Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welkom nieuwe meiden..

verder reageer ik later wel

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Kippy, wat een geweldig nieuws!! Hopelijk kun je nu echt gaan genieten van jullie kleine mannetje!!

Lool, inmiddels op gesprek geweest? En nog wat van die andere sollicitatie gehoord? Edit: zie dat je de afspraak hebt verzet, heb je al een nieuwe datum? Super dat alle oppasdagen zo goed als geregeld zijn. Gaat inmiddels wel weer beter hoor, was gewoon erg druk met de verjaardagsvisite. Altijd leuk maar ook altijd druk! Heeeel veel succes morgen!

Marieke, ik was degene die over Berlijn was begonnen. Had ik van manlief gekregen voor mijn verjaardag. Heb al veel goeie tips gekregen van Miepie. Wil volgende week echt even gaan boeken.
    Hoe is het met je vriendinnetje afgelopen die de pil vergeten was? Kan me voorstellen dat dat soort dingen je erg raken. En het is helemaal niet erg hoor om soms in een dipje te zitten, laat alle emoties er maar gewoon uitkomen! Hoop dat de nabije toekomst jullie toch nog wat moois gaat brengen!!! Inmiddels al ongi?

Tezzz, applaus voor kleine K. dat hij al zolang los kan staan en wil meelopen!!!

Liesje, inmiddels druk aan de SMEP? En ovutesten in huis?

Mielen, waar ben je geweest? Lekker er tussen uit? Zie dat je nog 5 dagen hebt tot D-day! Heb je je goed aan het SMEP schema gehouden? En snap best dat je het er soms moeilijk mee hebt, wordt je altijd zo lekker mee geconfronteerd! En ik geef je een nog veeel hardere schop onder je kont als je nog één keer zeurt dat je niet mag zeuren :D!! Hier ook weer op het moment er wat moeilijker mee. Was net met de hond aan het lopen en dan hangen er weer twee ooievaars in de wijk... Bah wil die vlaggetjes gewoon gaan jatten en ze dan bij mij in de tuin hangen 8)!
    Man wat moet je lang wachten op de uitslag, kan dat niet sneller dan 19 maart? Kan je niet telefonisch niet even bespreken of de waardes in het bloed goed waren?

Dimple, fijn dat jullie allemaal weer beter zijn.Hoe gaat het verder met je?

Loki, tja geen idee. Iedereen zegt weer wat anders! De fertiliteitsarts bij mij gaf aan dat het het beste was om het om de dag te doen. Denk dat je gewoon moet doen wat jullie het beste gevoel geeft! Succes!

Beastie, mooie foto! En over die draaipoging, ik heb nu twee vriendinnetjes gehad waardoor het met een behandeling van een acupuncturist is gedraaid. Misschien een optie?

Blurry, tjeetje nog steeds geen KDV :$..
    En ook een applaus voor S voor de eerste tand! Weer een mijlpaal bereikt!
    Leentje, wat een mooie test!!! Nou dat is duidelijk hoor! En supergoed dat je gaat piesen voor sommige van ons!!!!! Is het inmiddels al een beetje doorgedrongen?

Evita, succes op het wachtbankje, ken die spanningen maar al te goed ;).

Mama van 1: succes met het smeppen maar weer!

De rest allemaal groetjesss!

Hier verder geen nieuws...
    Probeer net zoals Leentje gewoon deze cyclus er rustig mee om te gaan, misschien heeft het dan wel hetzelfde positieve resultaat :D! Maar ken mezelf ook wel weer, zeg ik nu zo stoer dat ik er relaxed mee omga, over een week zit ik mezelf weer gek te maken.
    Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer waar je goed aan doet...

Allemaal een fijne avond!

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

@ evitaaa ik ken het gevoel hahaha ;)

@ mama van 1 welkom terug! wanneer is je dochter geboren? Ik hoop voor je dat je je snel bij de zwangeren mag voegen

@ daan mijn "zeurbui" is alweer voorbij hoor! Ik merk gewoon dat ik er meer "last" van heb als ik op dat verschrikkelijke wachtbankje zit. Nouja hopelijk nu voor het laatst dan :D
    We waren afgelopen weekend in Duitsland bij mijn ouders. Dat is ruim 2 uur rijden dus dan blijven we altijd minstens 1 nachtje (dit keer dus 3!), dan hebben mijn ouders ook weer even hun kleinkind-vitamientjes binnen.
    En hoe is het bij jou, nog geen ei gespot? Ja ik neem me ook iedere maand plechtig voor om een beetje te relaxen, en meestal lukt dat tot een paar dagen na mijn ei....

@ loki ja, wie wil er nou niet zo'n buik (wel MET baby natuurlijk hahaha) Ik lees nu pas je onderschrift......wat verschrikkelijk lijkt me dat, om met 11 weken erachter te komen dat het mis is. Lukt het een beetje om dat een plekje te geven? Hopelijk voor jou is het snel weer raak

....zo, en nu aan het werk en straks even bloedprikken.....

4. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Goedemorgen,

Heb een hele beroerde nacht gehad pffff ben gestoken door een mug en dat jeukt!!!! Dus zit met mijn ogen op half 11 te lezen.

