Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mamavan1: Ik moet spuiten ivm een stollingsprobleem (nou ja, ik stol te snel zeg maar...) Hier zijn ze achter gekomen na mijn 3 miskramen. Wellicht dat ik daarom miskramen heb gehad, want ik heb een verhoogde kans op miskramen/vroeggeboortes en groeiachterstand bij de baby (was bij N. niet het geval met ruim 8 pond! haha!) En daarom moet ik na ingrepen en bevallingen enzo spuiten gedurende een periode. Nu is het gelukkig een korte periode, na mijn bevalling (KS) moest ik 6 weken spuiten!
    Oh spannend hoor, dus nu helemaal weer voor het echie en manlief wil ook gewoon! hahahaha! Geweldig, kan me voorstellen dat het bij een tweede gewoon zo is als een eerste keer zwanger worden... Tsja een wens is een wens ondanks dat er al eentje rond loopt! Ik hoop dat ik ook ooit nog een tweede mag krijgen! (Alleenstaande mammie...)

@ Miele: Lekker hoor tot half 10, sliep bosch zo lang? Of ging Siemens er uit?

Hier de boodschapjes in huis, ben weer gedoucht (vuilniszakken over mijn been, wel een gedoetje, want verband/sok was toch nat, maar ja...)! Wachten tot N. wakker wordt die ligt er alweer vanaf 12 uur in en dan ga ik maar richting vader en (half)broertje!

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Lola jeetje dat is best heftig volgens mij!!! En is er wel wat aan te doen ipv achteraf spuiten.... niet dat je voor een eventuele 2e weer zoveel mk krijgt???
    Ja gelukkig wil mijn man ook een 2e idd :D. Is ook heel leuk gegaan, leuk als verhaal voor later ;) Veel plezier vandaag!!!

Mielenl nee kan er geen spijlen uithalen helaas. Maar tot nu toe gaat het goed, denk dat ze toch wel geschrokken was van de vorige keer ;)

Ik ga er snel weer vandoor want mijn dochter is met de blokken aan het spelen en ik zie ze nu vliegen ;)

Fijn weekend!!!

3. hai hai
    kwam alleen even zeggen dat ik vandaag het eerste bloed heb gespot! ik ben ongesteld!! jahoeee...
    eerlijk is eerlijk.. ben dr best wel blij om!
    de terleurstelling van de test is al lang voorbij. vind het echt fijn dat mn lichaam even tot orde kan komen.
    nu ben ik benieuwd of mn lichaam mn oude cyclus weer oppakt..

fijn weekend allemaal knuffels

4. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    En jawel.... hier twee dagen achter elkaar lichte tweede streepjes op de test gezien! En dat samen met de zere borsten en de misselijkheid.. Ik geloof er helemaal in!
    Joehoeee x van een blije Eevitaa

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi meiden ,

Ja idd ben al best een periode niet geweest... solly.....

Maar ik heb vanavond een verhaal gehoord waarvan alle haartjes op m,n lichaam overeind gingen staan.
    Ik zit er zelf zo erg mee dat ik het echt even van me af moet typen....

Vanavond even gesproken met m,n schoonzus , ze heeft een beste vriendin : N.
    N. ken ik ook al een hele poos en heeft 2 kinderen van 4 en 7 jaar.
    Ze zit in een moeilijke financiële situatie maar heeft nu sinds een jaar een relatie waardoor het iets beter gaat.
    6 maanden terug zei ze tegen me dat ze graag met z,n 2e nog een kindje willen krijgen (wel in het geheim want aangezien haar moeder haar lang fin. onderhouden heeft zou ze dr wat aan doen ofzo ?)

Nou prima , hardstikke leuk !
    Ik heb al een poos (4 maanden) geen contact door een conflict met m,n schoonzus.

Nu hoorde ik dus vanavond dat ze zwanger is.
    Mijn eerste reactie : Ooooooh wat leuk !!! (helemaal blij !)
    Nu zei m,n schoonzus er dus gelijk achteraan : Ja maar toen ze gelijk wist dat ze zwanger was ze er eigelijk niet zo blij mee want ja ze hebben het fin. niet echt breed enzv enzv(allemaal nadelen)
    Ja hallo zeg dat kun je toch van te voren bedenken !!! Hoe achterlijk kun je zijn !!
    Tsja ze heeft er eigelijk niet zoveel zin in dus laat ze a.s vrijdag een abortus uitvoeren.
    Maar misschien over een paar jaar als het beter uitkomt zei ze nog.....

