Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Welkom nieuwe meiden, gezellig nieuw bloed!

:$Dat kan ik niet hoor...ben momenteel verslaafd aan me douche:p

**jasmijn geeft bu haar booek een kusje-bij plaatje van een bedje- en ze roept "truste!"**

@leen ...zal idd ff wennen zijn voor zus..maar wat een spannend vooruitzicht. (eten jullie maar de 13de ook een taartje op mij;))

verder weet ik het niet zo goed meer....net ff 2 nieuwe zw-jogging broeken aangeschaft..op het eind woon je in die dingen en ze zitten nu al zo lekker bij me buik..:p

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Waar heb je die gekocht...en how mutch?

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    potlood-puntje was afgebroken vanmorgen...en daar kan je best wel ff mee spelen/ friemelen voordat mama doorheeft dat dat erg afgeeft....moest er een foto van maken! Verwijderen ging best aardig en tussen haar nageltjes weekte het lekker los in het zwembad:p

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Prenatal...24.95

ze hebben zwart/grijs en wit ...maare wit schijnt onwijs door!

5. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Ben toch niet zo van wit, kleed niet af:)
    Hebben ze ook in xxxxxxxxL?

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    xl heb ikke....en ik dacht xxl? maar dat weet ik niet zeker...H&m heeft ook grote maten....misschien ff online kijken?

zwart kleed op het moment ook niet af hiero:p

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    haha die jasmijn, met d'r lekkere blauwe toet (.....en die prachtige ogen.....ik weet, ik heb het al een paar keer gezegd ;) )
    hmmm en zo'n zwangere joggingbroek zou ik nu al kunnen gebruiken denk ik hahaha!

@ dimple hihi nou als je een dekbed overtrek wil dan kan ik dat wel maar verder gaat mijn creabea gedoe nog niet!

hier een beetje in verwarring......gisteren en vandaag de hele tijd kramp.....zou ik dan toch nu pas mn ei hebben? (nouja, nog een reden om nog niet te gaan stuiteren komende week ;) )

@ diaan eeeeeeeeeeindelijk daar was ze dan! * doet een rondedansje * wanneer volgt er weer een beetje m-spam? is al weer veeeeeeeeel te lang geleden!

@ liesje pffff ik zou het niet weten meis. ik hou me daar nooit zo erg mee bezig.

zo, nu nog effe relaxen (en opruimen, terwijl Bosch ligt te slapen onder zijn nieuwe dekbed + hoes :D )

8. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Zo even een berichtje van mij......

Zag een leuke foto van een blauwe toet hahahaha geweldig!!! Precies lang leve de douche en wasmachine ;)

Kleintjes kunnen je idd bezig houden, mijn dochter is gek met de stofzuiger en doekjes/schuursponsjes en maakt ook altijd het hele huis schoon! Echt zo schattig en ze is lekker zoet bezig :D

Nog een dag of 5 en dan kunnen we aan de slag voor kindje nummer 2!! Heb er zo een zin in.......... Het einde van de cycles afwachten en dan hopen dat het raak is en dan natuurlijk zo een geweldig mooie test in handen hebben :D. Hihihi krijg er alweer helemaal de kriebels van ;)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Hihihi, kan ik ook niet hoor, maar ja... Tis of een lelijke spatader of eventjes wassen voor de kraan... :(
    Ik houd van douchen, ik wordt niet wakker zonder douche eigenlijk... Dus bedenk maar eens hoe suf ik nu ben! WHAHAHAHAHAHAHA!
    Mja, vanavond proberen een vuilniszak om te tapen... Gewoon douchen! ;)

Enne wat een leuke foto's! hahaha!

Vanavond reageer ik op iedereen, heb het zo druk, weet niet meer waar ik moet beginnen... Kortom: overzicht kwijt, maandag maar even aangeven dat ik geen nieuwe aanmeldingen meer kan handelen!

