Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

mv1 jij word in dec mv2, december is een mooie maand hoor! mijn kanjer is ook in dec geboren! jaar geleden ontstaan :) bizar eigenlijk wat er in een jaar veranderd!

beastie wat een prachtige foto's! *stiekum ook jalours*

mielenl kleine man weer helemaal beter?

dimple lekker weekendje weg dus! rustig aan met je buikkie hé!

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mijn buikje is in kleren heel leuk. (zie site van brusje)
    Maar ik heb een zebraprintje van tenen tot kruin. :(

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Aan de ene kant was ik erg rustig maar aan de andere kant was ik net zo hieper de pieper!
    Het is nog steeds onwerkelijk hoor! ;)
    Ik ben niet misselijk of wat dan ook en dat maakt me onzeker

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Baby-tatooo zeggen we dan;) (stiekum is het gewoon een voordeel om na je 30 ste zwanger te zijn...het bindweefsel is wat stugger en minder kans op striemen...)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Meeste krijgen hun misselijkheid tussen de 6de en 7de week...dus geniet er nog even van:p

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    GEFELICITEEEEERD! Da's echt wel een duidelijke positieve test hoor! Zéker als je bedenkt dat je nog 2 dagen voor nod zit! Enneh...elke keer dat je zo'n test in handen hebt kan je het niet geloven hoor..Bij m'n eerste wist ik het wel maar durfde ik het niet te geloven, bij m'n tweede was ik ook erg rustig, maar geloofde er geen moer van. En bij m'n derde...was ik compleet hyperdepieper (en heb ik er 10 tests doorheen gejaagd ) :D

@Beast: wat een leuke foto's! Jullie staan er erg mooi op. Vindt die tweede met J het leukst (die scheve). Zo mooi om te zien hoe J lekker mee doet/ kijkt :) enneh...prachtige buik hoor!!!

@All: hier weer behoorlijk in de rug, dus vanmorgen maar vooral de hoge kasten opgeruimd en schoongemaakt (schoonmaakster was er, dus kan niet op m'n r**t gaan zitten natuurlijk ;) ). Net de paasstok voor grote broer van nieuw crepepapier voorzien en zo de broodbakmachine aan zodat ze vanmiddag uit school meteen broodhaantjes kunnen maken (morgen palmpasenoptocht) en de stok versieren. Vanaaf hebben de oudste 2 ook nog afsluiting van hun energie-project van school, dus daar moeten we ook nog met de hele bups heen (minus manlief want die is dan nog aan het werk)...tja...we blijven lekker bezig zo ;)

dusssss...nou gauw ff oogsten ;)

Laterr ladiezzz!

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Middaggggggg..

kwam me even melden..;)

Woei Mv1..das een hele mooie test hoor,

van harte gefeliciteerd !!!

@ Beast..wauw..wat een leuke foto's zeg..zag het op je hyves staan...mag je trots op zijn!!!!
    enne..is je haar nou zo donker geworden of lijkt dat maar zo:(
    @ de rest......niets bij gelezen.....en ook de puf niet voor...zit momenteel even zonder energie (reuma speelt toch meer op dan me lief is, slaapgebrek en ach..puber frustraties;)) .......maar komt vanzelf wel weer ....8)
    Wens iedereen een dikke knuffel en smakkerd vanuit deze kant...

8. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Bedankt voor alle felicitaties.......
    Nou wacht met spanning af op de misselijkheid haha..... morgen nog maar eens een test doen :D. Buuf zag ook een streep en jullie ook dus ik ben overtuigd! Jeetje mina ben gewoon zwanger WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Zo zo Tezzzz jij hebt een druk schema!! Is het allemaal gelukt! Wat zal het lekker in je huis ruiken mmmmmmmmmm

Bapsie tijd vliegt he!!!! Mijn dochter is van oktober dus dat volgt elkaar zo mooi op hahaha. December de feestmaand he hahaha.

