woeiiiiii..eindelijk is het dan zover!!! lieve Kip en meneer de Haan ...van harte gefeliciteerd met jullie kleine haantje FINN..was even hard werken maar dan heb je ook wat Geniet er heerlijk van en ik hoop dat jullie gauw naar huis mogen komen!! Wieffie jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie achterneefje!
Kippy en meneer de haan van harte met jullie zoon finn! Ben benieuwd naar de spam en het verhaal! geniet ervan! wieffie jij ook van harte met je neefje
Wie is nu de volgende op de lijst?? Beastie? Pfff ik ben kapot, Esmee slaapt eindelijk maar ik wil eigenlijk nog eten/stofzuigen en laptoppen ipv zelf slapen hahaha
Marieke, wat heb je trouwens een onzettend mooie tekst/gedicht op je site staan. Heb je die zelf verzonnen? Heel erg mooi!
en als we dan toch bezig zijn... Sarah draaide net van buik op rug!!! Met een spuitluier als resultaat haha (dandjes komen door)..
@Leentje: verbaas me er steeds weer over hoe veel N op je lijkt! Mooie foto hoor! K slaapt niet...hij is heus wel moe, maar heeft besloten dat ie liever al zijn knuffels uit bed gooit en huilt...hmmm...maar eens kijken of ie misschien nog dorst heeft... laterrr!
aaaah wat een moppie leentje!!!! leuk hobbelpaard ook trouwens thx voor t compliment. heb t grootste gedeelte zelf verzonnen ja.. soms zie ik ergens 1 zin en borduur ik daarop door.
Leentje, wat een grote meid ook al! En ook al zo'n lekker ding! Blurry, wat knap van Sarah! En al tandjes? Zielig als ze daar zo'n last van hebben. Schijn je wel spul voor te hebben om erop te smeren.
Meiden Heb bij thijmen zijn 3de tandje ontdekt puntje is er al ik denk zijn snijtandje gaat het niet een beetje snel zo Geen wonder hij had koorts 39,5 heb gelijk de huisarts gebeld of dat normaal was dat ie zo'n verhoging had Maar schijnt vaker te zijn met kinderen andere reageren er weinig op en sommige zelfs hevig Wel zielig als je ziet liggen en erg warm heb gelijk een paracetamolletje ( zetpil ) gegeven Straks maar weer ff kijken hoe het gaat met de verhoging Steph kan je meissie al staan joh wat knap zeg Kippy en man van harte proficiat met jullie haantje liefs tijgertje23
He meiden, Ik ben helemaal in luv... wat een mooi mannetje is Finn.... *extreem verliefde smiley* Ja, ik heb zeker foto's en die ga ik straks ff spammen natuurlijk! Met kippy gaat het goed. Wat last van dr buik maar ze ziet er verder heeeeeeeel gelukkig uit! Aangezien Finn met de vacuümpomp is gehaald is het mannetje wel wat misselijk en spuugt dus nog wel. Ook schijnt ie best hoofdpijn te hebben maar na die bevalling is dat natuurlijk niet gek. Kippy heeft wel een ruggeprik gehad en was daar super blij mee. Morgenvroeg rond een uur of 10 mag ze naar huis. Dan krijgen ze morgen ook de uitslagen van meneer de haan... dus we gaan hier ff heeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat alles goed is! ga ff de foto's regelen
hihi f5 f5 wat fijn dat t allemaal goed is verder! ben heeel benieuwd! en ik duim mega mega hard dat morgen alles goed is. fijn dat ze morgen naar huis mogen
En nog een foto Van de week ga ik mog naar kippy toe en dan zal ik zeker meer foto's maken en plaatsen!