10. hai hai
    was ik weer ff.. niet echt terug gelezen.. jullie beppen ook zoveel hihi

zag dat lola geholpen was aan dr spatader.. jeetje meid wel heftig dat spuiten en ingepakt zitten.. dikke knuff voor jou

zag ook weer mooie spam voorbij komen! :)

verder werkelijk geen idee, ben doodmoe, erg veel gewerkt laatste tijd. en niet zo lekker in orde. beetje grieperig maar t zet niet door zeg maar.. nu ben ik 4 dagen vrij en kan ik ff bijkomen.
    morgenavond krijgen we visite en zondag gaan we naar de zwarte markt beverwijk.. ook leuk :D
    nog steeds niet ongi... vandaag alweer 6 weken geleden dat ik de miskraam had.
    heb woensdagmiddag een testje gedaan met 3 druppels urine ofzo haha maar de test bleef wit.. allemaal rare gevoelens. want ik wil zo graag een kindje, maar wil echt niet meteen weer zwanger raken nu na 2 miskramen... maar toen ik de witte test zag betrapte ik mezelf erop dat ik toch stiekum weer beter ging loeren of er echt geen lijntje kwam, macht der gewoonte? of stiekum toch wat teleurgesteld. dat laatste eigelijk niet eens omdat ik er echt even klaar mee ben.. we storten ons nu ook op de leuke dingen die we de komende maanden gaan doen. maar toch.. volgend weekend vieren we chris zijn verjaardag, hij word alweer 33.. eigelijk zou ik nu met een dikke toeter moeten lopen.. maar niets is minder waar. en geloof mij, ik heb het inmiddels wel een plaatsje gegeven hoor, ben weer lekker aan het werk, voel me goed... maar toch er is "iets"..
    iets wat moeilijk is om uit te leggen, omdat je zo lang iets zo graag wilt.. zo lang voor knokt.. en nu ineens eigelijk niet meteen meer wilt.. alles is nu omgedraaid.. dus heb van die dagen dat ik gewoon erg moe word van mezelf..
    zal van de week de gyn maar weer eens bellen. zou na 6 weken even op controle komen, had nog geen afspraak gemaakt omdat ik er geen behoefte aan had, maar ja.. aangezien ik nog niet ongesteld ben geworden....

dikke knuff voor jullie allemaal.. en sorry voor mn ego steeds..

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Even snel.....(schoonmoeder op bezoek) maar alles is oke, hartje gewoon gehoord hoor. gelukkig. kon te maken hebben met die buikgriep die ik een dag heb gehad.

Later reageer ik.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple gelukkig maar! ik begon me al vanalles in mijn hoofd te halen!

@ mariek geeft niks meis, kan me het zo goed voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt tussen je verschillende emoties. Echt meis, ik hoop dat jullie binnenkort eindelijk aan de beurt zijn (of stiekum gewoon nu al, dat je gewoon te vroeg was!) want het is jullie ook zo gegund! * knuffiez voor jou *

fijne avond allemaal, ik ga lekker voor de tv hangen. knuffiez!

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Marieke, ik heb maar 1 woord: respect. knap dat je het toch wel een plaatsje hebt gegeven, en zooooo knap, zou nooit in jouw schoenen willen staan, we gunnen je allemaal zoveel geluk. Liefs.

@Mama van 1: vooral zo verder gaan met die opvoeding, poetsen bah, dat zou toch fijn zijn als die kleintjes het over een jaar of 8 nog zo leuk vinden:p

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heel kort door de bocht op de late avond. Erg druk met de kids thuis deze week en zwemlessen en proefzwemmen en afzwemmen.

nieuws: 1) L heeft haar zwemdiploma!!!! Dat we dát nog mogen meemaken! *zooooo trots met z'n allen*
    2) K heeft eindelijk z'n 8ste tandje door!
    3) Mijn dinnetje (die 6 dagen voor beast uitgerekend is) gaat in augustus trouwen en ik mag haar getuige zijn! :)
    4) Ik ben al na 32 dagen ongi geworden! Dat is voor het eerst in 6 (!) jaar dat ik (zonder pil of hormonen) weer een normale cycluslengte heb gehad! WOEPIEDEPOEPIE!!!! :D

Liefs to all! (morgen de hort op. M'n ouders geven 's avonds een toneelvoorstelling dus L en ik gaan lekker een middagje stadten, 's avonds naar 'het theater' en 's nachts bij opa en oma slapen. pff...is al erg lang geleden dat ik een nachtje zonder manlief heb geslapen...gelukkig kan ik dochterlief knuffen om in slaap te komen ;)

sorry voor de ego, maar MOET echt naar bed nou!

