mwah..12 uur en 29 minuten maar @ leentje: fijn dat de echo helemaal goed was! Ga zo door zou ik zeggen
@ tezzz zou wel een heel stiekum ei zijn.....zelfs FF kon er geen omelet van maken! ennuh......die link in je handtekening is wel heel erg verouderd hahaha! @ leentje gefeliciteerd met de mooie echo! kan me voorstellen dat het allemaal veel te snel gaat. Ach joh, nog eventjes en dan kun je heeeeeeeeel lang naar je ukkie kijken @ go4....tjee echt geen idee hoor..... @ all trustuh!
@Leentje, gefeliciteerd met de goeie echo. @Go, ben nu wel heel benieuwd wat die afkorting is. @Beast, fijn dat de eeste nacht zo goed ging, afgelopen nacht weer? btw IK BEN OP DE HELFT!!!!!!!!!!
Beast van harte met jullie Siem! Alles verder goed?? Hier gaat alles goed, behalve dat ik nog steeds erg onzeker ben. Anders had ik overmorgen voor een echo gemogen maar deze hebben we verzet naar 27 april omdat met 10w 2d gewoon meer te zien is
@ dimple gefeliciteerd met de 20 weken!!!!! zit ik me nu toch weer nerveus te maken......ff heeft me alsnog een heus paas-ei gegeven....en dat samen met de krampjes en reuze pijnlijke (.)(.) (auwie! toen ik vanmorgen over een hobbelweggetje fietste ) ach, het zal wel weer verbeelding zijn. hopelijk snel ongi en dan weer ECHT aan de SMEP
...hier kan ik mij geheel bij aansluiten.. Alles goed met iedereen? Ik zie dat de rust weder is gekeerd? Hier ook druk hoor...zélfs te druk om lang op de boerderie te blijven zitten Ben dus weer weg! (wil nog zoooo veel doen, maar er komt nooit wat van terecht...zucht..) Kuzzzziezzzzz Tezzzz
We hebben het wel eens gehad over vuist grote stolsels..en dat we nog nooit hadden gehoord dat iemand dat had...nou nu kenne we wel iemand! heftig hoor!
dee geen pijn hoor...gebeurde gewoon ineens en is schrok er gewoon van...dag 5 hadden we het niet meer verwacht de kraam en ik. maar was gewoon raar...het kan dus wel!
Avond! @ Beest: idd mooie bannert! en jek... maar ja, hoort erbij! Ik heb ook flinke gehad hoor toen met het opwekken van de MA... Ben benieuwd wat me straks te wachten staat... was effe vergeten dat je weer weken met die inlegtroep tussen je benen moet... grrrr (dit keer maar effe een paar pakken op voorhand in huis halen ) @ Mielenl/dimple: dwzdwnnu: de wonderen zijn de.... (Ja en nu je stiekem toch een paasei hebt gehad... blijf ik daar in geloven ) @ Mielenl: er is er bijna... Morgen (als ik er aan denk..) kom ik voor 'm zingen @ Leen: zag nu pas je post oevr je echo! Super dat het zo mooi was, wel jammer dat je zo weinig leuke foto's hebt meegekregen... Maar hopelijk bij de 20 weken dan wel weer! Liefs @ all
Klinkt niet fijn beast. Maar idd, lichaam ook sneller schoon! Kan er trouwens wel over meepraten helaas. Ze hebben met 5 man 1,5 kilo van die stolsels uit m'n buik lopen drukken na de bevalling. Wat was dat een vreemd gevoel zeg!
JIPPIEJAJEEEEEEE BOSCH IS VANDAAG 2!!!! Bekijk bijlage 65830 Lieve Mielenl en Siemens, van harte gefeliciteerd met de alweer 2de verjaardag van jullie zoontje! Heel veel plezier vandaag met z'n allen! Liefs Tezzz en de rezzz...t
Hoeraaaaaa..Mika 2 jaar!! Van harte gefeliciteerd kleine man ! hele fijne dag..met heel veel kadootjes en heerlijke taart !!!
even een nieuw stukje..*vond niet dat dit stukje bij het vrolijke verjaardags plaatje moest * ... helaas met een zwart randje voor ons...kreeg vanmorgen telefoon van mijn zus dat het broertje (36 jaar ) van mijn zwager gisteren avond tijdens het sporten een gescheurde aorta heeft gekregen en letterlijk dood is neer gevallen.... En het is zo raar.....we hebben gisteren avond nog gekrabbeld met elkaar, over Mea's nieuwe setje... We zijn er allemaal kapot van.....hij laat een vrouw en 2 dochters achter ( van 6 jaar en een kleine meid van net 4 maanden ) Volgende week de begrafenis.......
Hieperdepiep HOERA, Bosch alweer 2 jaar, lang zal hij leven in de Gloria. Van Harte gefeliciteerd fam. wasmachine (??)