Kippy, goed om iets van je te horen en super dat het niet uitgezaaid is. Nu echt genieten dus.... Ook fijn dat meneer de haan onder controle blijft.
Ow Kippie, wat een goed nieuws! En wat ontzettend fijn dat ze je vriend goed in de gaten blijven houden! Nou kunnen jullie eindelijk volop genieten van jullie nieuwe ouderschap zonder onderbrekingen! Knuffies!!! @Leentje: prachtige banner! @All: bedtime! Laterrrrrrrrrrr
Pffff.....Kippy, dat is goed nieuws zeg! Wat hebben jullie een spannende tijd achter de rug! Fijn dat hij voorlopig onder controle blijft. En de eerste weken zijn ontzettend druk, dus dan heb je ook nergens tijd voor. Misschien wel voor een mooi fotootje??? Blurry, hoeist met jou? En met S? Heb je al opvang kunnen regelen of nog niet?
Liefs!!!! Kom vanavond wel weer bijlezen, na 12 uur slaap voel ik me stukken beter, alleen plof ik nu even onder de zonnebank neer voordat N. weer wakker wordt!
Hallo, was ik weer even, Tijgertje gefeliciteerd!! een mannetje erbij wat leuk! leen nogmaals gefeliciteerd, mooie bannert kippy meid hoe is het met jullie? wat fijn dat het niet is uitgezaaid! kunnen jullie het allemaal bolwerken? hoe gaat het met de kleine man? lekker genieten he! jeetje beastie alweer 30 weken zwanger, gaat dat hard!!! foto? dimple hoe gaat het met jou? heb je ook al een mooie foto voor ons?? stephanie, ook druk aan t werk? ik mag vanavond ook weer.. snel weer even afspreken? lola dat is super dat je op gesprek mag komen hopelijk bevalt t van beide kanten miep meid hoe gaat het met jullie? ik denk veel aan jullie! hoe staat het eigelijk met t adoptie gebeuren? of heb ik daar overheen gelezen de afgelopen tijd? sorry dan!! dikke knuffel! las iets over berlijn, ik ben al es in berlijn geweest, had een persoonlijke gids dus erg veel gezien en plezier gehad. nu wil mn vriend er ook graag heen dus misschien gaan wij van de zomer ook een paar dagen heerlijk! Hier gaat alles zn gangetje. Vorige week nog even een dipje gehad toen mn vriendin de schoentjes gaf die we samen hadden uitgezocht toen ik nog zwanger was, ze had ze nu pas binnen en wist niet of ze ze nu moest geven of niet. toch gedaan. ze zijn zooo lief gaat allemaal bij de rest van de spulletjes ... verder heb ik t aardig naast me neer kunnen leggen hoor. tuurlijk hebben we t beide nog wel eens moeilijk... vooral als je dan weer hoort dat een vriendin vergeten is om de prikpil te halen vorige maand en wetende dat ze bij de 1e direct zwanger was.... morgen zou ze voor ze de prik haalt voor de zekerheid een testje doen.. stiekum hoop ik gewoon echt dat t negatief is.. niet dat ik t ze niet gun, maar ze willen zelf niet en de situatie waar ze in zitten laat het al helemaal niet toe.. maar goed we zullen zien.. hier nog steeds niet ongesteld.. vorige keer na de miskraam had ik na 5 wk en 3 dagen een posi test... morgen is het 5 wk en 3 dagen na mn 2e miskraam... t zal toch niet????? vorige keer zei mn vk dat je na een miskraam, na 4 tot 6 weken ongesteld moet worden.. dan heb ik nog 5 dagen.. ach ja bij mij is alles anders dus zal dat ook wel 10 weken duren ofzo hahaha we hebben een paar dagen nadat t bloeden was gestopt (dat was zon 1,5e week a 2 weken na mk) 2 keer zonder condoom gevreen en de rest met.. best dom eigelijk omdat ik eigelijk helemaal niet zwanger wil worden nu, wil er minstes 2 menstruaties tussen laten, maar t is erg wennen om van 3,5 jaar zwanger proberen te worden, naar ineens proberen om niet zwanger te worden gaan... we wachten t maar af..
