Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Diaan: wie weet gaat hubby nog overstag als hij merkt dat er ruimte over is! We'll lekker een nieuwe auto...
    Monteur is geweest.. TV en tel doen het, maar mijn laptop doet het niet... Ligt niet aan de verbinding denk ik! Haha!
    Nja... Straks even verder proberen!

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Diaan, ik hou jou gewoon even aan tot Miele terug is hoor, volgens mij is haar internet niet echt in de buurt. Dus tel in de buurt houden.
    Morgenmiddag/avond gaat het beginnen hoor....ik win gewoon mijn eigen poll.:D:D:D

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ff snel..

Dikke knuf voor Marieke! Ik blijf nog steeds hoop houden hoor! Het MOET gewoon goed gaan. Vind ik. Is dus zo! KUZZZ

en dan...hoe tegenstrijdig...

@Miepie: zucht...zeg dat wel...vind het zo een veel bijzonderder (is geen woord maar je begrijpt me vast wel) verjaardag dan ik me gisteren had kunnen indenken.En toen ging vanaaf de zon ook nog letterlijk schijnen! :) Geniet van elk streepie meid! Wij genieten met je mee!

@All: bedankt voor de felicitaties! :) Ga zo mijn nieuwe naaimachine uitpakken :D ZIN IN!

@Dimple: nouw :( Pers dat kind er eens uit jij! Mijn verjaardag is bijna voorbij...
    ...naja...als ze maar op tijd is voor haar eigen verjaardag :D

Liefs en dikke kuzzzzzzziezzzzzzz

Tezzz

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heyyy..ben ik weer ff

@mariek,...wat kut dat je er geen vertrouwen in heb. Ik wil ook wel erg eigenwijs zijn maar ik voel mee met de zwangere..gevoel zegt veel. Maar hoop zo dat je ernaast zit.

@all...kreeg vandaag via me foon lekkere spam. Mieps test spam! heerlijk! **nu pas lees ik wat er vooraf aan ging ik kreeg meteen een test met een roze streep dus was meteen positief...** Lieve miep snap dat jej ej schuldig voelt maar ook jij bent zo erg aan de beurt!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    ff testen of ik iets kan posten vanaf mijn nieuwe foon.

Mariekske, ik zie je nieuwe onderschrift :(....is het bloedverlies erger geworden?

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mmmm...smileys werken nog niet, maar een dikke kus voor jou Mariekske!

7. hey lieve dames,
    het leek er idd wel op dat t goed doorzette, flink wat rood bloed. tis nu wel weer wat minder maar toch.
    net belde mn vk me op.. bijna een uur aan de foon gehangen, tis zon schat! ze zei idd dat t dan wel op een vmk leek en dat we nu toch maar zon chromosoom onderzoek moesten doen. dus morgen ga ik het ziekenhuis maar bellen. ze zei wel dat we maar niet moesten zeggen dat t nu mis was gegaan ivm wat miepie zei over het eventuele terug komen.
    dus nu dat maar eens laten nakijken.

verder niet terug gelezen. dikke knuff voor iedereen

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lieve Mariek, wat oneerlijk is dit zeg :(! Fijn dat je vk zo meeleeft en denkt, lijkt me idd verstandig om wel verder onderzoek te laten doen. Heb je verder alle onderzoeken al gehad? (bloedstolling, vitamines, schildklier) Ja toch? De kans is klein dat ze iets vinden, maar het kan zijn dat één van jullie een translocatie heeft waardoor het op deze manier niet lukt.
    Zou willen dat ik iets voor je kon doen om deze pijn te verzachten....

Nou, ben er vandoor, werken. Tot vanmiddag of later!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: dikke knuffel voor jou!!! Wat lief van je VK!
    We'll goed dat je onderzoek laat doen. Als ik jou was zou ik ook vragen naar de onderzoeken die Miepie al zei...
    Kan waardevol zijn mocht er we'll wat zijn....

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Hier alles rustig, Wuppie zo naar het kdv en wij gaan dan lekker nog even ons bedje in.
    Vanmiddag afspraak vk, hopelijk 3 maal is scheepsrecht.

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Heb trouwens nog wel goed nieuws, Wili heeft gisteren bericht gekregen dat hij volgende week vrijdag op 2e gesprek mag komen van de sollicitatie.
    Dan moet alleen de beeb er echt uit zijn, wat dat is helemaal in Apeldoorn.

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke hele dikke knuff geen woorden voor...

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    mogguh........
    kwam even snel knuffelen....ben weer weg..telefoon is mee Dimple..ik zou zeggen..
    HIJ MAG HOOR !!!! !:D

*richt zich even tot beebje....

Klein wondertje....het mag nou wel hoor...mama wil graag haar tenen weer zien, broertje wup wil lekker met je knuffelen en spelen..en papa heeft heel gauw een sollicitatie in Apeldoorn....ook jouw Smep "tantes" zijn erg benieuwd ..dus wat ons betreft...alles staat klaar..komt u maar !!!!

einde onderonsje*

Zoeffffff is weer weg! xxx

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Marieke, wat fijn iig dat je zo'n fijne vk hebt die de tijd voor je neemt. Ik denk dat ze je een goed advies heeft gegeven. Onderzoek kan eigenlijk geen kwaad toch. Misschien idd wat miepie ook zegt, info over Dusseldorf inwinnen. Ik heb daar ook veel goede verhalen over gehoord en moet zeggen dat de kwaliteit van zorg hier in duitsland echt prima is!
    Dikke knuffel nogmaals!

Miepie, heb je nog weer getest? Zal vast weer een nog dikker streepje zijn ;) Ik geloof dat wij hier allemaal met jou dat goede gevoel over Quick en Flupke hebben! Blijf gewoon heeeeeeeeeeel hard doorduimen!

