Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Dimple, wat een supermooi mannetje! En wat ben je al heerlijk snel aan het spammen ;) :)!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    <3 Heerlijk dimple...pffff wat is de mijne al groot (schoentjes maat 74 past ie nog maar net...de reus!)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Oja Gerard Joling in dorp vandaag kwam hem toevallig tegen...hij kon z'n blik niet van me kar afhouden...zo pittig zei hij (heb nix met die vent en z'n muziek al helemaal niet maar van alle homo-bn'ers is hij wel de leukste):D

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heeft ie dan wel goed gezien ;) Grappig hoor...

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag dag,
    ok ik kwam even zeggen dat ik een test heb gedaan vanmorgen en die bleef helemaal spierwit...
    Ik snap er ook niks van want ik had dus een dag of 3/4 vruchtbaar slijm, dus mss heb ik dan pas een ei gehad. Aaaargghh! Zo frustrerend.
    Ik word zometeen hopelijk teruggebeld door de verpleegster met het resultaat van maandag. Als dat nummer dus onder de 5 is, weet ik dat er nog geen ei was geweest.

ps. als ik nu naar die zw. test kijk zie ik een klein lijntje, maar dat is dan zo'n evap lijn toch? Hij stond er alleen dik na de tijd. Plus ik kan er de kleur niet echt van zien.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, balen, hopelijk positiever nieuws van de gyn...of dat 't stiekem toch geen indrooglijntje was ;) Wanneer belt de gyn? Ik hoop zo dat 't ziekenhuis bezoek jullie dit keer bespaard blijft.

Dimple, hoe reageerde Wup op z'n broertje? En hoe is het met jou, er zonder kleerscheuren vanaf gekomen? Balen dat Miele nou nog in DL zit.

Hier een hypere Miepman - maar tegelijkertijd ook bang. Ja, toch getest vandaag dus (zouden we eigenlijk morgen doen, maar bedacht dat de rode bitjes van vandaag dan misschien het hele vakje roze zouden maken, haha). CB binnen een minuut 'zwanger' en KV; zie plaatje...en zo'n streep op 12dpo!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wauww...mooie test hoor..vind hem al best wel vet voor een test zonder ochtend urine. Mag je al trots op zijn.

Tja, het bang zijn, daar zullen jullie niet onder uit kunnen zeg maar. Vaak mis gegaan dus waarom nu dan wel? En als het nu wel lukt waarom de andere keren dan niet verdorie. Jah wie zal het zeggen. Maar jullie moeten er echt ff doorheen...hopelijk zijn jullie snel in gewone verwachting...tot die tijd spanning spanning spanning en stress...maar ik doe gezellig mee hoor!;)

Jah die Gerard heeft geen bril nodig!:p

@julita....hopelijk gaat het jullie gewoon zelf lukken...als ik terug denk aan me eerste menstruatie na bev. van Jasmijn was die licht en naar mijn idee zonder ei. Maar jij had hem duidelijk gevonden?? nou misschien heeft ie wel dikke vertraging opgelopen a 9 maanden:D:D:D hoop het voor je!

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje !!! :D
    Jeeeeeeetje wat snel !
    en natuurlijk niet te vergeten : wat een GE-WEL-DI-GE spam !
    (als ik jullie ventje zo zie kijk ik ook zo uit naar onze spruit ! Helaas nog wel naamloos.... :( )

Miepie Waaauw wat een superstreep ! :D

( ik ga me maar weer even verder irriteren aan mijn MAFE/GEKE buuf die 2 x per week emotioneel instort ? en alles bij elkaar schreeuwd , gilt en huilt ... oja alles hardhandig her-inricht in huis ... vriend is volgens mij wel rustig want die hoor ik nooit maar tjeeeminee hoe kun je samenleven met z,n koekwous..... Hopelijk maakt ze Mia niet weer wakker want helaas is haar kamer recht naast die van hun, anders ga ik gewoon aanbellen en beklaag doen ... stelletje mafkezen.... )

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Avond!

Allereerst van harte gefeliciteerd Dimple en fam met jullie zoon en broertje! Wat een mooi, gaaf kindje. Lijkt hij veel op wup? (wilde het vanmiddag al posten maar foon deed raar).

Miepie, wat een knalstreep voor 12DPO zeg, daar kun je echt niet omheen. Het zal zeker spannend blijven, vooral tot de 12 weken en dan weer tot de 20 weken en dan tot de 30 en dan na de bevalling totdat ze 18 zijn...deze Quick en Flupke zijn gewoon winnaars en hebben misschien wel besloten allebei samen te blijven.

Hier ook supernieuws. Echo ging erg goed, placenta lag ineens weer op voldoende afstand dus helemaal geen risico's ofzoiets meer. Ik mag eventueel thuis bevallen, maar dat overleg ik even met de vk. Ik hoef in ieder geval niet meer terug naar het zh. Maar ik heb toch de neiging om naar het zh te gaan ivm de eerste bevalling en mijn gevoel, maar dat beslis ik dan denk ik wel op de dag. Maar het was een hele geruststelling. Dus Wieffie, ik ben denk ik een mooi voorbeeld voor jou!

