zie je dat deze test ook helemaal vergeeld haha kleurt over een paar uur wel weer bij maar zoo stom ...
je zou maar nix te doen hebben behalve dit forum vol te gallen met wazige foto's en te zeuren hahahaha bloeden zet nog niet door.. alleen bij het afvegen nog steeds
Jeetje dimple , Iedereen heeft wel errrug veel last van je ''geklaag'' he ? Ik niet hoor Succes met de laatste loodjes meid , en hopelijk voel je je niet bezwaard om hier je beklaag te doen na alle meningen. Als je op het eindje loopt MAG je klagen. Tjee steef beetje last van het ontzwangeren ? hahaha Vond het persoonlijk ook niet echt grappig , maar ik heb jou ''humor'''dan ook nooit gesnapt Marieke , hopelijk is het bloed snel gestopt en blijven te tests positiever worden ! Dan zijn echhht geen indrogers !
@ marieke: jeetje wat een onzekerheid... Streep staat er zeker, maar dat bloed is vreemd.... Klote dat je nu niet de gyn kan bellen! Grrrrr! Ik duim voor je voor een goede zwangerschap! Dikke knuffel, maar zwanger ben je zeker!!!!!!!!
net naar de wc geweest.. het bloeden is minder.. laten we hopen dat t stopt.. ik ben gewoon zwanger.. geen ouwehoer meer nu.. klaar ermee hahahaaha dank je lola!!! knufff tja melmel.. steef en ik hebben nu eenmaal rare humor hahahaha hoest verder met je meid?
Hey, Marieke, hmmmm wat een gedoe zeg, bah! Volgens mij wordt de onzekerheid alleen maar erger of niet. En zeuren en ego zijn doe je niet hoor!! Daar is het forum voor, om lekker al je frustraties te delen! We duimen heeeeeeel hard verder? Heb je ook al gegoogled wat die gele testen betekenen? Vind dat namelijk ook wel erg raar. Heb al tientallen testen gedaan van de kv (tja de kv wordt echt rijk van mij) en nog nooit zo iets gehad. Lool, lekker wakker geworden in je nieuwe huis? Is alles nu geregeld met het internet? En slaapt die kleine meid nu lekker door? Stephanie, ja komt idd dichtbij *smiley die in zijn handjes klapt*. En ik moet altijd wel om je opmerkingen lachen hoor ! Iedereen zijn eigen humor, toch?Krijgen we binnenkort nog spam voor je twee kanjers? Bah hier weer regen... Blijf vandaag lekker binnen! Allemaal een fijnen dag!
daan denk dat dat komt door die vitamine b pillen.. die geven hele gele urine. dus denk dat dat t is.. maar ze kleuren later weer terug naar gewoon. is met die van gisteren ook gebeurd. vreemd he? nu t bloede minder is ben ik iets opgelucht.. hopelijk gaat t helemaal weg.. knuff
@ marieke: ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.... Na een MK ben je nog onzekerder... Vooral als de lijntjes niet zo donker zijn als je zo wil kijken! Grrrrr! Gelukkig is het bloeden minder. Is vast een innestelling! @ daan: ben helemaal vergeten op je te reageren! Gelukkig is je leidinggevende behulpzaam en is het ok als je doet zoals je beschrijft! Nog een paar dagen! Ik slaap heerlijk in mijn nieuwe huis. Internet en tv nog niet geregeld.... N. Was vanmorgen om kwart over 6 wakker! Zegt genoeg denk ik? Hahahaha!!!! Hier vanmorgen wezen zwemmen met N. En een vriendin. N. Doet een tukkie en als het droog blijft ga ik met N. Mijn broer en schoonzus naar de kermis! Gezellig.... Dus even me opmaken, heb net gedoucht en dan wachten tot N. Wakker is!
Ben er nog......... Marieke, ga jij maar lekker de komende 8 maanden klagen meid. Daan, wordt voor jou ook een hopelijk mooie en spannende tijd. Gesprek van Wili ging wel goed, hij wist waar hij het over had, ze hadden diverse technische vragen en hij wist de antwoorden ook, zat zelfs een instinker bij. Dus wel een goed gevoe had hij erover. Binnen 2 weken hoort hijof hij op gesprek mag in Apeldoorn (hoofdkantoor) of afgewezen wordt. Hier weer alles rustig gebleven, was vannacht weer wakker en kwam er gammel vanmorgen uit, half uurtje later kwam Wili eruit ben ik weer teruggegaan en ben net pas weer wakker geworden, dus had wel wat slaap nodig denk ik zo.
Lola, neem je een suikerspin voor me mee, wij zijn maandag ook naar de kermis geweest, zoooo lekker een suikerspin.
