oejajoei! Val ik me daar met m'n neus in de boter zeg! Had ik vandaag opeens iets van ´eerst ff op smep kijken voor ik naar fb ga´ (gebeurd niet elke dag..maar heb vannacht gedroomd dat we aan het smeppen waren.. ...en vanmorgen realiseerde ik me opeens dat mijn vriendin nou al zou kunnen bevallen... ), kom ik hier: IS BEAST GEWOON AL BEGONNEN! Beast, komt er al wat op gang? Of lig je nu lekker ff 'voor' te slapen? Kalm aan en hopelijk zetten de weeën gauw door zodat je deze keer lekker thuis kan bevallen! @Steef: fantastisch! Wat heb jij een coole dochter! En wat een mooi buikje zeg! Owwww...heerlijk de zomer in met die mooie buik, leuke jurkjes aan...geniet! Waarom eigenlijk geregistreerd partnerschap en niet 'gewoon' trouwen? @Miep: over 10 dagen al starten? Wat snel alweer! Hopelijk nu eindelijk eens blijvend en voor jullie levens lang succes! *maakt de duimen vast los en begint een duim-trainingsprogramma om over 10 dagen fris en fruitig aan de start te verschijnen* @All: liefs! En laterrrr
Hey, Tezz ook weer van de partij!! Hoe is het met jou en de kids? Manlief al zover dat ie weer wil gaan smeppen of houdt het echt op? Niet trouwen omdat we die optie nog open willen houden mochten we een keer de 100.000 winnen. En dan voel ik me verplicht een etentje of feestje te doen. En nu niet. (dusssss zit gewoon tussen m'n oren )
@ Miepie: zou je idd denken dat je na zo'n periode wel een vakantie kan gebruiken! achterlijke werkgevers... Hopelijk snel een oproep van de Arbo-arts, die heeft daarin ook nog meer te zeggen dan werkgever! Maar het is wel klote, ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben! Met werk is dat ook lastig... Nja... Blijven lachen! Er zijn wel ergere dingen op de wereld, dit is echt een luxe probleem! Jaaaa, over 10 dagen al beginnen! Jippie!! Ik ga keihard duimen! @ Steph: Hier nog vrijgezel en op een halve kilo na ben ik 20 kilo kwijt! Maar ben even klaar met lijnen, ondanks dat ik er nog 2 kilo af wil! Komt wel, ooit! En anders, dan maar niet! Wat een knappe griet hebben jullie zeg! Ik hou ook nog steeds je site in de gaten!!! Erg leuk hoe je dat bij houdt! Straks een kopje thee doen bij een verloren vriendin! Na 4 jaar weer in contact met haar gekomen via Facebook! En zij is nu 33 weken zwanger! Erg leuk! (Ohja en ook haar vriend heeft haar laten zitten!)
Potverdorie zeg, zijn er ineens pagina's bij gel*ld, ik zei nog tegen Nick, er moet iets aan de hand zijn, is Beast ineens aan de gang. Wat spannend zeg potverdorie. Heb ik vanmiddag een verjaardag waardoor ik niet achter de compu kan kruipen... Maar mijn voorspelling wordt het nooit, 29 april! Wieffie, bij mij begon de misselijkheid pas bij de 7 weken dus wacht nog maar even haha. En ik ben dus veeeeel misselijker dan bij Ninthe dus idd, elke zwangerschap is anders. Maar het zal zeker spannend zijn morgen, we duimen gewoon dat alles goed is. Steef, wat heb je al een mooie buik zeg! En een heel mooi meisje. Hoeist met Mariekske, ik mis haar wel. Miepie, nog 10 daagjes en dan kunnen jullie ook weer aan de slag, spannend zeg. Lool, 20 kilo eraf, weet je wel hoe veel dat is....kijk maar eens in de supermakrt naar 20 pakken melk, dat is toch ongelooflijik zeg! Hoe zou het met Daan zijn, heb al even niks van haar gehoord. Go4b, hoe voel jij je? En hoeist met kleine K? Hier alles goed. Vandaag mijn doptone bij een vriendin opgehaald en uit nieuwsgierigheid geprobeerd een hartje te zoeken. Ik had hem bijna meteen, wat een opluchting zeg. Dan hoor je dat treintje weer en die bewegingkjes en dan pas bedenk je je pas echt dat er iets wonderbaarlijks in je bezig is. Ben nu wel een stuk minder zenuwachtig voor de echo dinsdag. Heeft iemand het nummer van Diaantje, want die moet ook op de hoogte zijn van de gebeurtenissen hier op dit moment. Ik kom straks weer even snel spieken voordat ik naar de verjaardag ga, doei!
