ha die Tezzz! Ik ben van de zomer in Europa geweest iets van 2 maanden in NL maar ook in Zwiteserland en Italie, en we allemaal heel erg genoten. Ik was ook wel weer blij om weer thuis te zijn met me spulletjes verder hoor, maar ik ik mis het wel! Ik geef nogsteeds bv, maar ik ben sinds 2 weken echt gaan minderen. S nachts drinkt ze na heel hard werken nu al 2 maanden niet meer maar dat was kennelijk niet genoeg om de cyclus op gang te brengen. Dus toen ben ik allen s ochtends voor de dut en s avonds gaan doen en toen kreeg ik een week daarna meteen een eitje dus! Dus nog geeneen ongi gehad tot nu toe! 18 maanden lang! Ik ben gisteren voor een progesteroon test gegaan, en ik krijg als het goed is vandaga het resultaat. Ik had dat altijd aan de lage kant, en ik heb ook bij A 12 weken lang prog genomen. Ook zag ik dat ze voor HCG gingen testen, zal wel routine zijn ofzo? Maar op 8 dpo lijkt me dat wel heel vroeg. back, krijg ik ze zo aan de laan: 'ja, je bent dus niet zwanger....'
Hey, Marieke, wat super zeg dat je zo'n lieve vk hebt! En heb je inmiddels het ziekenhuis al gebeld betreffende het onderzoek. En ik hoor idd ook veel goede verhalen over DD (2 vriendinnen van mij staan daar onder behandeling). Alleen kijk wel goed uit met wat de verzkering dekt en wat je zelf wil vergoeden. Dikke knuffel voor jou! Miepie, zo bedoelde ik het niet hoor..... Hoop niet dat je het verkeerd hebt opgevat... Wat balen dat de test vandaag niet wat duidelijker was, maar het is nog maar 11 DPO toch en HCG verdubbeld toch maar 1 x in de 3 dagen? Dus op je NOD moet jij gewoon een super vette test in handen hebben!Ik duim voor je!! Dimple, 2 x goed nieuws dus! Fijn dat het einde bijna in zicht is en dat je eindelijk lekker mag knuffelen met je beebje. En super dat W. het tweede gesprek heeft! Wieffie, veel plezier met het bekijken van de nieuwe kamers (zit dat op het nieuwe moeder-kind centrum (of zoiets) in het MST?). Julita, weet niet of wij elkaar al eerder hebben gesproken, maar lees dat het jij voor een tweede gaat. Veel succes!!! Diaan, is idd wel een heeeele mooie en heeele grote auto! En heeeeel veel plek voor nog een kleintje, ha ha. Voor de rest alles goed met je? Hier nog één nachtje slapen. Morgenochtend dus de twee uur durende voorlichting. Ben heel erg benieuwd! Allemaal een fijne avond!
Lieve mariek, dikke knuff meid, wat krijgen jullie toch veel te verwerken. Wat kut zeg! Komt voor mekaar! Enne lieve miep, weet dat het erg moeilijk is, maar doe nou eens een dagje geen test. Je kan toch niets anders dan afwachten....is heeeeeeeel moeilijk maar toch je maakt jezelf dol. Je bent onwijs PUPO! en van Pupo moet je ook een beetje genieten...althans proberen Positive thinking en dromen...en dromen dat de dromen deze keer uitkomen!!! @julita...HEEEYY Beeb, welcome back. Dus baby dancing voor nr. 2? @all...papa M heeft vandaag met een Siem gezeten die in een sprong zit...2½ later dan normaal....want jah hij is 2½ eerder geboren....klopt helemaal dus En een Jasmijn die brood in haar oren dee...probeer dan maar eens serieus te zijn...ik ga dus maar aan de opruim want daar is NIX aan gedaan. Oja...makelaar is op vakantie en wij erna dus hij komt pas 11 sept. Dan wordt het officieel! (nog beetje tijd voor het grote opruimen)
Daan, spannend! Laat je morgenavond weten hoe het was. Ben benieuwd of je nog iets nieuws te horen krijgt Julita, wow, nog steeds aan de bv... wel fijn dat je lichaam je cyclus nu direct weer oppakt nu je afbouwt. Hopelijk dit keer geen jaar lang wachten op een volgend wondertje!
