Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goed gedaan, Beast ;).

Dimple, hoop dat je er geen last van gaat hebben... al is een paar dagen extra vakantie niet erg, haha, maar dan dus met vertrekken wél op tijd weg! Alvast een heel fijne vakantie!

Ik ga switchen; ik denk dat ik Beast en G4 gewisseld heb... was bij Beast overtuigd van een meisje... maar dat meisje wordt dus blijkbaar bij G4 geboren, mannetje is er al = Siem.

G4, al kan ik Teun niet overtreffen; Reza? Of iets minder unisex Lev?

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Beast, is zeker heel wat, een kilo!!! Wow, wordt een flinke:p
    En ja, volgens mij vliegen we over ijsland, dus zal dan wel iets langer worden, denk ik. Als we vrijdag maar aankomen daar.

@Miepie, terugreis maakt ons ook helemaal niks uit hoor:D, alleen heen moeten we er dus wel vrijdag zijn, omdat zondag de race is waar we al kaartjes voor hebben, en dat is eigenlijk ons hoofddoel van de reis.

@unisex naam, Jamie? Iets te populair dacht ik, blijft het wel een leuke naam vinden en is de naam van mijn favoriete coureur:p

3. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    o ja, net weer helemaal goedgekeurd door de vk, beeb was lekker bewegelijk, op een gegeven moment hoorde je hem weg springen en ik voelde het ook, dat was echt grappig.
    En ik heb een vliegverklaring, dus mag ook vliegen.

Ben ook de hele dag bezig geweest met de grote schoonmaak van de keuken en nog niet alles is gedaan :$ en zo groot is onze keuken niet.
    Maar eindelijk weer een beetje actiever aan het worden.

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ lola (vergeten gisteren) ohhhhh jij ook lekker bijna op vakantie!

* pfffffft.....pffffft * (blaast de aswolk een eind weg....zuid afrika ofzo, iedereen mee eens??? )

@ dimple gefeliciteerd met je vliegbrevet! nog maar een paar nachtjes!!

@ go4b poll 21 mei om 3 uur 's nachts (hoe kan het ook anders hahaha) een ehhhhh *zuigt heel hard aan haar duim* meisjuh!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ooooooh, nee de 26ste kan niet, dan vlieg ik! Was in de war, maar goed dat ik vandaag de tickets kon ophalen! Duh! :$ beetje te druk om zulk soort dingen te onthouden, wel een teken van toe aan vakantie zijn!

@ Diaan: nou mijn moeder weet nog niet hoe en wat, woensdag gesprek op het werk, mijn moeder gaat wel weer beginnen met werken, maar ze zijn daar echt bezig met pesterijen, dat blijkt maar weer... Als mijn moeder niet mee kan en vriendin ook niet, dan ben ik maar 3 dagen alleen met N. want mijn tante heeft bijgeboekt! Die komt de 29ste... Maar mijn moeder moet gewoon, ze heeft het echt verdiend!

@ Miele: Thanks!

@ Beastie: Jemig, Yo go Girl (En siem)

@ Naam voor G4B: RAAF! (huh? Nja ik kan me herinneren dat G4B het daar eens over had, maar weet niet meer of ze hem leuk vond of niet!hahahahahahahahaha!) Mijn neefje heet R.avi (even puntje ertussen en de v = een f) Maar is niet echt unisex, of misschien ook wel!

Ohja, ik heb gister echt een piepklein baby'tje vast gehouden van iets meer dan 4 pond en 43 cm! Vriendin is bevallen van een jongetje, iets te vroeg en hij is 'iets' te klein, maar wat een dotje! Ik wil oooook! ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Go4baby's Hatch-list:

Bekijk bijlage 71121

Mielenl: 21 mei om 3 uur 's nachts (hoe kan het ook anders hahaha) een ehhhhh
    *zuigt heel hard aan haar duim*
    meisjuh!
    Wieffie: 21 mei om 03.45 uur een broertje voor Kaa
    Stephanie: 23 mei om 05:30 een zusje voor Kaa
    Beastie: 23 mei...23.32 een knul! ( met de unisex naam Teun!...kan ook voor een meid!)
    Lola: 25 mei om 19:48 een zusje voor Kaa
    (Lola & ) Dimple: 26 mei, 11.32 uur, een lief klein knuffelzusje voor Kaa.
    Tezzz: 31 mei, 16.14 uur, een broertje voor Kaa
    Diaantje: 31 Mei van een stoer mannetje *de meiden hier zijn onderhand in de meerderheid..word tijd voor meer mannen !!ghe ghe ghe* ..enne...leuker verjaardagskado kan Meagan zich niet wensen
    Miepie80: 1 juni, 19.18 een zusje voor Kaa

link plaatje: http://images6.cafepress.com/product/419290366v1_225x225_Front.jpg

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

JAAAAAAAAAAAAAAAA, lachuh!!!!!!!!!:D

8. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, vraagje: hoe ga jij het in het vliegtuig met drinken voor N doen? Ga jij zelf verpakken of neem jij gewoon pakjes mee? Die zijn wel 200ml, maar ik lees allemaal verschillende dingen, tot 2 jaar doen ze niet moeilijk en bij anderen worden de pakjes gewoon in beslag genomen.