:$:$:$
    WHAAAAAT !!

Het is toch gvd geen paar schoenen die je terug brengt !
    Je maakt de keuze om onbeschermt te vrijen om een zwangerschap tot stand te laten komen en dan groeit er een prachtig klein WONDER in je en ben je er ''eigelijk'' toch niet zo blij mee en dan laat je het maar weghalen !
    Alsof het niets is !

Ooooooh ik ben zo over m,n zeik !

Voor alle meiden waarbij het zo moeilijk lukt , voor al hun verdriet en teleurstellingen.....
    Dat anderen zo moeiteloos beslissen over leven en dood.....

Het is een wonder , ja echt een WONDER als er een klein kindje in wording , warm , veilig en klein in je buik groeit...
    Die zo z,n best doet om te groeien en te leven ....

Misselijkmakend meiden , echt waar....

alsof het niets is....
    Kan en niet over uit...
    Ik vind het zo gigantisch erg....
    Als je zoiets doet om z,n BELACHELIJKE reden(die je van te voren wel had kunnen bedenken als je bijna 38 bent en moeder van 2 kinderen!) ben je in mijn ogen niets minder als een kindermoordenaar .....

6. mama van 1

@ Marieke1610; dat is fantastische nieuws!!!!! Op naar de mooie zwangerschapstest en natuurlijk een fantastische goede zwangerschap!!

@ Eevitaa; Wat een goed nieuws!! Ook via smeppen??? Fotoooooooo ;)

@ Melmel; jeetje dat is zeker heftig zeg!!!! Je zou toch denken dat als je al kinderen hebt en WEET hoe mooi het is dat je abortus toch niet eens overweegt!!!!!!! Snap heel goed dat je boos bent!!! Ongelovelijk zulke mensen!

Net hier "het wonder van de geboorte" gekeken. Wat was dat een fascinerend programma! Toch super bijzonder hoe alles werkt!! Weer wat wijzer ;). Heb ook al een paar dagen last van ongi-krampen pffff. Zal het hele verhaal even neerzetten.
    Op dag 10 hebben we savonds laat erg gezellig gehad in bed ;)
    Op dag 12 voelde ik mijn ei al in de middag (en die was heeeeel duidelijk aanwezig). Daarna was het even rustig maar vanaf dag 18/19 begonnen de lichte krampjes zo nu en dan......en vandaag op dag 22 wel behoorlijk aanwezig. Van een naderende ongi is nog niks te bekenen terwijl ik normaal bij een ongi de krampen krijg en een uur later mijn periode zich komt melden...... Maarja nu al een paar dagen af en toe krampen en nog niks. Is ook wel erg vroeg voor mijn cycles maarja aan de andere kant........... zaadjes zullen vast niet zo lang blijven leven. Ik moet 3 (is mijn cycles 25 dagen) of 4 (is mijn cycles 26 dagen) maart ongesteld worden. Ik weet nog van de vorige zwangerschap dat de lf 11 dagen was. Dus dan zou ik overmorgen ongi moeten worden en dat is ook nog erg ver, dus we zullen zien...... Van de week en vanavond ook een beetje een misselijk gevoel maarja de griep heerst dus dat zegt ook niks. Ach ik ga ervan uit dat de periode gewoon komt want een zwangerschap lijkt me bijna onmogelijk. En anders is het wel heel bizar!! Moest het toch eventjes kwijt....................

Fijne avond!!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Mamavan1: Ja ik vond het ook al zo gek dat ik niet eerder moest spuiten, bij een evt. tweede zwangerschap ga ik er op staan dat ik dat wel moet doen!
    Enne... PUPO!! Klinkt veel belovend!!

@ Marieke: Ja, ongesteld, dan kan je lijf weer even herstellen en zich voorbereiden op een mooi warm huisje voor jullie aankomende welp!

@ Evitaaa: Wow, klinkt goed!!! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Verjaardag was gister erg gezellig. N. had het ook reuze naar haar zin met een meisje van 2,5.
    Vanmiddag naar de Hollebolleboom met N. en een vriendin!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ MelMel: Jemig wat een verhaal en wat een onnadenkende vrouw. Eerst zeggen ze wil er voor gaan, dan blijkt dat het toch niet kan financieel en dan dat... Gatverdamme en dat is zacht uitgedrukt!

