Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
  2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :$Avond!

@ Tezzz: Hahaahahaha, zo schattig!!!! :D:D:D:D

@ Miele: Heb helemaal niet gereageerd op je vakantie! Lekker hoor!!! Hopelijk meer succes als vorig jaar, want toen was Bosch niet zo lekker toch? Of wat was het ook alweer? Bekijk bijlage 50095

Dit hempje is het niet (hij is er al af, denk dat ik de laatste had! ;)) Maar wel dit modelletje, met ook de 'dots' maar zonder de streepjes (of wacht, wel of geen streepjes... Nee zonder, maar alleen maar witte stipjes) Klinkt misschien vaag, maar hij is zooo leuk!
    (wou eigenlijk deze, maar was niet meer in N. d'r maat!)
    En in het volgende bericht plaats ik de legging, die plaats ik wel in het rood, dit hempje is dezelfde kleur rood als de legging, staat leuk met een stoer spijkerrokje! (waar ik er een stuk of 4 van heb, want I love spijkerrokken! :))

@ MelMel: Hoe'st? Met N. al een stuk beter gelukkig!

@ Daan: Jeetje 5 kilo en WTF is Dr. Frank? Wil ik oooook! Moet er nog 5!
    Die man, och, ik heb hem toen harteloos behandeld, dus geef hem geen ongelijk om niet terug te mailen! Maar hij is wel 'hot'! :D (nou ja als ik hem niet harteloos had ingeruild voor mijn ex dan had ik nu mijn prachtige dochter niet, dus het is wel ergens goed voor geweest!)

Zo...

Mijn moeder vandaag de uitslagen van alle onderzoeken, alles is ok!
    Ze krijgt nog wel een darmonderzoek, maar nu krijgt ze morgen te horen wanneer ze EINDELIJK aan d'r hernia wordt geopereerd! Ze doen eerst 1 hernia en kijken hoe het dan is met haar andere hernia!
    Och, zo is ze ook bezig he!? ;)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
  4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele: oooohw wat een plaatje is Bosch! Je moet veel vaker spammen hoor! Cute!
    Die laatste, och, arme jongen! Brrrr, kouddddd!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lool ziet er schattig uit! maar ik bedoelde natuurlijk spam MET SMEP-droppie ;)
    Fijn dat de uitslagen allemaal goed waren bij je moeder. hopelijk heeft ze baat bij de operatie.
    Vorig jaar was Bosch vreselijk aan de dunne (ik was het zelf alweer vergeten het is dat jij erover begint :))...ach misschien waren het toen wel z'n tandjes ofzo.

zo, nu ga ik ECHT tv kijken :)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele: :) Oeps, hahaha, dan moet je even wachten tot morgen of overmorgen, dan maak ik een foto met mijn smep-feetje!
    Agos, ohja dat was het, nou zullen wel tandjes geweest zijn!
    Tv-kijkse!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kipster Gefeliciteerd met je wolk van een zoon!

Vandaag.....maar ik vlieg ook weer weg....moet brood voor morgen nog maken (op tijd en met de fiets naar me werk....en me werk is ook alles anders..het bedrijf is overgenomen)
    Alles oke hierzo. Jasmijn is er van opgeknapt..en ik ook (was niet gewoon verkouden had gewoon een voorhoofdsholte ontsteking...bah!)

laterrr

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beast: Welkom terug! ;)

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Mielen, wat grappig! En die foto's van Bosch geweldig. Vooral die laatste GEWELDIG! Ennuh die Clomid heeft een prachtig resultaat gegeven! Maar dus ook druk bezig met dr. Frank.. hoe lang ben jij nu bezig? Ik zit nu in week 5. Hoe vindt jij het?

Lool, dr. Frank is een online koolhydraatarm dieet. Je kan je dus aanmelden via de website en dan krijg je iedere dag door wat je mag eten met recepten erbij! Wat een superleuke kleding, maar ben het wel met Mielen eens, denk dat de foto's nog mooier zijn met kleine N erin! Applaus voor je moeder, valt denk ik een gewicht van je schouders af of niet?

