Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Even spammen, vind de jurk zo cool! 8)

Bekijk bijlage 45739

Nu ga ik echt N. uit bed plukken, want vriendin wacht!

Ciao!

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lool, wat een mooie meid is het toch! En de jurk is idd het spammen waard! :)

Balen dat je ex steeds weer van zich laat horen. Dikke plaat voor z'n kop.

3. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Angelic, hoera! een zoon! gefeliciteerd!

@ Lool, wat een heerlijk buikie! Leuk jurkje hoor!

@ Beast, beterschap!

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Angelic, gefeliciteerd met jullie zoon.

@Lola, balen zeg die ex, misschien een nieuw tel.nr. een optie?

@Stephanie, we gaan 1,5 week weg, maar hoeven maar een paar nachtjes in een hotel, mijn nichtje woont in NY, daar kunnen we de rest van de tijd logeren.

@Miele, wij vertrekken 14 mei en komen 25 mei terug, dus helaas we zijn er niet met jouw verjaardag

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Heyyy...nou hier een normaal maaltijd in me buik..en bij Jasmijn ook dus hier helemaal blij...en ook nog een toetje voor jasmijn. we krijgen langzaam aan de oude weer terug..jippie!

@hollebolleboom...niet geweest, maar staat nog op de planning om het met een aantal kids met hun mama's te doen van baby zwemmen...en die zeggen dat er ook voor hele kleintjes wel wat is....een soort van bak met een rand waar ze niet uit kunnen dus je kan gewoon thee leuten is mij verteld dan;)

@miele...naar La palma voor 11 daagjes. (tja het was goed goedkoper dan 8 dagen....dus dan moet je wel:p)

@sneeuw..vind het niet zo erg..vind het vooral heel moooi. Alleen ik moet van me zelf me stoepje een beetje beloopbaar houden...wil zo niet op me gat vallen! En op dinsdag naar me werk op de fiets zie ik niet zitten met gladheid (dus ik laat me brengen:D)

@Angelic...hoera, hij is er! Gefefeliciteerd ...laat snel weer ff wat van je horen!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Kippy: was helemaal vergeten te reageren op jou! Je uitgerekende datum vandaag, vanaf nu kan het echt niet langer dan 2 weken duren! Al lijkt het mij dat vanaf de dag dat je uitgerekend bent, het echt enorm langzaam kan gaan! Maar goed, dat weet ik niet, dus misschien valt het wel mee!

@ Dimple: Is een optie, heb ik eerder overwogen, maar goed, mijn werknummer heeft ie ook! (is ook een mobiel die eigenlijk altijd aan staat, al heb ik hem in het weekend nooit bij me)
    Mja, misschien stopt ie met smsen/mailen nu ik niet reageer!

@ Beastie: Hollebolleboom is leuk! N. vond het fantastisch!

Hier geslaagde middag gehad. N. vond de hollebolleboom helemaal leuk. Eerst 5 minuten de kat uit de boom kijken - wat ik ook altijd heb dus zo gek is het niet - daarna liep ze al gauw in de rondte. Even de boel verkennen, in het gedeelte van de allerkleinste gezet en daar had ze ook dikke pret. Ballenbak was ook geslaagd! Helemaal goed, daarna nog ergens wat gegeten, dus half 8 thuis. Even badderen en naar bed!
    Ik ben wel bekaf nu! Was de hele dag al druk in de weer! Hele huis aan kant, visite, buiten alles sneeuwvrij gemaakt!
    Lekker op tijd naar bed met een boek!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Kippie en Haans

Bekijk bijlage 46005

Poll!!!