Ik ga lekker bankhangen, toedeloe.

Oh ja Julita, hebben ze nog gebeld?

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heb niet bij gelezen, maar we'll foto's bekeken!

@ miep: woooooow, wat een knaltest voor 12 DPO!!! Zo heb ik ze nooit gehad!!!

@ dimple: wat een mooi mannetje!

Hier een schuldgevoel N. Is weer uit logeren en ik hoorde van vriendin waar ze slaapt dat ze wat sipjes keek de hele avond... Ik fietste net langs haar huis en had N. Het liefste opgehaald... :(
    Hier we'll eenv gezellige avond gehad in de tapasbar ter ere van schoonzus haarv verjaardag!!!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Miepie, die ziet er echt heel netjes uit voor 12 dpo! Ik hoop dat ie zich lekker heeft ingenesteld meid!

Ik heb nog niks gehoord van de doctor, ik hoop dat ze me later vandaag terug belt, ik kom het nog wel even melden.
    Toch heb ik sterk het vermoeden dat mijn cyclus dus gewoon nog niet op gang is...
    Beastie, ik had idd wel een echte posi o test, maar ze zeggen dat dat niet altijd een ei betekend.

Leentje, jij schiet al een heel eind op he! Fijn dat het allemaal zo lekker gaat!

12. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Naavond!!

Ik zit de hele tijd hier tewauwen.;).

Wauw ..wat een mooi mannetje is Armin..
    Wauw..wat een vette gave test heeft onze Miep!!

@ Julita..hey meis...leuk je weer tezien..en ik duim dat je snel een mooie test hebt !
    Hoe gaat het met de kleine Ballerina?
    Jammer dat je account op FB was gekraakt..(wat een sicko was dat zeg...;)) ..kan ik de foto's niet meer bewonderen..:(
    @Beast..logisch toch ..Geer heeft helemaal gelijk..is ook echt té pittig die kleine man..of grote reus..;)
    @melmel..fijn zo'n buuf ...
    @ Lool..ahhh..wat sneu voor N...ben er ook geen ster in hoor om mijn kids uit logeren tedoen..zeker nu met Meagan..al heeft zij nu haar grote broers...maarja..even er lekker tussen uit moet ook kunnen...morgen maar een extra lekkere knuffel.
    @ Leentje..fijn meid, dat je nu een keuze hebt waar je wilt bevallen..schiet al op he.. ...
    @ Wieffie..hoe is het daar fraulein?...kelder weer opgedroogd?
    Geef Kippy een dikke knuffel van ons !
    @ de rest.......liefs en zwaai !!! ben het alweer kwijt hoor wat ik allemaal gelezen heb.......*begin steeds meer op mijn moeder telijken;)*...(die btw..van de week was weggelopen, ze wist niet meer hoe ze naar huis moest komen, ...zucht....gaat nu wel heel hard lijkt het;))

ben weer weg....

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En, Julita, nog iets gehoord?

Goeiemorgen allemaal btw!

Lool, wat sielug dat N zo verdrietig/sip was...maar er wordt goed voor haar gezorgd en zo af en toe heb je ook even een avondje voor jezelf verdiend!

Leentje, wat super dat de placenta nu inderdaad opgetrokken was en je gewoon zelf mag kiezen waar je gaat bevallen! Opluchting moet dat zijn zeg....

Beast, ik hoop dat je gelijk krijgt ;)

Melmel, wat frustrerend, zulke buren. Moeten we je helpen inspiratie opdoen?

G4, gezellig jouw neus ook weer even te zien! Hoe is het met Wee en Kaa?

Lieve Mariek, hoe gaat ie? Trek je het nog? Nog gebeld met het zh? Denk aan je....

@all: zwaai!!!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ miep: jij nog getest deze ochtend? Of ben je overtuigd? Hahahaha!
    Ze zijn vast alle 2 blijven plakken!!!!!!

@ leentje: super dat je placenta omhoog is getrokken! Had ik ook gelukkig!

Verder nog niet bijgelezen ga ik vanaond even doen!

N. Net opgehaald bij vriendin. Ze was vanmorgen weer sipjes enzo... Terwijl ze jelemaal gek is op die vriendin!
    Dus heb haar net maar bij het dagverblijf gebracht, ze zou bij die vriendin blijven... Maar zo blijft ze in haar eigen doen!
    Denk dat die verhuizing er toch we'll ingehakt heeft!!!!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguh....

weinig temelden....
    Vanmiddag naar auto nr 4 kijken...over het merk en type (Chrysler Voyager 2.4 ) zijn we wel uit..nou nog de juiste vinden voor een redelijke prijs....
    Gelukkig was Jac nog deze week vrij dus alle tijd om erop uit te trekken...

