Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    thanks voor het extra advies. het gaat al een stuk beter, koorts is weg (alleen soms nog een beetje verhoging denk ik, ik meet het niet altijd) en hij slaapt weer heel rustig. Hij reutelt nog wel,en zijn eetlust is ook nog niet helemaal terug. ach, komt wel weer goed...

en over het spiraal, ik denk dat bapsie het over het koperspiraal heeft. dat werkt niet met hormonen (wil een heel verhaal tiepen maar dat hoef ik jou vast niet uit te leggen ;) )

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bapsie wat heerlijk meis, dat XL zoveel baat heeft gehad van de behandeling bij de chiropractor! moet je nu nog een keer terugkomen, of is het gewoon één enkele behandeling?

@ kip hey fijn weer iets van je te horen! morgen D-day! Raar he! Ik vond het zo raar op de uitgerekende dag.....ging gewoon voorbij, zonder beeb. Ik hoop dat het snel zover is.....ik begin ook wel een beetje nieuwsgierig te worden hoor!

@ beast hoe is het daar? weer een beetje uitgerust, of is J nog steeds zo aan het spoken? Heeft ze zoveel last van haar tandjes?

over tandjes gesproken......bij mij is net een stuk van mijn voortand afgebroken :$
    gelukkig geen blote zenuw maar het voelt ZO rottig (laat staan hoe het eruit ziet)

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ melmel fijn dat het weer wat beter gaat tussen jullie. en succes met solliciteren! wat voor werk wil je gaan doen? ben je trouwens nu full time mamma?

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Mielen -> koperspiraal hoof je idd niet uit te leggen haha (scheelt je veel typwerk.
    En een afgebroken tand heb ik ook gehad. Ik was toen een jaar of 14 en mn voortand was dus afgebroken. maar die l@#l van een tandarts vond me te jong om hem te 'maken' ivm de kans dat t opnieuw zou afbreken. Ik ben toen naar een andere tandarts gegaan en die heeft m netjes aangeplakt. En ook mn hoektanden waarvoor ik vroeger tot dracula was gebombardeerd zijn netjes wat meer vierkant gemaakt. En dat zit er nu nog!
    (ondertussen klop ik ff af)
    Ben er dus heeeul blij mee. Ik hoop dat jij ook snel een aanplakker hebt ;)
    *toch nog een heel verhaal geworden*

@ Steeph, we spreken t op zn engels uit idd.
    Wat leuk dat jullie willen gaan trouwen! Wij hebben t toen ook klein gehouden (mede omdat ik met 8 maanden niet zo veel zin had in veel gedoe), maar het scheelt ook heel wat pietermannen (euri's)
    Maar trouwen kan altijd nog... een vaatwasser en apk hebben dan ff 'voorrang'...

Met de vader van Blurryman gaat het wel ok. Hij is nog in het zh en krijgt langzaam aan wat vla/yoghurt en energierijke voeding. Als hij zelf weer vast voedsel kan verdragen mag hij naar huis.

nu een sudoku en dan lekker tukken.
    trusteh voor later, en als Kip wat meldt, zie je me hier terug..

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    heb het stukje bewaard.....ik dacht een beetje superlijm dan is het weer heel. ben allang blij dat er geen zenuw blootligt of zoiets, damn op zaterdagavond in de tandartsstoel liggen nee bedankt ;)

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Mielen , Oneee een groot stuk ? Hoe is dat gebeurd !?
    Heb je het stukje nog ? (misschien kunnen ze het vastplakken ?)(edit ik zie net dat je m nog heb ! :D gefotoshopt smiley ;) )

En jups , Nu fulltime mama :)
    Ook hardstikke leuk maar het lijkt me ook heerlijk om met een onbezorgd gevoel de deur uit te stappen en iets voor mezelf te doen .
    Ik heb vorige week gesolliciteerd bij de kruidvat voor een vrijdagavond en zaterdag baantje, lange brief geschreven met een super motivatie dus hopelijk krijg ik binnenkort goed bericht terug ! (zou ook ideaal zijn want je krijgt personeelskorting hihi shop daar altijd lotiondoekjes en lekkere babycreme,s :D )
    Ik ga nog verder kijken , maar volgens mij zijn vacaturen voor weinig uren + weekend best moeilijk te vinden...

Steef , Hier alles goed , las dat je de box naar beneden heb gezet ?
    Heb ik hier gisteren gedaan want Mia was vorige week uit haar wipper ''gesprongen'' en hard op haar hoofd gevallen.
    Ben als de dood dat ze ook eens uit de box valt !
    Whoee esmee alweer 7 maanden !

Onee vaatwasser kapot ! Kan ie nog gemaakt worden denk je ?
    Hopelijk komt je auto door de apk en hou je nog een boel spaarcentjes over !

Wat een grappige droom haha !