Las iets over een cadeautje naar Berlijn!!!!!! Leuk joh! Heel veel plezier!!

Idd Mielenl een dikke buik MET kindje wil iedere vrouw op dit forum wel :D. Mijn dochter is van oktober 2008. Ik stond eerst onder een andere naam maar dacht......... nieuwe start voor nummer 2 :D.

Loki sterkte met het verlies!! Wat lijkt me dat erg!!!

Nou meiden ik ga weer even bankhangen.

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mama van 1 moet je straks WEER je naam aanpassen ;) heb je toen ook meegekletst op dit topic? (nu ben ik wel nieuwsgierig naar je oude naam!)

net "even" wezen bloedprikken. pfffff druk!
    (ben daarna ook nog eventjes de ikea door gevlogen voor een stofje voor een dekbed overtrek voor Bosch. van de week even "geoefend" op een kussenhoes, en die was best aardig gelukt dus durf het wel aan hahaha!)

Dit stofje heb ik gekocht, en nog eentje uit dezelfde serie met strepen
    Bekijk bijlage 54106

6. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Mielenl heb je een PB gestuurt ;)

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he wat leuk nieuwe meiden erbij..WELKOM !!! dat de roze donderdagen maar hoogtij mogen vieren!!! ..ehhh...andere dagen zijn ook geen probleem hoor ..hihihi:D

Nog niet veel terug gelezen...wel mooie buikfoto gezien..woeiiiiii!!!

vanavond moeten we de belasting doen en ik moet nog even wat papieren bij elkaar zoeken....lukt niet echt..zucht......dus drukker weer dan gepland....

Als ik straks klaar ben kom ik bij kletsen..BELOOFD !!!!

liefs en dikke knuffie voor allemaal !!!!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Halleuw!

@ Mamavan1: welkom en ik ben ook erg nieuwsgierig! ;)

@ Miele: Gaaf stofje!

@ Daan: Dinsdag bel ik voor een nieuwe afspraak!

Hier vanmorgen mijn spatader dus wel laten laseren, ik was helemaal in de verwarring gebracht... Eerst hadden ze het over laseren, later verwijderen afijn, het is gebeurd!
    Was super zenuwachtig, vooral omdat ik niet wist: Strippen of laseren.. Maar goed, het viel allemaal mee..
    Ik baal alleen dat ik weer een dag of 10 fraxiperine mag spuiten bij mezelf... :( Mja... en een week niet douchen ivm tot in mijn lies ingepakt...
    Nou ja: Blijven lachen! ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ...en toen zat ik nét om ff een berichtje te tikken...roept K dat ie uit bed wil en zeurt L me de oren van het hoofd dat ze met mij pizza wil maken...en piept de droger dat ie klaaaahaaaaaaar is!!!!...en valt m'n drinken op de grond...en...

naja...jullie kennen het wel ;)

later liefies!!!

en 'oude' nieuwelingen: welkom (terug)! :)

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Drukte van jewelste dus..

Nou, hier ook.
    Esmee is echt een schatje, maar op het moment ben ik de héle dag druk met 'r.
    Ze wil vanalles, soms lukt 't. Soms niet.
    Kruipt achteruit onder de bank, trekt zich op aan tafel, beweegt zich voort richting de hond om die eens aan de oren te trekken. Bij je zitten? Echt niet, moet ze 100 keer ergens vandaan trekken omdat ze anders van de bank/bed etc. valt.

Vandaar ook mijn afwezigheid op het moment.

Pffff, ga maar een fles maken en dan kan ze naar bed. RUST!!

En later misschien nog even lezen/reageren.

Kussss

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, je mag het geloven of niet, maar wij waren vorige week in Delft bij de Ikea en raad eens met welk dekbed we in handen stonden??.......tuurlijk dezelfde, hij was alleen daar uitverkocht en we hadden geen zin om nog naar breda te rijden. Dus toen maar een vlaggendekbed gekocht (kan hij oefenen:D)

@Lola, snif snif, begin al iets te ruiken;), maar geen pijn gehad verder? Lijkt me niet niks hoor.

@Diaan, je bracht me op een idee, moet ook nog belastingen doen.

@Stephanie, sterkte met de drukke meid.

@Nieuwlingen (weet nou niet of ik uberhaupt al iemand heb gehad): Welkom!!!

Morgen even ter controle naar de vk, had eergisteren wat bloedverlies, maar was een beetje op de wc, dus zal allemaal wel loslopen.

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Dimple, dat was zeker even schrikken? Zal wel een adertje zijn ofzo. Hoe laat heb je een afspraak bij de vk?

Lola, fijn dat je spatader weg is, zal ook wel schelen in de vermoeidheid van je been wanneer je langer gewandeld hebt.

Mielenl, wat een mooi stofje zeg! Laat je het resultaat ook even zien?

Eevitaa, nog 3 daagjea zie ik, spannend!

Marieke, heb je inmiddels al een ongi gespot of nog niet?

