Hallo, Ik heb deze vraag trouwens ook al in een ander topic gesteld, maar ik weet gewoon even niet hoe&wat. We hebben - volgens de 'smep-regels' - geklust op CD10, CD12, CD14 en op CD16. Op CD16 had ik een positieve ovulatietest. Dus volgens de 'smep-regels' zouden we dan op CD16, CD17 en CD18 moeten klussen. Vandaag, CD17, heb ik weer een ovulatietest gedaan. Deze was negatief. Een vaag streepje. Is de eisprong dan nu al geweest? Omdat de ov.test van vandaag negatief is? En heeft het dan nog wel zin om te gaan klussen? Wie o wie kan mij uit de brand helpen? Of zou de ovulatietest van CD16 niet goed geweest zijn? Hij was positief, maar dat dat niet zo hoorde te zijn? Is het altijd zo dat je maar 1 dag een positiefe ovulatietest hebt? Ik dacht dat dat wel 3 dagen aan kan houden... Groetjes, Hanna
Sorry trouwens dat ik zomaar 'inbreek' in jullie gesprekken. Maar goed, ik dacht dat ik voor zo'n vraag wel bij de echte 'smeppers' moet zijn...
Hanna, ik breek ook weer even in - lees nog wel mee meiden ... Je ei springt 24-48 uur na de start van de LH-piek (die dus door ovu-testen gemeten kan worden). Een negatieve ovutest houdt dus niet per se in dat je ei al gesprongen is, alleen dat je LH-piek over is en je ei dus waarschijnlijk wel heel snel (binnen 24 uur in jouw geval met gisteren een + test) zal springen. Je eitje leeft na de eisprong ook nog een 1/2 dag-1dag, dus vandaar vandaag even morgen ook smeppen.... Lieve meiden, ik lees wel regelmatig mee, maar reageer weinig, sorry. MelMel, gefeliciteerd! Marieke, ik hoop dat je lichaam juist wél een mooi regelmatige cyclus heeft deze maand en je nu dus gewoon overtijd bent . Wonderen zijn de wereld nog niet uit... ik blijf maar even pupo voor je. Wieffie, super dat alles goed was! Nu gaan genieten.... Ik ben een week geleden weer gestart met decapeptyl (om mijn cyclus plat te leggen, in de overgang zeg maar) en wacht nu op mijn menstruatie (ws zo of ma). Dan op dag 5 van de volgende cyclus een echo en als alles rustig is dan weer beginnen met stimuleren, punctie zal dan als alles net zo goed gaat als vorig jaar rond 18 mei zijn......
lieve miep lief dat je pupo bent voor me hahaha maar echt nergens voor nodig hoor.. eergister een verdwaalde test gedaan en die bleef spierwit. zodoende wacht ik het nu gewoon af. hoop alleen niet dat t erg lang gaat duren. Hopelijk komt ook jou mentruatie snel.. en is alles rustig daarbinnen. t is je zo gegund meid....
iedereen hardstikke bedankt voor de felicitaties !!! ( ik weet dat ik het vaker zeg maar vanavond maak ik echt even tijd om ook op jullie te reageren !)
haha, moet wel zeggen dat ik afgelopen week gedroomd had dat ik via een ks een meisje kreeg....en niemand kwam wuppie brengen om zijn zusje te bekijken Maar ja, eigenlijk geloof ik daar niet in, maar het staat nu zwart op wit voor over een paar maanden
Jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa! Mijn vriendin is vanmorgen vroeg bevallen van hun tweede dochtertje!!! Alles is goed gegaan (thuis bevallen, niet te lang geduurd) en ze is klein en fijn (48 cm. en 3100 gram). ze doet het goed en weet al precies waar ze d'r eten vandaan moet halen hihi...ik hield het vandaag gewoon niet meer en heb uiteindelijk tóch maar gebeld...was ze dus ook vandaag net geboren! timing he? Ben weer weg! Laterrrr
Goeiemorgen meiden! Allemaal klaar voor koninginnedag, of nog aan het bijkomen van afgelopen nacht? Ik ga proberen wat terug te lezen en te reageren. Hoop dat het lukt zonder dat Esmee de boel op stelten zet. Nu is ze gezellig naast de hond gaan zitten en zit ze tv te kijken. *ingeving: Gisteren Bumba op dvd gekocht.....