Iedereen een hele fijne dag vandaag..tot later dan maar!

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miepie, wat een mooie test hoor, das zijn de meesten jaloers op denk ik.

@Leentje, wat heerlijk dat er nu geen risios meer zijn, kan je zonder zorgen naar de bevalling toeleven.

@Julita, hoop voor je dat je cyclus toch gewoon op gang aan het komen is.

@Beast, wat is ie nog klein he, en wat worden ze snel groot, ga nu zeker meer genieten en knuffelen.

@Mel, nog last gehad van de buren, vreemde mensen hoor.

@Diaan, wat hebben jullie nu voor auto dan? Hopelijk vind je snel een mooie naar wens.

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Meiden, bedankt voor alle lieve worden en complimenten, wordt er bijna verlegen van.

De 1e dag en nacht zijn super gegaan. We hebben een schat van een kraamhulp en ze is ook lekker nuchter. Ze doet bij ons examen voor haar diploma. Dus allles wel volgens het boekje, maar daar zitten we veel ook om te geinen. Zoals net het eerste badje, moet ze handschoenen aan, terwijl ze hem al talloze keren zonder handschoenen heeft verschoond en weet ik veel wat. En die handschoenen lopen helemaal vol met water.

Vannacht heeft Armin (laat ik nog eventjes zijn eigen naam gebruiken voor ik overga op Digger ofzo8)) wel een tijdje gehuild en wij dachten dat hij honger had, wat bleek uiteindelijk: zijn broek vol gescheten;), lekker slim van ons.

Wuppie is echt een trotse grote broer, hij had vanmorgen straf en moest even naar zijn kamer, en een drama: "Ik wil naar mijn broertje toe!!!" riep hij constant. En hij blijft hem kusjes geven, zoveel kusjes hebben wij bij elkaar nog niet van hem gehad ongeveer. Hij zit nu wel weer op het kdv.

Wili vindt het heerlijk dat hij thuis is, er is geen beter moment om even werkeloos te zijn. Die is nu even de stad in om het hoognodige te gaan halen.
    Had ik al verteld dat hij een 2e gesprek heeft, geloof het wel, volgende week vrijdag. Spannend.

Ik zal snel mijn verhaal eens opschrijven, zo lang is hij niet, gelukkig.

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Dimple, het klinkt helemaal als een supereerste dag/nacht met Armin. Wat leuk ook dat Wup er zo blij mee is, dat maakt je nog gelukkiger denk ik. En idd fijn dat Wilie nu thuis is. Je had idd gemeld dat hij volgende week 2e gesprek heeft. Dan moest hij toch best ver weg? Waarom eigenlijk, is dat de hoofdvestiging ofzo? Of gaat hij dan ook verder weg werken?

Fijn dat de kraamhulp ook zo fijn is, dat scheelt zoveel.
    Nou, weer lekker genieten vandaag dan een een klein kusje voor je mannen.

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Morgen meiden!

Miepie, wat een enorm duidelijke test voor 12 dpo, dat moet wel betekenen dat je erg veel HCG aanmaakt... zouden ze idd allebei lekker besloten hebben om samen te blijven plakken???? Wat geweldig meid! (mogen we je al feliciteren???)

Dimple, wat een schatje zeg... wauw, wat zullen jullie heerlijk genieten! En fijn dat jullie ook een fijne kraamhulp hebben en dat de 1e nacht zo goed ging!

Leentje, wat een goed nieuws dat je placenta idd mooi is meegeschoven... Ik moet eerlijk bekennen dat ik me ook niet druk maak hoor, maar mijn mannetje wel, die zegt dat bij ons nooit eens iets normaal gaat en dan dit er dus ook wel weer bij kan ;) Maar a.s. maandag heb ik weer een pretecho, ga ff vragen of ze wil kijken waar de placenta nu precies ligt.

Diaantje, wat een gedoe met auto's zoeken. Ik hoop dat jullie snel een goed en mooi exemplaar tegenkomen. BTW, die Chryslers zijn idd wel lekker ruim! Enne, kelder is idd weer droog... maar bij de was heb ik nu wel alle (ja echt alle) handdoeken liggen :( Enne, kippy is sinds dinsdag weer aan het werk na vakantie en extra verlof om voor haar mannetje te zorgen. Gelukkig gaat het met hem ook steeds iets beter! Ik zie dr iig morgen of overmorgen weer dus zal je knuffel overbrengen ;)

Ik mag dadelijk naar de vk toe die mijn nacontroles gaat doen. Toch ff een afspraak gemaakt zodat ze weten wie ik ben en hoe het verhaal is ;) C is een beetje van slag vandaag, ineens zwaar verkouden en een beetje verhoging maar vooral erg jengelig. Hopelijk is het snel weer over....

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oja, nog ff een buikfoto zoals beloofd van de week ;)

Deel Deze Pagina