Steef, dat klinkt erg druk. Als ik terugdenk dan was dat bij on ook een pittige periode. De 2 maanden daarna sliep ze ontzettend slecht en toen ging ze ook nog telkens in bed staan huilen pffff..... En dan ben je nog zwanger ook. Wanneer heb je de 20 weken echo?

Blurry, gefeliciteerd met het eerste tandje van S. Heb je het kdv nog gebeld?

Beastie, wat een mooie buik zeg wauw. Nog een paar weekjes en dan heb je lekker vrij, dat is super!

He Daan, lukt het een beetje om relaxed deze maand in t gaan. Ik zag dat je nog 6 daagjes hebt tot de eisprong. Ga je ovutesten gebruiken of niet?

Hier gaat alles goed. Ik voel zelf nog niet veel, wel wat meer vermoeid maar als ik niet wist dat ik zwanger was dan zou ik dat wijten aan de drukke dagen ofzo. Over anderhalve week de 1e echo en ik denk dat wanneer dan alles goed is we het echt gaan beseffen. We willen het dan de zaterdag erna aan de familie vertellen. Nick is de 15de jarig en we hebben met de familie afgesproken dat we zaterdagmiddag de 13de met zijn allen een taartje eten. Mijn tweelingzus kan dan helaas niet maar die ga ik het sowieso eerder vertellen. Ze is nog vrijgezel en ze is helemaal gek van Ninthe maar het zal voor haar gewoon wennen zijn denk ik. We zijn even oud en qua leven zo verschillend. Zij zou ook graag samen met iemand zijn maar heeft helaas de perfecte man nog niet gevonden. Niet dat ze geen afspraakjes enzo heeft maar nog niet de juiste gevonden. Ze zal het super vinden maar toch...

Ik ben er vandoor.

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

@ dimple haha toevallig! Het "stomme" is dat wij dus een dekbedje voor een peuterbedje hebben gekocht, 120x150 en de overtrekjes daarvoor zijn schreeuwend duur. De kant-en-klare overtrekjes bij de ikea zijn voor een 1-persoons dekbed. Dus zelf maar aan het creabea'en geslagen. Gisteravond heb ik in elk geval het overtrekje af gekregen, en het is leuk geworden! En Bosch stond vanmorgen alle auto's al aan te wijzen :D

@ lola strippen of laseren, lijkt me sowieso geen pretje ;) heb je er nu nog last van of valt hetmee?

@ diaantje....en ik maar f5-en voor je reaktie ;)

@ stephanie leuk he, zo'n klein onderzoekertje!

@ dimple veel plezier met hartje luisteren....laat je nog even weten?

@ leentje wat een heerlijke vooruitzichten allemaal! Fijn dat het tot nu toe allemaal lekker gaat. Jammer voor je zus dat ze de ware nog niet heeft gevonden, kan me voorstellen dat ze het af en toe best moeilijk heeft als ze jullie ziet met N. Wel super van d'r dat ze niet jaloers is ofzo, dat hoor je toch ook vaak genoeg helaas.

lekker rustig dagje vandaag.....zometeen even boodschappies doen, misschien vanmiddag even naar de bieb met Bosch.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mmm weinig van smeppen gekomen deze keer...gisteravond wel geklust en vanavond en morgen avond moet ie ook aan de bak haha

wie weet of 2 keer klaarkomen op 1 avond slecht is voor het zaad in het sperma?

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Leentje, mijn afspraak is om 1440. Dus moet ik nog even wachten.
    Jij over 1,5 week alweer een echo, zo leuk/spannend. Wat is jou uitgerekende datum nu?

@Miele, blijf het toch knap van je, dat creabea-gedoe. Ik doe het je niet na. Ik zou gewoon het kleine dekentje in de grote zak doen:)

@Liesje, 1 keer klussen kan genoeg zijn hoor, kijk maar naar ons. :D

Toch is het waar, als je nergens rekening mee houd en je met allemaal andere dingen bezig bent dan zwanger worden, gebeurt het vaak. Dus......niet stuiteren:p, lekker makkelijk gezegd he.

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    middag !!!..nouja..bijna...
    Eigenlijk geen tijd..maar had het beloofd...;)

@ Dimple..oei meis..zal best even schrikken zijn geweest, maar net wat je zegt..zal wel los lopen..is zo gevoelig qua adertjes daar beneden...maargoed..je gaat lekker weer naar de VK...
    @Lool...knuffie voor jou hoor bikkel...ik heb er wel eens over na gedacht..maar durf niet...:)..
    @Liesje...tja..voors of tegens..het heeft ons een mooi meisje gebracht...:D
    @Steeph..hahaha..ja die kleintjes kunnen je lekker bezig houden....maar er is hoop...over een jaar of....5.....:p
    @Leentje...hoe voel je je meis..al een beetje gewend aan het idee of gaat dat pas komen na de echo...

damn..moet er weer vandoor...wellicht tot laterrrrrrr

liefs voor iedereen !!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    vandaag in BLAUWWWWWW

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    De kleur van Jasmijn:p;)

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Wat heb je nu weer met haar gedaan?????? ;)

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Past wel goed bij haar ogen :D

Deel Deze Pagina