9. mama van 1

Even snel een berichtje van mij..... Gisteravond na een gezellige avond ;) was er rood slijm...... Dus ik voorzorgmaatregelen genomen en vanmorgen was er alleen een klein rood stipje. Ook tijdens het afvegen niks! Ik heb nog steeds last van mijn buik dus het zal vanmdaag wel doorzetten......korte cycles 22 dagen hahaha. Heb dat nog nooit gehad, maar des te sneller kunnen we echt beginnen :D.

Fijn weekend!

10. mama van 1

Ja hoor mijn periode is door!!!! We gaan voor nummer 2!! YOEHOE!!!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    *Komt even snel langswaaien!*

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello allemaal!

Marieke, fijn dat je ongi heeft doorgezet. Heb je nu dan toch komende week een afpsraak met de gyn. Gaan jullie het nu rustig aandoen of voorbereidingen treffen voor een volgende IUI? Dikke kus!

Eevitaa...waaaaat!!! Foto, foto, foto!!! Laat hem maar eens zien het tweede streepje, dan pas een felicitatie hahahah!

Tezz, gefeliciteerd met de zwemdiploma van je dochter, wat knap zeg!

Mama van 1, fijn jullie kunnen aan de slag! Mijn zus en ik zijn trouwens een 2-eiige tweeling en ook erg verschillend, niet alleen van uiterlijk (zij: krullen, ik: stijl haar; zij: rechts, ik: links; zij: blauwe ogen, ik: groene ogen; zij: 1.65 cm, cup C en maat 38 van schoenen, ik: 1.70 cm, cup A en maat 41 van schoenen, het is oneerlijk verdeeld hahaha) maar ook qua karakter.

Dimple, fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat alles goed is.

Ik moet er weer snel vandoor want Ninthe's vriendinnetje is op bezoek dikke kus voor iedereen die ik vergeten ben!

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Heeee Steef, wanneer krijgen we weer SPAM van je mooie meisje?

14. mama van 1

@ Leentje, gister heb ik het programma "het wonder van de geboorte" gezien en dat ging voornamelijk over meerlingen! Was heel leuk om te zien :D. Ze vertelde idd ook hoe het kan dat 2-lingen zo verschillen van elkaar enzo....... was heel fascinerend!

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Gisteren een docu gezien over meerlingen!
    Het blijkt dat heel veel tweelingen spiegelbeeld zijn van elkaar. Dus de ene links en de ander rechts. :)
    Grappig om dit nu van jou te horen!

Zal eens kijken of ik nog wat te spammen heb.
    (kom niet zo vaak op het moment en om dan gelijk ego te gaan lopen spammen vind ik ook weer zo wat...)

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hihi, mama van 1. Wij hebben hetzelfde gezien!

En moest net aan lool denken.
    Was op tv over spataderen weglaseren!
    Hoe is het met het peutje lool? Red je je er een beetje mee?

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Maar vooruit dan maar. ;)

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat een weelderige haardos heeft onze dochter he!

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke... Mocht je nog online komen vandaag, anders sms ik wel:
    Morgen tiet veur een bakkie leut?

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Leentje: Hahaaha, wat grappig zeg, zo verschillend!
    Ik had vroeger 2 vriendinnetjes die waren ook twee-eiig, ook zo verschillend als wat.. En nu nog!
    Mijn buurjongens van vroeger ook twee eiig en ook zo verschillend! Het hun moeder maakte het grootste verschil tussen die 2. Een van de 2 jongens deed ze een jurkje aan! Ze had zo graag een dochter gehad! hahaaaaa... Absurt!

@ Steph: Wat een lief snoetje heeft ze toch!
    Pootje gaat goed... Die kous irriteert me wel. Vind het gewoon een ranzig idee en bij mijn voet zit ie soms te irriteren! Och, woensdag mag ie eraf! (Ik doe het dinsdag avond al.... Denk ik....)

Hier alles lekker... Hollebolleboom was weer geslaagd... Alleen het dak lekte en ik dacht wat zit N. lekker in die hoek te keuvelen... Zit ze met water te spelen, haar helemaal nat, kleding nat... Dan meld ik dat bij een medewerker dan zegt ze, oh ik pak even een doekje. Ik nog uitleggen dat het niet genoeg is omdat het serieus lekt... Kijk ik even later, ligt er een ranzige theedoek. En mijn dochter zit daar natuurlijk weer aan en sleept hem door de 'bak'! Grrrr! Zijn maar weggegaan toen...
    En verder alles lekker... Mijn spuit ging net niet goed erin nu brand het als een gek! En het ging net zo lekker met spuiten!
    (Spuitjunk...)

Deel Deze Pagina