@miele...**kwam ff spieken..** KUT zeg! knuff...hoop dat je snel zwanger bent....hoop het zo gewoon voordat ik beval...nog ff samen zwanger @rest ...zwaai....ga ff in me pauze een boodschapje doen voor van het weekend
@ Diaan: hoe'st daar? @ Beastie: Boodschapse doen! Ik doe trouwens sinds maandag Sonja Bakker om de laatste kilo's te lijf te gaan... En ik heb geen eens honger.. Heb het ooit eens gedaan en toen had ik die 2 weken dat ik het deed de hele dag honger! En toen woog ik 10 kilo lichter dan nu en was ik gewend hele dagen vettigheid te eten! hahahaha... (en niets aankomen he?!)
Mielen, he had zo gehoopt dat ik nu tegen een knallende test zou zitten aan kijken.... Wat vreemd joh, dit schiet echt niet op zo. Kan je anders toch niet even bellen met het ziekenhuis over de progesteronwaarde, om te kijken of je wel een goede eisprong hebt gehad.. Zou wel fijn zijn als je weet waar je aan toe bent. DIKKE KNUFFEL VOOR JOU!!! Bapsie, ik heb mijn plicht gedaan.... XL is de enige op wie ik stem vandaag !!! Groetjess
Bah Miele, zo hoort het niet! Snap goed dat je nu in een dipje zit. Denk je je lichaam te kennen en dan klopt het gewoon niet. Bah! Kan je lf misschien langer zijn dan eerst. Hoelang was hij de afgelopen 2 cyclussen?
Even ego: vandaag heel de dag misselijk geweest, mijn darmen zijn net zoals bij de eerste zwangerschap opstandig waardoor ik wel 4 maanden zwanger lijk. Ik weet niet hoe ik me moet kleden zonder dat mijn collega's me raar aankijken. Het besef dat ik zwanger ben is door vandaag veel meer aanwezig. Op zich wel weer een goed gevoel ofzoiets, een beetje raar he. Zo maar even een theetje, misschien zorgt dat voor een ietwat minder misselijk gevoel.
Leentje, beetje laat, maar niet minder gemeend: GEFELICITEERD!!! Miele, balen .... Hele dikke knuffel van mij. Iedereen: *zwaai* *kushandjes* *zwaai*
@ miep * zwaai * @ lola goed hoor, ik hoop dat je die 5 kilo nog kwijtraakt voor de zomer! Maar zo te horen komt dat helemaal goed Hier ook een jochie dat af en toe NIET in de kinderstoel wil. Moet hem vaak omkopen zodat hij gaat zitten......of anders gewoon even kiezen op elkaar en doorzetten, best moeilijk, met een kindje dat zich HELEMAAL schrap zet! ja ik had me wel ingesteld op die witte test hoor, maar ben toch wel weer erg teleurgesteld. Misschien dat ik morgen toch even ga bellen naar het zkh, of ik dan toch geen eisprong heb gehad twee weken terug. Afgelopen 2 cyclussen was mijn lf een keer 16 en een keer 21 dagen ofzo, zit nu op 14dpo (normaal een lf van 11). Het is niet alleen dat ik mijn ei gevoeld heb, maar ook de klachtjes die later ontstaan heb ik nu al veel langer dan normaal (net zoals de afgelopen 2 maanden). Ach ik wacht nog wel een paar dagen af voor ik weer ga testen. Ik neem aan dat als ik geen ei heb gehad, ze nog wel een cyclus gaan volgen om te kijken of ik later een ei heb. Daar ga ik dan wel voor in elk geval Verder barst ik vanaf vanmiddag van de koppijn, en blijft mijn eten maar omhoog komen.....dus ik denk dat ik zometeen maar lekker onder de wol kruip.
moguh, @Miele, hoop dat je niet die stomme buikgriep krijgt. Lekker geslapen? @Leentje, dat zijn de minder leuke dagen, hopelijk blijft het die ene. Heb besloten om volgende week woensdag een rustdag in te lassen, lekker dagje vrij nemen, geen kind thuis, geen man thuis, lekker niks doen. Gisteravond weer behoorlijke pijnen in mijn bovenbuik, denk dat het weer banden zijn, maar vond de pijn zo --hoe zeg je dat-- dicht onder de huid. het zat niet helemaal in mijn buik, was toch anders dan zondag, toen had ik echt steken. Nu wel weer over gelukkig. Fijne dag allemaal.
@ leen (sorry vergeten gisteren) vervelend dat je darmen zo opspelen. hopelijk gaat het vandaag weer wat beter. @ dimple rustig aan he meissie! Hartstikke goed van je dat je woensdag vrij hebt genomen. Nee buikgriep is het niet geloof ik. Maar werd vanmorgen ook weer wakker met die hoofdpijn, heel vervelend. Heb ik wel vaker als ik ongi moet worden, dus houden we het daar maar op. * zwaai * naar iedereen, fijne dag!
