@ lola wat schattig! bosch roept altijd om "muinje!" (=oliemuis), wanneer hij verdrietig is, of als hij naar bed toe gaat. Oliemuis ligt nl. altijd in zijn bedje @ kipp / wieffie nog geen nieuws over meneer de haan? mijn duimen draaien nog steeds hoor! nou ik geloof dat ik EINDELIJK ongi ga worden.....vanmorgen een beetje rood geveegd en in de pot. op naar ronde 12....
He allemaal, ben ik weer even. Bedankt voor de felicitaties, en ja, me vent is weer een jaartje ouder. Lekker knus gehouden, ouders, schoonmoeder en schoonzus met kids. Zelfs Miele mocht niet komen, maar heb nog wel een stukje taart voor je liggen hoor. Had al een sms gestuurd, je zal het wel druk hebben.
Kijken of ik nog iets heb onthouden. @Kippie en meneer de Haan, wat een schatje en zoooo klein (en toch weer groot voor een beebje), hopelijk hebben jullie allang goed nieuws gehad en zijn jullie heerlijk aan het genieten. @Blurry, echt balen zeg van die situatie, hopelijk is het snel opgelost. @Miele, eindelijk is ie er dan toch, ergens toch wel balen, was je cyclus nou ook zoveel langer dan normaal? Ow, als je wilt komen, mag, maar we hebben een bijna verstopping in de wc, dus geen tampons svp8). Ja de nieuwe wc ja, helaas, maandag komt iemand om het op te lossen. @Leentje, wordt een spannende 2 weken dan. @Tezzz, gaat de goeie kant op met knuffelen. Wup doet knuffelen met een kroel erachteraan, dan pakt hij je nog even heel stevig vast, zooooo lekker, maar wup is meer een kusser dan een knuffelaar. @Lola, wat ben ik blij dat ik het probleem speen nooit gehad heb zeg. Heb altijd een extra Tijgetje in de tas als we weg gaan, want als hij wil slapen gaat dat makkelijker met zijn Tijgetje.
Mogge! Rustig hier zeg! @ Miele: oh balen zeg... Misschien ook wel goed, als je toch niet zwanger bent, zodat jullie verder kunnen, maar ik zat nog vollegdig in de PUPO stand voor je! Hier aan het werk, had in mijn agende een bureaudienstje staan, maar dat was niet het geval, dus nu zit ik dus noodgedwongen op kantoor! Maar is ook wel lekker, heb geen energie over om te fietsen, dat scheelt!
Hallo meiden, Sorry dat ik jullie gister niet up-to-date heb gehouden maar er was ook maar weinig te melden. De uitslag wordt op zijn vroegst vandaag dus verwacht. Waarschijnlijk gaan we straks nog wel ff bij kippy aan. Maar moet dadelijk eerst Colin naar mijn moeder brengen en dan hebben we zelf om 15.00 uur een afspraak bij de gyn. Miele, nou ja we hadden je natuurlijk liever zwanger gezien maar goed als die kl*te ongi dan toch moet komen dan maar zo snel mogelijk dat jullie iig weer door kunnen! Lola, wat schattig dat ze zo haar speen zoekt. Ik heb ook geluk met colin gehad, die wilde geen speen. Probeerde wel zijn duim maar ook dat vind ie tot dusver niet echt geweldig. Kortom ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die daar geen problemen mee heeft Colin zit heerlijk teletubbies te kijken. Zo grappig, hij gaat er helemaal van uit zijn dak! Zegt zelfs tijdens het liedje ook lala!
@ Wieffie: Jullie zitten dus nog in spanning af te wachten, doe haar maar de groetjes van mij en veel liefs! Wat lief dat C. de teletubbies zo geweldig vind! hahaha! En dan ook al helemaal Lala zeggen! Cute!