@Lola: knuf voor auwie laserpraktijken!
    @Dimple: gelukkig klonk het hartje mooi :)
    @Marieke: is ook heel moeilijk lijkt me zo'n strijd tussen 2 uitersten van gevoelens...niet jezelf voorbij lopen en blijven praten, gaat het vast helemaal goed komen. (Of zoals we hier thuis altijd zeggen: loopt wel los ;) ) KNUFFFF!

laterrrr

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Marieke: Ten eerste een dikke knuffel... Kan mij nog zo goed indenken hoe jij je moet voelen... En die teleurstelling van toch een witte test, gatver.. Ik gun het jullie zo erg.
    Hopelijk kunnen jij en C. er goed over praten en vinden jullie veel steun aan elkaar!

@ Tezzz: Gefeliciteerd met L. haar zwemdiploma!!!! Wat goed!!
    En K. zijn 8ste tandje natuurlijk! N. heeft er ook 8!
    En wat gaaf dat je getuigen mag zijn! En ook nog eens een mooie cyclus! Whoeiiii!

@ Dimple: Gelukkig is alles goed met het kleine wurmpie in je buik!!! :D

@ Mama van 1(bijna 2) ;): Spannend zeg... Hopelijk is het snel raak! Hoe snel was het raak bij jullie dochter?

@ Miele: Hihihi, bosch goed geslapen onder zijn dekbed? Heeft ie ook een ander bedje? Of nog in de ledikant? (Met zijkant er af toch?)

@ Steph: Hhahaha, lekker druk dus met E. nog even en ze kan ook heerlijk alleen spelen!

@ Leentje: Ohja je bent er 1 van een tweeling, gek dan he, dat het leven zo verschillend is bij jullie!! Wel leuk, wordt ze weer tante! (Ik wil ook wel een tante worden... ;) Nou ja, ik blijf afwachten... Vooral mijn oudste broer 37 mag wel eens voort maken!)

@ Liesje: Is er nog wat van het smeppen gekomen?

@ Diaan: Jij dus ook spataderen?! Het valt echt reuze mee, ben blij dat ik het gedaan heb!!!

Hier alles lekker... Ik spoot eerst steeds in mijn been, maar heb ontdekt dat buik (zoals iedereen al beweerde) veel beter gaat en minder 'pijnlijk' is. Fraxi is een dik goedje, heel vervelend om in te spuiten, maar nu zie ik niet tegen vanavond op! Want buik is vele malen beter!!! :D Gelukkig ben ik alleen een gelegenheids spuiter en hoop ik niet binnenkort weer te moeten spuiten!
    Oh N. is wakker! Ik ga haar uit bed vissen, komt mooi uit, wou haar nu toch wakker maken, anders wordt haar middag tuk zo laat en mijn broertje is dinsdag jarig en viert het vandaag! 9 jaar alweer.... Kleine grote jongen!
    Liefs!

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz
    1) van harte gefeliciteerd, wat goed van L * kan me voorstellen dat jullie trots zijn, lijkt me best lastig om op haar leeftijd je zwemdiploma te halen......zeker in een klas vol kleintjes? Of viel dat mee?

2) wauw 8 tandjes al! hoog tijd voor lachende tandjes spam :D

3) wat gaaaaaf dat je getuige mag zijn! En leuk, een feestje in het vooruitzicht!

4) whoeiiiiii superrr! (ben stiekum toch wel benieuwd of jullie over een tijdje TOCH voor nr 4 gaan ;) )
    Veel plezier in de stad!

@ lool buik of been, een spuit in mezelf zetten lijkt me geen pretje! Maar wat moet, dat moet. Fijn dat het nu veel beter gaat. Veel plezier op de verjaardag van je broertje, 9 jaar alweer, een hele vent!

hier lekker uitgeslapen tot half 10! maar nu wel een beetje duf. DUs zometeen eerst maar eens HEEL rustig de hymalaya wegvouwen.....

17. mama van 1

#777 mama van 1, 27 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2010
    @ Mariek; Jeetje meis, ik weet niet precies hoe je je voelt maar kan het me wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voorstellen!! Hopelijk hoef je niet lang te wachten op een mooie 2e streep op je test!!!!!!!

@ Tezz; jou dag kan niet meer stuk zo te lezen!!! Leuk joh! Allemaal leuke ervaringen :D. Super!!