* Pfff, 10 minuten verder en ik geloof dat de dvd-speler naar z'n grootje is. @all, wilde nog even iedereen bedanken voor de bv verhalen. Zit nog steeds in dubio, dus neem alles mee naar het zh en bedenk het daar terplekke wel. @Go4, ook alweer bijna 36 weken. Hoe vind je het dat je bijna mag gaan bevallen? Spannend, of zie je het wel tegen die tijd? @Lool, hoe is het ermee? En op het werk en met je mooie dochter? Wat gaan jullie doen vandaag? @Mel....... Zomaar zo snel zwanger??????? Jeetje meid, gefeliciteerd. Hoe voel je je? @Wieffie, lees dat je het niet makkelijk hebt op `het moment met alle kiesjes en slapeloze nachten. Hoe is het met manlief nu? Fijn dat je dit keer bv mag gaan proberen van de dokter. @Beast, zo sta je op knappen en zo is je knul alweer bijna 3 weken oud . Hoe gaat het thuis? En vind Jasmijn haar nieuwe broertje lief? @Marieke, jij hier? Dat is even geleden! Hoe is het ermee meis? Lang niet gezien of gesproken. @Miep, jullie gaan weer een spannende tijd tegemoet! Voel je je er goed bij? Kan me zo voorstellen dat je op een gegeven moment zo'n "eerst maar eens zien" gevoel krijgt. Maar het is al bijna Mei. @Tezz, gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!!!! Hoe heet ze? Klein poppetje trouwens. (vergeleken met mijn reus en as reus ) Hier gaat het verder goed. Esmee is een schatje, maar een ontzettend ondernemend typje. Daar zijn we dus de hele dag druk mee. Ze is de laatste twee dagen ineens om 5:00 wakker en begint dan heel hard te huilen. Kwartier bij ons in bed en weer terug, dat gaat goed. Hopelijk blijft het niet zo. Ik voel me prima. Begin nu wat meer te genieten van m'n dikkemaarkannognetbukken buikje die al lekker heen en weer hopst van de schopjes van de beeb. Ben wel te druk en geniet daardoor te weinig denk ik. Er is dus ook nog niks gedaan aan de kamer. Wordt wel eens tijd inmiddels.... Maandag trouwens dé dag voor ons! M'n ouders zijn stiekem aan het doen. Dus er wordt meer aan gedaan dan de bedoeling was. Gisteren leuke kleren gekocht. Ik een jurkje $) met legging en R een mooi shirt. Ehm... genoeg gel*lt, ik ga ons wassen en aankleden en de hond uitlaten. Fijne koninginnedag!!
Zit Esmee alles uit de wandelwagen te trekken, zo ook d'r zonnehoedje. Kijk even weg en terug, heeft ze zelf het hoedje opgezet!!! En weer afgehaald en nu wil ze 'm weer opzetten. Dat ze überhaubt weet dat dat het hoedje is, pas 1 keer op gehad en dat ze 'm dan ook nog eens op weet te zetten! *hoezo trots*
Tezz , gefeliciteerd met de dochter van je vriendin ! Leuke datum om jarig te zijn vind ik ! Dubbel feestje Stephanie , Phoe esmee is vroeg wakker ! Doet ze nog 2 slaapjes op een dag ? dankjewel voor de felicitatie , voel me hardstikke goed ! Merk bijna zo goed als niets (maar dat komt wel....) . Fijne koninginnendag allemaal !
Mel, wat een geweldige spam!! En een schitterend mooi popje hoor. Esmee sliep trouwens vrij snel weer hoor, daarna zitten spelen tot 8:30 of zo, dus nog niks te klagen. Vroeg me alleen af waarom ze dan ineens om 5:00 zo hysterisch wakker word..
avond! aaah melmel wat een mooie spam mooie griet! Stephanie, jaaa veel te lang geleden, had je toch datums gevraagd hihi dacht die heeft t druk dus ik wacht wel af leuk hoor maandag DE dag ben benieuwd wat je ouders in petto hebben. doen jullie verder nog wat dan die dag? of alleen t gemeentehuis in en weer uit Hier drukke dag gehad. moest half8 beginnen met werken tot 13u.. kon bijna alles lopend doen omdat alles natuurlijk was afgesloten pfff daarna naar mn schoonouders geweest en later nog ff naar vrienden. nu dus net een uurtje thuis. pfff strax douchen en naar bed want morgen weer werken. blergggg.. haha nog steeds niet ongesteld trouwens.. hoezo irri!!!!!!! van de week dacht ik echt even dat ik weer zwanger ben, ontzettend moe, slecht slapen, dromen, verstopte neus, last van mn stoelgang... dat soort dingetjes die ik toen ook had. maar de test afgelopen maandag zegt genoeg. dus mijn lichaam is lekker bezig grrrrrrr zit verdorie al op dag 34 Zwaai naar iedereen
Steef, fijne dag vandaag en alvast gefeliciteerd!!!! MelMel, mooie spam . Mariek, hoest met jou? Zag net je berichtje pas, zal nog even reageren . Gisteren ongesteld geworden, dus donderdag naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho. Als alles dan rustig is mag ik dan (eindelijk, na 2 weken alleen decapeptyl spuiten) beginnen met stimuleren (puregon). Waarschijnlijk - als alles goed gaat - dan rond 19 mei de punctie.
Stephanie hoe was je dag tot nu toe? als je dit lees: hoe was je hele dag? hihi miep zal zo je berichtje nog even lezen hihi hopelijk is strax met de echo alles rustig joh... en dan de 19e een mooi aantal eitjes en dan moet t gewoon raak zijn hoor.. klaar ermee hihi