Beast, haha, arme M . Ben heel benieuwd wat deze makelaar gaat zeggen, hoop voor jullie dat jullie een beetje snel een koper vinden (maar dat moet haast wel goed gaan met zo'n schattig huis!) En je hebt gelijk hoor, moet eigenlijk gewoon niet meer testen tot vrijdag (=NOD), maar na vorige twee keer en nu Marieke ben ik toch wel heel erg bang dat Quick of Flupke wel probeert, maar niet blijft plakken (al voelt het stiekem wel heel goed... en weet niet in hoeverre het door de + testen komt, maar ben vandaag flink misselijk geweest en buik is ook druk aan het rommelen... maar ondertussen ook afscheiding zoals altijd net voor ik roze krijg... dus....)
??had ik dat niet verteld....hij heeft het 220.000 getaxeerd en adviseert 235.000 als vraag prijs...klinkt veel logischer en hij had al 3 potentiële kandidaten En we hebben wat geduld hoor we willen weg, we moeten niet weg dat is al heel anders
Joh ik denk dat ik nog erger als jou zou zijn als ik in je situatie zou zijn...probeer je alleen niet zo gek te maken. Q en F gaan het gewoon doen..ff een koude start maar gaan het helemaal doen...alleen mama vind het gewoon te spannend, en gelijk heeft ze! door elke dag te testen wordt je ook een beetje mal...ze voor je ochtend plasje nix klaar dikke kans dat je morgen geplast heb voordat je het kon opvangen ....eeen je wil het natuurlijk alleen doen met ochtend urine Weet B het al??
O, zal ik dan gemist hebben... klinkt een heel stuk beter dan die 199.000 (of zoiets) inderdaad! Nou nog zelf een huisje vinden... B weet nog van niks, jullie zijn de enigen, haha. Ben zo bang dat het uiteindelijk toch op niks uitloopt en hij dan erg verdrietig is (en het helpt wel dat hij bijna niet thuis is op het moment; ik slaap al als hij thuiskomt en om 7 uur is hij de deur weer uit... dus wacht even een iets rustiger moment af ). Tests gisteren waren trouwens niet met ochtendurine , gewoon 's middags na een paar bakken thee.
OOwww die B..hij moest eens weten. Snap wel dat je hem het verdriet wil sparen..maaar dat zwanger zijn kan je niet lang veborgen houden...eeens komt het uit! Wanneer heb je bloed test? maandag ofzo?
ff snel.. @Julita: ben benieuwd naar de uitslag! Tja...of er al hcg te detecteren valt weet ik niet, maar hopelijk is je prog hoog. Heb je in elk geval zeker een ei gehad! Don't be a stranger he @Miep: pfffff...vind het wel knap dat je dat voor je kan houden zeg...ik zou er speciaal de wekker voor zetten om het rustig te vertellen denk ik...na de bloedtest vertel je het toch wel hoop ik??? @Beast: ohhoh!...en iedereen op H maar lekker maken met dat je binnenkort iets spannends te melden hebt! Duurt het gewoon nog bijna 2 weken! (lekker hoor, al die leuke dingen in het verschiet...heb ik het niet over het opruimen natuurlijk ) @Diaan: ...zucht.. ik wil ook wel een grotere auto.... inclusief nog een frummel @Marieke: KNUF! @Dimple: succes vannacht! @Lool: jij ook! (had begrepen dat afgelopen nacht beter ging gelukkig?) @All: laterrrrrrr liefs Tezzz
om 21.30 Herman de Blijker in nieuw zeeland...op rtl4 voor iedereeen die benieuwd is naar nieuw zeeland Siem is tevree...op speelkleed in de kamer beetje druk doen voor z'n laatste voeding
Ik ga het hier misschien nog spannend maken: De pijnscheuten blijven komen, vorige week waren ze ca. 4 uur na het strippen wel over. We zijn nu al 6 uur na dato. Er zit absonluut geen regelmaat in en er is er nog geen eentje langer dan 30 seconden geweest, dus of het duurt nog een tijd of het blijft nog even oefenen. En ze zijn nog makkelijk op te vangen.
