Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Een foto dus.. nou ik doe er morgenochtend, op mijn echte NOD nog een (niet ao'n dipstick maar een echt 'mooie') en als ik mijn digitale weg naar het plaatsen van een foto weet te vinden dan laat ik m zeker zien hoor!!

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ stephanie wat is E toch een prachtige meid!

@ mamavan1 gefeliciteerd met je ongi (en dat is de laatste keer dat ik dat zeg ;) )

@ evitaaaa super, en wat snel! gefeliciteerd en lekker genieten meis!

@ lola onze spuitjunk......naar dat je nu zo'n last hebt, het ging juist zo goed! en over de hollebolleboom: jakkie dakkie!

@ mariek fijn dat je ongi dan toch gekomen is. tuurlijk hopen we anders voor je, maar ik kan me voorstellen dat je eventjes een beetje rust in de tent wil.

verder een beetje een baaldag vandaag. Had gisteren al een beetje bloed gespot, en vanmorgen ook weer dus ik denk dat morgen of overmorgen dag 1 van ronde 13 wordt. Teleurgesteld weer natuurlijk, maar ook wel blij omdat mijn cyclus nu wel weer normaal doet.

nu nog effies ijshokkie kijken....fijne avond!

3. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Mielenl: thanks! Ik dacht eerst: snel? ehh het was wel de zevende ronde. De eerste keer was het in 1x raak dus ik was een beetje verwend zie je.
    Maar zie nu dat je al in de 13e ronde bent(En dit geldt natuurlijk voor sommige andere meiden ook hier!) , dus ja, dan is 7 rondes inderdaad snel. Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen hoe je je voelt als je al zo lang bezig bent. Ben je erg onzeker of heb je het gevoel dat je gewoon steeds pech hebt gehad? Ik begon zelf, zoals je misschien in eerder berichtje hebt gelezen, nu net een beetje ongedurig te worden. Het hielp trouwens wel om iedere menstruatie met een lekkere borrel te vieren!!!

4. hai dames..
    sorry heb niet terug gelezen,
    heb een enorme kutdag gehad...

pas op lang verhaal:

Gisteravond hadden we t broertje van mn vriend en vriendin op bezoek. die wonen in limburg. tegen kwart voor 12 zijn ze we gegaan.
    Vanmorgen las ik op t nieuws dat er op de A73 een ravage was geweest.. kettingbotsing. dus ik zeg nog: o dan zullen ze wel in de file hebben gestaan...

zijn we onderweg naar de zwarte markt, krijgen we telefoon...

ze reden 120 over de snelweg bij heumen, toen er een audi aan kwam sjeesen met 150. die schampte hun en reed door...
    ze begonnen te tollen en kwamen tegen de vangrail op de linkerbaan tot stilstand.
    ze zijn direct de auto uit gegaan en achter de vangrail gaan staan, nog geen minuut later knalt er een vito busje met volle vaart op hun auto. auto dwars door midden. nix meer van over. door de rondvliegen de brokstukken zijn er nog 6 autos bij betrokken geraakt.
    als ze 1 minuut langer erin waren blijven zitten waren ze er niet meer geweest. als je de fotos ziet van de auto krijg je t kippenvel over je hele lichaam. t is niet eens meer een auto....

omdat ze zelfs gelukkig weinig mankeerde, op nekklachten nu na en gaan zemorgen voor naar de dokter, zijn wij gewoon richting zwarte markt gegaan. staan we daar in een hal gaan ineens de sirenes, dat we direct naar de nooduitgang moesten in verschillende talen. dus echt zon irri sirene en een vrouwen stem die om bleef roepen. dus iedereen keek mekaar aan, er raakte al wat mensen in paniek.. dus hup eruit. wat er was weten we nu nog niet...

vervolgens komen we thuis...
    hebben we lekkage door t slechte weer dus boven achter t schot alles zeiknat...staan dus 2 emmers nu onder... zucht...

stephanie las iets over bakkie morgen? kan je dinsdag ook? morgen komt me niet zo goed uit...

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook een baby in de sprong, heb er mn handen vol aan...

zie onderschrift :)

marieke wat hebben die een geluk gehad zeg, idd fe flink schrikken!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmorgen!

@Marieke: ja...nee...dan heb je idd niet zo'n lekkere dag achter de rug nee.. Gelukkig maar dat ze niks ernstigers is overkomen! En wat klote van de lekkage, weer echt zoiets waar je een hoop gedoe mee hebt waar je helemaal niet op zit te wachten... Hopelijk vandaag een betere dag!

@Mielenl: weer ongi? Moet nou maar eens afgelopen zijn!!! KNUFFIE!

