morgen! dat heb ik momenteel ook hoor.. om t maar even plat te zeggen, ben al 1,5e week zo geil als boter hahahahaha zo even koffie drinken op t werk. geen zin in maar ja even mn gezicht laten zien voor ik morgen begin. fijne dag allemaal
Hahahaha...zo geil als boter.....hahahaha.....dus jullie mannen zijn blij Steef en Mariek? Bij ons begint het nu weer los te komen, bij mij scheelt het ook echt welke tijd van de maand het is. Angelic, een beetje laat maar gefeliciteerd met jullie zoon! Mielenl, fijn dat je tandje weer compleet is. Hoeist met de PUPOstand? Ik ben er weer snel vandoor, Ninthe moet echt in bad. Toedeloe!
@ mariek lekker toch hahaha! @ melmel goeiemorgen!!! @ leentje alweer volop in de PUPO-stuiter-stand hier (zie mijn vorige post) en jij......VORT! AAN DE SMEP! hihihi
Goeiemorgen! heb zomaar een dagje vrij zonder kind! Hij is naar het dagverblijf en ik...denk dat ik zo maar weer ns mn bed induik, zware verkoudheid.. Net weekendje weggeweest met manlief. Ik hoop dat het voor voldoende rust heeft gezorgd voor een innesteling???? Wij zijn nu alweer in ronde vijf of zes.. nadat het de eerste keer in 1 keer raak was. Even wennen, maar ik kan er toch niet zo mee zitten, ik heb ook een gezonde lichte tegenzin om weer zwanger te zijn en nog een keer door de babytijd te gaan, onderwijl carrriere makend... Goed, ik spring een gat in de lucht als ik nu weer zwanger ben, maar heb nog geen traan gelaten om mn menstruaties iedere keer. Het scheelt echt een hoop als je al zo'n lief poppetje hebt om vast te houden...
goedemorgen! lkkr zeg zo'n dagje voor jezelf, fe bijtanken hoe oud is de kleine nu? kan me voorstellen dat t voor nummer 1 anders is dan nummer 2, ondanks dat de wens niet minder groot zal zijn...
zag net op hyves dat ze ons vrijdag niet kon vinden, heeft ze ons ondertussen al gevonden? voor zover ik op haar hyves kan zien nog niet bevallen ofzo
Middag... @ Mielen, PUPO!!! @ Kip, WE ZIJN HIIIEEEEEERRRRRR!!! haha Ik durf niet te smssen, want ben bang dat je er helemaal doorheen zit.. Toi Toi Toi voor de komende tijd.. Ik ga ff funda afstruinen.. De buren zijn flink aan t verbouwen en doen de laatste tijd niet anders dan hameren, boren en harde muziek draaien.. Ik woon in een flat, dus das best gehorig.. Ik geloof dat ik Sarah's slaapprobleem heb gevonden..
Hier ook hoor,..en nog erger dan met Jasmijn...mag gewoon soms niet (nu ff op hold door verkoudheid en buikloop.....maar dat wordt in de vakantie wel ingehaald!) @miele...klinkt goed meid! duim voor je! @mr pagina 9..niet iets voor mij vind hem niet lelijk hoor..maar trekt zo'n arrogante kop...daar gaan me hormonen niet van hollen hoor! Jasmijn ziet er niet tip top uit maar is best gezellig we gaan de goede kant op!
He Beast, fijn dat het met Jasmijn weer een stuk beter gaat. Wordt het bij jou al weer minder want ik lees dat je nog steeds last van buikloop hebt. Blurry, en... heb je wat gevonden op funda? Evitaa, je zit dus nu op de wachtbank, spannend hoor. Mielenl, ik had gewoon over je post heen gelezen. Wat is het weer spannend. Hoe lang is je lf ook al weer? En van te voren heb je dan toch al roze verlies? Ziet er goed uit. Bapsie, hoe is het met xl. Zie je nog steeds verbetering na je bezoek aan de chiropractor?
Hebben we gehad ...alle twee van het weekend....krijg je zeker buik van joh! Nu herstellende....langzaam aan..maar goede hoop dat we fris en fruitig zijn voor de vakantie!
@ leentje jaa zeker verbetering, gister weer geweest en slapen gaat steeds beter en meneer is een stuk gezelliger, zit heerlijk te brabbelen op mn schoot nu... doe een poging zn lach te fotograferen maar hij houd steeds op als ik een foto prbeer te maken @ beastie mooi dat t opknapt! hier nu weer gezonde zin maar tijdens de zwschap totaal niet
Nou ja aan de SMEP, ik gebruik geen ovutesten of temp niet dus ik moet een beetje inschatten wanneer mijn ei eraan komt dus we klussen zo een beetje rond deze dagen. De laatste twee keer zo rond dag 16 mij ei gehad (als ik terugtel vanaf mijn ongi) en ik zit nu op dag 13 dus het zit er denk ik binnenkort aan te komen. Ik ben nu wel benieuwd naar zijn lach.