@lool....top! @mariek..dikke knuff...klinkt idd als of je het redelijk kan verwerken...knap hoor! Jullie 2 komen er wel! Foto?....staat op camera maar ik zit net zo lekker..... @kip..ben heel blij voor jullie! @rest...z'n gangetje **zwaai**
nnnnnavond! @Marieke: Is ook zeker gek om na 3,5 jaar opeens weer te moeten opletten..we hadden dezelfde ervaring na de bevalling van K..hadden echt het idee 'terug in de tijd' te moeten met gebruiken van condooms... Ik vind dat je heel rustig 'klinkt' en idd goed aan het verwerken. Stiekem hoop ik wel een klein beetje dat je weer zwanger bent (omdat ik het jullie zooo erg gun en omdat ik het zo naar vind voor jullie steeds weer het zh in te moeten), maar dat je nog ff een paar rondjes rust wil kan ik wel goed begrijpen. Dikke knuf van mij voor jullie! Geef 'm maar aan elkaar @Beast: buikfoto! enneh...vanaf wanneer mag jouw poll beginnen? @Lool: niet in slaap gevallen op de zonnebank? Zal toch wel niet na zooooon lange slaap? Hoe is het met je moeder? En al oppas gevonden voor de vrijdag? @Leen: Nog steeds moooooie banner! (wanneer weer positest-spam?) @All: 't is officieel hoor: K kan nu (langer dan 10 tellen) los staan! EN sinds een paar dagen vindt ie het opeens leuk om aan de hand te lopen! Ligt ie haast in een deuk! Gaat zo snel...maar is ook zo leuk... Ik ben er vandoor. Oudste 2 kids zijn een nachtje uit logeren, dus ik doe ook ff alsof ik vakantie heb (en kan dus eindelijk weer eens achter de naaimachine ). Oja! Dochterlief heeft het proefzwemmen hartstikke goed gedaan en mag dus komende vrijdag afzwemmen! *trotse-mamma-vreugdedansje* Liefs Allemaal! Kuzzzz Tezzzzz
hey dames, ik heb verder niet bijgelezen...sorry vandaag is dag 8 in mijn cyclus en dan moet ik toch beginnen met smeppen toch?? Heb geen tijd gehad zaterdag om ovu testen te halen.... ben er een beetje uit....
Kwam ook even snel melden dat ik hier weer in het land der levenden ben. Na zieke wup van donderdag, heb ik gisteren de hele dag ziek/zwak en misselijk op bed gelegen, het werd maar niet minder, dus na de hap gebeld te hebben, mannetje weggestuurd om medicijn te halen, dat hielp gelukkig, vandaag nog wel zwak en veel dizzy, maar mijn ouders waren er om me te helpen. Enne....mannetje vandaag misselijk de hele dag op bed. Hebben we nu allemaal gehad.
@ dimple dom hoor, ziek worden als ik in het buitenland ben gelukkig ben je weer wat opgeknapt. nou willie nog.
Avond! Mamarieke, ik snap goed dat je even rustig aan wil doen. Ben wel benieuwd naar de schoentjes, kun je ze spammen? Liesje, op pagina 1 staat de uitleg van SMEPpen, dan ben je weer helemaal bij en kunnen jullie flink aan de slag. Eevitaa, thanx! Vandaag is MvM langgeweest, was toch wel spannend maar de test gaf een duidelijke tweede streep. Nog niet zo donker als de controlestreep maar de mvmmadam gaf aan dat het heel erg netjes was kijkend naar de korte tijd geleden dat ik voor de eerste keer pos heb gestest. Zal morgen wel weer een foto spammen van de opgedroogde test. Ik heb nog een testje liggen, die doe ik denk ik vrijdag ofzo...dan zijn de 2 strepen misschien wel even donker en dan ben ik uitgetest haha. Dimple is je hubbie nu ziekjes of niet? Mielenl, wanneer moest je bloedprikken? Was dat niet morgen? En ik heb het denk ik gemist, maar kon de gyn vorige week niet aangeven hoe ver je was in je cyclus en of je idd een paar dagen daarvoor een eisprong had gehad?
@Leentje, hij was toch wel ziek hoor, paar keer overgegeven, maar we gaan nu voor de nacht slapen en hopelijk is alles en iedereen morgen weer beter. Mijn test van mvm spatte van de test af zo donker was ie, maar ik was iets later volgens mij.