Stephanie hier nog een zebra hahaha. Mijn dochter vond het nodig om met de 35/36e week haar voeten tegen mijn rug te zetten en dan af te zetten met als gevolg een kont dat uitstak en een mooi zebraprintje...... maar goed heb het er voor over!! En als het nu nog meer wordt is het ook goed....alles voor mijn kids! :D

Diaantje SUCCES!! Hopelijk zakt het wat af zo, of komt het door het weer dat het meer opspeelt???

Net lekker gefietst en ja hoor er kwamen druppels!!! Dus snel naar huis maar nu is het over en broeierig! De temperatuurmeter hier geeft 17,6 graden aan!! Niet te geloven toch!! Verder zijn we lekker naar de markt geweest, fruit gehaald en nu lekker niks. Zo even mijn dochter badderen en dan is het alweer half 6/ etenstijd voor de kleine meid en hond hahaha. Het begint hier nu eindelijk een beetje te dagen....... ben benieuwd hoe manlief is als ie thuiskomt....aan de telefoon klonk ie al superlief hahaha.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik had het bij Rihanna voor mijn nod al dus ik hoop dat het deze keer wegblijft aangezien ik de vorige keer tot week 18 misselijk was :$

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mamavan1 GEFELICITEERD!!! Dat heb je mooi gedaan zeg, jij bent het ideale voorbeeld van de prestaties van (bijna) SMEP haha.

Liesje en Mamavan1, ik was de eerste weken ook echt onzeker omdat ik niks merkte, maar vanaf de 6,5 week is dat compleet veranderd. Ik ben de hele dag misselijk, erger dan bij de 1e, en weer ontzettend moe. Dus dan weet je wel dat je zwanger bent en ondanks dat ik een kloppend hartje heb gezien ben ik toch weer onzeker over de 12 weken echo....was het maar zover.

Diaantje, hoe gaat het met het slapen van Meaatje?

Beastie, wat een supermooie foto's zeg, daar mag je trots op zijn.

Steef, jij hebt ook al echt een mooie buik zeg. Ik ben trouwens blij dat ik bij jullie ook echt een zwangerschapsbuikje zie bij de 12 weken (volgens mij had jij dat ook al of niet Beast). Mijn darmen zijn weer goed over de flos dus ik kan mijn buik niet meer inhouden. Ik heb het gisterenochtend ook op mijn werk verteld dus nu hoef ik geen jasjes en lange dassen meer aan hahaha.

Steef, hoeist trouwens met je dinnetje Marieke? Ik mis haar!

Miepie, hoe gaat het met jou, moet je nu nog medicijnen nemen of niet?

Tezz, hoeist met K, kan hij al een beetje stapjes zetten?

Ninthe is nu trouwens helemaal van het liedjes zingen, zo schattig! Als we fietsen hoor je op,op,op....aatje in ...aop. En maklijk etuh, maklijk etuh hap hap hap. Ze kan steeds meer liedjes meezingen, ik vind het zo knap dat kindjes zulke dingen allemaal zo oppakken, het zijn allemaal wondertjes.

Ik ben er weer vandoor, moet nog een uurtje thuis werken terwijl ik het liefste in bed zou gaan liggen maar helaas duty calls.

Oh ja Wieffie, hoe voel jij je? Hoeist met kippy en kippetje?

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jaaaa nog net op tijd voor de roze koeken op roze donderdag!!!! Mv1 gefeliciteerd... vorige week was mijn test net zo hoor....
    Je wordt voor het einde van het jaar nog Mv2!!!!

Leentje, balen zeg dat je nu zoveel klachtjes hebt! Ik hoop iig dat ze over een weekje of 2 weer verdwijnen!

Beastie, wat een mooie foto's zeg!! Wauw kan me voorstellen dat je er trots op bent!

Hier nog geen centje pijn maar idd zoals beastie al zei komt dat meestal pas bij 6 weken ofzo. Was bij colin ook zo. Af en toe wat kramp maar das normaal. Vind het ook allemaal weer spannend hoor... ben ook benieuwd naar de echo op 12 april....