ff checken of beast lekker geslapen heeft ... is lang geleden zeg dat ik hier zoooo actief was @ Beast: knuffie! en we horen wel hoe verder @ steef: wow wat een mooi bol buikkie heb jij al! Ik wou dat die van mij al zo mooi was! Ik heb maar een klein buikje vind ik zelf... ik moet eens een foto maken want dat heb ik sinds week 15 ofzo niet meer gedaan... en met jou schiet het ook al op zeg! En het zweet breekt me echt uit als ik denk aan 37 weken... dat is precies over 4 weken (mn banner loopt 1 dag achter..) Ik heb nog voor zeker 3 maanden 'things-to-do'... dus bij 40 weken bevallen is ook al snel genoeg... *haast zich aan het grote opruim- en schoonmaak werk dat maar niet vlot (zeker nu de vaatwasser het ook niet meer doet... hoe afhankelijk kun je zijn van zoiets...)... en gaat meteen een planning maken van alle werkzaamheden in huis die na de start van de verbouwing voordat nummer 1 kwam nog steeds NIET zijn afgerond... (staat nog een bos aan houten- en gipsenplaten in huis die nog ergens een bestemming moeten krijgen...) @ Wief: snap heel goed je spanning voor je 7 weken echo! Ik vond het ook heel spannend en was ook heel bang voor een misser. Hopelijk kun je snel opgelucht adem gaan halen en genieten van het roze gevoel! Dikke kus!
Lool, 20 kilo is écht veel!! Zo knap hoe je da voor elkaar hebt gekregen. Zit je nu dan ook lekkerder in je vel? leuk dat je weer contact hebt gevonden met die vriendin. Balen dat ze bij de papa van de baby weg is, maar jullie weten van elkaar precies wat je doormaakt. Dat lijkt me fijn. Leentje, wat heerlijk dat je het hartje gelijk kon vinden! Zo ineens overvalt je het 'bijzondere' gevoel weer even of niet? Met Marieke gaat het goed. Die pakken hun leventje weer op. Druk met vanalles en niks en even gedachten verzetten. Heb Marieke ook alweer 2 weekjes niet gesproken. Omdat we allebei zo onregelmatig werken komt dat helaas nog wel eens voor.
Go4, thanks voor je buikjesreactie. Hij is idd alweer groot, maar het wordt ook weer een grote beeb zeggen ze dus is niet zo vreemd. Meteen even foto maken jij! Ben wel benieuwd. Kamertje en zo zijn al wel af? Met een tweede ben je ook wel makkelijker geloof ik. Wij hebben ook nog helemaal niks gedaan... Tijd zat, maar vorig jaar was ik met 24 weken toch echt al wel bezig met het kamertje!
@ Leentje: ik sms Diaan wel even! Wat fijn dat je het hartje hebt gevonden en nu dus regelmatig kan luisteren! Ik heb mijn angelsounds ook even uitgeleend aan een collega! Die is nu helemaal verslaafd aan luisteren! @ Steph: Ja dat is wel fijn die herkenning, ook zo'n zelfde lul als mijn ex! hahahahaha! Nou ik ga snel, Nou ja N. even helpen met d'r broodje want ze is nu met van alles bezig behalve haar broodje! hahahaha...