@ leentje haha ja ik vond dat toen ook zo spannend, die test van mvm. Goed dat je weer gaat piesen! @ mamariek wilde je zelf een paar rondes rust of was dat op aanraden van de gyn ofzo? Ik duim keihard dat je hartstikke zwangerrrrrt bent.....3 keer is scheepsrecht. Het is jullie zo gegund! Kan me aan de andere kant ook goed voorstellen dat je echt even afstand wil nemen, het is niet niks wat jullie allemaal voor je kiezen hebben gekregen. Knuffie voor jou en voor C! @ beast ik las iets over een ontstoken nagelriempje bij J? Klinkt pijnlijk.....Moest die hele nagel er afgehaald?! Jakkiedakkie! @ dimple is iedereen weer opgeknapt? @ liesje SMEP-ze! @ evitaaaaa hoe gaat het bij jou? Weer goed jullie best gedaan deze ronde? nog even iets uitgebreider over de gyn.. Ik vertelde dat ik de afgelopen 2 rondes mijn ei had gevoeld, en niet ongi werd 12 dagen daarna. Dus die gyn bleef maar volhouden dat ik dan mijn eisprong waarschijnlijk later had gehad. Dus ik ben wel blij dat ik nu donderdag mijn bloed mag laten prikken, zodat ze kunnen controleren of ik vorige week woensdag mijn ei heb gehad. Want woensdag naast de gebruikelijke eipijn, net als de afgelopen 2 maanden een beetje bloedverlies gehad. Dus voor mij is het zeker, als ik deze maand een goede eisprong heb gehad, dan heb ik die de vorige maanden ook gehad, wat die gyn ook beweert. De uitslag krijg ik pas 19 maart, dus dat blijft nog even spannend. Ik hoop dan maar dat ik óf gewoon op tijd ongi wordt, of helemaal niet. Want na de laatste 2 rondes ben ik gewoon een beetje bang dat het weer de verkeerde kant op gaat met mijn cyclus. En dan ben je zo weer een paar maanden verder met al dat geklooi. nu ga ik nog wat werken, fijne dag allemaal!
Mogguh..........eerst alles terug lezen..maar moet even kijken wat Meagan doet hahahah..*is zooooo stil in de keuken...* Iedereen in ieder geval een liefs en zwaai en knuff waar nodig ..vanaf deze kant !!!
Hallo, Zo, ik heb een kwartier geleden nog maar eens een test gedaan. Op de een of andere manier zat het me niet lekker dat ik nog geen knaltest had. Ik heb een late eisprong gehad (ik denk rond dag 21) dus het is niet gek dat ik die niet meteen had maar toch ben je dan op de een of andere manier onzeker. Maar de streepjes waren zo goed als gelijk, ik heb er nog even een foto van gemaakt. Nu voelt het weer een stuk beter, al zal ik blij zijn als ik de eerste afspraak bij de vk heb gehad, wat is dit toch een spannende tijd. Sorry voor mijn ego bericht, ik zal straks uitgebreid reageren.
Ik kom jullie even lastig vallen Kreeg gister een discussie die redelijk bij de smep-theorie zou moeten passen. Ben benieuwd naar jullie ideen hierover om dit te bestrijden of beamen. *Door meerdere dagen achter elkaar te klussen wordt het zaad steeds minder sterk, mocht je toch bevrucht worden kan dit gebeuren door zwakker zaad waardoor kans op een miskraam verhoogd wordt.* Oke, mij lijkt het stug want alleen góede zaadjes halen het helemaal tot het eitje. Wél kan ik er in komen dat op de 3e dag achtereen er minder (sterk) zaad in zit waardoor je dus misschien gewoon niet aantelt. Wat jullie?
Nee joh....lijkt of dat de nagel een gat gaat krijgen...als ie erbij hangt starks...moet eerst nog ff groeien dan mag ik hem komen weg halen..maar tot die tijd lekker laten zitten...is niet meer ontstoken of warm dus gaat goed... Gistermiddag APK....nou zal ff wat vertellen.. Vorige week met de groei echo lag het overdwars..nijgend naar stuit ligging maak me daar ligt nerveus over. Vk voelen...en het is niet zo goed te voelen..placenta voor... en die had ook dat idee. Dus we gaan met 36w...1 april voor een liggings echo en als het dan in stuit ligt...gaan we een draai poging doen. Ik wil gewoon GEEN ks! Soms heb je nix te willen maar laat ik ik het zo zeggen ik pak al me kansen De vk is vol lof over me mooie buik...die best wel eens in de weg zit! Hartje was onwijs goed te horen..en is blij met me 6w van te voren verlof 18de mogen we met ze 2 komen voor bevallings info nou dat dus...foto staat op camera maar zit nu ff op me werk8)
Minder sterk vind ik niet de goede benaming...dagelijks sex zorgt volgens mij eerder voor minder zaad dan dat ze minder sterk zijn. Daardoor denk ik dat je ook geen mk krijgt van dagelijks sex en dus van zwak zaad als gevolg er van. Ben er van overtuigd dat een mk onstaat doordag het vruchtje niet goed is....en dat is niet zo zeer een gevolg van vaker sex. Zaad is een tijdje houdbaar in de bm..zeker rond je ei....met als gevolg van smep dat er vaak wel een zwemmer in de buurt is al ie springt. Ik ben met smep begonnen omdat ik zo "bang" was me ei te missen we erg vaak sex hadden...en als het eitje dan kwam kijken we alletwee er wel klaar mee waren...gevoelg gereedschap als gevolg van het vaker sex hebben etc. ...