@Dimple: oeh spannend! Bij mij waren het na het strippen ook wat krampen die wel bleven maar zonder enige regelmaat...hopelijk kun jij ook nog een nacht doorhalen voor je écht aan de gang moet ...en ik herhaal: succes vannacht!
Nog even snel binnenwippen. Heeeej Julita, het wordt dan weer spannend bij jullie. Knap dat je nog steeds bv geeft. Fijn om iets van je te horen! Daan succes morgen! Dimple, ik wens je al voorzichtig succes vannacht en spiek morgen meteen even op mijn foon hoe het er mee gaat. Tezz, wanneer krijgen we SPAM van je jurk, ik ben ontzettend benieuwd. Miepie, volgens mij zie je het beste verschil om de 2 dagen want dan verdubbelt het hormoon ofzoiets. Maar de streep staat er nog steeds erg duidelijk. Beest, al 3 potentiële kandidaten terwijl het nog niet te koop staat. Spannend hoor! Hier alles goed. Morgenmiddag om 14.00 uur een afspraak in het zh om nog eens naar de placenta te laten kijken. Ik vind het stiekem best een beetje spannend moet ik zeggen. Morgenvroeg maar even het e.e.a. kortwieken hahahaha. Wieffie, 10 kilo kwijt! Het beebje pakt altijd toch wel voldoende voeding dus dat maakt niet zoveel uit, alleen voor jezelf is het denk ik best pittig. Hoe voel je je verder? Kippy, ik had nog niet gereageerd op de mooie foto! Het lijkt wel alsof hij door een fotograaf is gemaakt. Erg mooi zeg. Hoe gaat het met mijnheer de Haan. Marieke, hoe gaat het nu met jou. Heb je nog gebeld voor onderzoeken. Lool, een hele fijne nacht toegewenst. En iedereen die ik vergeten ben: welterusten!
avond miep oooh spannend meid, jij bent gewoon zwanger punt! verdorie hoor anders word ik boos op onze beide buiken!!!! enneh zulke testen smiddags na de thee? jij bent zwanger en jij blijft zwanger! puh! ik heb gesproken julita welkom terug meid! wat leuk dat jullie weer bezig zijn! heb je niet een spammetje van jullie kleine grote meid? spannend daan! nog 1 nachtje slapen beast.. aaah en heeft papa t overleefd hihi.. tja hoe kan je ook serieus zijn met zon humorvol kind he hihi dimple oooo spannend meid.. ben benieuwd leentje hoe voel jij je dan? jij schiet ook alweer aardig op!! tezzz hoe was je verjaardag meid? eeh jij was toch jarig? of was dat nou iemand anders? pffff lijkt wel of ik nog altijd zwanger ben.. vergeet alles... ongi is trouwens ook over.. t leek gister toch echt op gewone ongi, dus zondag wat bruin verlies, gister rood, dacht ongi, en vanmorgen werd t alweer bruin en nu al zo goed als weg.. grrrr.. dus van t weekend voor de zekerheid toch maar even een digitale er tegenaan gooien, volgend weekend namelijk kleintje kermis.. en dan wil ik wel zeker weten dat ik aan de zuip kan hahaha
o vergeet ik mezelf hahaha nou heb nog niet gebeld vanwege t feit dat ik dus eerst t weekend nog wil afwachten. ga dr vanuit dat t gewoon vmk was hoor .. naja gewoon gewoon hahaha... maar voor de zekerheid. en dan gaan we anders maandag naar t zh en meteen bloedprikken...