Leuk joh! Vind het helemaal niet bejaard, je kan tot je 45ste (geloof ik) nog zw raken dus het is niet onmogelijk om te wachten met een 2e (naar anderen toe dan he). Ik hoop dat het gauw raak mag zijn voor jullie, ik duim iig voor een knalroze test donderdag!
@ sweetroosje hoe lang wil je nog bv blijven geven dan? Joh, je kunt altijd nog terug naar de gyn als je gestopt bent met bv geven. Vind dat wel knap hoor, zo lang bv geven. ja lichamelijk kun je natuurlijk nog zwanger raken totdat je eitjes op zijn. maar ik heb bij mezelf een grens gesteld bij 38 (nog een maand of 14 dus). Het Bosch-ei is gesprongen met 100mg
Het liefst tot haar 2e jr (is wetenschappelijk ook aangeraden), maar dat hangt af van of zij nog wil en of ik nog melk heb . Ja denk dat dat het beste is, als ik stop met bv weer naar de gyn stappen (dus de komende afspraak gewoon afzeggen). En ondertussen lekker smeppen , tempen en ovu-testen Ja afspraak is afspraak dan he , hoop dat je binnen die tijd gauw een 2e krijgt. Ben benieuwd als ik weer aan de Clomid of die wel aanslaat uberhaupt, ze zeiden wel dat ze meteen met 150mg gaan beginnen aangezien het daar wel mee aansloeg. Ach ik zie het allemaal wel, nu maar eerst Smeppen onder de knie zien te krijgen
Morgen! He Beast, hoe was het weekend weg? Hoe vond Jasmijn Disney? Mielenl, hoeist nu met de roze veegjes, is het erger geworden of niet? SweetRoosje, knap dat je zo lang bv wil geven zeg! En fijn dat je nu toch wel een cyclus hebt ook al duurt die wat lang. Hier alles goed. Vanochtend naar het cb, Ninthe woog 12,3 kilo en was 84 cm. Haar gewicht lag op de lijn en lengte boven de lijn (eerder was het altijd omgekeerd haha). Alles was goed, ze hebben nog even extra naar haar ogen gekeken omdat bij ons veel mensen in de familie een lui oog hebben (gehad), dat schijnt erfelijk te zijn. Maar alles was goed. Daarna foto's gemaakt op het kdv, ik ben benieuwd. Vorig jaar waren ze erg mooi. Ik begin toch langzaam benieuwd te zijn naar de echo, best spannend. Zal wel een inwendige echo zijn dus straks even alles goed bij werken hahaha. We gaan daarna naar de notaris omdat we nog steeds ons testament en voogdij vast moeten laten leggen dus ik kan pas rond 5 uur wat laten weten. Hoe gaat het verder met iedereen? Lool, hoe gaat het met Sonja Bakkeren?
@ leentje het stelt nog steeds weinig voor. vanmorgen nog wel wat lichtroze gezien (kwam ws door ons smep-je gisteren), daarna niets meer. Dus nog steeds van plan om donderdag een testje te doen. (heb sinds gisteren ook zo'n spierpijn-gevoel onderin, met zo af en toe een steek) maar verder zit ik mezelf absoluut niet gek te maken!
Owwww..zie dat het bij jou wel spannend is, slopend...hoor op een mooi afloop! Disney was leuk, koud (ijspegels hingen aan de fonteinen) en zonning. Heb nog staan janken in het park op me moeders verjaardag (en zondag erg boos op mezelf geweest omdat ik nog steeds geen vrede heb met het Hospice gebeuren....vind nogstedds dat ze naar huis had gemoeten ,....ach het is zo gegaan en qua pijn bestijdeing was dit beter..) Jasmijn was vrijwel meteen verliefd geworden op een mickey ballon...ze vind ballonnnen te gek namelijk...wel weten te rekken tot zondag....dan zou ze er een krijgen...maar het is toch een minnie mouse knuff geworden...en een vestje. Jasmijn vond bijna alles leuk. Mark is nog wel in achtbanen geweest en ik heb vooral veel gelopen...en 3 dagen lang en 32 weken zwangert...valt best tegen moet ik zeggen...net als het buffet (moest warm zijn maar in no time was je eten al koud...en we eten alleen buffet want me schoonmoeder wil nix anders..doos!) verder niet veer spectuculairs hierzo? ...niet terug gelezen namelijk
@ beast leuk te horen dat jullie hebben genoten. Ja het lijkt me reuze zwaar om met een 32-wkn-buik 3 dagen rond te slenteren. en lieve beast, probeer het nou te accepteren want - niet lullig bedoeld - je kunt er niets aan veranderen. het is zo gegaan en je moeder is vast apetrots op jullie volgens mij heb je geen spectaculair nieuws gemist. @ buffet.....mijn familie is dol op grillen. vorig jaar in center parcs, zouden we gaan uit eten, toen wij (eerder dan de rest) het zwemparadijs verlieten, werd ons gezegd om even te kijken wat wij wilden, dan zouden mijn ouders gaan reserveren. Er was een grill restaurant, maar we hadden de avond daarvoor ook al iets dergelijks gegeten (weet niet meer wat) dus wij gingen eigenlijk liever naar de italiaan. Maar ik wist eigenlijk al vantevoren dat we waarschijnlijk in de minderheid zouden zijn. Even later kwam de rest terug in het huisje, hadden ze - wat een verrassing - gereserveerd in het grill restaurant. Tsja.....als je met een groep weg gaat, dan moet je je soms een beetje aanpassen
@ miep (ik zie je online) hoe is het meis? Zijn de onderzoeken weer achter de rug? Miepman moest toch ook weer bloedprikken?
