Hey meiden Hier is het erg druk Ben aan het ZUMBA-EN Mooi mooi maar ppffffffffffff ff op adem komen zeg Soms ken ik die pasjes nog niet Ach komt vanzelf wel Ff spam van mien kerelken HIJ LACHT
Wauw Tijgertje, wat is hij al weer groot zeg! Hij lijkt best veel op Thijmen of niet? Heb je spierpijn van de zumba of valt het mee?
Wieffie, ik dacht eigenlijk zelf dat het bij mij niet veranderd zou zijn, gezien de 20- en 30 weken echo dus dit was zeker een aangename verrassing. Mooie buik zeg, ik zal ook weer eens een fotootje posten want dat is weer veel te lang geleden. Mijn moeder heeft een foto van mij gemaakt tijdens de verjaardag van Ninthe (en ik bleef weliswaar plakken op de foto hahaha) dus die vraag ik even en dan zet ik hem hier neer. Maar het kan dus idd snel veranderen. Bij de 30 weken echo dachten ze nog dat er een stukje voor de opening lag en 2.5 week later bleek het op voldoende afstand te zijn. Ik heb een klein beetje het vermoeden dat het bij de 30 weken echo minder was dan dat ze zeiden want mijn buik is in 2,5 week niet heel veel groter geworden en mijn baarmoeder dan ook niet echt. Ach ja.
Ja idd Miep, heeel irritant ! Maaaaar ik sla je aanbod om wat nameninspiratie op te doen niet af ! (het is best drama hier , vind het echt verschrikkelijk dat we nog geen naam hebben... Het moet een korte stoere (NL?) naam zijn .... Ik had Kay (maar zo heet onze kat al , in uiterste nood geven we de kat een andere naam whahaha) en Robin vond ik zo leuk (maar daar veel nega reacties op gehad... zo jammer , en trouwens ze krijgen de !@#$ maar , als we uiteindelijk toch voor Robin gaan is dat onze keus ) ennn over Jake twijfel ik.. enne twijfel is niet doen... Micha vond ik ook zo lief en past ook wel leuk bij Mia maar zo heb ik dus de fret genoemd... Grgggg ... Oja enne mogen we je al ''official'' feliciteren ? Dimple , Nee gelukkig geen meer gehad van de buren gisteraaf ! Hield na een half uurtje op ( vaak gaan ze door tot half 1 s,nachts ...) Fijn dat het goed gaat met Arwin , en lachen met die handschoenen in bad haha ! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal , neem lekker je tijd ! Tijgertje , Jeetje lijkt idd veel op Thijmen ! Maar wat een poepie zeg ! Al helemaal in het ritme met 2 kleintjes ? Hoe gaat Thijmen met hem om ?
Zo ff pauze...88werd duizelig dus er moest gegeten en gedronken worden).ben aan het opruimen/schoonmaken morgen op vakantie en bij terug komt al snel de makelaar op visite dus moet ff. (mieps...ik heb 2 vouw kratten met spul staan....ook newborn voor eventueel....dus als je eens zin heb....) Jasmijn is ff bij me schoonmoeder..anders kan ik niet soppen..die griet pakt zo me sop af als ik niet uit kijk @tijgertje..jeej ze lijken echt onwijs op elkaar! knap hoor! @leen...wel super dat kz nu heel ver op de achtergrond verdwenen is. Klinkt idd alsof ze vorige keer niet goed gekeken hebben...nou beter te veel kijken dan een keer te kort. @melmel...Siep, Thijs, Pim (jasmijn noemt pinguïns, pimpim <3) Maar ik zou de beesten hun naam laten houden...beetje raar om later te zeggen..."je bent vernoemt naar de kat! wahahaha) Maar vergis je niet namen verzinnen is zo moeilijk en elk kind is eens in z'n leven ontevreden met zijn/haar naam.....ik wilde vroeger Linda heten @wieff...mooie dikke buik hoor! nu ben ik aan de beurt voor spamm
owwwwwww wat een heerlijke spam weer van alle kanten! Én nog een mooie buik tussendoor ook! Zal gauw ook ff wat gaan spammen Maar de foto van de bruidsmeisjes zet ik zo ff op onze H, want ik weet niet of ze erop zitten te wachten hier met hun snoet groot in beeld te staan Y met nieuwe vriendje als receptionisten Bekijk bijlage 98912
K met mamma aan de hand (ik vind mijzelf er weer eens vre-se-lijk op staan, maar zo krijgen jullie in elk geval een idee van m'n jurk ik lijk op de smiley ) Bekijk bijlage 98913
gatsiedakkie! Krijg de foto's niet op H...volgens H moet je eerst 'toevoegen' en dan simpelweg 'verstuur' drukken...maar het doet niks...
wat een mooie spam zag ik allemaal lanskomen. @Tezzz, wat zie je er prachtig uit zeg, en wat is die kleine al groot geworden zeg. Hoe vinden jullie mijn banner???
middag........... pffffffff..auto 4 was ook niets....helemaal naar St Michielsgestel..........en dan kom je daar en blijkt er een plasje olie op het motorblok te liggen.....:x.en had nog zo gevraagd of de motor helemaal goed was en er captain's chairs op de 2e rij zitten ...die zaten er wel in..maar jammer van de olie.. Op naar de volgende........ @Dimple..rijden nu een Opel Vectra station.......Chrysler Voyager zit net even wat aangenamer met 5 man.. Fijn dat alles lekker verloopt in huize Dimple...love the banner btw @Beast....geweldige spam weer!! @Tezz..mooie foto's hoor..en wat lijkt K op zijn broer zeg! @Melmel..Jake vind ik errug mooi..........maar ben bevooroordeeld ..het Marvin's 2 naam.. Zo even eten opzetten........tot vanavond........... (voor wie afvraagt wat captains chairs zijn...zo bedoel ik dus..enne de stoelen zijn al verdeelt...Meagan en Marv op de losse stoelen en Kenneth heeft de achterbank dan..........maargoed..........eerst de auto nog vinden..)
