Zit nu op 10 DPO, 6 dagen na TP, Steef... streepje is nu na indrogen nog een stuk donkerder. Zal nog een pic proberen, maar kan alleen vanaf mijn telefoon ivm kabeltje wat ik kwijt ben .
Oh miep, wat zou dan geweldig zijn zeg! Niet meer tempen, alleen nog testen! Wanneer mocht je 'officieel' een testje wagen? En wanneer mag je terug naar het zh?
Sorry voor de ego even...en dat dan ook nog op Tezzz d'r verjaardag. Begin gelijk te twijfelen. Is het geen indrooglijntje? Maar stond er bijna meteen, maar eerst héél licht... Edit: batterij van camera is opgeladen, dus andere foto geplaatst met test van vanmorgen en net.
Jeetje, Miepie, ik zie duidelijk een lijntje....wauw, zou zoooo mooi zijn. Maar wat Spehanie zegt, mocht je officieel al testen? Vorige keren mocht dat toch niet omdat er een bepaalde stof nog in je lichaam zat. Of heb ik dat nu fout? Tezzz, GEFELICITEERD ouwe doos (sorry had ik even zin in) En wat een gemene man heb jij zeg, ik had allang de kadootjes uitgepakt. Lola, hopelijk wordt N niet ziek en jij sterkte vandaag. Zo Miepie en Marieke zwanger.....nu Miele nog.....en Daantje nog.
Steef, dat was van de pregnyl. Die heb ik nu ook gespoten inderdaad, maar nu maar 5000IE, vorige keer 10.000. Ik heb voor het weekend hartstikke negatief getest toen ik checkte of het hcg weg was (is normaal met 5000IE binnen 8 dagen, nu 13 dagen geleden gespoten). Dus lijkt me niet dat het daar van kan zijn... zou natuurlijk wel een heel duidelijk indrooglijntje kunnen zijn, dus ik blijf nog een beetje voorzichtig...eerst nog maar een tweede duidelijkere test.
mogguhhhhhhhh....Helaas nog geen beebjes nieuws....althans...van Dimple... Maarrrrrrrrrr..ik zie daar een fantastisch mooi streepje van onze Miep...meid wat fantastich zeg!!!! Hele dikke smakkerd!!!, is jullie zo gegund!! *word tijd voor een nieuwe camera hoor!!..gewoon eisen..heb je wel verdient * *moet gelijk even denken terug denken aan Frankrijk...we stonden ergens op een parkeerplaats toen er een zwangere vrouw met een soort van franse Moeders voor Miepie van de toilet af kwam..toen ze langs me opliep stak ik mijn duimen omhoog en zei ..de "Smep meiden je dankbaar !!!" Ze snapt er geen bal van , maar begreep door de duimen dat ik er blij mee was En mijn jongens natuurlijk..MAAAAAAHHHHHHAAAAAM..doe toch is normaal joh!!!* @ Mamarieke..hoe is het meis...? @ Tezzz..van harte gefeliciteerd lieverd!!! hele fijne dag vandaag!!! @ de rest..komt later...moet zo met de jongens naar de ortho en daarna gaan we kijken voor een nieuwe (2e handse ) auto.. Een Chrysler Voyager....ben benieuwd..plaatje was super... word vervolgd !
Diaan, gaaf, nieuwe auto. En da's ook een mega-grote, toch? Wij hebben gisteren ook een "nieuwe" opgehaald, lease-auto voor Miepman (neemt hij over van een collega, zo mag hij over een jaar alwéér een nieuwe uitkiezen ). Fototoestel is prima, voor mijn verjaardag net een nieuwe lens gehad, maar batterij was leeg na weekendje zeilen. Ik heb net de foto op de vorige pagina veranderd, staat er nu 1 van mijn camera op.... iets duidelijker.
