Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Goeiemorgen.....

Leentje, geen verstand van die telefoons...helaas
    En ik voel toch wel af en toe iets, meestal twijfel ik nog wel of dat de baby is, maar het kan bijna niet anders.

Weekend helaas weer voorbij, weer aan het werk, ben benieuwd wat de fysio te vertellen heeft.

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen allemaal!

lekker geslapen?hier gaan de nachten redelijk, paar keer eruit voor een speen maar verder okee! kleine man draait van rug naar buik, zo leuk om te zien! Vanmiddag weer/nog kraamvisite :)

en wat zijn jullie plannen voor vandaag?

liefs!

3. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Hey allemaal

Hier ook een beroerde nacht gehad. Sliep eindelijk rond half 1 (lag er al om half 11 in!) en om 1 uur dacht dochterlief dat het tijd was om te spelen!! Nou daar dacht mama anders over!! Toen ze eindelijk sliep werd ik af en toe nog wakker van een gil (ze is bezig met dr hoektanden) en om half 6 was ik klaar wakker pffff. Uiteindelijk om half 9 weer in slaap gevallen en om 10 uur werd ik wakker van mijn dochter..........

Vanmiddag weer werken maar vanaf 1 mei zit ik niet meer op dat object dus het is erg demotiverend kan ik je vertellen.

Hopelijk is de dag snel voorbij :D

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Bapsie, dus hij hoeft geen eten meer snachts? Dan gaat het helemaal goedkomen hoor.

@mv1, heb je na 1 mei dan nog wel een andere klus?

Zo, net terug van de fysio, na wat getrek en gedraai knakte er een wervel op zijn plek, daarna deed hij eenzelfde oefening als daarvoor en nu deed het een stuk minder pijn, dus goede hoop dat het weer goed gaat komen. Moet in ieder geval blijven bewegen, das fijn, omdat we het weekend weer in zandvoort zitten.

5. mama van 1

Dimple wat fijn dat je je weer wat beter voelt!!!! Altijd wel fijn he :D.

Ik heb een vast contract dus ze kunnen me er niet zomaar uitzetten. Dus het is even afwachten hoe of wat........ heb ook nog niet gezegd dat ik zwanger ben. Weet niet of het in mijn voor of nadeel werkt dus daar wacht ik nog even mee.

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Vandaag wordt de afwasmachine aangesloten

Vrijdag gaan we kijken naar een huisje
    hoop dat het wat word

Oja filmpje van thijmen op youtube gezet
    Zoooooo schattig

YouTube - Filmpje thijmen 002.AVI

Liefs Tijgertje23

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Aaaaahhhh Tijgertje, wat leuk zeg die filmpjes. Ik heb het andere filmpje ook gekeken, daar lacht hij echt lief zeg. Spannend zeg vrijdag, ben je al vaker bij dit huis wezen kijken of niet?

Dimple, fijn dat het waarschijnlijk niks met je bekken oid te maken had.

Mamavan1, spannend om het te vertellen op je werk he, maar je kunt in ieder geval wachten tot de 12 weken. Maar weet je al of er nieuwe dingen zijn waaraan je kan werken? Wat voor werk deed je ook al weer?

ik werk voor mezelf en laat me telkens voor een bepaalde tijd (meestal niet langer dan 1 jaar) inhuren bij bedrijven die ondersteuning nodig hebben op bouwkundig gebied. Ik zit nu een jaar bij een woningbouwvereniging (onderhoud van de woningen) en mijn contract loopt af eind april. Ze hebben het wel druk en ik hoopte ook dat ik iets langer mocht blijven aangezien ik nu zwanger ben en moeilijk iets nieuws kan vinden, daarom had ik ook wat moeite om het te zeggen. Maar iedereen reageerde super. Ik kan trouwens waarschijnlijk nog 2 maanden langer blijven. Dan ben ik 24 weken zwanger en de kans is groot dat ik dan geen nieuwe opdracht vind. Ik teken ook vanuit huis en maak van die sfeerplattegronden voor projectontwikkelaars (voor in de verkoopdocumentatie) dus daar ben ik nu opdrachten voor aan het regelen zodat ik die 10 weken in ieder geval wat te doen heb. Wel een beetje saai om zo lang alleen thuis te werken maar aan de andere kant heb ik dan voldoende tijd om mijn cv wat aantrekkelijker te maken door een cursus te doen. We zullen zien.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    BeestAchtige

Bekijk bijlage 62340

Polll! (dd: 29 april)

Stephanie: 20-04 een zusje voor J!
    Mielenl: meisjesbeest op 21 april om 3 uur 's nachts, hopelijk een iets snellere bevalling dan de eerste
    Wieffie: 21-04-2010 om 05.38 uur een mooi zusje voor J
    Beest zelf zegt: 26 april 6.33 uur van een klein moppie!
    Mark zegt: 27 april 21.23 uur een jonge (da's makkelijker qua naam)
    Dimple: 28 april om 16.25 uur, ook een beestachtig zusje voor J
    Leentje: 29 april om 04.29, een zusje voor J. De bevalling duurt 6 uur en 4 minuten vanaf het moment dat de weeen om de 5 minuten komen. Ben benieuwd hoe ik met deze onzettend gerichte voorspelling zit hahaha.
    Tezzz: 30 april om 11.02 uur, een beastieboy!
    Bapsie: 6 mei om 18.12 uur een gezonde hollandse knul en stoere broer voor J! (en natuurlijk veeeeeeel korter dan de eerste bevalling!)