@Eevitaa: filsteeeeeeeerd! En nou lekker genieten! :)

@Lola: sommige mensen...zijn niet zo heel slim he? ;) Bah, vieze doekjes laten liggen voor de kleintjes om mee te spelen...
    Hopelijk gaat je spuit vandaag beter!

@Dames: met beebjes in sprongetjes: succes! ;) Moet zeggen dat K steeds hevige sprongen had, maar de laatste maanden lijkt ie nergens meer last van te hebben. Heel vrolijk tevreden mannetje die de wereld aan het ontdekken is (en dat steeds meer doet terwijl ie op z'n beentjes staat ipv kruipt). Ben 1 nachtje weggeweest en toen ik gisteren thuis kwam leek het wel of ie in de gauwigheid al weer behendiger was geworden met draaien en staan. Gaat zo snel. Vrijdag wordt ie alweer 1 jaar...heb nou steeds het idee dat ie zichzelf voor z'n eerste verjaardag trakteert op z'n eerste stapjes :D we zullen zien ;)

Baal trouwens gigantisch...dochterlief is een vulling kwijt :( En we waren zoooooo blij dat het ta-spektakel pas weer in september zou beginnen! Nou moet ik dus weer een afspraak voor haar maken...en weer een sjachie dochter verdragen... *zucht*

ga zo maar eens bellen dan...

later!!!

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jeetje Marieke, wat een dag!!!
    Lijkt me doodeng zeg, het hele auto verhaal, maar ook als je op de zwarte markt zoiets te horen krijgt.
    Je weet maar nooit tegenwoordig....

Morgen kan ik niet, verjaardag en late dienst. Rest van de week ook niet. Vandaar dat ik vandaag vroeg. Maar helaas!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, ga eens even de foto bekijken!

Tezz, succes met dochterlief..

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, heb op je mannetje gestemt hoor! En nieteens alleen omdat hij het is, maar ook omdat het écht een van de mooiste foto's is.:)

10. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

marieke, jeetje wat onproffesioneel van het personeel!! Zeker allemaal 16-jarige?? Die lopen hier in het weekend bij ballorig en heb je vaak ook niks aan. Maar goed hoe wordt een kind ziek......... Gelukkig heb je het wel leuk gehad en dochterlief ook natuurlijk ;)

Lola, jeetje wat een verhaal. En wat een rotdag ook gelijk! Hopelijk is vandaag een betere dag voor je!!

Mielenl, dat is balen!!!! Hoe lang hebben jullie over nummer 1 gedaan?? Als ik vragen mag ;).

Hier is mijn ongi er toch nog niet! Echt zo raar. Zaterdagavond nog erg gezellig gehad in bed en vlak voor we gingen slapen ben ik naar de wc gegaan en zag roze dus dacht dat het in de nacht wel door zou zetten, ook omdat ik al een paar dagen last had van krampen. S'ochtends zag ik 1 rood stipje en meer niet..... Toen ik larer weer naar de wc ging, zag ik tijdens het afvegen een beetje bruin, nou dacht ik het is er hoor!! Ook hier gemeld dat de ongi er was, maarja sindsdien heb ik niets meer gezien wat op een ongesteldheid kan lijken!! Vandaag zit ik op dag 24 (tja dan tel ik maar door) en vanmorgen heb ik er maar een testje tegenaan gegooid. En die was negatief.... Zal waarschijnlijk dus toch nog een paar dagen moeten wachten.... Toch raar al die buikkrampen enzo maarja het is niet anders. Zal nu woensdag of donderdag wel komen gewoon op de dagen dat het normaal ook zo is. En dan kunnen we eindelijk beginnen...............
    Want die eierstokken rammelen bij mij al een jaar haahahaha.

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ehm... Denk dat je Lool bedoeld ipv Marieke ;)

Kunnen jullie op hyves?

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

stephanie thnx voor je stem en ja ik kan op hyves hoezo?

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Bij mij deed ie 't straks niet.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Steef: bij mij deed jouw hyves het wel hoor..en wat een leuk filmpje!!! :D E doet flink haar best om te stappen zeg! LIEFFF! :)

@Bapsie: wat een mooi mannetje heb je toch! Ik heb gestemd!

morgen tussen de middag naar de ta...zal dochterlief leuk vinden...ta en assistent zien er nou al naar uit :D

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, jeetje wat een schok zeg, en wat een mazzel dat ze nagedacht hadden om uit te stappen en zelfs achter de vangrail te gaan staan, dat doen er tegenwoordig nog maar weinig, hoevaak zie je mensen wel niet met pech op de vluchtstrook staan lekker tegen hun auto aan hangend.
    Hopelijk gaat vandaag je beter af.

@Baps, sterkte met het sprongetje.

@Lola, hopelijk snel dinsdagavond (stouterd)

@Mamavan1, blijft toch nog een beetje spannend.