@ Dimply; wat fijn dat je het hartje weer even gehoord hebt meis!!! En idd vooral mee doorgaan, kijken of ze het nog steeds zo leuk vind als ze wat ouder is ;). Ze is daarna wel bekaf dus dan heb ik even een "rust"momentje want jeetje wat kan ze een bezig bijtje zijn. (heeft ze van mijn man die kan ook niet stil zitten haha).

@ Mielenl; Hoe oud was je zoontje toen hij niet meer in het ledikantje sliep?? Succes met de hymalaya ;). Enne zag dat jullie 19 maart naar de gyn moeten, hopelijk weten jullie dan meer.....

@ Leentje; wat apart om te lezen dat jullie zo anders zijn qua leven..... maarja wie weet is het met een jaar wel helemaal anders ;). Jullie zijn een 1-eiige 2-ling??

@ Lola; Hoop idd ook dat het snel weer raak mag zijn. Kan gewoon niet meer wachten, erg he. Ik had verwacht dat je met een 2e wel wat rustiger en meer realistisch ernaar zou kijken maar niets is minder waar. Het is weer net alsof we voor een 1e gaan hahaha. Bij onze dochter was het na 4 rondes raak, ik was toen wel al 4 cyclessen gestopt met de pil dus totaal ongeveer 8 maanden. Nu ben ik ook al 4 cyclessen gestopt (ivm mijn hormoonhuishouding die lekker zelf deed wat ie wou ) en sinds vorige week besloten om voor nummer 2 te gaan, dus ik ben heeeeeeel benieuwd. Goh zie nu pas hoe toevallig het is dan we bij nummer 1 ook al 4 cyclessen waren gestopt hahaha.
    Waarom moet je spuiten?? Ivm de spataderen???

Zo weer redelijk op iedereen gereageerd hahahaha.
    Ben de dagen aan het aftellen tot mijn periode want dan gaan we echt beginnen. Soms is het nog zo onwerkelijk en dan pols ik even mijn man op de een of andere manier voor een bevestiging hihi, bijvoorbeeld wat voor kamertje we voor nummer 2 gaan maken of kopen en dan krijg ik de reactie dat de kamer van onze dochter naar nummer 2 gaat en onze dochter een hele nieuwe kamer krijgt. JAAAAAAAA we gaan echt voor nummer 2!! Kan het wel van de daken schreeuwen en tegen iedereen zeggen, maar toch wil ik mijn mond houden, ze horen het vanzelf!! Dan is het wel fijn om het hier erover te kunnen hebben :D. Voor degene die al 2 kids hebben, hoe was het voor jullie toen jullie voor een 2e gingen??

Vandaag even een dagje werken (nog 4 uurtjes :D) en dan ben ik weer een weekje vrij heerlijk!!

Nou meiden fijn weekend!!! enne klusse ;)

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mama van 1 mijn zoontje slaapt wel in een ledikantje maar met 1 zijkant eruit. Dus hij kan wel zelf zijn bedje in en uit. We hadden eerst einde van de zomer al een zijkant uit het bedje gehaald, maar toen kon hij (met slaapzak) wel zijn bed UIT maar niet meer terug er in. En dan vonden we hem soms slapend op de grond pal achter de deur, dus tijdelijk de zijkant er maar weer in gezet. Tot hij afgelopen november over de rand heen klom, dat vonden we toch ietsjes TE gevaarlijk en dus de zijkant er weer uit gehaald.
    Het dekbedje is nu wel een stuk te groot voor dat ledikantje, dus ik heb het een stuk onder zijn matras geslagen. Dat peuterbedje komt nog wel (als we over een tijdje een babykamertje moeten gaan inrichten bijvoorbeeld :D )

19. mama van 1

Oke, ja onze meid klom dus ook uit bed met slaapzak en al!!!!!! Gelukkig is het bij 1x gebleven maar ik schrok me wild! We hebben toen gezegd dat als het nog een keer gebeurd we gaan kijken voor een groter bed. Maarja wanneer is de tijd rijp daarvoor he ;). Precies als je een babykamer moet inrichten :D. Zo dachten wij dus ook hahaha.

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mama van 1 kan je niet een zijkant er uit halen dan? Of een paar spijlen? Zodat ze makkelijk (en veilig) haar bedje in en uit kan komen?

Deel Deze Pagina