Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    :DHandel niet met voorkennis, was eerder gewoon vergeten in te tekenen o pde lijst :D

Wief, jij morgen eerste echo toch? Spannend!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Jah zo iets...en dat B. beneden aan de trap stond te roepen dat je moets opschieten omdat je op vakantie moest...goeie ouwe tijd!:p

@wieffie...met Jasmijn begon het met 40w 3d...dus dit zag ik ff niet aankomen. Gister was ik het wel een beetje zat...me linker been doet zo zeer door gewicht/vocht en knellend spiertje ofzo...maar stond net onder de douche met het idee...nu al?! Snel nog ff een buik foto..gewicht etc, (ben maar9 kilo aangekomen:D)

M zuigt nu ook boven met jasmijn....er lag een tweede matras onder het bed!:$ (stoffffff)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

wahahaha...jah zal het doorgeven (zit nu op de bank met een kleedje onder me gat..wat was te vouwen....moet toch wat er verder voel ik nix dus jah)

wiefffff vind zo spannend voor je!...voelt heel anders las ik maar anders kan ook heel goed zijn hoor! dit is ook allemaal anders gegaan dan ik dacht...veel meet last en meer kwalen;)

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hahaha niemand had dit zien aankomen dus!
    Nu nog even snel alle puntjes op de i zetten.
    Tas voor het zh staat klaar? Hopelijk heb je die niet nodig natuurlijk. :)

Spannend allemaal!!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoeft niet gelijk om 2.12 dan hoor... neem eerst maar 10 minuutjes om bij te komen ;). Verwacht dus tegen 2.30 een smsje van je, haha.

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee ik begrijp heel goed dat je het nog niet verwacht had.. C stond ook ineens met 37 weken voor de deur ;)
    Geniet nog maar ff van de laatste uren van je buik zonder de weeën dan he ;)

Ja, morgen de 1e echo en ben er een beetje benauwd voor.... ach gister was ik bij een vriendin die vertelde dat ze net een mk met 11 weken heeft gehad :( Vruchtje was na 7 weken gestopt met groeien, en tja als je dan net zelf 7 weken zwanger bent... ach ja als morgen de echo goed is valt er waarschijnlijk wel een last van mijn schouders.

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Kan me goed voorstellen dat je het dan extra spannend vind morgen.
    Zo'n eerste echo is al zo erg, laat staan als je net dit bericht hebt gehad..
    Maar dikke kans dat je na de echo jezelf afvraagd waarom je zo zenuwachtig was ;)

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja daar kan je weleens gelijk aan hebben stephanie ;)
    Hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het een beetje met zo'n kleintje en je zwangerschap? Veel last van klachtjes?

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oeoeoeoe, spanning hier!
    Nou voor de bevalling kom ik wel weer even mee typen!

Zet 'em op en ik gun je echt een snellere bevalling dan de vorige keer!!!!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    dank u dank u....Jasmijn licht nu in bed, die was echt hieper de pieper..ik ga ff een broodje eten en dan ook even plat. (weet nooit wat voorn nacht het wordt;)) voel iets meer maar echt nog niet boeiend hoor.

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    Ik ook helemaal hieper!
    Lees net berichtje op farmville...
    Men! Miranda! WOEHOEO! NOg effe en dan heb je weer zo'n prachtig snoettie erbij! (effe door die hel, maar ook al worden het 72 lange uren, het is niets bij het geluk daarna...)
    Maar ik denk dat het wel los gaat lopen vanavond... (dan komt de rust in de tent... Jasmijn op bed, of uit logeren...) papa en mama even samen tot rust, even aandacht voor wat gaat komen en dan knallen!

Goed dat je effe gaat slapen nu!

En dan morgen tegen het ochtend gloren (ik sta ook nog niet op de poll... :D ) zo om 06.12 een prachtige kerel erbij in jullie gezinnetje!

Liefs liefs en nog meer liefs en laat die weeen maar komen! Die kunnen we met zn allen inmiddels wel opvangen!
    Dikke kus en geniet, geniet, geniet want dit wordt weer de meest memerabele periode van je leven!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, wat een gezelligheid hier ineens - allemaal oud-smeppers die Beast komen aanmoedigen :).

Beast, slaap lekker!

Wieffie, kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt en dat zulke berichtjes je dan alleen maar heel onzeker maken... maar als je de statistieken bekijkt hebben we hier afgelopen jaar al genoeg miskramen gehad, dus gaat bij jou helemaal goed komen! Zal voor je duimen morgenochtend.

