Oh Wieffie wat een droppie!!!!! Ik ben verliefd! Kan me voorstellen dat kippy nu op de grote roze wolk zit. Fijn dat ze een ruggenprik heeft gehad. En dat ze morgenvroeg lekker samen naar huis kunnen. Wens ze heel veel sterkte met de uitslag morgen. Hoe laat mogen ze? Tijgertje, wat wil je eraan doen dat ie nu het derde tandje krijgt dan? Volgens mij kan het prima op deze leeftijd en tegen houden gaat je niet lukken hoor. Blijf maar naar de foto's scrollen, het is écht een mooi jochie! Wat zal ie lekker ruiken.
@ Leentje: oooh wat een mooi moppie en ze lijkt idd op jou!!! En wat een gaaf paard! hihi! @ Tijgertje: wat zielig dat T. zoveel last heeft van zijn tandjes, maar is niet gek hoor, nu al een derde tand!
wat een lekkerding ! Echt wangentjes om ze zoenen ! Hoplelijk is de uitslag van meneer de haan helemaal goed en kan het echte onbezorgde genieten beginnen !
Wauw, wat is ie mooi die Finn. En zo'n gaaf gezichtje, er zit geen krasje op! Fijn dat ze morgen naar huis mogen. En we duimen zeker vor een goede uitslag van mijnheer de Haan! Tijgertje, vervelend he als ze zo'n last hebben van die tandjes. Ninthe kreeg ook erg vroeg tandjes. Soms heeft ze er helemaal geen last van, de andere keer heeft ze koorts en poept ze echt alles onder. Ninthe kreeg in november, in zo'n 3,5 week, 6 tanden erbij (incl. 4 kiezen). Was erg vervelend dat het allemaal zo achter elkaar ging maar dan heb je het in ieder geval gehad. De een krijgt snel tandjes en de ander wacht er lekker lang mee. Als ze voor hun 16de maar tanden hebben haha. Blurry, wat knap van S. zeg! En dan ook nog zo timen dat ze na een geweldige prestatie een spuitluier krijgt, chapeau hahaha. Hoe gaat het trouwens met je werk. Wieffie, ik was even vergeten te reageren op je ei verhaal. Wat balen zeg dat je net nu een ei krijgt zeg. Zit je hartstikke lang op te wachten en dan komt ie ineens nu en dan zonder waarschuwing zodat je hem niet benut hebt. Hopelijk kunnen ze in het zh je cyclus wat meer reguleren. Het hobbelpaard is van babette harms. Zij maakt kaarten en accesoires met hele leuke en simpele tekeningetjes (je kent denk ik wel die 'meidje' kaart. Ik vind haar kunstwerkjes echt heel erg leuk. Dit hobbelpaard hebben we gekregen toen ik bevallen was. Ninthe vindt het ook erg leuk en noemt het haar 'paadje' en haar 'ipwap'.
@ Blurry: wat goed van S. @ Wieffie: ook niet gereageerd op je ei verhaal! Balen dat je hem niet goed hebt kunnen benutten! @ Leentje: aaaawh schattig!
owwwwww wat een lekker ding is die finn zeg! kan me voorstellen dat mamma (en tante wief) helemaal in luv zijn! @ blurr * applaus voor S * verder.....wel bijgelezen maar vergeten!!
...zucht...wat een snoepie die Finn! Die heerlijke bolle wangetjes...zucht...ik ook flieft... @Kippy en haan: duim me suf voor een goede uitslag morgen! Knuffie! (alsof jullie tijd hebben om een knuf van mij in ontvangst te nemen nu je zo'n lekker knuffelkuikentje hebt... ) @Wieffie: nou, da's ook pech zeg! Zit je zo lang te wachten en als je nét ff niet oplet...is je ei alweer weg! :x pfff...flauw zeg! Gelukkig nou wel eindelijk een einde in zicht aan die ellenlange cyclus. Ik hoop dat je snel weer aan de clomid oid mag, zodat je weer een beetje kans kan krijgen. @Mielenl: zegguh...hoe staat het ermee? Al eens een keer rood gespot? moet zeggen dat het best spannend staat: '7 dagen overtijd' @All: laterrrr! Hele dag hard gewerkt, nu ff tijd voor wat boerderiegedoe kuzzzzzzzzzzzzz
Boerderiegedoe... Al een hele poos niet meer gekeken. Al m'n vee zal wel dood zijn en m'n moestuin verpieterd.
naavond.. Kwam even spam loeren...ohhhhhhhhh wat een heerlijk kereltje zeg..en net wat Leentje zegt..zo mooi gaaf! @Leentje..wat is ze toch al weer groot he..en dat hobbelpaard helemaal geweldig..hier een "gewone " hobbelpaard...Meagan zit altijd in amazone zit erop..en dan maar flink wiegen hahahahh Hou me hart vast soms...zeg ik dat ze moet uitkijken..zegt ze "nee joh!"..tuttebel! @ blurry en Steeph..wat een stoere meiden hebben jullie en al zo lekker vlot!!..APPLAUS !!! oh hoor Meagan ..ben weer weg..kom morgen wel weer buurten.. liefs voor iedereen !! xx
@ familie kip/haan ik duim voor een goede uitslag vandaag....pfff wat zal dat spannend zijn zeg (maar genoeg afleiding denk ik zo) @tezzz nog steeds helemaal niets we doen zo af en toe een opwek-smepje maar het helpt helemaal niets...begin te vermoeden dat ik gewoon nog geen ei heb gehad ofzo.... en intussen staat de teller alweer op 8 dagen @ leentje (vergeten gisteren) idd leuk hobbelpaard maar dat grietje ernaast is nog veeeeeeeeel schattiger. @ diaan * zwaaiiiii * leuk dat je zo af en toe toch even komt buurten (en dat geldt natuurlijk ook voor Tezzz)
owja en dimple nog gefeli met je 10 weken! gaat snel, of vind je dat zelf helemaal niet? (ik zie miep online) @ miep hoe gaat het meis??
Mielen, toch wel vreemd hoor die cyclus van jou. Hoe voel je je verder? En ga je nog testen vandaag of morgen? Spannend vandaag, ben je net papa en mama geworden, kun je al op zo'n gesprek komen... Iemand een idee hoelaat ze moeten?
Die foto's bewijzen het maar weer. Smep baby's zijn gewoon de mooiste. Kippy en meneer de haan gefeliciteerd met Finn. Hopen dat jullie nu opweg naar huis zijn en de uitslag vandaag ook goed is. Verder niet echt bijgelezen. Ben er weer vandoor. Moet naar de kno arts en dan weer aan de opruim. De kozijnen zitten er bijna helemaal in
morgen! was benieuwd of er miss al nieuws was van kippy maar helaas.. mielenl wazige bedoeling bij jou hopelijk komt je ongi snel of test je alsnog positief!
Hm, ook ik was even hier om te kijken of er al iets bekend was. Niet dus. Lig even op bed, voel me niet helemaal 100% en heb late dienst. Zul je net zien.... Wil Esmee niet slapen!! Lekker weertje trouwens he. Net al een stuk gewandeld.
Mogge! Ik kwam ook even loeren voor nieuws... Maar nog niets, dan wacht ik in spanning af... @ Miele: Alweer een testje gewaagd? @ Steph: Hopelijk slaapt E. zo nog even! N. was hier 'vroeg' wakker, om 8 uur al, maar dat komt goed uit want we gaan zo zwemmen dus kon ze haar tuk even wat eerder doen!