Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Thx meiden voor jullie felicitaties! Moet eerlijk bekennen dat ik behoorlijk in shock was vanmorgen. Had er gewoon echt geen rekening mee gehouden dat het nu al raak zou kunnen zijn. (idd 1e ronde clomid/smep ;) ) Ik heb nu al een paar dagen bijna 40 graden koorts ivm een behoorlijke keelontsteking (had ik bij colin ook toen ik op 10 dpo zat). Ben daarvoor gister naar de ha geweest voor een abkuur en las vanmorgen in de bijsluiter dat je die niet bij een zwangerschap mocht gebruiken dus vandaar dat ik nog maar ff getest heb en tot mijn enorme verbazing stond er dus een 2e streep :$. Gelijk de ha weer gebeld en een nieuwe abkuur gekregen...

Colin's verjaardag hebben we afgelopen zondag gevierd. (hij heeft ook een abkuur voor een keelontsteking en bronchitus, ja gaat lekker hier) Was super, foto's volgen als ik weer iets beter te pas ben.

Tom, Tomman en kids, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van L! Ik hoop dat jullie er een mooie dag van hebben gemaakt!

Mv1, jij ook proficiat met je verjaardag!

Beastie, nu komt de tijd om toch een beetje rustig aan te doen hoor! Je krijgt het straks nog druk genoeg ;)

Nyncke, kl*te BMR :( Colin heeft hem 2 weken geleden gehad (gaat iets anders hier in DL) Hij was had er vreselijke koorts van exact 5 dagen na de prik gevolgd door een keelontsteking. Mannetje was zo vreselijk ziek... hoop dat jullie die ellende bespaard blijven!

Miele, ik ga wel voor die koffiemachine ;) Jammie! Ik zie dat je morgen naar de gyn mag... hoop dat ze je verder kunnen helpen!

Diaantje, klinkt alsof je je handen goed vol hebt... pfff... hoe lang moet M nog in het gips? Zou fijn zijn als ie zelf alles weer kan natuurlijk! Knuf voor jou en je mooie dochter!

Miepie, thx meid maar ik wilde niet voordringen! Ik hoop zo dat jullie volgende poging ook zo'n mooi wondertje als resultaat heeft!

ff zaaien en dan ga ik weer plat.... pfff... ben alweer bekaf... bye bye!

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Miele, hoest gegaan bij de gyn??

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemiddag!!!!

nou ik stond binnen 5 minuten weer buiten, met een recept voor clomid. ben super opgelucht, ik was bang dat ik de gyn nog moest overtuigen van wat nader onderzoek, maar nee. Uit het bloedonderzoek bleek dat ik geen ei had gehad toen (daar was ik zelf ook al wel uit), en mijn cyclus WEER iets langer. En ik vertelde dat ik gewoon niks meer van mijn lichaam snapte de laatste 3 maanden, met al die bloedingen tussendoor. Hij keek in zijn papieren en zag dat ik de vorige keer ook clomid had gekregen.....nou, zullen we daar maar weer mee beginnen dan?
    Maar goed ik had al zitten rekenen, want moet dan op CD12 terugkomen, maar groot kans dat we dan net op vakantie zijn. Dus ik was al bang dat we dan nog een maand moesten wachten, maar gelukkig hoeft dat niet.
    Nou maar hopen dat de ongi een beetje snel komt, en dan op z'n wieffies de eerste ronde raak :D :D

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    zo, dat was even ego......

@ mariek hoi meis, leuk je hier weer even te "zien"! hoe gaat het met jou?

en ook miepie, hoe gaat het, mogen jullie al bijna weer voor een nieuwe icsi ronde? Ik dacht dat je het toen over april had?

