Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Alle jarigen / kinders (nog) gefeliciteerd ! :D

Miep , Gefeliciteerd ! (ook in het andere topic ;) )
    Marieke en jij gaan echt wel lekker samen zwangeren !

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jaaa ik heb internet gevonden!! En precies op tijd, want er vloog hier een hoogzwangere postduif voorbij met goed nieuws!! Miep en miepman van harte gefeliciteerd! Dat quick en flupke maar goeie plakkertjes blijken. Hopelijk mag ik jou en mamariek gauw volgen! Hier alles ok, slecht weer maar we vermaken ons prima. Zaterdag naar de top gear stunt show geweest, echt super gaaf, bosch heeft ook de volle 50 minuten ademloos zitten kijken.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ohja..leentje nog gefeliciteerd met N en tezzz gefeliciteerd met jezelf!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miep: Die testen, ik hoef niet eens met mijn ogen te knijpen!
    WOOOW! Ziet er goed uit meid!!!!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh Marieke, ik zie je online! Jji ook goed nieuws?

6. morgen!!

als eerste tezzzz gefeliciteerd met je verjaardag meid :D:D

miep!!!! meid!!!! dat is helemaal super! jij bent gewoon lekker zwanger en dit keer blijft het gewoon lekker plakken!!!!!
    alvast een voorzichtige felicitatie... ik zit met je mee te hyperen hihi
    ben jaloers op je mooie test ;)

hier is t iets minder gezellig...
    vanmorgen op de kv wel weer direct een lijntje, alleen heel iets lichter dan die van gister, krijg m niet zo goed op de foto maar goed. met dezelfde urine digi test gedaan deze was negatief.
    en ik bloed ook meer dus ga maar uit van een vmk.
    van de week toch maar zon chromosoom test doen in t ziekenhuis dan.. want denk niet dat er zon wonder gebeurd dat de digi van de week wel zwanger aan geeft.

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, ik zie inderdaad wel het streepje staan, maar als ik het zo lees heb je er zelf ook niet veel vertrouwen in. Bah zeg, wat klote. Wel goed om zo'n onderzoek te doen, misschien komt er wel iets uit waar je iets mee kan. Dikke kus!

8. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Marieke, das balen zeg, maar ik blijf voor je duimen hoor.

Miele, internet in de buurt, Diaan begint zich al helemaal thuis te voelen als mijn buddy:D

Wij gaan zo maar eens een middagje naar mijn ouders om de tijd door te komen. Maar uiterlijk zaterdag is de kleine er, want Miele komt vrijdag weer thuis:D

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Miepie, wauw alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!!! En we gaan natuurlijk gewoon voor twee plakkers hoor!!! Oh wat super zeg, gun het je zo erg. Jij wordt gewoon mijn voorbeeld, in heel het IVF/ICSI avontuur :D!

Marieke, he jij wat minder nieuws zie ik. Begrijp dat je zelf de hoop ook al een beetje hebt opgegeven. Heel goed dat je voor een chromosoomonderzoek gaat! Dikke knuffel voor jou!

10. dank jullie dames,
    leentje denk niet dat er iets uitkomt hoor.. zei ze toen eigelijk al dat er zo goed als nooit wat uit komt, maar ja wij zouden wij niet zijn als wij weer anders zijn he...

dimple vind dat alle duimpjes nu moeten draaien voor miep. veel belangrijker dat het bij haar nu goed blijft gaan! dus laat je duimpjes maar los voor mij meid.. heel lief, maar denk dat het toch geen zin meer heeft.. dus alle duimpjes voor miep!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: En een stollingsonderzoek, heb je ook recht op na 3x mis...
    Hij is idd lichter! Dikke knuffel!

12. mja vinden jullie dat ik dit moet melden aan mn gyn dan???

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lieve Mariek, ik had je al even 'gesproken', maar nog een keer een dikke knuffel. Ik snap dat je er weinig vertrouwen meer in hebt...maar ondertussen weiger ik ook nog een beetje te geloven dat het fout gaat nu we eindelijk samen heel pril zwanger zijn.... Is het een idee om ondanks sat het onpraktisch is toch eens over de grens te kijken? In DL zijn ze zowel qua behandelingen als qua onderzoeken naar hh mks een stuk verder. In Dusseldorf zit een nlse arts, Scholtes. En je werk; als zij niet mee willen werken kan je het via de arbo arts spelen. Dikke kus en heel heel veel sterkte......duim ik nog even door

Daan, niet te hard mijn voorbeeld volgen hoor! Zie onderschrift....en dan moet Quick en/of Flupke zich ook nog gaan bewijzen....

Miele, geniet van de rest van je vakantie! Balen dat 't in DL ook zo regent.

Miepman weet nog even van niks...ben zo bang dat 't misschien alsnog fout gaat en hij dan weer zo'n verdriet heeft....eerst maar donker wordende testen. We hadden het er gisteren nog over, dat ik me heel positief voelde maar er niet meer in geloofde omdat ik vorige 2x erge krampen had op vijf dagen na tp...die heb ik nu dus op zes na tp........

