Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Aaaaah, balen zeg dat ze naar het z'huis moest! Hopelijk schiet het op!

@ Steph: Was gezellig! Ze zit nogal in een rot situatie, dus heb nogal met haar te doen! maar was wel leuk om bij te kletsen!

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    O ja... CD8... Mja, ik denk dat we dan maar wat later beginnen... ;)

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    ;)Hannah, je kan idd wat later beginnen...gaat uiteindelijk vooral om om de dag rond eisprong...en iedereen hier smokkelt wel eens ;). Ik nog wel het ergst, hahaha ( bij ons heeft smeppen helaas weinig zin)

Beast zelf vond het niet zo erg naar het ziekenhuis te moeten, voorzorg... Afgelopen uur niks meer gehoord, hoop dat alles goed gaat en ze snel van hun meidje (ok, of ventje) mogen genieten.

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miepie: he! Jullie zijn toch wel nog aan het funsmeppen hoop ik? Dat heeft ook heel veel zin hoor! ;)

Tuurlijk is het zh het beste als het kindje niet lekker ingedaald is. Geeft jezelf wel wat meer rust zeg maar... maar vind het wel jammer voor ze dat het feestje nou niet thuis kan beginnen...

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mmmm...ik hoopte stiekem dat er al een zusje of broertje was maar dat zou ook wel snel zijn. Ik ben benieuwd!

Hanna, mijn eisprong was ook vaak rond dag 20 en ik begon dan ook pas zo rond dag 14...spannend hoor. Succes!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh wel fijn dat ze het zelf niet zo erg vond!
    Hopelijk daalt het kindje nog in tijdens de weeen! Bij mij ging dat niet... Mja aan de andere kant, bij mij paste het gewoon niet...

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Y is ook pas op het laatste moment ingedaald...maar die ging ook meteen door richting uitgang...
    we zeggen heel vaak 'Y was zo snel geboren , heeft al z'n snelheid daar aan opgemaakt' oftewel...álles wat hij doet duurt eeeeeeeuwig! okee, niet helemaal, denken doet ie wel snel..maar helaas 10 dingen tegelijk zodat wij voortdurend op 'm aan het wachten zijn... *zucht*... ;)

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    #1288 stephanie24, 11 apr 2010
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    He verdorie! Ondanks dat Beast wel nuchtert blijft had ik haar toch wel een relaxte thuisbevalling gegund hoor! Maar risico's is het laatste wat je moet hebben als je bevalt dus gewoon onder goede controle in het ZH!
    Hopelijk gaat het nu verder lekker vlotjes!

@ Steef: de babykleertjes van Kaa waren(zijn ze nog natuurlijk) hartstikke unisex omdat ik toen niet zeker wist wat het werd ;)

Nou, ik check later wel weer meer nieuws!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh steph, kun je mijn datum heel even aanpassen, jij kan er nog in kliederen toch... Heb net gekeken, als alles doorgaat ga ik de 26ste op vakantie, dus ik hoop dat G4B 25 mei bevalt! ;)

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    gelukt Lool! :)
    Zielig voor je vriendin trouwens. Lijkt me ook niet niks als je er ineens alleen voor komt te staan.

Go4, handig dat je zoveel unisex kleertjes hebt. Ik had voor Esmee maar erg weinig, ga er nu ook stiekem vanuit dat het bezoek al snel met veel kleertjes aan komt mocht het een jongetje zijn.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Steph: Thanks!
    Ja heel sneu, ze heeft ook weinig familie, zit in de bewindvoering en probeert haar verleden te verwerken en ook nog ernstige bekkeninstabiliteit en nu blijkt dat haar kindje niet goed groeit!

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoeveel kan er mis gaan bij 1 iemand zeg?? Hopelijk groeit iig het kindje goed genoeg en kan ze na de bevalling gaan herstellen van de bi.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja sneu he?! Ik bedoel alleen komen te staan is rot, maar als al het andere ook nog eens mis gaat is het echt zo klote!
    Nou ja hopelijk voor haar gaat de tijd snel!
    Ik ga haar binnenkort even helpen haar huis aan kant te krijgen voor de baby komt!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben wel toe aan nieuws van Beastie! Hoeveel ontsluiting zal ze hebben?!?!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou truste dames!

Ben bekaf! (N. slaapt niet meer zo goed uit als voorheen, toen tot half 10, nu tot half 8.. Even wennen... ;))

Hopelijk morgenochtend nieuws van de kersverse smepbaby!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ga ook slapen! Truste allemaal en morgen hopelijk mooi nieuws!

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nog geen nieuws dus..nouja...laten we maar hopen dat ze nu zooooo aan het genieten is!!

@ Hanna..nieuwe smepster..hartstikke welkom hier..je valt met je neus in de boter...een new smepbaby is on the way!!:D
    Hopen dat het ook voor jou gauw raak is met de doorgaans met goed gevolg afsluitende Smep methode....*helaas niet voor iedereen een goeie methode...maar daarvoor duimen we dan ook extra!;)*
    @Lool..truste mop...mocht er in de tussen tijd nog nieuws zijn..sms ik jou gewoon;):D
    @G4B poll..
    ik ga voor 31 Mei van een stoer mannetje *de meiden hier zijn onderhand in de meerderheid..word tijd voor meer mannen !!ghe ghe ghe* ..enne...leuker verjaardagskado kan Meagan zich niet wensen :D
    @Steeph..hey mop hoe is het daar?..hoe is het met Marieke?

@ de rest..liefs en zwaai..kom later nog wel even aanwaaien...en anders morgen BESCHUIT MET MUISJES !!

19. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Vorige keer was ik met de 2e ronde zwanger. Eerste ronde gewoon wat geklust, 2e ronde volgens SMEP-methode gedaan. Et voila! Dus vandaar dat ik/we het nu weer willen proberen. ;)

Groetjes,
    Hanna

20. hoihoi hier weer even een berichie van hier.. hoorde van miep dat Beast aan t bevallen is :) thx miep :) en go beast!!!!

heb weinig meegekregen de laatste tijd. even geen behoefte aan sorry. zie dat er veel nieuwe bij zijn :) leuk!!!
    en dat er ook al zoveel dames zo hard opweg zijn in de zwangerschap pffff gaat echt hard!

diaantje, lief dat je naar me vraagt, het gaat wel goed hoor..
    heb afgelopen dagen weer ff een dipje gehad.. waarom geen idee maar denk toch wel van .. och jee anders moest ik over een maandje bevallen enzo.. soms heb ik ff van die dagen. maar over t algemeen gaat het goed hoor..
    heel misschien gaan we in juli weer terug naar t ziekenhuis voor een 2e iui poging. maar dat zien we wel.. eerst even genieten van de dingen die gaan komen..

dikke kus en knuff voor iedereen

Deel Deze Pagina