Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek knuffie voor jou. spannend dat jullie misschien voor de 2e iui gaan, hopelijk een blijvertje dit keer. Maar genieten van andere dingen is ook HEEL belangrijk.

@ dimple de plantjes staan heel mooi! Bosch blijft ook maar zeggen "mooi! bloemen!".
    En gefeliciteerd weer met de mooie echo! Ik was stellig in de overtuiging dat je vanmiddag pas moest. Of eerlijk gezegd, ik zat er net pas aan te denken, nadat ik je terug had ge-smst.

@ daan hoe gaat-ie bij jou???

@ go4 heeeeeee leef jij ook nog?!?!

verder hier niet veel nieuws. net even de traktaties in elkaar geflanst voor donderdag op het kdv, en zometeen even het boek bijwerken (voor het laatst in geschreven toen Bosch 1 werd * schaam * )
    Nog niet ongesteld, maar temp was hoog vrijdag en zaterdag dus het zal niet heel lang meer duren. Overigens echt geen ei kunnen spotten, temp liep heel langzaam omhoog. Zelfs FF kan er geen omelet van bakken.

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Steef: bedoel je dat je de meubels voor de kinderkamer nog in elkaar moet zetten? Dan is het wel slim om ze alvast uit de verpakking te halen en goed te laten luchten op zolder! Zit veel schadelijke troep in namelijk en voordat dat allemaal vervlogen is duurt wel een poosje!
    We hebben net een nieuwe ladekast van Ikea (als commode) op onze kamer en die had mn vriend in het paasweekend in elkaar gezet (gelukkig was ik toen weg) en dat ding stinkt ook flink! Gelukkig hebben we nu weer altijd het slaapkamer raam open maar dat is ook echt nodig! Duurt best een tijd voor die schadelijke stoffen weg zijn (en al ruik je het niet meer, ze zijn er nog wel!)

@ Dimple: wat heerlijk dat je zo'n goede echo had! En het blijft prachtig om te zien idd! En bij 20 weken moest ik nog steeds landen dat er iemand in mn buik zat. Toen was ik ook nog helemaal niet met de beeb bezig... maar nu... oeps... nesteldrang is meteen nestelstress geworden...!

Hopelijk komt Wief zo ook met mooi nieuws!

Ik zwaai weer!

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    U vraagt, wij draaien ;)

Net zwaar in de zenuwen gezeten maar we hebben een 1e blik op ons 2e kindje gekregen met een heel mooi knipperlichtje!! Alles ziet er goed uit alleen zit er 2 dagen verschil nog in de echo maar dat kan natuurlijk goed op deze termijn. Ze hebben een uitwendige echo gemaakt dus de plaatjes zijn niet zo duidelijk als de 7 weken echo van C. Maar ik zal straks kijken of ik ze kan inscannen en in mijn album kan zetten.

Iig ben ik vreselijk opgelucht en ga nu lekker ff een paar uurtjes bijslapen want ik heb van de zenuwen vannacht ieder uur op de klok gezien ;)

Dimple, fijn zeg dat jouw echo ook helemaal goed was!! Is ook zo'n spannende echo, de 20-weken echo!

Goed nieuws allemaal, nu leentje ook nog met goed nieuws!!!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Dimple en Wieffie: gefeliciteerd met jullie goeie echo's! :) Ben blij dat alles goed is gekeurd!

@Tweede zwangerschap: hier ook nauwelijks bezig geweest met de 2de zwangerschap. De babykamer stond nog klaar van de eerste en de eerste babykleertjes had ik in een koffertje gedaan en achter het bankje op de babykamer gezet. Dus alles stond eigenlijk gewoon al klaar. Heb wel de grote kamer toen helemaal aangepakt en er een peuter/kleuterkamer van gemaakt voor de oudste. En een rekje gekocht voor achter de kinderwagen... en dat was het wel eigenlijk.

Achteraf wel jammer dat ik er ook weinig van heb kunnen genieten door de drukte met de oudste en de (lichte) bi...
    Dus dat je weinig 'bezig' bent met je 2e zwangerschap begrijp ik helemaal! Maar als ik jullie een tip mag geven: vergeet niet te genieten van de schopjes/bubbels/gekke geluidjes in die steeds dikker wordende buik! Maak die buikfoto! Geniet! :)

ben weer weg...

@Leentje: hoe is jouw echo gegaan?