He meiden, Ben er net weer van de vlos, was gezellig. Had een afspraak bij de meid die ook na de bevalling van Colin de controles deed. Daarna nog ff de boodschappen gedaan. ff een paar uurtjes dingen doen zonder Colin. Ook wel eens lekker. Tezz, geweldige jurk hoor! En wat is je mannetje alweer groot.... schattige foto's! Tijgertje, wat lijken de kindjes idd veel op elkaar! Mooie spam! Dimple... net bevallen en nu al weer zo druk op het forum Mooie banner hoor!
Goeiemiddag! Tezzz, prachtige spam! En wat wordt K al groot zeg! Heel mannetje al. Beast, lijkt me een goed idee . Voorlopig even heel erg druk met school en daarna gelijk even knock out op de bank, maar heb sowieso vanaf de 1e volle week okt 2 hele weken vrij (weekje extra herfstvakantie). Dan daten? Succes met soppen! Dimple, fijn dat het allemaal zo goed is gegaan de eerste nacht en dag! Haha, stom he, hoe je dan weer moet wennen aan die poepluiers . Diaan, balen zeg, dat die auto niks was. Beetje jammer als je er zo'n eind voor gereden hebt . Hoplijk is nr 5 wel wat! Ships... rest alweer vergeten... sorry! Ben heul moe (net uit school) en moet vanavond weer voor een ouderavond - tot 10 uur! (haha, midden in de nacht dus...afgelopen dagen rond 8 uur op bed gelegen). Even doorbijten tot het weekend nog. En felicitere; ja, ach, zwanger ben ik toch echt blijkbaar (nee, vanmorgen niet meer getest) maar morgen pas 4 weken en dinsdag pas de test... wacht maar met feliciteren tot we een kloppend hartje hebben gezien.... verder zijn dat vorige 2x. Heb wel goede hoop; vorige keer uberhaupt niet zulke testen gehad en de 1e keer wel, rond de 5 weken. Maar toen had ik er ook een heel goed gevoel over, dus op m'n gevoel durf ik niet meer echt te vertrouwen .
Diaantje, weet je waar ik woon: SINT-MICHIELSGESTEL!!! Had ik dat maar geweten, dan waren jullie van harte uitgenodigd om een kopje koffie/thee te drinken. Wat stom dat ze dat niet gezegd hebben van die auto, bah. Dimple, je bent lekker actief voor iemand die net bevallen is haha. Hoe voel je je lichamelijk? Tezz, mooie jurk zeg, ik vind het echt knap dat je zoiets kan. En wat is K al groot zeg. Wieffie, fijn dat je een leuk gesprek met de vk had. Miepie, spannend zeg. Wanneer de bloedtest positief is (en dat kan niet anders gezien de superduidelijke test), krijg je dan ook snel een echo om te kijken of er een zwangerschapsring (of ringen) te zien zijn, of pas wanneer een hartje(s) waargenomen kan worden?
@Dimple: ik vind je banner hartstikke leuk! (en volgens mij is dit de eerste banner ooit die ik zie waaronder staat '...1 dag oud' Jij bent ECHT supersnel! ) bedankt voor de jurkcompliment allemaal Was nog een hele toer om die foto's een beetje goed te krijgen...blijkbaar had de buurman ze allemaal op panorama-formaat gemaakt of zo, want zélfs de dochtertjes van mijn vriendin en vriend zagen er breed uit @Diaan: hopelijk vinden jullie tóch nog wat je zoek! Flauw hoor, als je daar zo ver voor moet rijden... @Leentje: wat fijn dat je placenta nou weer goed ligt! @Wieffie: heb je nou eigenlijk nog een bekkentherapeut gevonden? @Willemien: lekker aan het genieten? Wanneer had je de bloedtest? (en wanneer de eerste echo ) Ben zo benieuwd of Q en F er allebei nog zitten! @Mielenl: heb je een leuke vakantie? Of wou je nou het liefste gauw weer bij Dimple zijn? @Marieke: KNUF! @Julita: en? Al een uitslag gekregen? @Beast: valt me steeds weer op hoe veel je zoon op je dochter lijkt! Enneh..Joling tegengekomen? Dacht dat ie rust moest houden... @Steef: hoe is het met de krampjes van zoonlief? Al wat beter? @... ehm...pannenkoeken omdraaien...later!
Ik druk op het forum? Ik moet rust houden en genieten van mijn kraamtijd, en dat doe ik, knuffelen, eten geven, slapen, genieten, computeren op de laptop naast mijn bed8) en verwend worden. Dat is toch de bedoeling? @Leentje, het gaat lichamelijk eigenlijk best goed, wel nog een beetje moe (logisch) en pijn van onderen (heb wel een paar hechtingen) @Miep, hopelijk zie je lekker snel 2 kloppertjes, hoop het zo voor je. @Diaan, op naar nummer 5, dan even een stukkie naar Oosterhout NB rijden, wel een kadootje meenemen dan he