Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Heeej Kippie, fijn om even wat van je te lezen zeg! Je zal nu idd in een soort achtbaan zitten qua emoties, fijn dat er vrijdag in ieder geval goede actie is ondernomen en ze de volgende keer wel gewoon zelf contact opnemen. Hopelijk is alles goed, wel fijn dat opa de Haan er van bovenop is gekomen, goed voorbeeld doet volgen!

Ik weet echt niet wanneer ik mijn ei heb gehad. Mijn slijmpiek was donderdag meer dan een week geleden. Als ik er dan van uitga dat ik vrijdag mijn ei heb gehad dan is morgen D-Day. Alleen heb ik tot een week daarna ook nog wel vruchtbaar slijm gehad (alleen bij lange na niet zoveel) dus ben ik een beetje gaan twijfelen. Dus binnen nu en een week weet ik waarschijnlijk meer. Stiekem is het toch wel spannend en dus wel weer lastig dat ik niet weet wanneer mijn NOD is. Ik voel niks en heb nergens last van dus ik verwacht niks. Alleen is er de hoop weer wel aangezien we een zeer geslaagde SMEPperiode achter de rug hebben. Toen ik zwanger was van N. voelde ik ook niks want toen was ik zo ontzettend verbaasd dat ik niet ongi werd dus je kan er gewoon echt niks van zeggen. Bah, dit is altijd zo'n rotperiode, was de week maar alvast voorbij (dan was het ook al carnaval hahaha).

Daan, wat heb je toch weer een lange cyclus, bah bah. Maar je hebt het dus goed druk gehad. Ik ben wel benieuwd naar SPAM van je mooie huis.

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kip wat fijn om iets van je te lezen......ik denk veel aan jullie, wat een zware en emotionele periode moet dit voor jullie zijn. Hopelijk volgt meneer de haan het goede voorbeeld van opa....knuffiez voor jullie alledrie!

@ leentje 1 nuchtere sambalbij ;)

@ diaan jeetje wat kan dat dametje al kletsen! (ja we gooien het maar op die grote broers ;)
    En over grote broer gesproken: wat knap van Marv dat hij weer is geselecteerd! gefeliciteerd!!!!

ben weer weg, toedels!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Daan: wat leuk je weer te zien! Wat klote dat je cyclus zo op hol is! Je bent druk bezig geweest... Ik ben het eens met Miele, straks zegt die persoon wat en dan klopt het van geen kant, maar aan de andere kant, mijn nieuwsgierigheid zou mij wel weer naar zo'n persoon brengen! haha!
    Niets meer van hem vernomen, nou ja zeg.. Echt flauw! Och ja, er lopen er vast wel meer rond! (alleen zie ik ze niet! hihi)

@ Blurry: Gedaan! :D ;)

@ Miele: Jemig, 25 minuten! Respect, dat houd ik dus never nooit vol he?!
    Nou was alles er maar al af! Nog steeds 5 kilo te gaan, sta een beetje stil! Doe er ook weinig aan! Gisteravond een hele zak chips + mayo en sambal naar binnen gewerkt! :) (Komt van de schrik!)

@ Wieffie: Ja ik houd mijn hart ook vaak vast, sinds N. loopt valt ze echt 1x per dag echt hard! Ze is ook zo wild!

@ Diaan: Wat goed van Marv en wat lief Meagan die zo lekker kletst en hoe! hihi! Geweldig!

@ Kippy: wat fijn wat van je te lezen! Ik heb je wel per sms gesproken, maar wil nogmaals laten weten dat ik veel aan je denk!
    Wat een emotionele achtbaan zitten jullie nu in! Hopelijk doet meneer de Haan zijn vader na! En komt ie er weer goed boven op!
    Dikke knuffel voor jou! En veel plezier morgen met Wieffie!

@ Leentje: Oeps, dat wordt nuchter carnavallen! ;) :D

Hier alles ok met N. Ze heeft d'r avond eten wel op! En net nog een klein beetje melk. (50cc)
    Voor de rest alleen vanmorgen pap, dus d'r eetlust is weg! Maar of dat nou door die val komt, denk het niet!
    Die schaafwond onder de neus is wel lelijk en de binnenkant van d'r neusje heb ik net eindelijk wel goed kunnen schoonmaken. Want dat liet ze niet toe, maar net wel gelukkig! Want de korsten zaten er in van het opgedroogde bloed! haha!
    Ik ga vroeg naar bed toe, want morgen weer een drukke dag!
    (heb net trouwens een geweldig setje besteld van Feetje, ben niet weg van Feetje, maar nu wel een heel leuk hempje + legging voor de warme dagen die we gaan krijgen, oooooit! ;))

