ik moet nog maar 10 weken...lijkt best lang maar is echt zo om! en ik wil nog zoveel doen en geen energie hebben8)
Wow !!!..fantastisch nieuws !!!! lieve leentje,leentje man en grote zus n. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!!
zo dat gezegt hebbende.. was er weer even..tja..schiet er de laatste tijd een beetje bij in..veel op FV..en tussen door ook nog een huishouden runnen....daar komt bij dat ik eigenlijk in een heel ander stadium zit dan jullie..dus vaak niet echt weet wat ik moet schrijven.. Gelukkig viert het roze hoogtij hier, nou Miep en Mielen en Marieke ( nieuwe concurrent voor K3..M3 !!!!!!) en natuurlijk ook Daan niet vergeten !!..dat zou het helemaal mooi af maken dan he !! (ben toch verder niemand vergeten he?..anders sorry...niets persoonlijks hoor !!) Veel gebeurd ook weer, Marvin na de laatste selectiewedstrijd weer een brief gekregen dat hij weer door is ..dus wederom bere trots..op naar de volgende beproefing hahaha Ken die w.s "terug" naar Havo gaat (is natuurlijk ook nog best goed..maar puur omdat hij geen flikker aan z'n huiswerk doet...dus eigenlijk zonde) Met Meagan gaat het lekker ..tuttebel groeit en lult de oren van me kop af..heerlijk!! Geniet elke dag van die griet, zelfs als ze tig keer wakker word kan ik genieten van haar geklets ...oke voor je looks killing..maar wel zo gezellig *hihihiih ..zingt op dit moment haar longen uit haar lijf het liedje van de editors "pappilion"..soooooooooo cute * Van de week is de kapster geweest..en voor de eerste keer helemaal alleen op de stoel gezeten...voor die tijd bij mij op schoot..zal even spammen ... Verder niets temelden..ben weer wegggggggggg liefs xxx
owww diaan...wat ziet ze er toch al groot uit! Wel jammer dat Ken z'n huiswerk niet maakt..maar ja...ik deed het zelf vroeger ook niet (komt me erg bekend voor zullen we maar zeggen ). Misschien komt ie over een poosje (als ie iets ouder is) wel tot inkeer en doet ie dan alsnog VWO erachter aan? Heeft ie al een idee wat ie wil worden..en wat ie daarvoor nodig heeft? hier ook druk met fv, zwemlessen, vriendjes, klein manneke en oja...ook nog de huishouding... laterr ladiezzz!
dames mag ik me (weer) bij jullie aansluiten? we hebben nu 2 rondes geprobeerd zonder smep en aangezien ik met mijn dochter met smep gelijk de 1e keer zwanger...wil ik natuurlijk deze keer ook weer zsm zwanger worden... dus ik wil weer aan de smep maar is het nu zin of onzin is dat je met smep meer kans hebt op een meisje?
Hello, Ik kon het toch niet laten, heb nog net een ander testje gedaan (goedkope kv test). Was weer duidelijk een lijn op te zien, maar als de test morgenvroeg donkerder is dan die van vanochtend dan weet ik het voor mezelf zeker. Deze van net was volgens mij gelijk aan die van vanochtend, wat ook niet gek is omdat het maar een paar uur scheelt en het geen ochtendurine was. Toch even een fotootje:
Bedankt trouwens allemaal voor de felicitaties, kan het zelf nog niet echt beseffen, vooral omdat ik nog niet echt iets merk. Wel als ik er goed over nadenk, maar alles kun je jezelf aanpraten. Tijgertje, wat een supernieuws zeg. Hopelijk komen jullie snel jullie droomhuis tegen. Ben benieuwd hoe de 20 weken echo is, willen jullie weten of het een zoon of dochter is? Tezzz, dat laatste vetervoorbeeld vond ik een beetje omslachtig hahaha. Wat mooi trouwens zo'n knuffelmoment, dan smelt je echt helemaal. Lool, nu moet je dus morgen nog een keer werken en dan heb je weer weekend, ook niet verkeerd. Miepie, fijn dat jullie snel aan de slag kunnen. Hoe gaat het nu vandaag, heeft het al doorgezet of nog niet? Mariekske, hoe gaat het met jou? Liesje, leuk dat je terug bent! In het begin waren er meer SMEPmeiden, maar nog even en dan worden ze ingehaald door de jongens die geboren zijn. Dus ik zou het niet weten. Diaantje, wat heeft ze al mooi lang haar zeg! En wat is ze al groot! Mooi zeg. Beast, nog maar 10 weken! Wat vliegt de tijd zeg, nog 4 weekjes en dan kun je je lekker rustig voorbereiden op de bevalling e.d. De rest: dikke x!