Bapsie: 5 januari om 15.50 uur een meisjes kipje
    Miepie: 7 januari om 14.22 een mannetjes-kuiken
    Daan81: 7 januari om 21.50 uur
    Blurry: 10 januari om 10.00 uur, een rooster-baby
    Wieffie: 10-01-2010 bevalt kip van een mooi jongetjeskuiken om 23.20;) Tenslotte hebben wij ook erg ons best gedaan om haar een verjaarskado te geven. Colin was nog geen 2 uurtjes te laat maar het kuiken van kip heeft een beetje van zijn/haar papa en is dus wel op tijd ;)
    Kippy: 11 januari om 00.25, een jongetje
    Tijgertje: 11 januari en wordt een haantje om 15.53
    Dimple: 12 januari (6.00 uur) een kippetje (mooie dag/mooie tijd=mijn verjaardag:D)
    Diaantje: 13 januari ...om 7 minuten over 8 sochtends...6 persweeen en een oerkreet !:D..van een kleine schattig mini kippie..oftewel een girlie!
    Beastie: eendenkuiken is due 15 januari, 12.15 uur en een haantje
    Leentje: 16 januari om 8.53, een haantje.
    Go4Baby: 16 januari om 16.16 uur en een jongen natuurlijk
    Lola: 17 januari om 10.45 en een Prinsessen-kuikentje!
    Tezzz: 18 januari om 8.51 en een mannetje (omdat ons eerste mannetje toen ook werd geboren ;) )
    Nyncke: 19 januari om 13:48 een klein kippetje.
    Stephanie: 19 januari, een haantje
    Marieke: 20 jan om 7.30u en denk een haantje
    Mielenl: poll 21 januari om 3u een haantje (omdat jongetjes zoooooo leuk zijn!)
    Ikdus: 22 januari om 13:05 een echte meisjes kuikentje
    Melmel: 26 januari om 05:00 van een Meisje !!

*** D-day: 24 januari***
    Link plaatje: http://www.renskehorn.nl/images/eendje.jpg

Melmel is de laatste kanshebber! Go Kippies kuikentje GOOOOO!!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmorgen allemaal!

Hier druk weekend gehad. Grote broer nog steeds uitgeteld met heftige oorpijn en zelf ook niet helemaal lekker in m'n velletje. Weer vage hoofdpijn en er steekt me steeds iets in m'n bijholte...blergh. Achter de lappie doet gauw zeer aan m'n ogen, dus hou het ff kort.

@Angelic: GEFELICITEERD MET JE ZOON!
    @lola: doe je goed NIET te reageren. Als een ander nummer dan geen zin heeft, laat ie dan in elk geval dénken dat je een ander nummer hebt ;)
    @Beast: fijn dat het beter lijkt te gaan...op naar La Palma!
    @Dimple: ietjes minder moe? Fijn!
    @Mielenl: tand alweer geplakt?
    @Steef: hoe was je eerste late dienst? weer ff wennen zeker? En over dat trouwen..kan je niet een hint doorgeven aan je vriend via een vrien(in) of zo? ;) Wel lekker makkelijk dat je het zelf mag bepalen, maar een klein beetje romantiek van zijn kant kan toch wel? .....Hier was het ook niet bepaald romantisch hoor...het 'aanzoek' kwam van de notaris :D

@Blurry: wat goed dat S eindelijk de fles leeg drinkt! hihi...nog ff en ze mag al weer minderen :D En lekker laten proeven hoor van andere dingen! Misschien wordt ze wel een echte snoepkont ;)

@Rest: knuf en dikke kus! Ik ga thee maken voor m'n schientje en mijzelf ;)

laterrr

oja... Tom laatste tijd niet 'gesproken', maar dochterlief heeft gister haar allereerste hyves-chat-gesprek gehad met ...Toms dochter! :D Zoooooooooo schattig! Zitten ze natuurlijk een hele poos te wachten tot de ander klaar is met schrijven en dochterlief maakt allemaal van die schattige spelfouten (omdat ze 'vlug' wil tikken) :D kleine meisjes worden groot ;)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz beterschap voor jou en je schientje! En wat super schattig die chattende meiden (bosch had van het weekend een webcam-sessie met wup, was ook errug leuk om te zien hihihi)

