Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

wahahaha....ik ga nu niet zeggen wanneer ie jarig is;):p

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Beast: idd erg rare actie met die kleertjes...doe je dan al die moeite voor... Gelukkig dat je ze nog hebt kunnen redden!
    En wat betreft dat clusteren...tja..keertje zal ie toch wel klaar zijn? ;) :D

@Melmel: mijn ervaring met een ontstoken verstandkies die maar niet door wil komen is: de pijn van de ontsteking is vele malen erger dan het ff opensnijden en trekken! Natuurlijk heb je een paar daagjes last dat je mond niet zo ver open kan omdat het opgezet is en de hechtingen een beetje trekken, maar ik vond het een enorme opluchting! (vooral toen ze anderhalve week na het weghalen van de 1 de andere weghaalden...die dus wél ontstoken was en waarvoor ik dus met spoed naar de kaakchirurg moest...;) ...kwestie van een foto omdraaien...foutje...:x ) ennieweez..ging bij mij dus niet helemaal zoals de bedoeling was, maar het weghalen zelf was met 5 minuutjes gepiept en mijn kiezen zaten nog overdwars ook! 1 tip dus: de kant waar ze de verdoving in zetten is de kant waar ze de kies weg halen ;) (...en ik vroeg nog: 'goh, werkt zo'n verdoving dan nog door naar de andere kant of zo?..-'nee hoor, tuurlijk niet!'..'oh...maar de andere kant is waar ik zo'n last van heb ;) ...- oh...:) ) ...heb de pijnstillers puur gebruikt voor m'n ontsteking, van de weggehaalde kanten helemaal geen pijn gehad na de tijd. Hopelijk kun je het redden tot na de bevalling. Lijkt me wel handiger que antibiotica en pijnstilling... ;)

ben weer weg! Zo ff eten in de stad en de kids willen heeeeeel graag wat kopen van hun gespaarde geld.

oja...naam beeb dinnetje zal ik wel ff pb-en...weet niet of ze het op prijs stelt dat ik dat in het openbaar gooi ;)

laterttt

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he lieverds..kwam weer even binnen droppen..

@ Beast..niet grappig..die actie met die kleertjes...lekker dankbaar ook...;)
    Hier ook een volledige vuilniszak vol *luxe probleem* met maatje 74/80...wilde het ook eerst op marktplaats zetten..maar het is echt teveel om even op te sturen...en zie het niet zitten dat we weer aan het dimdammen zijn met de prijs (net als met de maxicosi...ging akkoord voor 30 euro...en dat kreng was echt nog heel mooi, geen vlekje ..niets..maar éénmaal hier toch nog gaan pieren voor 5 euro minder.......nou niet dus....had best gekund hoor..maar dan word het een principe kwestie..:D)
    en ehhhhhh..topless bediening.....zie het al voor me..."melk in de koffie???..momentje.."..word een gezellige verjaardag...!!!:D
    @ Dimple...tjeeeeee 23 weken alweer.......wat gaat het snel zeg!!..ben benieuwd
    @G4B...nog ff meis!!!..ben zo benieuwd ook naar jouw kleine wonder !!!!
    @melmel...knuffie meis..hoop dat je er gauw vanaf bent....maar wellicht beter nu dan straks aan het eind van de zwangerschap...*makkelijk lullen..i know...*
    @ tezzz...ohhhhhhh...moest even lachen...solly...maar vind dit echt wel weer wat voor jou ...*raapt zich weer bij één* ..maar leuk is anders...8)

Nou we het over tanden hebben..gisteren heeft Ken zijn vaste beugel gekregen...goed last van geloof ik...kauwen gaat niet..want zijn ene voortand (boven)knalt dan tegen het bracketje aan van de onderste rij) ..dus moet hij voornamelijk vloeibaar/geblend eten voorlopig ...volgens de ortho trekt het al snel recht en moet het eten makkelijker gaan..we zullen zien..
    Marvin is binnenkort aan de beurt (wachtlijsten zijn belachelijk hier ,tot aan 1 jaar...maargoed..ihij is eindelijk aan de beurt en dus in juli voor hem de intake)..dus hebben we straks 2 beugelbekkies in huis..oftewel..de gebroeders ijzerwaren...
    Blijkt helemaal hot te zijn ook nog....komt dat even goed uit...;):(..
    *tijden veranderen...zou het huis niet eens uitkomen als ik zo'n ding had gehad toen ik 13 was :D..maar tegenwoordig is het bijna een accessoire...ben ik even blij dat ik heb kunnen bijdragen aan de scheve tanden van mijn kinderen..;) *

Momenteel zitten de mannen hier onder huisarrest......kreeg van de week de politie aan de deur....blijken hun overgebleven stapel kranten in de sloot te hebben gegooid :$:$:$:$( en die sukkels hebben niet eens het stickertje eraf gehaald met ons adres......ik bedoel..als je het dan doet..DOE HET DAN GOED !!!!!!!).......kreeg een boete van 80 eurie...*&^&$R@%E$W@@$%% ....ben zooooooooooooooo pissed....nog steeds..........het opgeleverde geld kunnen ze gelijk inleveren...en op dit moment mogen ze alleen nog maar ademen..:x

of ben ik nou te streng.....;)

ben weer weg...Meagan is in de keuken..en het is heeeeeeel stil...:p

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Dat had ik nou ook....maak je bv een zak met kleding voor 10 euro en dan moet er nog een euro of wat vanaf...ik heb er geen zin in.