@ dimple: ik neem er 1 mee! Hihi! Stuur ik hem op! Balen dat er geen baby is geboren, maar lekker dat je even hebt kunnen slapen! @ marieke: hier nu ook regen! Anders wordt het alleen een kopje thee bij broer en schoonzus, die hebben de kernis voor hun deur dus als het droog wordt kunnen we altijd nog gaan!
mmmmmmmmmmmiddag! @Marieke: ik vind het toch een duidelijk verschil hoor: de eerste test tov de laatste. Beetje innestelingsbloed denk ik hoor.. (of heb je toevallig nog gesmept gister? ) @Leentje: nog hartelijk gefeliciteerd met jullie alweer 2-jarige dochter N! Wat heeft ze gekregen? Hebben jullie een leuke dag gehad? Verjaardagsspam? @Hier: gisteren zelf ook mijn verjaardag vast gevierd, vandaar dus niet (met woorden althans) aanwezig geweest. Zo meteen er nog ff uit want Y heeft een kinderfeestje en daarna maar eens lekker een middagje niks doen! Alvast genieten van mijn verjaardag, want daar heb ik morgen weinig tijd voor helaas Ik vind maandag echt de stomste dag van de week om jarig te zijn! Kids hele dag naar school en Y ook nog zwemles daarna, dus ben vooral heul veul aan het fietsen. En het zou nog rotweer zijn ook Gisteravond gelukkig wel gezellig gehad. Vanmiddag de foto's van het trouwen eens goed bekijken en zien of ik nog wat leuks te spammen heb Helaas had mijn vader de foto's nog niet klaar (zijn ROLLETJE was nog niet vol... ), dan hopelijk nog wat leuks van de jongens (helaas nou geen foto erbij van de jongens met hun giletje aan ) en nou het belangrijkste: Waar is Dimple?????! MELD! (diaan niks gehoord? ) edit: ah! Daar was je!
Nee hoor, nergens last van. Zo ben ik gewoon, Het zij zo. Fijn dat je ook even op hetgeen eronder staat reageert. Dat ik het wel degelijk erg voor d'r vind. Maar ik weet genoeg...
Sorry kan het niet laten maar jee marieke die laatste test is geel ja maar hallo he wat een duidelijke streep!! Dussssss gewoon beetje innestelingsbloed of je lichaam doet raar omdat het nog niet weet dat je zwanger bent hahaha maar je bent het gewoon hoor daar kan je niet omheen!
Ik kom heeeeel even inbreken hoor.. marieke!! Ik zie een streep meis!! Jeetje wat een spanning voor je. Ik hoop dat dit lieve kleine babytje in wording de volledige 40 weken blijft plakken lieverd... ik ga elke dag een positieve gedachte naar je zenden!! Had toevallig van de week nog op je site gepost dat heeft geholpen dus
tezzzz alvast gefeliciteerd... want dat ga ik morgen vast vergeten dus sorry alvast hahaha snoopy hihi ja toch? dat vond ik dus ook. kom net bij een vriendin vandaan en die had nog een lading testen liggen.. en ook ander soort, dus misschien dat ik strax er 1 tegenaan gooi. bedoel.. tis ten slotte mn nod dus nu mag t de hele dag door hahahahaha bruinverlies is steeds minder geworden, alleen heb wel de hele dag al een zeurende buik... dus t blijft afwachten. dames wel lief zijn voor mekaar hoor!!!!!
ooo vergeet ik een pagina verder te kijken hihi aaaah ingeltje dat is lief van je! had idd je berichtje gelezen dank je! ik hoop zooo dat t nu goed blijft gaan.. hoe is het met jou? en je 2 mooie kids?
Hey! Tezz, alvast een hele fijne verjaardag, morgen een druk programma dus weet niet of ik dan kan posten. Ik hoop dat het een mooie dag wordt met heeeeeel veel cadeautjes!! Dimple, fijn dat het gesprek goed ging, vind het altijd zo lullig als ze er een instinker bij doen, maar gelukkig had hij die door! Heeft hij voor de rest nog andere sollicitaties lopen? En nog steeds alles rustig bij jou? Lool, en nog droog gehouden en naar de kermis geweest? Maakt niet uit hoor als je soms niet op mijn reageert, ik vergeet soms ook wel eens dingen, als je het maar niet structureel doet ! En kleine meid om 6 uur wakker, my god. Speerkt N. vermanend toe dat ze wat langer blijft liggen zodat mama ook haar rust krijgt!!! Marieke en alweer getest met je lading nieuwe testen? Of ga je er morgenochtend pas weer een tegenaan gooien? En die krampen, zijn dat echt je ongesteldheidskrampen of een ander soort? Bapsie, hoi! Alles goed met jou? Toedels!