@ lool lijkt me op sommige momenten heel moeilijk maar doe je goed om hem gewoon maar te negeren. idd wat tezzz zegt, laat hem in elk geval dan maar denken dat je een ander nummer hebt!
    En klinkt gezellig, die hollebolleboom! leuk dat N het zo naar d'r zin had

@ kip hoe is het? hadden wij niet een deal dat IK dit keer de poll zou winnen?

nou de tand is weer geplakt (er zit een nieuw stukje aan, zie je niks meer van, dus * ongefotoshopte :D smiley * )

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    owja angelic mocht je het lezen:
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON!! ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie heerlijk van de spruit aan het genieten zijn

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Wat gebeurt hier

ik moest jullie echt wel zoeken zeg pfffffffff
    maar eindelijk gevonden

Heb wat foro's van thjmen in album
    de schat kan alleen zitten maar ben er wel bij hoor
    je weet het maar nooit

Binnenkort afspraak maken voor de 20-weken echo
    gaat weer hard zeg jee

Liefs Tijgertje23

12. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Hoi!

Hier ben ik weer met mn vraag aan alle mamma's..

S drinkt nu eindelijk de fles leeg, maar wil overdag moeilijk slapen. Ligt dit aan haar tandjes die doorkomen of misschien wat kramp van het vele eten dat ze doet?
    Na een minuut of 5 valt ze weer in slaap, maar is dan na 10 min weer aan t kraaien..

Klinkt bekend?
    Of is t gewoon een sprong misschien??

FF oei ik groei raadplegen..

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Mijn lieve schientje heeft dus mooi een dubbele oorontsteking te pakken met grote kans op een loopoor want z'n ene trommelvlies staat op springen. :( Wist het wel. Niks voor hem om langer dan een dag ziek te zijn. Vond de ha vanmiddag ook gelukkig, dus de eerste vieze slok ab zit er al in. De doofheid kan nog wel een maand duren. Arm ventje. Hopelijk knapt ie snel op door de ab.

@blurry: nou..ehm...het eerste waar ik aan moest denken was 'wees blij dat ze 's nachts slaapt' :D
    Nee, niks geen gekkigheid nu even...K heeft er ook een poos over gedaan om overdag tukjes te gaan doen hoor (langer dan 5 minuten althans...wij noemen dat thuis tegenwoordig POWERNAPPEN trouwens ;)). Mijn dochter was er trouwens ook 1 van elk half uur 5 minuutjes de ogen dicht. Tja, ik ben bij K gewoon heel erg vast blijven houden aan z'n middagdutjestijd. Heb 'm ook heus wel een poosje laten huilen hoor. Je weet gewoon dat ze moe zijn, maar geven er dan niet aan toe. Nu heeft ie z'n regelmaat wel gevonden en slaapt 's nachts ook meteen beter! Weet niet of dat bij sprongetjes/tandjes oid hoort hoor. Misschien wel gewoon bij het feit dat voor jullie eindelijk de rust weer een beetje is wedergekeerd en S nog even moet wennen aan het weer nieuwe/oude ritme.
    Bedenk me opeens: bij L ben ik toen op een gegeven moment gaan opschrijven op welke tijden ze steeds in slaap viel. Toen kwam ik erachter dat er wel wat regelmaat in zat en ben haar toen gaan wakker houden tot het ochtendtukjestijd was en middagtukjestijd. Hoe ouder ze worden, hoe langer ze wakker blijven en zo kom je vanzelf op 1 goeie tuk 's middags.
    Maarreh...geen enkel kind is hetzelfde natuurlijk. L is (nog steeds) een prima slaper en heeft een hele duidelijke natuurlijke wekker (slaapt om 20.15 en is om 7.30 wakker), Y deed met 1,5 jaar al geen tukje meer (en slaapt altijd laaaaaaaaaaaat..en moet je 's morgens uit z'n bed trekken ;)...lijkt op mamma... :D ) en K sliep tot voor een paar maand terug naar mijn idee veeeel te weinig, maar haalt de schade nu in.
    Succes meid! Soms zo jammer dat er geen gebruiksaanwijzing zit bij die beebjes, he?