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, dubbel...aan de ene kant vind ik van wel, ivm onderzoeken naar de mk's. Aan de andere kant....dikke kans dat hij dan roept dat je dus idd zelf zwanger kan worden en hij je voor aug 2011 niet weer wilt zien...kan jij denk ik het best inschatten....

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wauw miepie, ik zie ook idd streepjes!!! Wat een goed nieuws zeg! Misschien wel een 1e smep-tweeling!!! Mijn duimen blijven hier gewoon volop doorduimen!! Het moet nu gewoon goed gaan komen voor jullie!!!

Tezzz, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!

Marieke, wat balen zeg dat het waarschijnlijk toch weer mis gaat:( Bah wat rot allemaal. Ik zou idd ook gewoon dat chromosoomonderzoek doen, als er niets uitkomt dan weet je dat ook weer. Dikke knuffel voor jou!

Daan, overmorgen jullie voorlichtingsavond alweer! Ik hoop dat je snel miepie mag volgen en steeds donkerder wordende testen voor ons komt spammen!!

Dimple, he jammer nog steeds geen baby-nieuws :( Vrijdag ga je vast niet meer halen hoor met de kleine in je buik.... veel plezier bij je ouders vanmiddag!

Ik zal dadelijk mijn mannetje eens vragen om een nieuwe buikfoto te maken... is alweer 5 weken geleden.... BTW, ondanks dat ik nu niet veel misselijk ben ben ik al wel weer bijna 10 kilo kwijt... voor mij geen beter dieet dan zwanger zijn.

16. o god ja miep zo had ik t nog niet eens bekeken. dat word dan aug 2011 pas terug.. pffff nou ik kijk t wel aan

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *inbraak*

Marieke shit zeg:(:(:(hoeveel pijn kan iemand aan...
    Lastig wat je nu moet doen, al lijkt me onderzoek naar de miskramen ook wel fijn. Dikke knuf!

Miepie80, alvast een voorzichtige felicitatie!!:)

*uitbraak*

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke, melden aan de gyn lijkt me idd weer een extra struikelblok ivm langere wachttijd mocht het nu fout gaan en mocht je niet spontaan zwanger worden.
    Maar aan de andere kant, onderzoek lijkt mij ook prettig, want er kan wat uit komen, bij mij was dat dus ook het geval... Ik heb een stollingsprobleem, wat zwanger blijven bemoeilijkt....
    Dikke knuffel!
    Enne... Ik blijf duimen op een goede afloop, hoe is het nu met bloedverlies?

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, hier het linkje naar Dusseldorf; IVF Düsseldorf | IVF, kinderwens, Düsseldorf, Duesseldorf, voortplantingsgeneeskunde, onvruchtbaarheid, kinderloos, inseminatie, kunstmatige bevruchting, ICSI, TESE, Nord-Rhein Westfalen, onvruchtbaar, hormoon, gynaecologie, donor, genetisch onderzoe
    Je kan in elk geval even bellen om te vragen of ze wat voor je kunnen betekenen en wat hun advies is, toch? Heb het idee dat je nu zo niet serieus wordt genomen.....

Vind het ook echt heel moeilijk dat ik dan net positief test... extra naar voor je.... dus ik blijf eigenwijs geloven in jouw gevoel zoals je dat afgelopen week had!

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Heh bah zeg die stomme lijntjes die maar vager worden...had zo gehoopt dat het goed zou gaan bij Marieke.......maarja.....daar heb je op dit moment weinig aan he..
    besef me ineens dat "wij" best heftig zijn met z'n allen...het ene uiterste de geboorte van een wondertje...de testen..het geluk ..het andere uiterste vage testen, de miskramen.....het verdriet...
    Ik gun jullie allen zo veel geluk dat het slikken is als dat geluk een dikke deuk krijgt...

het komt goed..vraag me niet wanneer, jullie geduld is al te lang op de proef gesteld...maar het komt...het moet!

Maar ik blijf duimen dat jullie gauw een dikke test met een blijvend plakkertje krijgen.
    En ik duim ook dat Quick en flupke heerlijk gaan groeien in Miepies buik!!...

even anders..
    We zijn er over uit dat het een Chrysler Voyager word (Miep je hebt gelijk...een ruime auto met 7 zitjes.....bied ruimte voor nog een frummeltje was mijn idee.......al dacht hubbie er anders over...;)) maar zijn nog op zoek naar een goeie mooie..*degene die we vanmiddag zagen was afgeleefd door een familie hooligan, klein elftal, rugby team..wie zal het zeggen.....damn..wat zag die eruit van binnen..zonde...was een auto uit 2004...maar hebben er nog 5 op het oog..dus dat komt wel goed...

Zo even kijken in de badkamer..jongens hebben een feest vanavond.....dus flink in de weer met gel en deo, andere kleding weer aan...met andere woorden...puinhoop...*zijn net meiden...;)*

Kom vanaaf wel weer buurten..

Ohja...Leentje ..van harte meis!!
    @ Mielen fijn dat je internet gevonden hebt..mocht ik voor je moeten invallen als buddie hoor ik het wel....met alle plezier!:D
    @ Lool..monteur al geweest?

zoefffffffffff..is puinruimen

Deel Deze Pagina