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ff dikke knuf voor kip en haan, superzacht kusje op de neus van kleine N, een trustuhknuffel voor Lola, een *ik kreeg altijd barstende koppijn van die rotclomid dus wens jullie alvast heel veel sterkte-*knuf voor daan, wieffie en Mielenl, een PUPO-knuf voor Leentje (veel slijm is een goed teken hoor! ), een FILSTEERD-knuf voor Marv en een *lekker ding :D * knuf voor Meatje.
    En voor iedereen die ik nu heb overgeslagen natuurlijk....OOK een dikke knuf!

ga ik nou hoognodig verder met m'n cijferwerk...schiet niet op met fv die traag is en als je alleen de avond hebt om fatsoenlijk bedragen in te voeren...

Laterrr ladiezzzzz!

Liefs Tezzz

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Kippy, wat fijn om iets van je te horen en dat het naar omstandigheden toch goed gaat. Je hoeft je echt niet te verontshuldigen dat je kop niet zo naar hier staat, volkomen normaal.

@Daan, das zeker lang geleden, miste al je tv meldingen op de donderdag, gelukkig heb ik een vent die dat soort dingen voor mij bij houd. Heb nog niks gemist. Alleen moet ik nu van afgelopen donderdag nog terugkijken op de video.
    En met de zwangerschap gaat het denk ik wel goed, moeheid wordt iets minder, volgende week maandag echo, dan hebben we echte zekerheid.

@Lola, mijn god, wat moet jij geschrokken zijn zeg, nou ik had haar ook gewoon lekker op schoot gehouden hoor, gelukkig alweer iets beter vandaag.

@Diaan, knappe M en M (kletsen en voetballen)

@Leentje, Pupo vanuit hier hoor.

@Miele, ooooo gaan jullie toch, moeten we elkaar bijna een maand missen, nog erger.....Wup en Bosch moeten elkaar zooooo lang missen.

Hier is er gisteren een hondje van Wup tot Pupo gedoopt, weet niet hoe hij eraan kwam, maar vond het wel heel grappig. Verder weinig nieuws te melden, gisteren wel de hele middag liggen pitten, wel een keertje fijn en gisteravond met zijn 3-tjes uit eten geweest, wat hebben we toch een voorbeeldig kindje zeg:)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmorgen!

iedereen goed geslapen? Hier wel, alleen een beetje kort...dochterlief had waarachtig weer eens in bed geplast (ging al heel lang goed...) en K besloot daarop ook maar ff wakker te worden. Zo wordt je toch al niet te lange nacht nog wel weer korter..en ik hou zo van slapen...GAAP!

Wanneer komt Beastie trouwens thuis? Vandaag of morgen? Hoop dat ze de rest van de dagen wel wat lekkerder weer heeft gehad..

@Dimple: fijn dat de vermoeidheid wat minder lijkt te worden! En nog 1 weekje wachten tot je volgende echo. Vind jij nou ook dat de tijd veel sneller gaat als je al zo'n kleine frummel hebt rondlopen?

Ik ga eens ff op m'n landje kijken..
    Laterrr!

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Goeiemorgen,

oooo Tezzz, ik hou ook zo van slapen, begrijp wat je bedoeld.

En ja....ik vind het super snel gaan nu met die gup erbij.Alweer 11 weken.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ...en ik maar wachten tot hij helemaal los staat ;)
    wat een superlief filmpje zeg, wauw, wat is K al een grote vent geworden!! Bosch vond het ook errug leuk om te kijken :D

@ dimple misschien hoeven ze elkaar niet zo lang te missen.....wij gaan al 22 april weg dus ws ergens rond 10 mei terug ofzo. Dan zijn jullie toch nog net niet weg?

@ lool feetje-SPAM???

@ iedereen knuffiez, ben er weer vandoor!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi..ik ook! (waarom denk je dat dat filmpje zo lang duurt? ;) :D )

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Tezzz, wat een schattig ventje is het toch. Wup zei de hele tijd: dat is "Bosch", echt grappig, hij beschouwd Bosch nog steeds een baby.

@Miele, wij vertrekken de 14e, dus misschien nog een vluchtig bezoekje ergens tussendoor.

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, heb je nog een bijgewerkte lijst? Staat ook niet meer in je bericht.

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    kom even snel langs !

lola, schrikken zeg met N , gelukkig gaat het alweer een stukje beter.
    Hopelijk heeft ze snel haar eetlust weer terug !

Tezz , leuk filmpje !!!!!