Zo. De heertjes liggen in bed en dochterlief mag vandaag zelf naar huis komen van school. Wat een planning, want hiephiephoera...mijn ongi is da! En aangezien die oiv spiraal nogal wat heftiger kan zijn, bereid ik me maar voor op een lange zit achter de lappie ;) Kwam weer goed uit, want kon bij de ha dus meteen een afspraak maken voor nacontrole volgende week. Voel nou nog niks bijzonders trouwens...maar het is ook pas net begonnen natuurlijk.
    En dat was wel weer ff genoeg ego voor dit moment....

Later ladiezzz!

14. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @tezzz, bedankt! Elk kind is natuurlijk anders, maar ik vroeg me gewoon af of het ergens aan kon liggen. Ze sliep tot een paar dagen geleden dus als een blok. Zowel overdag als snachts. Maar dat ritme van overdag is er een beetje uit. Snachts slaapt ze als een blok. Ligt er vroeg in en slaapt vaak door tot ik haar smorgens wakkermaak.
    Wel lekker hoor, maar wil voor haar overdag ook een beetje een ritme hebben. Zodat we allemaal weten waar we aantoe zijn.

sinds vandaag doe ik mee aan maffia wars op fb. Is wel ff wat anders dan de andere spelletjes, maar ook zeer verslavend.. haha

Dus ik ga ff wat werk verrichten ;)

later!

15. haaai
    hoe is het hier?
    hier gaat het wel...
    morgen ff koffie leuten op t werk en woensdag weer beginnen.

zag dat angelic is bevallen van een zoon, gefeliciteerd!

tezz jou mannetje zo ziek?? arme hij! dikke knuffel!!!

steef, gaat wel hoor! komt vanzelf allemaal goed..

ik heb net erg moeten lachen, ik weet nog op face book dat ik met diaantje zat te kletsen en we t over die gozer hadden, geen idee meer en dat ik daar wel een beschuitje mee wilde eten en jij ook diaantje hihi
    en zit ik net bij de lounge naar fotos van partners te kijken, en wie kom ik daar op pagina 9 tegen??? hahahahahahahhahaha

wat is de wereld toch klein..

iedereen verder knuff

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tezzz agos je schientje een dubbele oorontsteking......gaat het nu al iets beter met de ab?

@ blurr wat vervelend dat S zo slecht slaapt overdag. tsja, blijft moeilijk een beetje ritme krijgen overdag. Maar dat gaat steeds beter hoor, wacht maar af!

@ mariek is het de bovenste op pag 9? Da's inderdaad een lekker ding hoor, doe mij ook een beschuitje! Oh wacht is dat ook niet toevallig een fb buurman van me? aha, dus daar "kende" ik hem van hahaha!

zo, ik heb even mijn bannerrrrt bijgesteld nav mijn vroege ei. Zit nu alweer op 12 dpo, en afgezien van dat sliertje roze op 8 dpo helemaal niks! weer spannend dus!

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Goeiemorgen!

Ik ga even een kijkje nemen op pagina 9. ;)

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Eerst even de rest bekeken natuurlijk.
    Dacht het ook gelijk! Is ook een buurman van mij. Maareh.... Vindd 'm niet zo bijzonder eigenlijk.
    Die jongen een pagina ervoor is veel leuker.

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    En die eronder staat is ook niet verkeerd....
    Jeetje wat een topic, allemaal mooie mannen en ik barst van de hormonen. M'n eigen mannetje weet niet wat 'm overkomt de laatste week. ;)

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

manlief hoopte dat ik daar last van kreeg, omgekeerde bleek waar :(

Deel Deze Pagina