Plaatje: http://www.stardustkids.co.uk/acatalog/t-shirt-beastie-baby-rd.jpg

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnnnavond!

Was ik ook weer ff...
    Erg druk op het moment met van alles en nog wat en weinig zin/ tijd om hier uitgebreid te zijn.

@Dimple: wat fijn dat het waarschijnlijk niet bi is. Hopelijk helpt het ruk- en trekwerk ( ;) ) van de fysio snel.

@Tijgertje: ben niet helemaal up-to-date, maarreh...jullie hadden toch laatst al een huisje op het oog? Is dat vrijdag dan datzelfde huisje of weer iets anders?

@Leentje: meid, jij bent ook een bezig bijtje zeg! Dat je nog tijd over houdt om een cursus extra te doen naast thuis werken, je meiske verzorgen én (tegen die tijd) al behoorlijk zwanger zijn! Ik vind het knap hoor...

@All: Hier weer eens koppijn behorende bij mijn gister doorgebroken ongi. Jawel, het lijkt er toch ECHT op dat ik gewoon na al die jaren weer regelmaat in mijn menstruaties heb! Ik ben er echt superblij mee dat het pco-gebeuren (tenminste op dit moment) ff geen vervolg kent! :)
    Alleen wel jammer dat er een stemmetje in mijn achterhoofd steeds denkt "oooooooh, wat zonde zeg! EINDELIJK weet ik precies wanneer ik mijn ei heb en dát ik 'm heb...en nou kan ik daar niks meer mee! :( " In combinatie met de lente die in de lucht hangt en de opnieuw zwangere en bijna uitgetelde meiden hier en thuis, heb ik dus een beetje een raar gevoel op het moment... ;)

Maar verder geniet ik me suf van alle nieuwe dingen die K elke dag er weer bij bedenkt :) Het is echt een heerlijk mannetje! Lopen doet ie nog steeds niet, maar los staan wel (als het hém uit komt :p ). Inmiddels heeft ie ook het kattenluikje ontdekt, dus gooit álles naar buiten (en dan maar door het raampje van de achterdeur kijken waar het heen gaat :D ). Deurtjes en laatjes zijn ook niet veilig meer voor hem, want hij krijgt alles open...en dicht...en weer open...en weer dicht...en weer open.. etc ;)
    En zet ik wat voor het pad naar de keuken, dan probeert ie er gewoon overheen te klimmen! En dat lukt al wel aardig ook! :$ 't Is maar goed dat ie nog steeds lang uitslaapt en 's middags ook nog een flinke tuk maakt, want hij houdt ons wel lekker bezig zo ;)

en verder...wij hebben IN de ZOMERVAKANTIE...3 :$ WEKEN :$ vakantie dit jaar! :$ Laatste keer dat ik zo lang vakantie heb gehad was toen ik...ehm...17 was?
    Iemand nog suggesties waar we een week of 2 heen kunnen, waar je buiten kan zijn zonder jas en wat niet te duur is? Ik wil eigenlijk heel graag naar mijn vrienden in Griekenland, maar ja...we moeten wel met z'n vijven ergens goedkoop onderdak kunnen vinden dan en onze vrienden zijn niet zo heel ruim behuisd.. dus als jullie nog ideetjes hebben: graag!

Ben ik er weer vandoor. Heb wel weer genoeg ego-klets verspreid ;)
    Kuzzzzz voor allen!

Liefs Tezzz

10. mama van 1

Hoi allemaal

Even een berichtje van mij.
    Kom ik thuis van mijn werk, stinkt het in huis naar chloor niet normaal gewoon. Heeft manlief om een uur of 9 de hele badkamer ingespoten met HG vlekken- vocht en schimmelreiniger!! Tja en nu twijfel ik natuurlijk of het schadelijk is voor zwangere vrouwen..............
    Er staat wel een raam op kierstand (zit wel een rolluik voor ook in kierstand). Maarja nu eerst maar even tv kijken en hopelijk is het over een uurtje nog minder...........weet gewoon niet wat ik moet doen???!!!