Hoi dames, Beastie, welkom terug. Fijn dat jullie hebben genoten van Disney, ik wil er ook heen gaan maar mijn kleine zal het toch niet begrijpen dus wacht nog een jaartje. Leentje, ja vind het ook netjes dat mijn lichaam zelf het werk heeft gedaan dit keer. Ben benieuwd of het aanhoudt of dat het te zwaar is haha. Mielen, nee hoor je maakt jezelf helemaal niet gek hahah
Hallo! Nou, we hebben een kloppend hartje gezien! Was wel even spannend. Eerst probeerde ze een uitwendige echo, maar bij Ninthe heb ik bij de 9,5 week volgens mij nog een inwendige gehad. Je zag nu wel iets in de verte zitten maar nog niet duidelijk genoeg dus daarom een inwendige echo gehad. Het leek eeuwen te duren voordat ze het hartje zag maar het zag er allemaal goed uit. Ze zei zelf ook: pfff....gelukkig, we hebben de laatste tijd zo vaak gehad dat er geen hartje klopte en dat is zo erg.... Spannend was dat zeg want ik dacht in het begin dat er niks kloppends te zien was. Dus we zijn opgelucht en blij, hopelijk heeft iedereen die deze wens heeft binnenkort ook zoiets moois. Ik heb trouwens niet echt een duidelijke foto, het is een zwart gat met een vaag boontje erin, ik kijk straks wel even of ik het in kan scannen. Toedeloe
Beast, dat lijken me ook echt rotdagen, zo'n verjaardag van je moeder. Op zich wel een mooie dag om met zijn allen bij elkaar te komen en mooie herinneringen van je moeder op te halen, maar liever wil je het anders zien. Hoe heeft je vader de verjaardag ervaren, of heeft hij er niet veel over gezegd?
@Leentje, wat fijn zeg, een kloppend hartje. Nu lekker laten groeien. @Beast, wat knap hoor, 3 dagen lopen, zie nu al op tegen de vakantie en dan ben ik nog niet eens 30 weken. Leuk he om die kleintjes zo te zien genieten.
Hey! Allereerst, LEENTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS!! Wat heerlijk zeg zo'n kloppend hartje!! Wanneer heb je de volgende afspraak staan? Nou lekker gaan genieten meis! Beastie, euro disney is inderdaad erg leuk! Lijkt me wel fijn om op de verjaardag van je moeder met het gezinnetje te zijn. En traantjes laten mag he, alleen maar goed als het eruit komt. Dikke knuffel voor jou!!! Mielen, ik sta nog steeds PUPO voor jou hoor!! Maar ik ga je aankomende donderdag alleen in de spotlights laten staan. Vind het echt nog te vroeg om dan te testen.. Gisteren was ik nog positief maar vandaag geen enkel zw. teken gevoeld. Heb mezelf ook laten pendelen, daar kwam uit mei 2010. Daar teken ik voor hoor!!! Hoop dat het uit gaat komen... Ik zet de roze koeken alvast klaar voor donderdag!! Misschien is het niet om een positieve test te vieren, dan maar om het verdriet weg te eten (gaat dr. Frank niet blij mee zijn ). Gisteren nog gekeken? Vond Anna wel de terechte winnaar. Snapte James Paul niet echt met zijn futuristische designs en Daniella vond ik ook niet echt fantastisch! Voor de rest alles goed met iedereen? Groetjess
Avond! Even snel en niet op iedereen! Erg he!? @ Leentje: Joehoe meis, wat goed! Gefeliciteerd met de goede echo! SB gaat goed, nu sinds vorige week maandag 2,5 kilo kwijt! (excl. de kilo's vocht door het stoppen met plaspillen, ben donderdag weer begonnen en dat was dus ruim 2 kilo vocht!) @ Miele: Zenuwslopend zeg... PUPO! @ Beastie: Welkom terug en ik denk aan je in deze moeilijke periode! Hier weinig online, weinig zin in eigenlijk... Niet om jullie hoor, maar vind het soms wel zo confronterend het zwanger worden en zijn... En dan mijn situatie zeg maar... Verder, als ik dus daar niet mee geconfronteerd wordt gaat het goed! Voel me energiek, op het werk gaat het goed, prive gaat het goed (behalve dat ik zooo graag een huis wil, maar mijn moeder haar operatie is weer verschoven dus dat duurt ook allemaal langer) en ik voel me goed velletje, en ook dat ik nu bijna weer een beetje op mijn normale gewicht zit! Nou ja, ik lees wel mee, vooral in deze spannende dagen: echo's, testen etc. Liefs!