@ beast ik hoop dat jullie over een paar daagjes fris en fruitig zijn blij dat het in elk geval met jasmijn de goeie kant op gaat! Heb je weer een beetje bij kunnen slapen nu? @ evitaa spannend he, die wachtweken. heb je dus echt je ei gehad afgelopen weekend? Ik vind het op het einde van mijn cyclus (nu dus) altijd reuze spannend, maar voor de rest zit er wat mij betreft ook VEEL minder druk achter dan bij Bosch. Ik zou het heeeeeel graag willen maar kan er ook best mee leven als het niet gaat lukken (eind van dit jaar stoppen we met proberen hebben we besloten) @ leen ik heb altijd een lf van 11-12 dagen, met minimaal 2 dagen roze/bruinverlies vantevoren. dus ja, weer superspannend. en eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat het raak is, omdat we mn ultra-vroege ei een beetje hadden gemist. en heel veel dingen zijn zó vergelijkbaar met de vorige ronde, dat ik bang ben dat ik me weer druk maak om niks. dus ik probeer niet al te hard te stuiteren maar heb mezelf voor morgenochtend een testje beloofd
@ bapsie fijn dat de verbetering blijvend is, en ik zit hier ook ongeduldig te wachten op XL-lachjes-spam
Hoihoi, Heb weer een beetje tijd gevonden hoor, de was/vouw/strijk is helemaal klaar, dus heb het mooi op regel haha Leentje: Je hebt helemaal gelijk, als ik nu iemand bel, nemen ze direct op en als ik gebeld wordt en niet opneem, is iedereen zowat in rep en roer (en ik wórdt nu veel gebeld hihi) Hoest met jou verder? Blurry: Lekker dat je zo tevreden bent met je spiraaltje! Heb al vaker gezegd, dat ik er alleen maar ellende mee heb gehad, maar Wieffie zweert ook bij dat ding En bevruchting in je baarmoedermond.. dan zou je toch wel een staatslot mogen kopen, net zoveel kans lijkt me.. Gelukkig dat met schoonpapa een beetje beter gaat! Enne.. smsen mag altijd hoor, daar ben ik van hé Mielenl: Hoest met je afgebroken tand? Alweer gerepareerd? Hier ook dus d-day zonder beebje. Inderdaad raar idee, maar ja, we wachten rustig (lees vol spanning en nieuwsgierigheid) af hé. En kuikentje houdt zich aan geen enkele afspraak, sorry!! Het heeft ons allemaal lekker in de maling genomen.. (nu al!!) En PUPO voor jou!!!! Melmel: Fijn dat het beter gaat! Leuke sollicitatie, ben Kruidvat-fan, heel vatbaar voor alle hebbedingetjes Hou Mia maar goed in de gaten, wat zul je geschrokken zijn zeg.. Stephanie: Gefeliciteerd met je dochter Iris Kl*te zeg, dat je net een beetje alles op rit hebt en er dan weer van die stomme onvoorziene uitgaven komen! Miss valt het allemaal nog best mee en kunnen jullie toch nog trouwen! (wil ik ook zo graag, maar meneer de haan is er niet zo van én hij vind het zonde geld.. Ik wil gewoon trouwen in onze achtertuin en dan een leuk feestje met een bbq of buffetje ofzo, niet zo'n mega feest, dus hoop hem toch nog te strikken hihi) Pas btw maar op tegen wie je zegt dat je wilt chinezen haha, voor heel wat mensen betekent dat dat jullie met zijn allen lekker aan de snuif gaan Dimple: Dus jullie hebben de ultieme (nascar) vakantie kunnen regelen.. Gaaf! Wanneer gaat het gebeuren?14-25 mei lees ik net hihi Marieke: Hoe gaat het nu met jullie? Kunnen jullie er een beetje mee omgaan? Ik denk vaak aan je.. Dikke knuf!! Beastie: Bij jullie alles weer een beetje onder controle en minder ziek? *Beterschaps-smiley* Lola: Prettig dat je ex nu constant aan je kop zit te zeuren.. NOT!! Knap dat je zo standvastig bent! Petje af! Mooi meissie in een mooie jurk! Angelic: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Genoah!! Geniet ervan!! Tezzz: Gaat het alweer iets beter? Nie prettig, alle holtes waar je nooit last van hebt en die je dan ineens ontdekt Beterschap meissie En wat zielig voor schientje!! Hopenlijk slaat de ab snel aan!! Bapsie: Hoe gaat het daar aan die kant? Vanmorgen bij de vk geweest en ze heeft me getoucheerd.. Heb al wel ruim 1 cm ontsluiting (Hopen dat die andere negen ook zo gaan hahaha) en kuikentje is helemaal ingedaald. De baarmoedermond mocht nog wel iets soepeler worden, maar goed.. Kuikentje doet toch lekker waar het zin in heeft8) (En als het de weersverwachting voor aankomende nacht heeft gehord, zal het nog wel ff blijven zitten, het schijnt hier vannacht gewoon wéér -15 te worden..!) Zal proberen om iets vaker weer hier te zijn en niet zo egoïstisch te doen ok? Ben gewoon met van alles en nog wat bezig en heb nogal eens zoet inval hier in de hut. Wel heel gezellig, maar dan kom ik niet aan mijn forum-vriendinnetjes toe, sorry. Allemaal een fijne avond en tot later! Ga lekker bankhangen, ben lui.. Ciao!