Morgen! Tezz, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dus je bent al 3 dagen aan het staren naar cadeautjes. Knap dat je in ieder geval niet even gevoeld of geschud hebt (of heb je dat wel haha). Miepie, op de eerste ietwat wazige foto zie je duidelijk dat de streep roze is. En nu hij opgedroogd is, is hij helemaal duidelijk zeg! Wow dat is echt super. Hoeveel testen heb je nog liggen voor de komende dagen, want wij willen natuurlijk daaaagenlang mee gaan spieken. Mariekske, hoeist bij jou? Je spookt de hele tijd door mijn hoofd, het is zo spannend allemaal. Vandaag nog gestest of even een dagje overgeslagen? En hoe is het met de spotting. Normaal ben je voor deze tijd al even 'binnengewipt' en nu nog niet, dus dat zit me niet helemaal lekker. Hier alles goed. Druk weekend achter de rug. Ik kan nog even geen foto's van de jarige Ninthe spammen want ik heb het toestel op het kdv achtergelaten voor vanmiddag. Dus wordt vervolgd. Ze voelde zich al best jarig, al vond ze het soms nog steeds leuker om trampoline te springen ipv cadeautjes open te maken. Maar ze was met elk cadeautje blij en zei telkens waaaauuuuuwwwww om het vervolgens aan iedereen te laten zien. Het zingen en de taart vond ze een beetje raar met zoveel mensen maar ze genoot er wel van. Ik was wel kapot na zo'n dag. Vanochtend heb ik haar na 4 weken weer naar het kdv gebracht. Ze moest helemaal niet huilen ofzo maar ik moest weer even slikken, mietje dat ik ben. Die zwangerschapshormonen maken van mij een mak schaapje dat nergens tegen kan haha. Het is hartstikke leuk en fijn daar maar het idee dat ik haar wegbreng terwijl ik thuis ben (ook aan het werk hoor) zit me soms niet lekker. Terwijl ik het normaliter helemaal niet erg vind en ik heb ook wel tijd voor mezelf nodig. Ach ja...hormonen pfff.... Ik ga nu dus maar even aan het werk, dan doe ik nog iets nuttigs haha.
Nog 1 heel klein berichtje... sorry dat ik zo aan het hyperen ben....net gelijk nog een testje gedaan (nieuwe urine) en daar ook binnen een minuut een duidelijk streepje op.... shit man, er is er gewoon 1 blijven plakken!!! Voorlopig dan... eerst maar zien dat ik voorbij mijn NOD kom en dan een kloppend hartje te zien krijg... Zo, nu ben ik klaar met hyperen... back to work....
Leentje (SCHAAM SCHAAM), heb jou en N nog steeds niet gefeliciteerd, dacht er elke keer aan als ik het weer van een ander las, dus bij deze nog een keer.................. GEFELICITEERD MET JE MEISJE / N GEFLEICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!!!!!!!! En die hormonen....tja, wat moet ik daarvan zeggen? Ik wordt er ook gek van, zit om alles te janken hier
*schaam-smiley* (tweede al van vandaag, oops) Leen, vh weekend helemaal langs me heen gegaan, maar nog gefeliciteerd met je kleine meid!! Ben benieuwd naar de foto's... Dimple, ik vind het ook maar niks dat Mariek nog niet is geweest... had 'r gesmst vanmorgen, maar ook nog niks op gehoord... En bij haar móet het gewoon ook goed gaan, na 3 jaar samen hier op het forum niet-zwanger zijn moeten we nou ook maar eens samen wél zwanger zijn! Leen, heb er nu nog twee (want net dus al 2 gedaan), maar hou nu even op hoor. Had die tweede even nodig . Vrijdag ofzo maar eens een digi (als het nou goed blijft gaan). En dan stapje voor stapje verder.........
Miepie, zit ik even bij een ander topic te spieken, zie ik een foto van je test van vanochtend. Die is hartstikke mooi hoor (voor de nieuwsgierigen onder ons, ik spiek altijd even bij zwangerschaps en ovulatietesten ofzoiets en dan het topic foto's van zwangerschaps-of ovulatiestesten deel 4 ofzoiets. Ik heb net nog gespiekt en ben nu al de naam kwijt....). Spannend zeg!
Mmmm....een link werkt denk ik beter dan iets uit mijn geheugen over te typen: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/214731-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatie-testen-deel-4-a-380.html
Tsja... ik geloof nu idd ook wel dat ze positief zijn (lijkt op de foto altijd nog lichter dan in het echt...en die 2e is echt roze...)... maar nu nog verder zien te komen dan vorige keren. Zit nu pas op 3w3d, dus kan nog alle kanten op, maar op zich positief dat ie zo vroeg al zo positief is. Eerste zwsch op 3w4d positief, dag erna ook wel zo duidelijk als nu; tweede keer had ik na de 4w pas zo'n test. Maar ik zou er over ophouden .....
Jeetje Miep, wat een spanning zeg!! Duidelijker kan toch niet? En ik heb ook nog niks van Marieke gehoord... Ga er nu eentje uit bed halen. Stijn zet een flinke keel op. Voor Esmee even een filmpje van Bumba zoeken.