Met kippy en meneer de Haan en F gaat het allemaal heel goed! Meneer de haan heeft gister weer uitslagen gekregen en die waren allemaal goed! Volgens mij zijn ze daar ook eindelijk op die bekende roze wolk geklommen en hopelijk blijven ze daar voorlopig lekker zitten ;)

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Wieffie, wat fijn zeg voor Kip en Haan, en natuurlijk F. Met hem ook alles goed? Hoe bevalt het Kippy, het mama zijn. Hopelijk komt ze nog een keertje langs om alles zelf te vertellen.

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hier gaat het trouwens best aardig, ik geloof nu echt dat de moeheid iets aan het afnemen is. Maar ik merk wel dat ik nu al geen zware dingen moet tillen. En als ik 10 minuten op mijn gat zit en moet weer opstaan doet echt waar, gewoon alles pijn. Zoooo stijf.

O....enne.....ik denk dat ik iets heb gevoeld vanmiddag, ga er maar vanuit dt het beebje is:)

14. mama van 1

dimple wat gaaf dat je de kleine hebt gevoeld zeg!!!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!
    Net weer een test gedaan en weer een lichte 2e streep, maar hij lijkt wel ietsje donkerder.......ik kneep hem wel want toen ik de test deed bleef het wit en na een minuut of 2 a 3 kwam de 2e streep en na 5 minuten stond ie er zeker weten!! Gister nog een goed gesprek gehad met mijn man. We zijn onwijs blij met dit kindje en kijken nu al uit naar december het is alleen balen van mijn werk maar dat komt ook wel weer goed....

Whahahahahahaha wij zijn zwanger!!

Voor degene die een 2e hebben, hadden jullie ook meer last van vermoeidheid of rugpijn enzo????

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wieffie, fijn dat het met Kippy en fam zo goed gaat.

Mamavan1 bij mij duurde het bijna een week voordat de teststreep ervanaf knalde. Ik dacht dat dat sneller ging maar dat is niet zo. De eerste testen waren ook telkens ietsiepietsie donkerder, maar soms zag je bijna geen verschil. Ik merkte trouwens niks toen ik net wist dat ik zwanger was. Nu ben ik wel vermoeider en misselijker dan bij de eerste.

Dimple, wordt je vermoeidheid nu wat minder (smiley met ver opengespreide ogen)...Twee vriendinnen van mij waren ook zo vermoeid tot de 16/17 weken terwijl ik telkens denk, nog 3 weekjes en dan ben ik er vanaf haha.

Gaaf trouwens dat je al iets gevoeld hebt, lijkt me weer zo leuk.

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja, mamavan1 je moet je banner veranderen!

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Goeiemorgen,

@mv1, de knaltest komt vanzelf, ik testte pas een paar dagen na mijn nod, omdat ik weg was en toch nergens op rekende, dus over een par dagen nog eentje en dan knalt ie helemaal.

@Leentje, wat betreft die vermoeidheid....misschien wil ik te graag geloven dat het minder word, maar volgens mij is het echt. Heb nog wel overal last van, maar dat zal wel zo blijven.

Zo, eindelijk weer weekend..zometeen komt mijn schoonmoeder en gaan we samen even de tuin lenteklaar maken, zou tijd worden...maar zoals jullie weten weinig puf gehad.

18. mama van 1

ik heb er een foto van genomen en zal hem zo wel even plaatsen......ja die banner hahaha ga ik ook zo veranderen goed haha. Lig nog even lekker in bed...ben echt zooooo moe pffff.

Dimple lekker in de tuin koetelen dus, lekker joh! Ik heb voor mijn verjaardag een vlinderhuisje gehad en dat is zoooo leuk! Je doet er wat takjes in en nu is het wachten op de vlinders hihi.

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    O wat grappig...een vlinderhuisje...wil ik ook:p

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    En...koetelen??? waar komt dat nou vandaan?

Deel Deze Pagina