Dag meiden, Ik kwam ook weer eens langs! Dat is lang geleden! @Leentje , wat een super nieuws meid, ik ben heel blij voor jullie! A. is vorige week maandag 1 geworden! Het is zo hard gegaan zeg. Mijn familie was gekomen en het was een leuke dag. Nu is iedereen weer vertrokken en zijn we weer met zijn drietjes. Ook wel weer lekker. A. is nogsteeds en hele slechte slaper... Ik heb veel moeite met dutjes ( eerste is van ong. 30 min. en de 2de is heel variabel) De meeste dagen doet ze maar een dutje en op sommige dagen helemaal geeneen! Dan sta ik echt de haren uit mijn kop te trekken... 's Nachts is het ook niet veel beter, ze is elke 3 uur op ( beter dan elk uur zoals daarvoor) Ik weet niet waarom, maar nu dat ze een is heb ik daar wel genoeg van. Ik ben zo moe en wil zooooo graag meer dan een paar uur slapen! Verder ben ik nogsteeds niet ongi geworden en willen we heel graag voor een 2de gaan! Ik zit heel erg in dubio op dit moment om te stoppen zodat we voor een 2de kunnen gaan maar aan de andere hand vind ik het nog wel heel erg leuk... Ik lees overigens regelmatig mee dus ik volg de grote lijnen wel! knuff Julita
Julita: Nog van harte gefeliciteerd met A's eertse verjaardag. Wat balen dat het slapen nog niet echt wil. En ik snap best dat je een keer een nachtje wil doorslapen. Mss A een keer uit logeren doen bij vrienden? dan kun je mss ff bijtanken Lool: Wat knap zeg al die kilo's. Ik wil ook Leen: Gefeliciteerd met dat mooie knipperlichtje. Kun je nu zeker wel van de daken schreeuwen dat je zwanger bent. Beast: Disney, daar wil ik ook wel een keer naar toe. Lijkt me echt leuk Tezzz: wanneer mag je dochter nou afzwemmen? En je zoon schiet die al op met de zwemles? Mielen: PUPO Rest: dikke knuffel Hier gaat bijna alles goed, Mn oren is nl nog steeds een drama. Weet gewoon niet meer wat ik er mee moet. Ben dus bij de KNO geweest. Heb toen weer druppels gehad en bij de controle zag het er al beter uit. Twee weken daarna was het weer een ramp. Dus via de HA weer naar de KNO. Hij zegt dus dat ie niets meer kan doen en dat het echt een relatie is met het chloor (en dan niet alleen het water, maar ook de dampen) Weer naar de HA geweest, die schrijft me nu wel iedere keer druppels voor omdat dat tenminste nog een klein beetje verlichting geeft. En op zijn advies, maar een afspraak gemaakt met de bedrijfsarts. Daar mag ik morgen heen en daar zie ik best wel tegen op. Kan mn inkomsten niet verliezen, want we zitten natuurlijk met de vaste lasten van ons huis. Weet het dus echt even niet meer.
goeiemorgen! @ julita hey meis wat leuk om weer iets van je te lezen! Nog van harte gefeliciteerd met de kleine meid. Wat gaat dat toch hard zeg! En wat leuk, dat jullie misschien binnenkort voor nummer 2 gaan. Moeilijk om daarvoor met de bv te moeten stoppen. Tsja ik zou zeggen je bent jong zat, en zolang je bv KAN geven.......maar ik kan me ook voorstellen dat je eierstokken ook weer rammelen Succes met je beslissing! Wat zegt je man er eigenlijk over? @ nyncke wat vervelend dat je nog steeds zo aan het tobben bent met je oren. Succes bij de bedrijfsarts, ik hoop dat jullie een goeie oplossing kunnen vinden. @ leentje GEFELICITEERD MET HET KNIPPERLICHTJE!!!!! jee meis wat een onzekerheid in eerste instantie. maar gelukkig kwam het knippertje dan toch. Nou lekker genieten van je zwangerschap @ lola meissie toch....* knuffiez * jij gaat vast - met dat prachtige slanke lichaam van je - de ware jacob ontmoeten, en dan nog een heleboel broertjes en zusjes voor N maken Kan me voorstellen dat je het best moeilijk hebt zo. Je gunt N een lieve pappa maar die laat het volledig afweten. Maar ik vind je een enorm sterke vrouw en ik weet zeker dat jullie tweetjes heel goed terecht gaan komen! @ daan ja ik heb nog gekeken. Ik vond het echt een totaal onnodige uitzending, hadden ze wat mij betreft gewoon de laatste 5 minuten achter de vorige kunnen plakken, waren we net zo wijs van geworden. Ja ik vond Anna ook wel de terechte winnaar. Wat testen betreft wacht ik vandaag even af. Gisterenmiddag nog wel wat bloedverlies gehad (kon het nog makkelijk af met een inlegkruisje), maar vandaag tot nu toe helemaal niets. Echt irritant dit, want ik geloof allang niet meer in een zwangerschap. Maarja, ik moet het natuurlijk wel zeker weten voor komend weekend. Nee joh bewaar die roze koeken dan maar voor jezelf over een paar dagen