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland

hahaha hij is té leuk!!
    Roij zou nog ja zeggen als ik een geheel tandeloze rikrak zou hebben.
    "Vlag om de kop voor 't vaderland" ;)

Zit je zeker de hele tijd aan dat gekke stuk tand te voelen met je tong of niet?
    Maar hoe is het nou gekomen?

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend van je sollicitatie zeg! Lijkt me wel heel leuk zo'n baantje voor een avond en een dag. Hopelijk krijg je snel leuk bericht.
    En anders supermarkt bij het brood/kaas/vlees oid? Heb ik altijd heel leuk gevonden.

Jeetje, Mia uit de wipper gesprongen?? Moest er wel even om lachen, zag d'r al een reuzesprong maken!
    Maar snap je keuze om de box al lager te zetten. Je zal je wel kapotgeschrokken zijn!

Vaatwasser is al iemand bijgeweest, moeite niet om 'm te maken dus zoeken naar een nieuwe.
    Ach, alles stopt er een keer mee he! Tot nu toe veel geluk gehad met apparaten ed.

Trouwen kan ook op maandagmorgen en daarna chinezen of zo.

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ja, zeker leuke droom. Maar krijg dit keer toch een jungske!
    Hoe ik dat weet? Nou, dat weet ik niet, dat denk ik gewoon.

Hey ik zie Lola!
    Hoe is het met jou en je meiske?
    En hoe staat het met je vervoer?

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ steef was ik toch helemaal vergeten op jouw trouwplannen te reageren :) gefeliciteeeeeerd! wat een leuke verrassing voor R!
    Wij zouden ook alleen trouwen en dan uit eten.....werd uiteindelijk nog wel ietsjes meer (struikie, fotograaf etc) maar het meeste geld hebben wij uitgegeven aan onze trouw-horloges (ipv ringen) en aan de huwelijksreis (2 weken naar de USA). En als we het over mochten doen, zouden we het precies zo doen! Was laatst op zo'n massaal trouwfeest van een collega, en toen realiseerden wij ons nog maar eens dat dat echt helemaal niets voor ons had geweest.

@ afgebroken tand siemens had geloof ik liever gehad dat ze er allemaal uit waren....nu zit er een heel scherp randje
    Enfin hoe het is gebeurd....ik nam gewoon een hap van mijn eten, niet iets hards ofzo, en ik voelde mijn tand breken. Het is niet zo'n groot stuk hoor, net het hoekje van mijn boventand (maar dus wel precies in het midden, en groot genoeg dat je het duidelijk kunt zien als ik lach) En ja, ik zit constant te voelen met mijn tong. Vanmorgen hoopte ik nog dat ik het allemaal gedroomd had, maar helaas.

@ melmel lijkt mij juist niet zo'n probleem, vooral als je in het weekend wil werken. Zeker nu met al die zondagsopeningen lijkt me dat ze wel een extra paar handjes kunnen gebruiken. Succes in elk geval!
    En ja, ik kan je uit ervaring vertellen dat het erg fijn is om een part-time baantje te hebben. Na mijn verlof vond ik het een verademing om niet meer 24/7 bezig te zijn met poepluiers en voeding. Maar soms, bijvoorbeeld afgelopen week toen Bosch niet zo lekker was, zou ik wel even full-time mamma willen zijn ;)
    Oh ennuh kruidvat......dan word je de collega van Jac (man van Diaan) hihihi

11. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

@ Melmel, Omdat ik nog steeds aan het wachten ben op een 3e (of misschien wel 4e) dag werk in de apotheek (ze hebben geen geld voor me) heb ik ook gesolliciteerd bij de kruidvat. Met precies dezelfde motivatie als jij. Na een behoorlijk lange maand wachten kreeg ik een mail dat de keus helaas niet op mij was gevallen..
    Hoewel ik er niet veel van verwachtte was ik toch lichtelijk teleurgesteld. Kan het geld goed gebruiken ( wie niet??)

Even nog een kleine ego over Sarah; ze drinkt sinds gister wel bijna de hele fles van 200 cc leeg!! Dat ik dit nog mee mocht maken!
    En hoewel het concentratiebureau het er niet mee eens was, krijgt ze van mij gewoon een fruithap erbij. Ze zit er echt om te springen. haha

@ Steeph, zit E zich al op te trekken in de box?! Snelle jelle!

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Gaat weer ietsjes beter hier, dus ga een kleine poging wagen, heb echt niet veel onthouden hoor.

@Steeph, gefeliciteerd met jouw:) voorgenomen huwelijk, weet R er inmiddels ook van?

@Mel, suc6 met je sollicitaties.

@Miele, niet leuk tand afgebroken, ga je maandag gelijk naar tandarts?

@Blurry, als jij vind dat S er fruit bij kan hebben moet je dat lekker doen.

Zo das ongeveer wat ik heb onthouden, sorry voor wie ik vergeten ben, maar ik vergeet hier thuis ook nog genoeg, loop een beetje over.

We hebben wel onze vakantie geboekt, tickets, hotelletje voor 3 nachtjes, autohuur en...... nascar kaartjes!!! Jippieeee. Heb er zoooooo'n zin in.