Hey, Leentje snap dat het allemaal nog niet tot je doordringt (volgens mij zal ik de eerste zes maanden nog in een ontkenningsfase verkeren ) maar zie toch echt duidelijk een streep!!!!! Helemaal geweldig! Diaantje, wat een mooie meid hebben jullie toch. En super dat M. weer een ronde verder is! Mielen, nog twee nachtjes... Wieffie, hoe gaat het met jou? De ongi inmiddels doorgebroken? Kippy, denk vaak aan jullie. Inmiddels de uitslag binnen? Miepie, oh dus jij hebt er een paar maanden gewoond. Ik zal je snel een PB sturen! Hoe gaat het met je? Marieke, denk ook vaak aan jullie. Hoe gaat het met je? Hebben jullie nog een afspraak staan voor een controle? Of hoeft dat niet meer? Stephanie, kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om nu zonder je vriendinnetjen naar de beurs te gaan. Hoe voel jij je verder? Bapsie, tijdje niets van je gelezen.. Hoe gaat het met je? En met XL? Blurry, inmiddels al een KDV geregeld? Wat een gedoe zeg! Liesje, ik ken je wel niet maar welkom terug. En hopen dat het weer zo snel gaat met het SMEPpen! Beastie, wat gaat de tijd toch snel zeg!! Geniet je wel een beetje van het zwanger zijn? En wanneer komt de eerste Buik spam? Vandaag een dagje vrij geweest. Alhoewel vrij... Huishouden gedaan, boodschappen gedaan voor mijn verjaardag en alle wekelijkse boodschappen met mijn schoonmoeder gedaan. Pff was dus lekker druk.. Verder alweer op dag 9. Hoop echt dat er nu heeeel veel meer SMEP kindjes bijkomen. Het moet gewoon lukken!!!! Fijne avond allemaal
Ken de ontkenningsfase wel. Had het bij Esmee en nu eigenlijk ook weer.... Heel apart! Nu ook wel ter bescherming van mezelf als de 20 weken echo niet goed blijkt te zijn. Beast alweer 30 weken trouwens... *is er even stil van* Voor we er erg in hebben is het alweer tijd voor een nieuwe poll. En toen wilde ik nog wat zeggen, maar ben het helemaal kwijt. Leuk joh, kan zo gaan wonen waar ik nu werk.
Hahaha Steef...gaan wonen waar je werkt. Hoe bevalt je werk eigenlijk? Is het goed te doen i.c.m. je zwangerschap? Ik ga naar bed, ben kapot. Heb de afgelopen dagen veel te veel gewerkt. Bis morgen!
welkom terug, hopelijk ben je snel zwanger van spruit 2 ennuh van smeppen kun je ook een heeeeeeeeel mooi jongetje krijgen (je bent gewaarschuwd)
@ daan nee, nog 1 nachtje! ik kreeg gisteren een brief van het zkh, ik dacht sh*t afspraak wordt verzet maar gelukkig was het iets anders *pfffffieuw* @ leentje is het al een beetje doorgedrongen? @ steef ik vind het nu bij alle zwangeren zo hard gaan.....kippy en bapsie al bevallen, beast en go4 schieten al hard op naar hun verlof (alhoewel je daar bij go4 niet echt van kunt spreken, hihi), jij ook al weer bijna 17 weken (heb je de beeb al gevoeld????) en mijn lieve dinnetje ook alweer het eerste trimester achter de rug.....time flies..... volgens mij heb ik gisteren mn ei gehad dus ik begeef me zachtjes aan naar het wachtbankje, en intussen wordt er gewoon doorgesmept natuurlijk hihihi fijne dag allemaal!!!
Leentje, hoe is het met je test vanmorgen???? Mielen, het gaat zeker hard bij iedereen. Sta er iedere keer weer versteld van. Wordt nu ook wel eens tijd voor een posi test voor jou he... Ik heb nog niet veel gevoeld, maar weet inmiddels dat de placenta dit keer ervoor ligt, niet zo gek dus! Werk is best zwaar, 8 uur lopen zonder tijd voor pauze. Voor de mensen zorgen/wassen/strijken/koken/5 wc's en zo schoon houden/noem het maar op. Ach, zolang het nog gaat gaat het, anders ga ik lekker therapeutisch werken en spelletjes doen en zo.
dankje! je spreekt uit ervaring dus ik meende dat als je voor je ei klust dat je dan meer kans op een meisje hebt als het een beetje meezit krijg ik mannetje zo gek om te smeppen...
Is het niet bij iedere kerel zo dat als ze zoveel mogelijk mogen sexen dat dat smeppen wel goed zit? Zat het hier wel iig. Liesje, wil je zo graag weer een meid dan? Volgens mij zijn dat allemaal bakerpraatjes.