mmmmmmmmmorgen! @Mielenl: huh? ongi? nou ja zeg! Wil je me wel beloven dat je dan komende ronde zwanger bent? Ga ik alvast weer duimen @Lola: hier ook geen speenprobleem eigenlijk.. Toen K de borst niet meer wilde was ie ook gelijk van de speen af. Maar ik heb het bij geen van de kids ook erg gestimuleerd. Op een gegeven moment vergeet je de speen gewoon steeds vaker mee te nemen en daar raakten ze wel snel aan gewend. K speelt nog wel eens met een speen, maar dan neemt ie 'm mee in de douche om op de voorkant te knabbelen En Y was vorige week opeens de hele week baby! Had ie een speentje van K en stopte 'm steeds in z'n mond Lijkt me wel lastig om een speen later af te wennen...maar misschien dan idd wel een voordeel dat ze vooral dat doekje fijn vindt. Lekker op die doek laten sabbelen dan ipv op de speen Hier hebben ze trouwens wel allemaal een slaapknuf, die mee gaat als ze gaan logeren. K is nog niet echt aan 1 specifieke knuf gewend, maar neem wel altijd dezelfde mee (al is het maar voor z'n eigen vertrouwde luchtje in een vreemd bed ) Veel succes met werken op kantoor vandaag! Groot gelijk dat je geen zin hebt om weer op de fiets te stappen..we hebben onze portie wel weer gehad deze week vindt ik met dat rare weer @Wief: veel succes bij de gyn vanmiddag! Krijg je ook een inwendig onderzoek? Omdat je cyclus alweer zo lang duurt? En wat leuk dat C meezingt met de teletubbies!! K is niet zo van de tv, maar wél van de muziek op tv! Als ie een liedje hoort gaat ie meteen heftig meewiegen of op en neer! Zo schattig! Ik heb nu manliefs oude telefoon thuis liggen, dus kan eindelijk binnenkort eens een filmpje proberen te maken! Zo grappig ook. Toen ie in de buik zat dacht ik regelmatig dat ie de samba aan het doen was of zo en nou...doet ie dat dus nog steeds! Eindelijk eens een beetje kunnen uitslapen. Pff..kon ik wel gebruiken. Sinds begin deze week krijgt K geen 'beton' (oftewel nutrilon verzadigd voor de nacht + pap) meer in de fles, maar standaard nutrilon met pap. Moet ie nog ff aan wennen, dus vaak tegen half 3 wakker want dan heeft ie dorst (vindt ie ). Maar het gaat best goed verder! Tot vorige week gaf ik 'm nog die speciale dieetvoeding namelijk ivm z'n spugen en krampjes. Maar aangezien hij tegenwoordig helemaal gek is van bruine bonen en daar zelfs geen last van heeft, ben ik nou dan eindelijk maar eens overgestapt. Nog ff en hij mag al aan de gewone melk!....zucht... het baby-ige gaat er zo snel af! Kan je ook echt goed merken de laatste weken...gisteren is ie uit z'n loopstoeltje geklommen (en NIET gevallen! ) en hij begint grapjes te maken! Hij wordt al groot... later ladiezzzz!
Het was een beetje spannend allemaal toen je dit schreef, dus ik heb het speciaal nog ff opgezocht..want... JA!!! Kom op met dat verhaal!
haha nou ik ben blij dat ik me niet gek heb laten maken door jullie ik hoopte natuurlijk nog steeds maar geloofde er niet zo erg meer in. Ben allang blij dat we dan nu weer verder kunnen, over twee weekjes naar de gyn dus hopelijk kunnen we dan ook zien hoe het daarbinnen is (normaal mn ei rond dag 15 dus beter kon ik het toch niet plannen he hihihi ) @ wief succes vanmiddag! Wat leuk he, om te zien dat hij zo enthousiast is! Bosch is ook nog zo gek van de teletubbies! @ bapsie ja ik ben natuurlijk ook erg beniewd naar het (volledige) verhaal @ dimple ja idd druk vanmorgen....10 over 8 bij de HA (controle met Bosch) en daarna boodschapjes met schoonmoeders. Heb trouwens geen kadootje voor willy.....doe je dan evengoed de deur open voor me? @ tezzz en? nog steeds schone keuken? @ speen heeft Bosch ook nooit heel veel gebruikt. Wel oliemuis. we wisten echt niet dat hij daar zo dol op was, tot we hem een keer vergaten
Zo weer thuis van de boodschappies, kind aan het brood, nu alleen nog de rotzooi opruimen. Miele, tuurlijk ben je welkom en doe ik de deur voor je open.....ik had toch een dootje van je gehad
Middag, Ninthe heeft ook een speen. Ze krijgt hem alleen in bed en soms wanneer ze in de auto zit en erg moe is en waarschijnlijk in slaap gaan vallen. Al ben ik het de laatste tijd ook aan het minderen. Dan laat ik haar zonder speen in slaap vallen en dat gaat de ene keer hartstikke goed en de andere keer niet. In de auto heeft ze hem eigenlijk nooit meer behalve asl ze echt sjachie wordt, in bed valt ze steeds vaker zonder in slaap maar als ze 's nachts wakker wordt dan wil ze hem wel hebben. Ach ja, als ze er maar niet dag en nacht mee rondlopen. Mijn nichtjes hebben dat wel gedaan en de oudste van 5,5 die praat ontzettend slecht en moet naar de logopedist. Ik weet niet zeker of het echt allemaal van die speen komt maar dat heeft mij er wel van weerhouden om ze overdag de speen te geven. Mielenl, balen van je ongi maar zoals je zegt dan kunnen ze over 2 weken mooi kijken hoe het er voor staat en of de eisprong in zicht is, dan weet je het echt zeker. Ik twijfel ook nog steeds, ik heb nog steeds wat afscheiding maar bij lange na niet zoveel als een week geleden. Toen had ik echt een piek en als ik op internet lees dan zal rond die tijd de eisprong zijn. Maar dan heb je na je eisprong geen vruchtbaar slijm meer en dat heb ik nog wel een beetje volgens mij. Ach ja, we zullen wel zien.