wij: niet smeppen omdat we die optie nog open willen houden mochten we een keer de 100.000 winnen.... Hier alles prima hoor. Kids zijn helemaal gelukkig dat ze weer fatsoenlijk buiten kunnen spelen (heb ze al 2 uur niet meer gezien hier...zitten bij buurjongetje geloof ik ) en manlief is errug toe aan vakantie...hij heeft een beetje pech, al zijn 'uitslaapochtenden' gaan eraan de laatste tijd. Donderdagochtend is ie kwijt omdat de hulp nu komt en zaterdagochtend moet ie tegenwoordig op het voetbalveld staan met grote broer. En aangezien hij doorgaans pas tegen 21.45 thuis is 's avonds kruip je tóch steeds weer te laat je bed in.. Ik daarentegen kan m'n geluk niet op. K is tegenwoordig een 'verrekte lang-slaper' Gaat 's avonds tegelijk met de andere 2 naar bed en moet 'm dan ergens tussen de middag uit z'n bed trekken En na 2 uurtjes is ie al wel weer aan een stevige tuk toe...echt waar...die kan de hele dag wel slapen/in z'n bed spelen geloof ik! Helaas voor hem wil mamma ook nog wel eens met 'm spelen, dus komt ie ook nog wel eens beneden gelukkig Om te donderjagen Hij lijkt precies op z'n broertje hoor. Ondeugend tot en met! laatjes/kastjes open trekken, kattenbrokjes om zeep helpen, bekers omtrekken, op z'n kinderstoel klimmen (!) en naar alle knuffels en dieren zwaaien en daarbij 'haaaai' zeggen. Was laatst erg leuk toen we in de intertoys waren...hij was me daar druk! Geniet me te pletter van dat heerlijke ondeugende vriendelijke jochie! Mijn rug helaas wat minder, hulp had niet later moeten zijn! Vorige week de hele week megaslecht geslapen omdat m'n rug pijn deed bij elke beweging die ik wou maken in bed. Overdag gaat het gelukkig wel redelijk, zo lang ik me maar niet te druk maak. Beeeetje jammer, maar gelukkig gaat het nu weer iets beter. Ga ik nou K eens uit de douche halen. Had een emmer met een bodempje water over de vloer getrokken in de keuken, dus was kletsnat en vies (was daarna ook nog door de kattenbrokjes gekropen). Hij heeft de grootste lol trouwens op dit moment...aan het kletsen met alle stapelbakjes en luid lachen en gillen.. Lekker ding ....
Mmmm....nog geen nieuws. Heej tezz, is K weer helemaal schoon? Aangezien het allemaal zo snel gaat, moeten we dan voor Go4b ook geen poll maken . Ik ben er vandoor en hoop vanavond mooi nieuws te lezen. Het internet op mijn telefoon doet het niet naar behoren anders kon ik tussendoor even spieken.
Om het maar in de sfeer van G4's verslaving te houden . Hoe krijg je het plaatje boven de tekst??? (Grr... ooit was ik hier heel handig in... te weinig aan het forummen geweest de laatste maanden...)
Tezzz, dit is de link: http://images.cafepress.com/product_zoom/419290366v_225x225_Front_padToSquare-true.png.... maar wil ook graag weten hoe het dan wel moet
Oooh volgens mij wordt morgen een superdag!! Beastie is dan bevallen van haar 2e dochter, Dimple heeft haar 20 weken echo, leentje haar 12 weken echo en ikke mag mijn 7 (eigenlijk 8 weken) echo Hoezo weer spannend hier op het forum Tezzzz, leuk he dat ze nu zo'n lol kunnen maken! Moest net ook zo vreselijk om C lachen die max, onze hond, zat te plagen met zijn bot. Heb er nog wel een leuk filmpje van gemaakt zal zo eens kijken of ik hem hier kan planten Btw, mijn echo is morgenvroeg om 10.35 uur... lekker vroeg dus! Leentje, fijn dat je het hartje zo kunt horen! Blijft toch een geweldige ervaring iedere keer! Lola, leuk dat je je vriendin weer hebt getroffen zo... En idd dat jullie elkaar natuurlijk goed kunnen begrijpen als je hetzelfde hebt meegemaakt. BTW 20 kilo Waanzinnig meid! Wat knap zeg! Stephanie, wat een stoere meid zeg! En wat een mooie buik alweer! Idd lekker showen komend zomer! Hoop dat we heerlijk weer gaan krijgen want daar zijn we volgens mij allemaal wel aan toe8) Zo ff verder.... er wordt hier gebruld....