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    btw: Kiyan is vandaag 1 jaar, 1 maand en 1 week oud! :) cool!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: Je hebt helemaal gelijk! Ik besef wel dat dit waarschijnlijk ook mn laatste zwangerschap is en dat genieten van al dat bewegen hierbinnen wel echt MOET ;) (en ik ga het echt weer missen straks als het opeens weer voorbij is! ;'(

@ Wief: Jaaaah! Wat heerlijk dat jullie een mooi knipperlichtje hebben gezien! En 2 dagen verschil nu... is redelijk normaal hoor. Bij mij scheelde het bij de 7 weken echo 4 of 5 dagen ofzo. Maar goed, je krijgt ongetwijfeld straks wel een termijn echo toch, zo rond de 10 weken?
    En lekker slapen nu, want er wordt daarbinnen ook heel wat afgeklust en in elkaar gezet dus die slaap kun je sowieso wel gebruiken!

@ Tezzz: trouwens: morgen nog leuker met 1 dag erbij! :D

Ben trouwens wel heel benieuwd naar Beast haar bevallingsverhaal!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    die wilde ik juist voor morgen bewaren...:D

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Lang niet meer geweest hier (shame shame), kom ik weer eens spieken lees ik dat Beastie is bevallen!!!! Super Beasfamilie van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd met jullie Siem!

Hier ff een update van mijn kant, vandaag naar het zh geweest.

Zwemmers waren beter dan de 1e test maar kon beter, maar wel goed genoeg voor IUI. Mijn bloeduitslag was goed, heb duphaston 10 mg gekregen om ongie op te wekken. Kreeg eerst een echo, ze zag dikke slijmvlies van een aankomende ongie die maar niet door wil zetten vandaar de pijn in mijn baarmoeder/eierstokken, ook zag ze dat de eitjes het gezelliger hebben dan ooit (pco is toegenomen).
    Over 2 maanden (als mijn kleine 1jr is) beginnen we met IUI, hoop wel dat ik tegen die tijd weer geluk heb en spontaan zw raak (maar zal er niet in zitten denk ik). Ik heb in het zh bloed laten prikken (2 buisjes) op verzoek van de gyn om te kijken of ik geen suikerziekte heb gezien mijn klachten, en bij Star ook bloed laten prikken (4 buisjes) op verzoek van de ha om te kijken of die vermoeidheid en pijn niet van een ontsteking zijn. Die van het zh krijg ik vanmiddag doorgebeld door de gyn en die andere krijg ik donderdag.

Als mijn ongie achter de rug is na die Duphaston, ga ik ook smeppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh en hoop dat het dan raak is.

Liefs SR

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @wieffie, geweldig dat je een goede echo hebt gehad..op naar de 12 weken

@Sweetroosje, ook goed nieuws, en zeker nu hopen dat het toch nog spontaan gebeurd.

Fysio weer gehad, alles weer recht gekneed. boodschapjes gedaan. En kind staat weer eens op de gang....roept de hele tijd --ik wil niet op de gahang-- Lijkt me dus een goede straf.
    Genieten ga ik zeker van het getrappel in mijn buik...das tenminste nog iets positiefs, lichamelijk voel ik me echt een bejaarde hoor, alles doet pijn.

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!

Wieffie, super dat jullie een bevestigend knipperlichtje hebben gezien! En Dimple, bij jou ook alles goed, fijn te horen.
    Miele, had jou gesmst, maar zag vanmorgen dat ie in mijn outbox was blijven hangen :( (en sorry voor degenen die niet gesmst zijn.. heb alleen de nummers die ik in mijn tel had staan gedaan...)

Gisteren dus wel het verhaal gehoord van Beast, maar moet eerlijk bekennen dat de combi van een net-uit-coma-ontwaakte buddy met een net-een-half-uur-geleden-bevallen Beast niet zo'n goeie is om daarna ook het hele verhaal op de site te krijgen :D... dus Beast komt het verhaal vast ook zelf nog doen. Sorry Beast, maar een comateuze Miep, hypere Beast met Mark op de achtergrond en veel achtergrond geluid,... weet dat je heel veel verteld hebt, heb het zo goed mogelijk hier neergezet, maar weet ook dat je dingen verteld hebt die niet helemaal zijn blijven hangen...

G4, is M ook nog steeds bij jullie? Kan me voorstellen dat het dan improviseren is qua ruimte...