Beast, en hoe was je vakantie? Waar ben je geweest?

Nou ANTM is afgelopen, ik ga afsluiten om the fashion show te kijken.

Groetjess

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast welkom terug! balen van de voorhoofdholteontsteking....ben je er nu wel weer goed vanaf? Fijn te horen dat jullie allemaal weer helemaal uitgerust zijn. En J? slaapt weer als een roosje????

@ daan ik ben pas vorige week begonnen, nu in week 2 dus. Ben nog niet erg veel afgevallen, vind het op sommige momenten nog TE moeilijk om van de snaai af te blijven. Ik denk dat ik het in de afgelopen week een dag of 4 echt helemaal goed heb volgehouden, de andere dagen toch echt wel een klein beetje tot HEEL VEEL gezondigd :). Maar ik begin gewoon elke dag opnieuw met het voornemen om het de hele dag vol te houden, en dat lukt steeds beter.
    Neem jij ook shakes of volg jij de menu's? Ik heb in het verleden wel eens shakes gehad maar die vind ik zooooo vies dus daar begin ik echt niet meer aan.
    (oh ja en ik ben vandaag mijn lunch vergeten dus hopen dat siemens zo lief is om het even langs te brengen, anders weet ik niet wat ik moet gaan eten....)

@ lool ik had ergens gelezen op de site dat dat dieet geen zin heeft als je BMI onder de 26 ligt.....ik weet niet hoever jij nu bent (ik zit net boven de 27 dus het zou moeten werken bij mij.....theoretisch dan hahaha) ennuh de site= Eén kilo per week - Home

@ all fijne dag!!!!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Miele en Daan: ik had de site inmiddels gevonden. En idd mijn BMI is 22,9 dus volgens Dr. Frank heeft het dieet geen zin.
    Wel leuk om te lezen, dat ik dus de afgelopen maanden ook zo op mijn eetpatroon heb gelet. ;) Komt op het zelfde neer, weinig koolhydraten en veel eiwitten! Maar dat verklaart misschien waarom ik nu stil sta. Ik merk wel als ik 'weinig' eet ik stil sta eet ik ietsjes meer dan ga ik weer... Best lastig om het evenwicht te vinden tussen 'weinig' en 'ietsjes meer'.
    Maar ja, als die 5 kilo er maar voor 27 mei af zijn, dan vlieg ik naar Turkije!

Hier een aanwezigheidsdienst tot 5 uur en daarna nog een soort training tot 6 uur, dat betekent pas om half 8 thuis! :$
    Mja... Heb die training al zo lang uitgesteld, dus ik ontkom er niet aan, dus nu zit ik illegaal in het calamiteiten team (vandaag) als er wat gebeurd weet ik niet wat de nieuwe procedure is! ;)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola een bmi van 22,9 en dan niet in bikini durven?!?! ;) grapje hoor. het gaat je vast lukken, die laatste 5 kilo!
    En succes met die lange dag. ik zou het vandaag niet trekken denk ik. Verkouden + keelpijn, dus slecht geslapen en dan is Bosch ook nog verkouden dus ALS ik dan eventjes sliep, dan werd ik wakker van zijn gejammer dus moest er een paar keer uit......pff ik ben ook niks gewend

aaaaaaaaaa ik heb wel zoooooooo'n lieve vent he! Heeft net even mijn salade langs gebracht :D :D

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele: hahaha, ja nog steeds niet durven, maar denk dat het wel meevalt, moet alleen niet steeds met super slanke meiden gaan zwemmen, dan komt het goed!
    Aaaaahw, wat lief van Siemens!!! :D Doe mij ook zo'n vent! ;)
    Wat naar dat jij en Bosch zo verkouden zijn incl. keelpijn! Dat doet je nachtrust idd niet ten goede!
    Hier voel ik ook een hoestje + keelpijn opkomen!

Mijn moeder hoort zo wanneer ze geopereerd wordt, hopelijk heb ik nog even om dan oppas voor de vrijdag-en te organiseren! Hopelijk kan mijn schoonzus dan, anders op het kdv vragen of ze op een vrijdag kan komen ipv een donderdag of dinsdag, want dan kunnen 2 vriendinnen!
    Dat is dus niet handig om oppas buiten het kdv te hebben, je bent zo afhankelijk!