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    even een snelle reactie

Wieffie: gefeliciteerd met je tweede streep.

mielen: fijn dat je gelijk weer met clomid mag beginnen

rest sorry niet meer bijgelezen

Hier gaat het redelijlk. Kyana was gistermiddag weer redelijk van pas, spuugde ook niet meer. Dus ik gaan werken en oma oppassen. Ben ik klaar met werken belt oma op dat ze nu echt niets meer binnen houdt, maar geen koorts heeft of zo. Ik dus met 140 over de snelweg naar huis. Daar gelijk de HAP gebeld en konden om 8 uur terecht. Gelukkig een bekende dokter. Die heeft alles nageluisterd en alles klonk goed. Toen keek ie nog ff in de oren en ja hoor die waren dus allebei ontstoken :$. Hebben we dus helemaal niet van gemerkt.
    Gelijk een ab gehad en vandaag gaat het wel wat beter. Ze heeft af en toe van die oplevingen maar ook weer van die hang momenten. Nu ligt ze ff te slapen.

Dan mn eigen oren nog: Ga een tijdje het zwembad uit om ze rust te gunnen en dan weer rustig op bouwen en kijken hoe ze reageren. Dus dat is afwachten. Morgen in ieder geval hier in njmegen in de zh kijken mss is dat wel iets voor mij.

Ben weer weg kleine meid wordt volgens mij wakker

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Kom iedereen ff een fijn weekend wensen

en de groetjes van Thijmen

Liefs Tijgertje23

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmiddag!

@Mielenl: wat fijn dat je nou volgende ronde met clomid mag beginnen! Wel ajmmer dat je nou net te laat zit al in je cyclus...hopelijk duurt deze ronde nou eens niet al te lang!

@Nyncke: dus je meisje heeft de oortjes van haar moeder? ;) Hoop dat het iets eenmaligs is hoor...wat raar dat ze geen verhoging had dan. Hopelijk is ze snel opgeknapt! Ik hoop trouwens ook dat jou oren opknappen van de 'rustperiode'. Succes met al die oortjes!

Oja, dochterlief heeft een paar weken geleden haar zwemdiploma gehaald! En dat na 3 maanden zwemles al! Dus haar eerst een poos laten schoolzwemmen heeft wel goed gewerkt ;)

@Tijgertje: superschattige foto! :) Gaat het goed met je zwangerschap en zo'n kleine spruit? Zal wel zwaarder beginnen te worden zo langzamerhand of niet?

@Wieffie: slaat de ab al een beetje aan? En is je grote kleine nieuwtje al een beetje doorgedrongen? :) Knuffie!

@All: grrrrrrrroetjes! Dochterlief wil heul graag achter de lappie!

Laterrrrrrrrrrr

Liefs Tezzz

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :$:$**onderschrift-van-tezzzzzzzzzzz**:$:$

:p

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jahaaaaa beast, komt wel dichtbij nou he ;)
    ik ga voor een meisjesbeest op 21 april om 3 uur 's nachts, hopelijk een iets snellere bevalling dan de eerste :D

beast was nog helemaal vergeten te zeggen dat ik het zooooo leuk voor je vind dat je buikenmodel mag zijn!

nynke wat heftig zeg, dat je even niet meer mag zwemmen. wat ga je in het zkh doen? kun je je misschien laten omscholen of zoiets? sterkte, en ook voor Kyana natuurlijk, hopelijk knapt ze snel weer op!

tezzz wat goed van L dat ze haar zwemdiploma heeft gehaald * doet een rondedansje * ennuh......krijgen we nog taarten-graai-spam?????

tijgertje wat leuk, nog een jochie erbij! gaat hard zeg, 24 weken alweer. kun je het een beetje goed volhouden zo?

mv1 spannend hoor, die steken links en rechts. wanneer is je NOD?

sweetroosje jij mag ook al bijna naar de gyn. benieuwd wat je daar te horen krijgt. heb jij de vorige keer ook clomid gebruikt?

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, wat fijn zeg dat je gelijk aan de clomid mag, kende je die gyn al?

@Nyncke, beterschap met kleine K, is nooit leuk

@Beastie, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend, kan ik daar mijn poll op basseren.