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi tezzz

Nee dit is nou een ander huisje

Die ander ging niet door omdat die man weer werk had gevonden en hij wou uit het verkoop halen
    maar tot op heden staat ie nog steeds op de site :(

Morgen gaan we naar een kinderboerderij met thijmen daarna lekker uit eten met z'n viertjes daarna droppen we thijmen bij oma en opa gaat ie ook een nacht slapen
    Pakken we een bios en daarna lekker ergens wat gaan drinken
    We zijn morgen alweer 1 jaar getrouwd

Liefs Tijgertje23

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Beastie-poll 1mei jongetje om 15.45 uur

13. mama van 1

Ik heb toch maar mijn vk gebeld en uitgelegd wat er gebeurt is. Gelukkig heb ik er maar een paar (3) uurtjes geslapen en dat was 6 a 7 uur nadat het opgespoten was. De vk zei ook dat een keer geen kwaad kan en dat het meer voor de mensen is die er dagelijks of veelvuldig mee in aanraking komen. Ook hoefde ik me nog geen zorgen te maken omdat ik nog geen 5 weken zwanger ben en de kleine nog geen circulatie heeft. Dus het ook nog niet bij hem of haar terecht kan komen..... Pffff ben zo opgelucht!!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heeee Smep-ladies!

Wieffie en Mavavan1: Gefeliciteerd (alsnog) met jullie zwangerschap!

Ik wil ook een gokje wagen voor Beastiebeeb!

2 mei om 09:29 een beastiebabygirl! Yep, Jasmijn krijgt een zusje, ik weet het zeker! ;)

Ciao!

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hello allemaal !

Jeeeeetje wat heb ik een hoop moeten terug lezen !
    Ongeveer 1% onthouden .....

Laptop is 3 weken geleden stuk gegaan (DRAMA) en daardoor moesten we hem laten maken.... (3 WEKEN WEG !!! (bibberende-handjes-smiley)

Wieffie gefeliciteeeeeerd !!!
    Mama van 1 , Ook gefeliciteerd !!!
    Liesje jij natuurlijk ook !!!

Hier alles prima , morgen is het my birthday !!!
    Mia haar eerste tandje is afgelopen week doorgekomen en is de afgelopen maand kan ze kruipen , zitten en zich optrekken !! (SUPER trotse mama hier ! :D )

Nou meiden , ik poste hier niet zoveel maar las zeker wel elke dag mee dus ik heb jullie echt wel gemist :) !

Liefs !!!!!!!

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey meiden..kwam me even melden voor de Beastie poll.....*wat een gaaf plaatje..helemaal ons beest he hahahha*

even denken.....hmmm....ik ga voor 1 mei..om...11:00 sóchtends na een heerlijke nachtrust in 4 persweeen...en in totaal 4 uur...mag ook wel een keer he..
    Van een prachtig zusje..met ook van die mooie blauwe ogen waar je in verdrinkt als je er naar kijkt...:D

Hier verder alles goed, zat/zit niet echt lekker in mijn vel..overal last van polsen, heupen, rug...nouja..en het koppie werkt ook niet alles mee...maargoed..het zonnetje begint teschijnen..dus wie weet gaat het vanzelf wel weer beter..
    Verder alles goed hoor...kleine meisje ...lijkt in eens zooooooo snel tegroeien...kletst de oren van mijn kop af..heel gezellig .
    Met de jongens gaat het ook goed, Mar is uit het gips en moet nog een week of 2 zijn vingers intapen maar mag weer voorzichtig trainen , Ken is vannacht op school blijven slapen met zijn klas..hebben 24 uurs vasten voor een goed doel..*kinderen met aids* , de pers is erbij geweest geloof ik..
    Komt vanmiddag thuis..dus ben benieuwd hoor hahahha

Sorry dat ik niet met regelmaat meer langs kom..voel me als "ouwe smep doos" niet echt meer op z'n plekkie....en het kriebelt net als bij Tezz toch ook nog wel...maar geloof me..leef met jullie mee hoor ...ben zo blij voor alle zwangeren en duim voor die meiden die het zo gegund zijn om een vette test te krijgen..
    Lees wel mee hoor..en drop af en toe zeker weer binnen he..

liefs en zwaai vanuit deze kant

oh even een spam...*helemaal in to de film van tinkerbell*

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Diaan, hopelijk gaat het snel weer beter met je.

@Melmel, nog gefeliciteerd, fijne verjaardag gehad?

Nou iedereen FIJNE PAASDAGEN.....en tot maandagavond of dinsdagochtend. Zit het hele weekend weer op het circuit.

18. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    dankjewel dimple !
    Ja was wel leuk , m,n schoonzus zou langs komen en een vriendin maar ze hadden allebei afgebelt....
    Nou ja , zaterdag komt de rest van de visite hopelijk belt er dan niemand af !

Hoe gaat het met jou ?
    Kleine frummel al voelen bewegen ?
    Jeetje over 2 weken alweer de 20 weken echo ! Gaat hard zeg !

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    omg het is hier echt uitgestorven !

Nou ja jullie zullen wel betere dingen te doen hebben...

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ff leven in blazen....had idd van het weekend betere dingen te doen..

gisteren al geoefend met lichte krampen en weeen...nou kreeg er totaal geen zin in. En nu druk aan het bellen...Jasmijn is waarschijnlijk besmet met roodvonk of 5de ziekte....en 5deziekte en dikke buik gaan niet samen...hoog risico..dus straks hup naar de huisarts;)

Deel Deze Pagina