Steef, hoest bij jou? Vol te houden, je zwangerschap met een baby/bijna-peutertje om je heen?
    En Lola, met jou en je prinsesje en moeder alles goed?

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Idd miepie, 't wordt weer ouderwets gezellie hier ;)
    Voor jou komt het nu ook snel dichterbij! Oh ik hoop zo dat je dan ook snel van een goede zwangerschap mag gaan genieten!!!

Oh enne Go... als je net zo snel bent dan ben jij over een klein maandje ook al aan de beurt lol! Bijna tijd voor een nieuwe pol??

nu ff aan de was....

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: Met mij gaat het zijn gangentje, met kleine prinses ook! Zit me toch een kop op, maar ze is wel heel lief!
    Hoe gaat het nu met jou? Trek je het allemaal nog? Jij kan alweer aftellen naar de volgende poging met hopelijk een heel mooi resultaat!

Mijn moeder is vorige maand geopereerd, dus die is nu volop aan het herstellen! Wel gedoe met haar werkgever door het lange thuis zitten! (eerst burn-out, 4 maanden aan het werk en toen een hernia...) Dus het is afwachten of we wel op vakantie kunnen over 6 weken! Ze heeft geen toestemming van haar werkgever, maar goed de chirurg heeft hier het laatste woord in schijnt!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: Hopelijk morgen een goede echo! Ik duim voor een goed resultaat!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Lool, wat naar voor je moeder..en dan ook niet weten of je op vakantie kan terwijl jullie het volgens mij juist na afgelopen stresvolle maanden goed kunnen gebruiken. Hoop dat het allemaal gaat loslopen!

Wief, mijn banner klopt niet... die heb ik 3 maanden geleden ofzo op de gok aangemaakt. In februari met de arts doorgerekend op basis van mijn cyclus van gemiddeld 26 dagen dat ik begin mei ongesteld zou zijn en dan dus een week daarvoor ging starten. Vervolgens 2 enorm korte cycli gehad (23 dagen) en dus stress of ik wel mocht starten... mag gelukkig wel, maar dan op dag 18 al ipv 21, dus volgende week woensdag. Nog maar 10 dagen dus!

Go4, zie nu pas op je banner hoe ver jij ook al bent! Had in mijn hoofd juni zitten en dat lijkt nog zo ver weg ;). Maar kan bij jou dus ook zomaar over 4 weekjes al beginnen!

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    whoeeeeehoeeee spannend beast !

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hahaha Beast is begonnen en iedereen stroomt weer toe! Gezellig. :)

Miep, ik zie dat het bij jou ook weer opschiet.
    Hoe is het met jou? En met je mannetje?

Lool, ik hou je in de gaten op hyves natuurlijk en je meissie blijft toch ook wel een lekker ding he!
    Hoe is het met je lijnen? En al een leuke kerel op het oog of nog lekker vrijgezellig?
    Fijn dat het met je moeder beter gaat, hopelijk kunnen jullie straks gewoon lekker op vakantie!

Beast, goed dat je even probeert te gaan slapen. Wat gaat Jasmijn doen? Blijft ze thuis of gaat ze uit logeren?

Go4, nog steeds verslaafd aan FV??? Hoe hou je hett vol?? ;)
    Ook alweer 33 weken trouwens?? :$
    Hoe voel jij je? En weten jullie trouwens of het een broertje of zusje is?

Wief, lukt 't met de was? Nog andere plannen vandaag behalve hier op de hoogte blijven?

Hier gaat het goed. Esmee is een dondersteen, maar wel een hele lieve! Lopen we de hele dag achteraan te vangen. Erg vermoeiend en vermakelijk.
    Onze kleine tuttebol.
    Ik voel me goed, weinig klachtjes. Deze beeb is ook rustiger dan Esmee was in de buik. De trappeltjes worden wel steeds aanweziger. Erg gezellig!
    Ik werk nu halve dagen en moet donderdag bij de bedrijfsarts komen....
    Op 3 Mei gaan we trouwens naar het gemeentehuis.... Geregistreerd partnerschap. Net als trouwen eigenlijk.
    Dus dan heten we allemaal hetzelfde als de beeb geboren is en kan ik zeggen "dat is mijn man". Klinkt wel zo leuk als je twee kids hebt vind ik. :D
    Ehm... Genoeg gel*lt geloof ik.
    Zal eens kijken of ik nog wat te spammen heb. Nu we toch weer bezig zijn. ;)

19. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Onze colle griet!

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008