Gisteren was ie niet zo clusterig...vandaag weer wat meer...maar ook snotterig, drinkt lastig;) we zullen het wel beleven vannacht.

Moet stiekum wel lachen om je jongens...wat een prutsers! Maar terecht hoor die 80 euries mogen ze zelf betalen...;)
    Morgen lieven mannetjes op moederdag!:D

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Dag lieve mama's(to-be!),

Allemaal weer verwend met knutsels en snotterbellezoenen?

@ Diaan: wat een kloojoo's... en idd lekker aflossen die boete... en hopelijk laten ze het nu wel.. (volgens mij moeten ze wel wat weekjes folderen voor ze die afgelost hebben ofniet :D
    Eigen schuld...

En grappig dat beugels zo 'hip' zijn nu... Ik zie nu al aan Kaa dat ze die al wel ziet zitten hahahah Alles wat blinkt en glimt vind ze helemaal geweldig... dus of een beugel nodig is of niet.. ze zal er wel om gaan zeuren zodra haar melkhoektanden ook door zijn ;) (schiet maar niet op en volgens mij heeft ze er wel last van).
    En ze zit weer effe lekker in een sprong (de laatste.. uit het boek dan hahaha) stront eigenwijs en als het 'r niet zint gaat ze keihard krijsen.... echt een heerlijke moederdag gehad dus (zit nu uitgeblust met koppijn op de bank, maar wel voorzien van lekkere toastjes en een crodino'tje!

Net de 50/56 kleertjes in de was gedaan met wat beddegoed en spuugdoekjes enzo (zijn niet meer echt kraakhelder... hum...) zodat dat in elk geval op orde is... Moet alleen niet vergeten om luiers te kopen want heb nog geen een blije doos gehad (of ik mag niet nog een keer... of er gaat stelselmatig iets mis bij mijn aanvraag...) Ach, dan maar ouderwets met de katoene luiers in de weer (heb nog een stapel van vroeger)... Ben alleen bang dat die rompers in maat 50/56 dan niet echt meer passen hahahaha)

Van de week nog maar het wiegje van zolder halen en ontdoen van stof.. en dan kan het grote baarkunstje weer beginnen... Had ik verder nog iets nodig ;)

Eten is klaar... ik zwaai!

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    haha zwangerschapsdementje, miele is getrouwd met siemens! :D :D

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ melmel gefeliciteerd!

@ beast was het niet 12 mei ? Ennuh wat heb je een prachtig ventje!

@ mamariek ik kan me zo voorstellen dat je zkh-moe bent. Ik duim keihard voor je dat het jullie nog een keer spontaan lukt!

@ miep whoei spannende tijden voor jullie! Hopelijk lukt het allemaal qua planning in het zkh want jullie hebben al zo lang moeten wachten.

@ steef als ik ooit nog een keer de kans krijg, dan denk ik toch wel weer dat ik ga proberen om bv te geven. Ik denk dat ik me iets beter laat voorlichten, misschien door zo'n lactatiekundige ofzo. Ach, eerst maar eens zwangerrrt worden.
    Ohja en gefeliciteerd met jullie huwelijk! mevrouw W :) went het al een beetje?

@ go4b sjonge, de laatste loodjes alweer. alles klaar voor de komst van de nieuwe spruit?

@ wief balen dat je toch weer zo misselijk bent. En wat een geweldig bericht dat je ws bv mag gaan geven! Dat heft elkaar weer een beetje op he ;)

@ tezzz ach komen nu al die tandjes tegelijk door? arme K. Heeft hij er veel last van of valt het mee?

@ diaan groot gelijk hoor. (al moet ik stiekum wel een beetje lachen om die sticker....oeps!)

jeetje ik heb even 2 weken terug zitten lezen maar heb geloof ik niet alles onthouden.....

We zijn morgenavond weer thuis, heb het ook wel weer een beetje gezien. De laatste week jammergenoeg veel regen en niet zulk mooi weer gehad. Maar desondanks wel heel erg genoten! Vandaag een dagje circuit gedaan en morgen dus nog effe het laatste stukkie naar huis rijden......