@ leentje ik duim voor je! ik heb trouwens na mijn ei altijd nog wat afscheiding hoor, al is dat meestal wat witter dan ervoor. Pas de laatste paar dagen voor mn ongi is het kurkdroog (nu ook, blij dat er tenminste IETS normaal is geweest de afgelopen ronde) @ dimple gelukkig maar dat je open doen.....'t regent namelijk! Bosch ligt al ruim 2 uur te slapen.....wat een snurkerd he! Bosch ligt dus wel altijd op oliemuis te sabbelen maar dat lijkt me dus net zo slecht en verslavend als een speentje. Normaal gesproken loopt hij er niet overdag mee (heel soms als hij gevallen is of ontroostbaar dan gaan we hem wel ns halen) en hij weet ook donders goed dat hij hem in bed achter moet laten. Mijn mening is ook dat het wel losloopt zolang hij er alleen mee slaapt (en zelfs alleen om in slaap te komen, want als ik later bij hem ga kijken, dan heeft hij hem niet meer in zijn mond)
@ Baps ben benieuwd naar je verhaal! @ Leen, Ik had net voor een posi zw test veel vruchtbaar slijm....... kleine pupo?? @ kdv, het kdv dat 1 feb open zou gaan zou me dus bellen, maar is wederom niet gebeurd. Ben ziek om er steeds zelf achteraan te gaan, dus bel nu zelf ook niet meer. Het nieuwe kdv dat ik contact mee heb gezocht belt me vanmiddag (?) terug voor een plaatsing op korte termijn.... waar heb ik dat eerder gehoord.... Vanmorgen heeft mn buurvrouw dus 2 uurtjes opgepast en zodra mn baas binnen was op mn werk ben ik naar huis gegaan en heb haar weer opgehaald. Gelukkig heb ik een top-baas, dus dat is dan wel weer een meevaller. Maar zit nog steeds met mn handen in mn haar... En dat is niet omdat ik zulke prachtige lokken heb... @ Kip/ Wief al nieuws over mr de haan?
He meiden, De uitslag van meneer de haan was helaas niet goed. Hij heeft idd zaadbalkanker en komende week gaan ze onderzoeken doen om te kijken of het uitgezaaid is. Zoals jullie kunnen begrijpen is kippy flink van de kaart. Ik heb haar vanmiddag zoveel mogelijk proberen te troosten maar ja, wat kan je doen Misschien is het voor haar nu juist wel fijn dat ze Finn heeft, die zorgt voor afleiding. En gelukkig veel familie en vrienden die er voor haar zijn. Daarnaast was het ook wel heel gezellig. We hebben de bevalling lekker met z'n 2-en besproken en ik heb finn de fles mogen geven en ja een lekkere poepbroek mogen verschonen!! En op kippy's verzoek lekker patat gegeten We hopen natuurlijk heeeeeel erg hard dat de kanker niet uitgezaaid is en dat alles snel weer normaal is! Meissie als je dit leest, je weet als je me nodig hebt.... Dan zwaar minder belangrijk nieuws.... vanmiddag bij de gyn geweest die heeft zelfs een inwendige echo gemaakt en daaruit bleek duidelijk dat ik toch PCO heb! Geen twijfel over mogelijk. Ben vandaag gelijk met de duphaston begonnen en dan volgende ronde clomid 100! En ik heb ook gelijk naar mijn "onderkantje" laten kijken. Waarschijnlijk moet ik me opnieuw laten knippen en hechten.Ik zie daar vreselijk tegenop aangezien ik daar na de bevalling zo'n verschrikkelijke last van heb gehad.
Oneee toch !!! Wat een verschrikkelijk nieuws ! Woorden schieten tekort..... Kippy en meneer de haan heel veel sterkte .
heb er geen woorden voor, wat enorm ********************* kippy en mnr de haan hele dikke knuff en sterkte, wieffie, kippy zal vast heel blij zijn met zo'n lieve vriendin als jij, geef je haar een dikke knuff van mij? waarom moet je opnieuw geknipt worden en gehecht?zo'n pijn?
Jeetje, wat is dit schrikken zeg!! Zo zit je op je roze wolk en zo wordt je er keihard van afgegooid. Ik vertelde dit tegen vriendlief en die zei dat een vriend/collega dit ook heeft gehad een paar jaar terug. (is goed genezen!) Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Als je Kippy spreekt, wens hun beide heel veel sterkte en succes! En ook een dikke knuffel voor jou meis. En fijn dat je meteen aan de pillen kan, hopelijk ben je nu zo zwanger! Ben je van Collin ook zwanger geraakt na Clomid? En hoelang duurde dat? Was je onderkantje niet helemaal naar wens geheeld? Balen joh als het opnieuw geknipt en gehecht moet worden. Doe je dat ook, of wacht je tot na een evt. volgende bevalling?
@ wief wil je familie kip ook namens mij heel veel sterkte wensen....jeetje wat een bericht zeg. wat kan het leven soms hard zijn. en fijn dat er wat jou betreft actie ondernomen wordt......hopelijk ben je gauw zwangerrrrrt van een mooi clomid-smep-beebje.