WHOEHOE!!!!! SIEM IS GEBOREN!!!! Net Beast (en Beastieman) aan de lijn gehad, kleine man zat dus niet diep genoeg, vandaar toch ziekenhuis. Begin ging traag, om 22.30 nog een morfineprik gehad en paar minuten later persweeën en met 2 persen was ie er. Beast had geen zin om sms te typen dus belde maar even, haha (Beast, hoop dat ik alle info onthouden/meegekregen heb; lag heel diep te slapen en dus een beetje slaperig ) Beast, Mark, Jasmijn, gefeliciteerd met jullie kleine man!
jaaaaaaaaaaaa!!!!! en wat heerlijk snel !! Lieve Beast en Beastieman en "grote" zus Jasmijn Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie stoere zoon en lief klein broertje SIEM !!! Wat fijn dat alles goed en snel is gegaan..geniet er heerlijk van en kan niet wachten tot de eerste spam!!! *moest even gniffelen..mijn broer heet Mies en ik noemde hem vroeger heel vaak Siem..*
JOEHOEOEOEOE!!! Wij zijn zooo blij! We hebben er een Bekijk bijlage 64757 bij! Beast, M en J: HARTELIJK GEFELICITEERD met de geboorte van jullie jongen SIEM! Dikke kuzzzz van Tezzz en de rest! ...wíst het wel...jongetje...
Lieve, lieve Mariek, blijf het zo klote vinden voor jullie... en weet maar al te goed hoe moeilijk die weken rond de uitgerekende datum kunnen zijn (was van 2e nog net voor Beast uitgerekend - vandaag) Oneerlijk en moeilijk als je voor je eigen gevoel al ouders bent maar geen kindje hebt om voor te zorgen en ook niemand je garantie kan geven dat dat kindje er ooit wel komt - wat zou dat het een enorm stuk makkelijker maken. Je weet me te vinden als je even je ei kwijt moet he.....
Pffft... ben nog helemaal hyper, maar ga toch proberen de comateuze toestand waar ik in verkeerde toen Beast belde weer te bereiken. Tot morgen!
MIRANDA, MARK EN JASMIJN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN SIEM!!! Met mijn datum zit ik dan wel helemaal niet goed, maar misschien wel met de bevallingstijd . Fijn dat alles zo goed is gegaan, hopelijk mogen jullie snel naar huis. Miepie, bedankt voor het berichtje!
Nee hoor, het is - op de datum na dan, die had niemand goed - wederom de vader zelf die er het dichtst bij zit; "Mark zegt: 27 april 21.23 uur een jonge (da's makkelijker qua naam)" Tijd is maar 5 kwartier verschil... en het IS een jongen geworden. (eigenlijk zat ik er natuurlijk het dichtst bij met maar 3,5 uur verschil... maar daar tekent Mark vast protest tegen aan omdat ik pas gisterochtend inzette ... en er heilig van overtuigd was dat het weer een meid zou worden).
Beastie en familie, van harte proficiat met de geboorte van Siem! Wat heb je dat nog snel gedaan! Ik hoop dat het meegevallen is en dat je nu heerlijk van je mannetje kunt genieten!
Gefeliciteerd!!!!!! Toch allemaal nog wel redelijk snel gegaan of niet? Jeetje, zo komt ze vertellen dat ze weer in verwachting is en zo is Siem al geboren!
Beastie, Mark en Jasmijn van harte gefeliciteerd met de geboorte van SIEM!! Hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu lekker ligt te smelten met je zoontje in je armen!! Ik dacht net laat ik weer eens kijken val ik echt met mijn neus in de boter. Zie dat er ook weer veel oude bekenden zijn, gezellie!!! Kom snel weer eens spieken! Liefs Daan
ER IS ER EEN GEBOREN, HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN (lezen hier) DAT IS SIEM!!!!! LIEVE JONGEN, WELKOM WELKOM! MAAK ER MAAR EEN MOOI LEVENS-FEEST VAN MET JE TROTSE OUDERS EN SUPER ZUSSIE! Lieve Beast-family: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon SIEM! (dus daar was de leukste jongensnaam heen... ik kon 'm maar niet vinden! (ben ook nog niet zover in de namenboeken whahahaha maar vanavond ga ik ze allemaal verder doorspitten..). Wat super dat het zo vlot ging dit keer! En hopelijk zitten jullie nu thuis waanzinnig te genieten en lekker aan de beschuitjes (of is de supermarkt nog dicht... toen Kaa geboren was waren de roze muisjes uitverkocht... ook zoiets...) Liefs en tot snel (spam of live... ) Dikke kussen ook van de rest van de GO-family!
Beast en familie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Siem. Zeker leuke naam. Geniet er maar lekker van.
Zo en verder weer ineens een hoop moeten bijlezen: @Wieffie, wat een geweldig filmpje met C en de hond, ze zijn zo voorzichtig met elkaar. Hoe laat heb je je echo? @Stephanie, ook alweer 24 weken, knappe meid hebben jullie hoor en mooi buikje. @Miep, weer een spannende tijd tegemoet. Duim met je mee. @Go poll, 4 juni om 21.11 uur, dan komen er hele mooie jongetjes op de wereld, dus hier ook een jochie. @Lola, wat een vervelende situatie van jullie, en wat lullig van de werkgever van je moeder. Neem aan dat de arts iets anders zegt. @Tezzz, wat een lange slaper heb je daar zeg, dacht dat wup er wat van kon, maar K slaat alles hoor. @Miele, nog gelukt met de plantjes??? (zal je ff sms-en met het nieuws)
Zo nu ik weer even aan de beurt. Vanmorgen al de 20-weken echo gehad, lekker uitgebreid genieten van beebje in buik, alles zag er perfect uit en gelukkig (vond echo-mevrouw ook) kon zij niet duidelijk het geslacht zien, hoefde ze het ook niet te verzwijgen. Dus helemaal GOEDGEKEURD. Ben trouwens ook helemaal niet met de komst van beebje bezig, kinderkamer hoeft nog niet, lekker in de zomer een beetje klussen. En kleertjes ook nog niet naar gekeken. Ben benieuwd of die nesteldrang nog een keer komt.
Fijn dat alles goed is gekeurd!! Hele opluchting weer. Hier ook nog geen nesteldrang hoor. Meubeltjes staan nog keurig in de dozen op zolder. Het bed moet er nog uit en het toekomstige kamertje is nog één grote puinzooi...
lieve beast, M en J gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! hopelijk gaat alles goed en kun je gauw thuis van je ongetwijfeld prachtige ventje gaan genieten!! (dimple bedankt voor je sms )