Zo hier mijn eerste kado voor tijdens mijn verlof besteld, de krant voor een half jaar

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, zie het al 29-04 (toch?)
    Dan ga ik voor 28 april om 16.25 uur, ook een beestachtig zusje voor Jasmijn.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple volgens mij was ik wel een keer bij hem geweest toen ik al zwanger was van Bosch. De vorige keer hadden we elke keer een andere arts, dus heb er veel gezien. Nu probeer ik toch iedere keer bij dezelfde te komen, vind ik toch fijner.

sjonge, ben echt zo blij. ik zag het niet zo positief meer hoor, de laatste maand. Vond het ook best confronterend, alle zwangerschappen om me heen. Maar nu zie ik het weer helemaal zitten, gaat helemaal goedkomen met ons :D :D
    En gewoon een heerlijke dag gehad met mijn kleine mannetje, heerlijk gespeeld en genoten. Lekker mijn batterijtje weer opgeladen!

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Mielenl Ja ik moet wel zeggen dat het best wel zwaar is hoor
    Als thijmen wat ouder was dat ie nog kon lopen ging het wel
    Maar we zijn hartstikke blij dat het spontaan mag zijn
    En deze 2de kindje is zo welkom

Tezz Ja begint wel zwaar te worden en druk maar dan heb je wat te doen he in beweging blijven

Stephanie Hoe gaat het met jou meid en met de kleine esmee?

Marieke En met jullie beiden

Beastie Jij alweer bijna uitgerekend zo zeg gaat echt snel

All Had ik jullie al verteld dat thijmen zijn 4 boven tandjes al heb
    Vandaag gaan we de nieuwe slaapkamer van thijmen maken
    Thijmen gaat naar de voorste grote kamer en de andere puk
    naar de achterkamerwaar thijmen nu slaap

Thijmen heeft weer iets nieuws
    Als je m eten geeft schudt hij met z'n hoofd nee
    en zit te hijgen als een hond ha ha ha
    Als je dat bij hem doet begint hij zo mee te doen

Sorry als ik de rest ben vergeten *sorry*smiley

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    #1054 Beastie, 20 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
    hihi natuurlijk de 21ste:D

Was ook harstikke leuk die foto's maken **poep!** ** was ik weer** Aardige fotograaf en Jasmijn was erg geliefd...Als ik de plaatjes heb zal ik ze zeker spammen en de link van de vk-praktijk door geven....zo zie je maar dat 110 kilo niet alles zegt:p

Maare ik ben ook blij dat je Clomid heb gekregen...snap helemaal dat de laatste maanden niet meer "leuk" waren en nu heb je gewoon een partij frisse moed gekregen...heerlijk! (was gister al te lezen op je H;))

@dimple....me DD (d-day) is volgens de vk de 27ste en volgens mij de 29ste....ik heb het berekend volgens me ov-test en me vk volgens me oude cyclus....maar ik was nog niet eens regelmatig ;)...het zal dan vast de 28ste worden:D

enne ik weet dus echt niet wat het wordt....bij Jasmijn had ik het wel sterk....dat meisjes gevoel en nu eigenlijk nix.....dus jah

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Beastie, dan zit ik toch wel heel mooi, er precies tussenin:D

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou lekker dan....brengen we jasmijn middagje naar me schoonmoeder..gaan wij nog ff naar de film ...krijgen we een ziek kind terug;)

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Beterschap voor Jasmijn Beastie.

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

WIEFIE en WIEFFIEMAN van harte gefeliciteerd!!!

Lekker gaan genieten meis!

19. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Mielenl Wat fijn dat je zonder te moeten overtuigen zo clomid mee kreeg!!!!!! Op naar de 1e ronde :D.

Ik heb mijn NOD 26 of 27 maart. Mijn eisprong begon op dag 14 en dag 15 was het over. Mijn LF is 11 dagen dus dan kom ik uit op 25 dagen cycles en dan is mijn nod 26 maart. Maar hou 1 dag om de arm ;).

Heb wel de hele tijd last van ongi krampjes en vanacht kon ik er ineens 2x uit om te plassen. Ook ben ik nog erg moe. Maar het kan ook zijn door alle stress op het werk ivm overname van het bedrijf enzo...... wou eerst de sensitesten halen daarmee kan je al snel testen maar doe het toch maar niet. Haal die van KV wel :D. Maar ik zit in spanning, zo wel geweldig zijn in 1x raak!

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mamavan1, ik zal duimen voor je dat het in de 1e ronde raak is!

Deel Deze Pagina