ik ongi word heb ik ook altijd last van spotting de dag voor t doorbreekt.. dus denk dat er weinig anders op zit dan afwachten...