Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hahaha Tezz, bedankt voor je snotterknuffel! Kan hij trouwens al de trap op, wat snel zeg!!!

Dimple, fijn dat je baas zo goed reageerde zeg, een hele opluchting. En ik ben niet echt van de races dus kan je vreugde niet delen.

Pffff...was het maar morgenvroeg, dan wist ik misschien al wat meer. Al moet ik zeggen dat ik 1000x minder zenuwachtig ben dan toen ik dacht zwanger te zijn van Ninthe. Ergens in mijn hoofd zegt een stemmetje dat het niet zo is. Dus dat hou ik even aan. Nou, ik ben er weer vandoor!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @tezz...jah 2 commodes... ik heb niet veel kastruimte en in zo'n ding kan ook veel aan klein spul...rompers enzo.
    Dat tegelijk verschonen dat geloof ik nog niet echt...Jasmijn geeft tegenwoordig netjes aan als ze gepoept heeft en wil ook meteen een schone luier;) Joh die commode van de 2de komt bij me ouders vandaan dus kost me niets..meer uit gemak.
    Beneden verschonen zal straks ook wel meer gebeuren...nu ga ik meestal toch naar boven omdat je dan alles bij elkaar heb.

@miele...als je rekend op veel tranene valt het achteraf vaak toch mee... vk/kraamzorg weet van de situatie

@dimple...goed joh van je strakke planning:p

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Even heel snel..

Mielen, spannend vrijdag, ben benieuwd wat ze gaan doen, clomid of niet... Ennuh ANTM, wel stoer van Isis maar vond hem/ haar niet knap en degene die jij noemt was dat die ene in het water met die enorme krul bovenop haar hoofd? Wat lief dat je dat zegt dat je aan mij, miep en marieke denkt...
    En die dertig km borden, die zijn dan voor volgend jaar. We houden het vrijdag op 29 jaar...

Lool, dus lekker druk op het werk. Nog zeker geen antwoord op de sollicitaties?

Dimple, meis van harte gefeliciteerd met de goede echo en de fijne reactie van het werk. Snel spammen die wup in zijn ridderoutfit.

Beastie, jij een dikke knuffel!

Tezz, ik meld mij aan voor een knuffel van jou. En ideaal dat je me niet kan aansteken met je gesnotter!

Leen, ik zie hem, ik zie hem.... stuiter stuiter. Hoop zo dat ie morgenochtend gelijk van het beeldscherm af spat!!!
    Wat lief die kleine meid van jullie. In het ziekenhuis zaterdag zat ook een maja de bij. Meisje van mijn leeftijd die met carnaval van een tafel was geflikkerd en een gebroken pols had. Ze hoefde geen pijnstilling, tja drank doet het dan goed, ha ha.

Hier vandaag cursus gehad, ging over aangepaste fietsen voor mensen met een beperking. Was superleuk.. Lekker rond gefietst met collega's, Tja je moet het toch ervaren..

Verder geen nieuws. Morgen vrije dag en dan met schoonmoeder boodschappen doen en mijn cadeautje halen.

Van manlief krijg ik een reisje naar Berlijn. Iemand leuke tips voor bezienswaardigheden/ hotels?

Groetjess

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje ik heb de test nog eens goed bekeken ennuh JAAAAAAA IK ZIE TOCH OOKWAT HOOR!!!! * stuiter stuiter * oh ik hoop voor jou een knaltest morgen!

@ daan * oeps * jonge deerne van 28 - bijna 29 ;)
    Nee ik vond Isis ook niet echt knap nee....hoe vond je trouwens dat grietje dat 5 keer per minuut riep dat ze opgegroeid was zonder elektra en stromend water.....en hoe die op de catwalk liep, echt verschrikkelijk! (eigenlijk wel jammer dat ze eruit is.....ze kon af en toe zo lekker naief en onbedoeld lomp uit de hoek komen) Ja analeigh had zo'n enorme krul op haar hoofd.....die ex-kunstschaatsster...die heeft zulke mooie ogen (bijna net zo mooi als jasmijn hahaha)

nu weer effe verder......ben ons WIFI aan het maken.....kastje stond ineens weer op de fabrieks instellingen, dus ons wireless netwerk wagenwijd open :confused:

*knutsel, knutsel *

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daan, ik heb vorig jaar een paar maanden in Berlijn gewoond... pb me maar even met wat voor soort dingen je wilt zien/doen ;).