Dimple, wat een goed nieuws dat hij op gesprek kan komen zeg! Hopelijk is het een leuke baan en helemaal voor hem! *Dan ff beeb toespreken... Nu is het tijd om buiten te komen spelen hoor! Mama, papa en wup willen je kunnen bewonderen en knuffelen en wij hebben al een hele poos vreselijk zin aan beschuit met muisjes.*;)

Hier vanavond bijeenkomst op de verloskamers.... ben benieuwd aangezien ze die hier in E'de allemaal vernieuwd zijn.... Nu ff aan het opruimen en schoonmaken. Tot later!

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    #4215 Miepie80, 31 aug 2010
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
    Wieffie, veel plezier vanavond! Hopelijk is de verbouwing wel helemaal af... in het UMC lig je nog in een bouwput.

Dimple, ik hoop voor je dat het gaat helpen, en de kleine er idd voor Wili's soll. gesprek is. Super trouwens dat ie op 2e gesprek mag komen!

Lool, hoe is het met Nena? Vannacht wel weer een beetje geslapen?

Beast, Lool, J zou enorm blij zijn met wat kleertjes! Ze hebben nog steeds geen idee waar ze vanaf januari zullen zitten... Maar als er dingen zijn die jullie anders weg doen; hier heel welkom!

Mariek, hoe is het met jou? Vandaag al gebeld voor een afspraak voor het chromosomen onderzoek? Vind het zo onbeschrijvelijk oneerlijk.... heel heel veel sterkte voor jullie allebei.

Ik ben zelf ook van blij wat omgeslagen naar angstig. Test is weer positief (KV; HEMA; CB), maar KV is niet echt donkerder dan gisteren, gewoon een duidelijk maar licht streepje wat er binnen 30 sec staat. Voel van alles (gisteren krampen gehad, die blijven aanhouden) maar ben zo bang dat het gelijk weer mis zal gaan... Nou ja, ook dan kan ik er weinig aan doen, maar het zou zo fijn zijn als het nu wel eens goed gaat ;). Ga eerst maar even wat eten, misselijkheid heeft gelijk de kop opgestoken (of eigenlijk heb ik het zondag en gister genegeerd, haha)

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wow miepie! Dus jij bent gewoon zwanger? Voorzichtig gefelicteerd!

Yup, ik ben er weer eventjes. Ik ben erg lang weggeweest omdat ik maar steeds geen cyclus had en ik vond het te lang om er hier maar op te wachten.

Nu is A. 18m en ik heb volgens mijn ovulatie test de 22ste mijn eerste ei gehad. Nu is het weer ouderwets wachten geblazen.
    Ik ben nu dus 9 dpo wat niet slecht voor mij is want mijn lp was altijd al zo kort. Ik had tot gisteren mijzelf allerlei dingen aangepraat, maar ik heb vandaag meer krampen die op ongi lijken dus...
    Wat vinden jullie hiervan vruchtbaar slijm gehad 6, 7 en 8 dpo en mss vandaag ook weer. Raar of niet?

Hie is het hier met iedereeen? Ik mis jullie wel!

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ik heb net (vind ik)goed nieuws gekregen van de vk.
    Ten eerste: ze heeft me weer gestript, maar heb er een hard hoofd in, zal wel niet doorzetten.
    Maar.......hier wordt je tegenwoordig bij 41 weken al naar de gyn gestuurd en bij 41+1 of 41+2 wordt je ingeleid, dus ik zalniet meer zo lang als bij wuppie lopen (41+4) en het zal er voor volgende week vrijdag zijn (soll.gesprek man) Ze gaan vrijdag al een fax sturen naar het zkh voor een afspraak op dinsdag (40+6), zodat het inleiden zeker niet op die vrijdag hoeft.
    Dan zal ik uiterlijk woensdag of donderdag al ingeleid worden.
    En het grappige is dat donderdag mijn schoonzus jarig is en die roept al 9 maanden dat ik niet op haar verjaardag mag bevallen, vind ze niet leuk. En dat interesseert ons helemaal niks.

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey dimple!
    spannend allemaal zeg. Je klinkt er allemaal heel rustig onder dus dat lijkt me een heel goed teken. Die babies komen altijd op hun eigen tijd joh! Mijn dochter was 11 dagen 'te laat'

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé Julita, welcome back! Fijn dat je cyclus eindelijk weer op gang begint te komen, heeft ook wel erg lang geduurd hè? Hoe is gft met A? Zag mooie foto's langskomen op FB. Het lijkt er idd op dat ik weer zwanger ben, positieve testen na een cryotp...maar is nog erg vroeg en test vandaag was niet donkerder dan gisteren. Zit ook pas op 11dpo.

Dimple, fijn dat de vk zo met je meedenkt en het einde voor je in zicht is. Hopelijk zal het inleiden niet nodig zijn...

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    he Julita! Wat grappig dat je nou net weer eens komt kijken. Zat gisteravond nog aan je te denken! (dacht bij mezelf 'goh hoe zou het met haar zijn? Of zou ze zich pas weer melden als ze in verwachting is? ') hihi...zou toch wel wat zijn als je nou idd zwanger bent zeg! (Ik heb een nooit vermoede gave :$ )

:D

Wat leuk om weer eens van je te lezen! Had je inmiddels al wel ongi's gehad? Geef je nog bv? Hoe is het in amerika? Vertel!!!

@Dimple: da's zeker positief nieuws! Het einde is eindelijk in zicht! (Hoop stiekem dat het strippen tóch nog helpt).

Deel Deze Pagina