Kippy , dikke knuffel , fijn dat jullie nu een andere dok. hebben , ongelooflijk dat ze jullie zo hebben laten wachten !
    Mijn duimen draaien non-stop voor goed nieuws !

sorry voor het korte berichtje , binnenkort meer !

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha nog eventjes en die "baby" is langer dan hij ;)

ja dan MOETEN jullie nog wel eventjes langskomen (of wij bij jullie) en dan zorg ik voor gebak (waar had je die kokos vandaan? die was echt lekkah! )

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    volgens mij staat de meest recente op pagina 1. ik heb hem ook niet meer bijgewerkt :)

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Is nog een eind weg, dus komt wel goed tegen die tijd.
    Taart kwam van Multivlaai, is altijd lekker.

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Mielen, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Is Bosch ook een cloimdwondertje? Ik weet in ieder geval 1 clomidbeebje wat echt een mooie stoere vent is, toch Tezz.. Ga heel erg voor je duimen dat het straks heeeeeel snel raak is! Aan de ene kant wil ik wel naar het ziekenhuis, maar aan de andere kant spelen er nu heel veel zaken in ons prive leven die al onze energie kosten. Denk dat je er beide voor 100% in moet gaan met alle rust en energie. Tja over dat paranormale gebeuren, weet ook echt nog niet wat ik moet doen. Ben inderdaad bang om dingen te horen die ik niet wil horen..

Diaantje, wat super goed zeg van je zoon!! Jij bent vast heeeeel trots! Betekent het ook veel reizen voor de wedstrijden of valt dat mee? Met kleine M. ook alles goed?

Kippy, denk aan jullie! Sterkte meis! Probeer vast te houden aan de opa van mnr de Haan, hoe moeilijk dat nu natuurlijk ook is.

Wieffie, hmmm in de winter langer. Is me eerlijk gezegd niet echt heel erg opgevallen. Maar dat zou betekenen dat het goede seizoen er voor jou weer aan zit te komen :D! Ik begrijp dat we zometeen 2 hormoonmonsters hier op dit topic hebben :$. Beloof je dat jij en Mielen wel lief blijven voor ons?
    Jij ook heel veel sterkte met het nare bericht van kippy!

Leentje, hmmmm klinkt wel erg goed zeg! Vandaag dus D-day, ik sta zo in PUPO!! Inmiddels al wat gespot of misschien al een test gedaan? En Spam van mijn 'nieuwe' huisje gaat niet zo lukken. Kreeg mijn temp kaartje er al moeilijk op, ha ha.

Lool, tja ik ben ook wel erg nieuwsgierig, maar moet er nog maar een paar nachtjes op slapen. Weet ook niet of zo'n persoon je ook echt kan helpen.. hmmmm denk denk denk.
    Hoe is het met N? Nog steeds zielig of gaat het al wat beter met haar? En die man, hij is je dus duidelijk niet waard!!!

Dimple, over die tv-meldingen, ben van plan mijn plicht weer op te pakken hoor :D. Ik heb vorige week de eerste aflevering weer gezien en 'mijn' mol is er dus uit. Wie denk jij dat het is? Jij heel veel plezier aankomende maandag!!

Tezz, ja hoor het is nu officiel, dit wordt een echte hartenbreker met zijn coole moves 8)!

Psst, ik mis Beast, waar is ze?

Hier een dagje lekker thuis gewerkt, heeeerlijk! Kun je tussendoor ook lekker een boodschapje doen of een wasje draaien. Verder geen nieuws hier, lekker saai.. Eigenlijk toch wel een beetje nieuws, ben al 5 kilo afgevallen, thanks to dr. Frank! Nog 5 te gaan..
    Vanavond lekker avondje ANTM en the fashion show kijken!!

Iedereen een fijne avond!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ daan wat goed dat je al 5 kilo kwijt bent * applaus * (ik WAS eind november ook bijna 5 kilo kwijt, zitten er nu net niet allemaal weer aan, vandaar dat ik vorige week ben begonnen met......dieet van dr. Frank.....grappig!

En Bosch is ook een clomid-beebje (dat kun je toch wel zien! oh wacht ik spam hem niet zo vaak hier.....zal ns even een spammetje doen dan). Ennu hormoonbommetjes.....wat denk je van al die zwangeren hierzo ;)

dus ik ga nu even gauw een spammetje zoeken en dan mijn vaste maandagavond tv avondje.....:$....ook al exact hetzelfde als daan.....'t gaat opvallen hahaha

p.s. beast is op vakantie, zou vandaag of morgen weer thuis komen...

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
  20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0