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple wat lekker, de vakantie geboekt. heerlijk vooruitzicht! Wij hebben de vakantie er pal voor gepland, gezellig he (we zijn precies terug met mijn verjaardag, en als ik het goed heb, gingen jullie dan net weg)
    Ik ga morgen de tandarts even bellen, ik hoop dat ik gelijk mag komen maar verwacht eigenlijk van niet, heb er ten slotte helemaal geen pijn aan.

@ blurr je werkt nu toch wel 3 dagen vanwege die zieke collega? wat is daarmee het vooruitzicht? Misschien ben je bij kruidvat wel afgewezen omdat je te duur bent, of in elk geval veeeeeel te veel geld gaat vragen....

14. middag

nog geen klein kuikentje geboren zie ik..
    jaja ik reageer dan niet maar lees wel vluchtig mee..

stephanie trouwen ja?? op maandagmorgen?? hihi oke :) hoezo dat ineens? we zouden toch trouwen in hele mooie jurken, dure auto's en grote feesten?? ;) :p
    maar leuk joh :D weet R t al??
    en ja jij krijgt een jochie... :)

miep hoe is het met je meid, vond je erg nuchter over t we gaan in mei wel door.. knuffie voor jou!

verder geen idee meer sorry.. knuffel voor allemaal

15. ik mis tom trouwens? die praat al een tijd niet meer mee of heb ik dat verkeerd?
    tom meid waar ben je??? waarom klets je niet meer mee?

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Ja! Die mis ik ook al een tijdje!

@ Kruidvat, ik ben idd veeeell te duur ;) haha
    Mijn collega is wel ziek, maar krijgt dus nog wel gewoon doorbetaald en dus is er geen geld voor mij beschikbaar..
    Hopelijk tekent ze binnenkort voor het afkopen van het contract (want dat is op dit moment ter sprake.. lang verhaal..) en dan kan ik meteen mn 3e dag beginnen.
    Als de klanditie ook aanhoud zou ik op zaterdag er wat bij kunnen werken.. Maar het is dus allemaal een 'matter of time'....
    ;)

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hey ladiezz,

Gisteren echt een off day. Ik buikloop en Jasmijn was best gezellig zolang ze niet in bed ligt;) Eetlust van Jasmijn komt langzaam aan weer op gang..daar ben ik blij mee. Vannacht was wel anders dan ik zou willen maar jah...ze was niet meer zo overstuur en redelijk te troosten..Mark heeft het grootste deel gedaan want zo gauw ik wakker was moest ik naar de wc:) pfff was een ramp is dat en al helemaal als je zwanger bent...krijgt er een verkrampte harde buik van! Maar we gaan de goeie kant op...heb goeie hoop dat het op vakantie allemaal goed gaat (net wel een mega bloedneus gehad8))
    Jasmijn werd gelukkig vanmorgen weer eens wakker met praatjes en niet met histerisch geschreeuw...en pas om 8.50 hadden we ff nodig:p

zal snel weer sociaal zijn;)

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast fijn dat het de goede kant op gaat, en nog maar een paar daagjes dan lekker op vakantie! waar gaat de reis ook alweer naartoe? en hoe lang???

@ blurr nou hopelijk krijg je gauw goed nieuws dan, want al die onzekerheid is ook niks.

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Even snelle groet,

Ik ga er vandoor, wou reageren maar N. is wakker, dus ik ga richting de Hollebolleboom!
    @ Beastie: ben je daar weleens geweest met J? Is het wat voor die kleintjes?
    Nou ja, dat lees ik waarschijnlijk toch te laat!

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag!

Nog even lui, zo late dienst. Niet zoveel zin in.

Trouwplannen. Ach, vriendlief vind alles wel prima. Komt zelf nergens mee. :(

Mielen, hoe is het met je have tand?
    De rest zit nog? ;)

Blurry, fijn dat de fles zo goed gaat! En als jij vind dat ze toe is aan bijvoeding, lekker doen! Is ze er nog niet aan toe laat ze dat snel genoeg merken hoor.
    Hoe vond ze d'r eerste hapje?
    Ja, Esmee trekt zich overal aan op. Heel schattig!

Esmee zit nu in de box zichzelf te vermaken. Vanalles door de spijltjes naar buiten gooien, kletsen, en steeds voor de spijltjes gaan zitten. Ze houdt zich vast alsof ze in de gevangenis zit!
    Oh, nu is het niet leuk meer.

Dimple, lekker dat je een weekendje hebt geboekt! Wanneer gaan jullie?

Marieke, heb jij de 100.000? Ik wil dezelfde achternaam als vriendlief en kids. Dan maar heul goedkoop zonder feest oid.
    Hoe is het nou met jou dan??

Idd, Tom al ff niet gezien. En hoe zal het met trutje zijn?

Pfff beast, jullie hebben het zwaar op het moment zo te lezen. Knuff.

Fijne zondag nog!

Deel Deze Pagina