* zwaai *

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    owja

@ dimple we kwamen jullie (trouw-)fotograaf nog tegen vorige week, je moet effe op zijn site kijken, onder "around the track" :D

9. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Tezzz, nog bedankt voor je pb.

@Diaan, absoluut niet te streng hoor, ik zou er zelf nog een persoonlijke boete bovenop doen:D

@Go, in haar laatste sprong volgens het boek? Hoelang duurt die dan, de rest van de jeugdjaren;), wup begint nog steeds te krijsen als hij iets niet krijgt en luisteren dan....ho maar.

Jippieeee, Miele bijna weer terug...foto gezien....wat een schatje die Bosch

Nou vrijdag (hopelijk) vliegen, maar die achterlijke aswolk blijft maar bezig, wie wil er mee duimen met ons.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo,

Kwam even speken en zag dat G4B al 37 weken is! Jeuj!!!
    Wel voor de 26ste graag bevallen! ;) Dan ga ik met vakantie!

En N. zit ook in die stomme stomme 17 maanden sprong. Naar mate N. ouder wordt hoe heftiger de sprongen. Ze was de afgelopen 2 weken 1 groot drama en de nachten zijn ook nog drama (al ligt dat ook aan haar eczeem en dus jeuk!)

Nou ja, ik ga maar weer aan het werk! ;)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple: ik duim voor je! Wij vliegen over 2 weken, maar zelfs ik maakte mij al lichtelijke zorgen door die suffe wolk!

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Duim ook voor jou hoor....waar ging je ook alweer heen, zuid europa dacht ik toch....waar precies op dit moment het probleem zit....of zit ik er nu helemaal naast.

Ben het trouwens niet met je eens wat G4B betreft....of voor vrijdag of juist na de 25 e bevallen:D

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Turkije!

En waar ga jij ook alweer heen? (verweg toch?)

Ik weet het beter, als ze de 26ste bevalt krijg ik het nog mee en ben jij al thuis! ;)

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    O ja, wij gaan naar amerika. Heb er zoooooon zin in.

de 26e kan ik mee leven....afgesproken;)

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    #1515 diaantje17, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    ja oehoeeeeee.......ik heb toch lieverd de 31ste hoor....mooi verjaardags kado !!:D

Nouja..welke datum dan ook..als het maar vlot verloopt..ben wel weer toe aan roze/blauw nieuws !:p

@ Dimple..heerlijk amerika...kan je voor mij mooie jurkjes van bonnie Jean en Rare editions meenemen???? :D:D:D..;)
    Hoop dat die aswolk snel door waait hahahah
    @ Mielen..goeie reis terug !!
    @ Lool...ohh...jij ook al lekker op vakantie..wat een bofkikkers zijn jullie toch..
    Is het nog gelukt om een vriendin mee tekrijgen?of ga je alsnog alleen..hoe dan ook..heel veel plezier !!!

Ben weer weg...xxx

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    #1516 Tezzz, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    Go4baby's Hatch-list:

Bekijk bijlage 70995

Wieffie: 21 mei om 03.45 uur een broertje voor Kaa
    Stephanie: 23 mei om 05:30 een zusje voor Kaa
    Lola: 25 mei om 19:48 een zusje voor Kaa
    (Lola & ) Dimple: 26 mei, 11.32 uur, een lief klein knuffelzusje voor Kaa.
    Tezzz: 31 mei, 16.14 uur, een broertje voor Kaa
    Diaantje: 31 Mei van een stoer mannetje *de meiden hier zijn onderhand in de meerderheid..word tijd voor meer mannen !!ghe ghe ghe* ..enne...leuker verjaardagskado kan Meagan zich niet wensen
    Miepie80: 1 juni, 19.18 een broertje voor Kaa

link plaatje: http://images6.cafepress.com/product/419290366v1_225x225_Front.jpg

Alles klaar G4B? Je 38ste week is begonnen!!!

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Tuurlijk:D, maar alleen als het op mijn weg is, ben bang dat ik deze keer niet veel ga winkelen in de grote Apple:(. Na een uur slenteren ben ik helemaal kapot.

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    En wat betreft de poll.......laat maar lekker staan op de 26e, tijd: 11.32 uur en wordt een lief klein knuffelzusje voor Kaa.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Poll voor go4: 23 mei...23.32 een knul! ( met de unisex naam Teun!...kan ook voor een meid!;):D)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @dimple...Ik duim voor je mee dimple, Als je op Amerika vliegt dan vlieg je ook zo'n beetje over ijsland en groenland!...wordt anders een grote omweg.

**pas op, trotse moeder nieuws**
    Siem is voor het eerst naar het CB geweest....hij is nu 54 cm en 4550 gram! (hij is dus een kilo aangekomen in sinds de laatste weeg beurt van 23 april...da's een kleine 2½ week!)
    Genoeg melk dus...noujah melk...SLAGROOM!:$:p

Deel Deze Pagina