Leen, spannend, maar ziet er goed uit!

Sorry, heb wel meegelezen, maar weinig onthouden. Miele, ben het helemaal met Dimple eens dat jij net zo hard aan de beurt bent als Mariek, Daan en mij. Niet leuk om wéér zo lang te moeten wachten (zelfde geldt voor Wieffie).
    Is er al nieuws van Mr Haan? Duim voor jullie Kip, hopelijk is het goed behandelbaar...

Steef, hoe is het bij jou?
    Beast, fijn dat de knoop doorgehakt is en je dus al heel snel met verlof gaat! Je kan de dagen al bijna gaan aftellen ;)

Iedereen; dikke knuffel als je die goed kan gebruiken!

Wij hebben gisteren de evaluatie gehad van poging 1 in het AMC. Conclusie is dat de artsen er het volste vertrouwen in hebben dat het ook een keer goed gaat gaan en ze dus door willen voor poging 2. Ik heb gelijk weer bloedgeprikt; Miepman gaat volgende week vrijdag (en 's ochtends nog weer even een potje doneren).
    Nou leek mijn cyclus normaal te gaan doen en dan hoef ik dus niet aan de pil om het goed te timen, want zou precies goed uitkomen... maar heb nu al 4 dagen spotting zonder dat het doorzet 8). Normaal 1 of 2 dagen, zit nu al op 15DPO (normaal een LF van 11 of 12 dagen), dus schiet niet op zo. Nog maar even afwachten en anders toch maar even contact opnemen met het AMC om dus tóch aan de pil te gaan om alles goed te timen. Mag in de laatste week van april starten met decapeptyl en dan zou ergens in de 3e week mei ofzo de punctie zijn.

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep lief van je :D
    En ik heb er ook vertrouwen in dat het bij jullie ook goed gaat komen! Ik hoop zooooo dat je in april een blijvertje hebt....pfff jullie moeten er al zo lang op wachten.
    Hoe is het trouwens met het adoptietraject? Was dat nou afgebroken omdat je toen zwanger was? Ik weet het niet meer, sorry.....

hier is het wireless weer dicht getimmerd.....nu nog eventjes mn telefoon weer instellen. jemig zeg wat een geklooi is dat!

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miepie, klinkt hoopvol, hopelijk hebben ze gelijk, ik gun het jullie zo erg.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miep: wat raar dat je cyclus nou opeens weer raar aan het doen is...idd anders maar ff bellen. Gelukkig is er dan zoiets als de pil he? Kan je wel goed mee timen. Ik hoop ook heeeel erg dat in mei jullie laatste poging is! Het klinkt wel hoopvol in elk geval: in mei leggen alle vogels en miepie een ei! :D

maar waarvoor ik eigenlijk ff langs piepte...manlief heeft ontdekt dat er werkelijk waar iemand bestaat die een complete STUDIE heeft gemaakt van het juist en niet juist aanleggen van een knoop in een veter. ECHT WAAR!

http://www.youtube.com/watch?v=OazKbYP7Sd0

Manlief kan 'm nou zonder te kijken ;)

Nou jullie ;) :D

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nou, hier de test van vanochtend. Het leek eeuwen te duren voordat de streep er stond, maar het was toch na 2 minuten. Maar ik ga pas juichen wanneer hij donkerder wordt, dus morgen weer een foto van een hopelijk duidelijkere test. Ik ben naar mijn werk, doei!

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja, in het echt is hij wel duidelijker (je ziet hem ook beter wanneer je op de foto klikt), maar ik vind hem nog te licht. Ik heb dan echt een late eisprong gehad denk ik...

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wwaaaaaaaaah leen! ik zie hem nu echt veeeeeel duidelijker dan die van gisteren!

gefeliciteerd meis, tijd voor een regenboogbannerrrrrrrt. JIJ BENT ZWANGERRRRRRT!