Ga nu even farmen en verder bijlezen, tot later!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en nog een buddy-berichtje:

Beast en Siem mochten vannacht om 2.30 naar huis. Alles gaat goed, Siem is nog wat misselijk dus drinkt nog niet echt goed. Jasmijn vindt hem wel interessant, heeft al een kusje gegeven :).

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oeoeoeoeoeh..kan niet wachten op grote zus met ieniemienie-broertje-spam!

@Miep: ik kreeg je sms-je vanmorgen om 9.30 pas! (heeft er dus 10 uur over gedaan om naar het oosten van het land te komen...:D )

@Beast: hopelijk is Siem gauw minder misselijk en kan ie goed gaan drinken. Weet helaas precies hoe misselijk die kleintjes kunnen zijn :( (K heeft de eerste 2 dagen helemaal niks gedronken.. ) Dus Siem: goed je best doen ennnnn... geniet van die tiet! :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Sweetroosje: balen dat de pco weer zo aanwezig is :( Hopelijk tóch snel zwanger! Al iets bekend van de bloeduitslagen van het zh?
    Laat me raden...er is geconstateerd dat je bloedarmoede hebt... :D

@Dimple: balen van de klachten :( Gelukkig helpt de fysio wel.

@All: ben weer weg!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, eerste spam staat al om Beasties hyves ;).

Stomme sms... en dat midden in de nacht. Beast belde ook omdat ze geen zin had om te typen :D... 14 minuten na de geboorte van Siem :$ (net nog even nagekeken in mijn foon... om 23.01 was hij er, om 23.15 hing Beast aan de lijn, haha)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miep...geeft nix hoor was zelf nog niet zo oke door de morfine prik die ik heb gehad. Klonk volgens mij helemaal niet zo hieperde pieper.

Nou ik belande dus in het zh omdat het koppie weer omhoog was gegaan. Uit voorzorg ivm de navelstreng. nou prima hoor...bev. is kennelijk iets wat ik in het zh moet doen, snel vrede mee. Daar een echo gedaan...kleine dee het prima maar weeen nog niet echt dus aan de weeen opwekkers die snel werkte. 3x verhoogd wat ik de laatste keer niet zo fijn meer vond. om 10 uur gevraagd om pijn stilling want ik trok het niet meer...10.15 door de gyn van de nacht getoucheerd..4cm (was voor het op wekken een kleine 2cm) dus ik mocht aan de drugs...ik koos voor morfine ivm mogelijk krijgen van koorts en het zelfde verhaaltje met Jasmijn als ik een ruggenprik dee. Die zat er om 10.30 in me bil....om 10.45 was ik onwaarschijnlijk erg boos omdat die morfine nix dee...ik hield maar pijn en ontspannen was er niet bij. Dat was namelijk mijn idee zodat de ontsluiting misschien wat vlotter ging. Om ff voor 11 twijvelde ik of ik een pers wee had...de wee erna wist ik het zeker....en de wee daarna stond het hoofdje al....moest ff rustig aan doen om niet in te scheuren (ff goed luisteren dacht ik nog) en nog een weee en hij was er! helemaal goed! maar zo snel en heftig..en nog een morfine shot in me lijf dus was helemaal raar

Thuis wat opstart hulp van de kraam gehad...was wel prettig. En vandaag alleen wat naaste familie langs geweest en de kraamhulp...erg prettig...lekker geslapen tussen de middag:p

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    das puur alleen het tijd verschil!:D

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Siem, 6min. oud!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Siem!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé Beast, super dat je zelf je verhaal al komt doen! En wat lijkt ie enorm op Jasmijn toen die net geboren was...

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Beast, klinkt als een goede bevalling! Voor zover dat mogelijk is dan. Weeenopwekkers zijn niet fijn. :(
    Wat een heerlijk kereltje! Lijkt ie op z'n zus?
    En hoe zwaar/lang is ie eigenlijk?

Hier geouwehoer met het UWV. Ben 50% in de zw. Moeten ze alles van je weten en zo. Heel kruisverhoor.
    Vroeg ze waar ik vanmiddag was.
    Nou, voor 'ondertrouw' mevrouw.
    Was het toch niet de bedoeling dat ik van huis ging zolang ik in de zw ben!!! Nou zeg, betekend dus dat ik van nu tot 30 juli aan huis gekluisterd ben? Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt daar??? Stelletje gekken.
    Sorrie, moest het even kwijt...

Deel Deze Pagina