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello,

Daan wat knap zeg dat er al 5 kilo af is. Ik heb ook al gehoord van Dr. Frank maar me er nog niet in verdiept. Zal na de carnaval eens in gaan lezen.

Tezzz, wat is K. al groot zeg. En wat lijken ze alledrie op elkaar. Je kunt echt niet missen dat ze familie zijn, wel erg leuk. En wat lief dat hij zelf wil proberen om door aan de knuffeltjes te trekken het muziekje weer op te starten.

Mielenl, blijft Bosch zo goed zitten op de slee? Wat is het ook een droppie zeg, zo'n mooi gezicht. Maar ook al zo groot, de maanden vliegen voorbij.

He Beast, goede vakantie gehad? En wat vind je over de overname van het bedrijf waar je werkt? Zal het verbeteringen opleveren of alleen maar slechter worden? Wist je voor de vakantie al iets van die plannen af?

Hier nog geen ongi, maar dan zal ik mijn ei wel later hebben gehad dan wat ik in gedachten had en wat ik de afgelopen 2 maanden had (ei op dag 16 en eerste rood op dag 26). Ik verwacht dan ook echt dat ik vanavond het eerste rood zal spotten. Zo irritant dat je het niet precies weet. Ik was blij dat we afgelopen maand gerelaxed geSMEPt hadden omdat ik niet precies wist wanneer mijn ei is geweest, maar uiteindelijk op de wachtbank valt het dan weer tegen. Gisteren had ik een volleybalwedstrijd en had erg vaak het idee dat het ineens doorbrak. Dan volleybal je niet echt zeker als je denkt dat iedereen het op een gegeven moment ziet hahaha. Maar vals alarm. We zullen zien vanavond (of morgen, of overmorgen...).

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Lool, wat een super BMI zeg, ben wel jaloers hoor. En wat fijn dat het nieuws van je moeder zo goed is! Heeft ze al vaker een darmonderzoek gehad (is niet zo prettig als ik mijn vader toen moest geloven). Maar het is voor een goede zaak.

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    idd lool...schaam je :D(maar niet heus!) Ik ben nu 108 kilo en zwem elke week met een bikini...;)

Wauw..miele topper die vent van je (daar zou ik zo blij van worden)

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @daan, miele en leen...
    Was naar La palma...canarisch weiland..eerste 4 dagen stort regen gehad..veel wind wat gewoon snachts eng was...en overdat omdat we op hoogte zaten de hele dag in de wolken.... Daarna keerde het en hebben we nog wat zon gehad en fijn vakantie kunnen vieren...en Jasmijn zelfs buiten in bad!
    Heb heel veel snot slijnm en ander vocht verloren....voelde me vorige week zondag echt beroert ...maar toen het einde in zicht was was de ontsteking snel weer weg ...maar man wat wordt je er ongelukkig van...Jasmijn is ook weer de oude...was ook er beroert van....slaapt nog niet helemaal geweldig maar jah...moest nu weer een ander bedje in:D das ook raar natuurlijk;)

wist wel dat we overgenomen werden maar niet door wie..het is alliander geworden...voorheen NUON...grote club met wel goede sec. voorwaardes (maar de eerste 3 jaar gebeurt er toch nix) we zien het wel

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihi ja ik ben ook ontzettend blij met hem (en hij met mij).....dus helaas pindakaas voor de kapers op de kust ;)

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    klinkt als bij mij toen ik zwanger was van Bosch (maar dat zelf nog niet wist).... PUPO!!!! *duim*duim*duim*

owja en Bosch blijft zelf op de slee zitten, houdt zich goed vast, tenzij hij wil "tappe" (stappen) ;)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hopelijk valt het allemaal te regelen lool!
    blijft lastig, als je afhankelijk bent van oppas of kdv. maarja, helemaal stoppen met werken is ook zo wat he (nog los van het feit of je die keuze hebt) ;)

Deel Deze Pagina