@Miele, fijn dat je cyclus weer normaal doet, maar das we de laatste keer hoor!!!!!!

Hier gisteren verschrikkelijk bandenpijn gehad (neem aan dat het dat was), kon bijna niet bewegen, gelukkig na een goede nachtrust is het weer weg, maar na halve kamer hebben gestofzogen weer bekaf. Wou dat het eens over was.

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ evitaaa haha sorry meis, ik dacht dat het pas de tweede of derde ronde was, omdat je je zo kort geleden nog maar bij ons had gemeld. Kan me best voorstellen dat je in ronde 7 al best ongeduldig wordt ;)

@ mariek jee wat een verhaal! Gelukkig dan alleen maar blikschade. Jeetje wat zullen ze geschrokken zijn. En balen van de lekkage, bah.

@ tezzz getsie moet L alweer naar de tandarts. Ziet ze er erg tegenop of valt het mee? Suc6 voor L!

@ mamavan1 wat vaag zeg! En jammer dat je dan toch negatief test. Ik dacht ook gelijk, ojee, innesteling! Misschien toch gewoon te vroeg geweest....
    Wij hebben in totaal bijna 2 jaar over de eerste gedaan. Eerst ruim een jaar zelf, maar mijn cyclus was heel onregelmatig dus in de MMM beland. Ik had geen eisprong, dus aan de Clomid gegaan, toen in ronde 7 zwanger.
    Nu heb ik WEL een spontane eisprong, dus clomid heeft gewoon ook geen zin. We zouden gewoon zwanger moeten kunnen raken, alleen, tsja, zo langzamerhand vraag ik me af of we misschien toch iets niet helemaal goed doen?

@ bapsie ik zal zo even gaan kijken. sterkte met het sprongetje van XL.

@ dimple balen dat je nog steeds zo moe bent. En ja, ik hoop ook dat dit de laatste keer is. :)

Hier een beetje hetzelfde verhaal als mamavan1. Alleen had ik vanmorgen wel HEEL donkere urine. Wel een wit papiertje na het afvegen. Dus ik denk dat het dit keer gewoon extra langzaam op gang komt.

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @marieke...moest gister nog aan je denken dat we langs de zwarte markt reden....Wat een dag meid pfff....maare toch gefeliciteerd met je ongi, best fijn dat alles het gewoon doet;)

@eevitaa...gefeliciteerd meid, nu lekker broeden!!!:p

@miele..knuff, gewoon omdat zegmaar....

@Tezzz...gefelici..met je waterratje!

@lool...hmmm lekker dan van hollebolleboom...en toch moet ik er nog eens heen;)

weer aan het werk...heb waanzinnig geslapen vannacht ben weer helemaal mens! Ben benieuwd hoe het slapen gaat van het weekend @ disney

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast thanks, jij ook een knuffel. er zal deze periode wel heel veel door je heen gaan.....

pfff dit is echt irritant......helemaal niks geen bloedverlies meer gehad....nou ga ik me toch weer een beetje nerveus zitten maken.... * gaat toch maar even een paar zw.tests bestellen ;) *

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ((lekkerrrr))

Koop je nu eens andere dan anders...gewoon om het eens anders dan anders te doen...en geen irri lijntje te krijgen............;) *duimduim*

20. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Marieke wat een heftige dag zeg pffff. Sta je toch gewoon te trillen als je die beelden ziet, bah. Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Melmel, wat een verhaal zeg! Van zulke verhalen gaan echt mijn haren recht overeind staan. Bah!!! Gaat het verder goed met je?

Lool, he junk! Fijn dat het spuiten al wat beter gaat. Is de ingreep je meegevallen? En heeft je moeder nu al een datum voor de hernia?

Mielen, neeee je gaat het toch niet spannend maken ;). Ik zeg PUPO!! Meid ik hoop het zo erg voor je!!! Inmiddels de testen al in huis? En hoe gaat het met dr. Frank? Nog steeds bezig?
    Vanavond veeeel kijkplezier!

Steph, wat een mooi meisje zag ik voorbij komen, smelt smelt smelt!

Bapsie, hoe gaat het met de kleine XL? Nog steeds in een sprong?

Leentje, hoe is het met jou? Nog een test ertegenaan gegooid of geloof je het nu eindelijk? En lekker aan het piesen in een fles? You go girl!!!!

De rest allemaal zwaai zwaai!

Hier denk ik dat ik afgelopen vrijdag/ zaterdag mijn ei heb gehad (zere (.)(.) en veel slijm :)). En we hebben het goed benut :D! Verder deze cyclus niet getempt en geen ovutesten gebruikt. Ik gebruik Leentje natuurlijk als voorbeeld 8)!

Allemaal een fijne avond!

Deel Deze Pagina