*zwaai* voorjaarsschoonmaak in t hoofd, laat ik maar beginnen iedereen bedankt, jullie zijn lieverds! kom gauw wat uitgebreider, lees steeds wel mee hoor
Ik een heel verhaal getikt alles weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet te geloven, maar goed dan maar even snel in het kort....... Mielenl Wat onwijs k*t!! en wat zeiden ze??? Of heb je nog niet gebeld?? Dimple doe je goed even een rustdagje voor jezelf!! Lekker he even doen waar JIJ zin in heb Daan wat goed joh!! Succes met de laatste kilo's!! Leentje wat ook kan helpen is een glas warme melk..... ja ik weet het klinkt niet als het lekkerste op aarde, maar op mijn werk zit ook iemand van de medische dienst. En toen ik zwanger was van mijn dochter had ik daar soms ook last van..... hij adviseerde toen om een glas warme melk te nemen. Hij werkt al jaren lang in de medische sector (hartbewaking, IC , ambulancebroeder heeeeel lang geweest) dus hij weet wel waar hij over praat. Wie weet helpt het ook bij jou!! Nou de duivels zijn hier bijna verdwenen en aangezien mijn cycles dit keer gelijk met de kalende loopt (dag 4 is 4 maart) beginnen we dus weer volop met klussen rond dag 10 en dan zien we wel hoe of wat .
hey dames... van het smeppen is deze ronde helaas niet veel gekomen jammer genoeg...wel 3 keer kunnen klussen voordat mijn ei gesprongen is dag na de laatste klus schoot mijn temp omhoog dus ei heb ik gehad.... nou maar hopen dat het gunstig uitpakt... temp blijft nu mooi op 37.0
@ bapsie schoonmaak-ze! @ mamavan1 succes deze ronde! Nee ik heb niet gebeld. Groot kans dat ik te horen krijg dat ik geen ei heb gehad (dus misschien later, of misschien helemaal niet), en daar heb ik toch ook helemaal niks aan. Gewoon "rustig" afwachten @ liesje ik heb wel vaker gehoord dat mensen zwanger raakten van weinig klussen (--> DIMPLE ) dus niet de moed opgeven hoor!
Hey, Mielen, kan me heel goed voorstellen dat het een teleurstelling is.. Blijft toch iedere keer weer een klap wanneer je tegen een witte test zit aan te kijken.. BAH! Laat je het weten als je de huisarts heb gebeld! edit: lees net dat je waarschijnlijk niet gaat bellen. Knap dat je zo kan wachten, zou ik niet kunnen..Voel je je inmiddels alweer wat beter? Leentje, mmmmmm aan de ene kant niet fijn die lichamelijke klachtjes maar aan de andere kant misschien toch ook weer een bevestiging dat je lichaam toch echt bezig is met jullie kleine wondertje! Miepie, zwaai zwaai en dikke knuffel voor jou!! Bapsie, lekker aan het schoonmaken geweest vandaag? Moet zeggen dat ik helaas die kriebels nooit voel 8)! mamavan1: lachen dat je cyclus gelijk loopt met de maand maart, dat betekent dat we je vanaf 10 maart niet veel meer hier zien ! Succes deze ronde!! Liesje, you never know!! Wondertjes kunnen zo maar gebeuren!! Nou hier weinig nieuws, denk echt dat ik vorige week vrijdag mijn ei hebt gehad, toen 2 dagen veel slijmverlies gehad en daarna niets meer. Vandaag al heel de dag een opgeblazen gevoel. We hebben het ei wel goed benut, maar durf eerlijk gezegd nergens meer van uit te gaan... Met de rest van de meiden alles goed? Vind het hier zo rustig de laatste tijd, is niet gezellig!!!! Groetjesss
Hmmmmmmmm nog steeds niemand...... Iemand nog enig idee wie de mol is? Ik zet nu in op Kim, dit nadat mijn vorige mol eruit is gegaan 8)... Even banner aangepast, zou mooi zijn als het klopt dit keer, wil gewoon een beetje regelmaat... Groetjess
Goeiemorgen! Vandaag is mijn kleine frumpie officieel geen baby meer.. HIEPERDEPIEP HOERA! KIYAN IS 1 JAAR! Bekijk bijlage 56078
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG KIYAN! Wat vliegt de tijd zeg....een hele fijne dag met zijn 5-en!
Liesje en Daan, jullie zitten dus weer op de wachtbank. Dan lijkt het soms zo lang te duren. Wel spannend hoor. Lool, ik was vergeten te reageren op je bezoek aan het cb. Wat is ze groot zeg! Ninthe woog toen 11,5 kilo volgens mij maar was wel 2 cm kleiner ofzo. Beast, een beetje laat maar veel plezier in Disney! Mama van 1, nog een paar daagjes en dan aan de slag, spannend hoor. Bedankt voor de tip met warme melk, ik ga het straks meteen proberen. Mielenl, hoe voel je je verder vandaag. Hoeist met de hoofdpijn? Dimple, lekker hoor zo'n dagje vrij. Kun je lekker bijkomen. Is de buikpijn nu helemaal weg of voel je soms nog iets? Hier alles goed, Ninthe heeft slecht geslapen vannacht maar we hadden gisteren een verjaardag van mijn zusje en toen lag ze later op bed dus zo gek is dat niet. Zo maar even in bad, dat is wel nodig.
Kyan, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Dat je maar goed verwend mag worden vandaag. (mag ik daar even bij vermelden dat de tijd véél te snel gaat?)