* doet een rondedansje op roze donderdag *
    EDIT: woensdag. wie is hier nou zwangerrrrt? ;) :D

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Nou leentje ik zie de 2de streep hoor
    mag ik je al feliciteren of zit je nog voor je nod
    Ziet er goed uit

Nog een nieuwtje........

We gaan waarschijnlijk een huisje kopen
    we hebben er 2 op het oog

Vrijdag gaan we kijken en de 23ste komt een adviseur langs om te kijken of we het kunnen kopen

Beetje in de buurt van me schoonouders vind ik wel fijn

Oja morgen de 20 weken echo
    Ben echt zo benieuwd
    Ikzelf denk een meid heb een echo van de baby van bovenaf maar verbeeld ik me of zie ik streepjes bij het onderste misschien dat jullie kan kijken

Gister tot de ontdekking
    Ik heb sprietjes op me hoofd ze breken gewoon af
    Is echt geen gezicht maar ach..............

Lang leve de zwangerschap ha ha ha ha

Morgen komen opa en oma op thijmen passen
    Want tja morgen bij de echo heeft ie er niks aan
    om zolang te wachten

En sinds een goede week voel ik de kleine schoppen :D

Is echt klote (ja sorry voor taalgebruik) als je een lage bloeddruk heb zeg sjee vind ik niet gek met bloeddruk van 100/50
    Dus vitamine pilletjes gehaald

Ik zal proberen om wat vaker langs te komen
    maar soms weet ik niet wat ik tegen iedereen moet schrijven :)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Even snel, zit niet strategisch op kantoor, maar Leentje: Jaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd hoor!!!! :) Hij is donkerder dan gister toch!!!

Snel weer uitloggen, voordat iedereen weer binnenloopt!

Ik werk vandaag ipv vrijdag! Grrrr!

Ciao!

14. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Leentje gefeliciteerd !!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hieperdepiep Hoeraaaaaa!
    Leentje die zwanger, oooooooooo jaaaaaaaaaa!

Ik feliciteer je gewoon hoor! Duidelijke streep én duidelijker dan gisteren..gewoon helemaal zwanger hoor! :D :D :D

@Lool: werkze!
    @Tijgertje: veel plezier met de 20-wk-echo. Dus jullie willen wel weten wat het geslacht is? Spannend. Hopelijk kunnen jullie een huisje kopen. Maar zouden jullie dan nog willen gaan verhuizen voor je bevalling of erna pas?
    Enneh..pas je op met je lage bloeddruk?

@All: hier dag 2 van de stampende-koppijn-door-verkouden-kop...*zucht* heb ik nou áltijd...meteen weer koppijn zodat er nergens wat van terecht komt...beetje kalm aan doen dan maar vandaag...ookal is m'n lijstje nog lang..

gisteren zo'n mooi moment meegemaakt. Y en ik zaten op de grond, want ik moest K op de scheetzak van Y zetten (wat dus niet gaat omdat K dus nog te licht is voor de scheetzak :D ), dus toen ging ik maar eens lekker Y knuffelen. K zag dat, kwam naar ons toe en ging tegen ons aan staan om mee te knuffelen! :) En precies op dat moment kwam manlief ook nog binnen. :D Eerste group-hug is een feit :D heerlijk joh!

later ladiezzzz

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz hihi stelletje knuffelkousen! beterschap met je hoofdpijn en verkoudheid!

@ lool nouja dan ben je vrijdag lekker vrij toch :D werkze meis!

17. morgen!

leentje van harte meid :D dat is duidelijk!
    geniet ervan!!

zwaait even naar de rest

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Een duidelijke tweede streep Leentje, jij bent echt wel zwanger!!!!!!!

GEFELICITEERD

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Leentje, woooooow, echt duidelijk nu hoor, alvast gefeliciteerd meid. Leuk hoor.

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Niet miepen leen...hij is echt veel duidelijker dan gister (en die was niet van ochtend urine) je bent zwangert!!! joeoeoehoeoeoe!:p:p:p en dit jaar nog gaan bevallen enzo:D

Deel Deze Pagina