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

Wat een druk gespeculeer zeg over mn bevaldatum... Zag er niets aantrekkelijks bij :D
    Ik heb vanaf of beter op de 28ste pas tijd om te bevallen ;) (tussen de 20ste en de 27ste is het altijd topdrukte wat betreft ons werk dusssss ;) Zodra dat dan klaar is denk ik dat het wel kan... maar ja...

@ Lool: ik vind je zoooo stoer dat je samen met N. op vakantie gaat! Ik zou dat nooit trekken... ben af en toe echt blij dat ik Kaa effe uit handen kan geven want soms kan ze zooooo strond eigenwijs zijn en zoooo hard krijssen.. maar ja, blijkbaar duren die sprongen ook steeds langer (ze was vandaag weer uiterst schattig en lief dus wie weet gaat het nu echt over...)
    Balen dat je nachten weer zo slecht zijn.

@ Beest: zo zeg dat gaat lekker inderdaad met de BV! Maar kan soms ook zo zijn dat ze zo hard groeien van teveel voormelk die naar verhouding meer suikers bevat dan de vette achtermelk ;) (Kaa was ook ooit 800 gram aangekomen in ongeveer 2 weken... dat vond ik ook zo raar).

@ Miep: gaat alles nog goed voor het schema? Wonderlijk dat ze maar zo weinig zoek ICSI's doen per week. Zou juist denken dat in dat Zh wel veel meer zou zijn. Duim hard dat het allemaal gaat lopen zoals nu wel eens mag ;)

En o ja, een naam... schiet dus ook niet zo op geloof ik... Zitten niet echt op 1 lijn (ik ga gewoon zelf de kleine aangeven *gniffel smiley*)

Maar de kleertjes liggen in de kast. nu nog luiertjes kopen... ook wel handig! (en een nieuwe thermometer voor de beeb.. lekker fris... waarom dat nodig is snap ik niet, zit toch niet voor niets ook een flesje alcohol en zak watten bij het kraampakket... kan geen andere bestemming daarvoor bedenken dan het schoonmaken van de thermometer..)

Verder niet echt goed gelezen... snel doorheen gescorlt (huh hoe schrijf je dat...) dus ik zeg: zwaai en liefs @ all!

Moet nog wat bosjes moederdagbloemen plukken op mn landje... zucht...

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ik nam gewoon wat mee in de hand bagage....met de melding dat ik savonds aan kom en winkels dicht zijn en ik toch iets moet hebben...kon zo daar met pakjes melk!;)

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    lol..:d :d :d

@ Lool..tjee wat belachelijk he dat ze zo tegen werken..hoop zo dat je mams mee mag..heeft zeker echt verdient
    Wel fijn trouwens dat je tante in ieder geval ook nog komt
    (kan ik weer rustig slapen...:)..maakte me toch een beetje zorgen..)
    @g4b......hahahah..zie de kleine al time'n..mams uitgewerkt..here i come !!:D:D
    Help je hopen meis hahahha

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hello!

Ik zal ook maar eens snel binnenvallen en een datum voor Go4b verzinnen. Ik denk dat ze op 30 mei om 05.30 uur bevalt van een meisje. Wij gaan over 4 weekjes op vakantie, ik heb er zo'n zin in. Hopelijk ligt die aswolk dan ergens in een asbak ofzo.

Beest, super dat hij zo gegroeid is. Nu kun je niet alleen de melk, maar ook de slagroom op de taart verzorgen volgende week.

Mielenl, hoe gaat het bij jullie? Hoe voel je je?

Miepie, 24 mei is al echt dichtbij (rijmt), spannend zeg.

Tezz, hoe gaat het met je grote kleine man, binnenkort weer SPAM?

Hier trouwens alles goed. Voel me stukken beter, de blauwe flessen zijn al weer de deur uit en het lijkt alsof ik een ballon heb ingeslikt. Niemand twijfelt er nog aan dat ik zwanger ben hahaha. Sinds anderhalve week voel ik soms iets wat op een beweginkje van de beeb lijkt en sinds een paar dagen voel ik het regelmatiger en beter. Wel weer erg leuk moet ik zeggen.

En nu ga ik naar bed...pfffff... ben moeoeoeoeoeoeoe. Morgen weer APK en dus weer met schoenen aan op de weegschaal, bah...

Welterusten iedereen!

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Diaan,

Wat een mannen heb je trouwens. Goed dat je zo reageert, dan leren ze er misschien wat van (in ieder geval dat ze de volgende keer het stickertje eraf moeten halen haha).

Je kleine meid is al weer bijna 2, waar blijft de tijd....

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hey leentje !!!!..wat fijn dat alles goed gaat en je de kleine al voelt..word tijd voor een buikfoto he...:D
    Wat de jongens betreft..die zijn mak......heel mak.....;)

Meagan bijna 2....jaar is zeker hard gegaan..woensdag gaan we haar verjaardags kado ophalen...
    een klim en glijding (glijbam zegt ze zelf hahaha) van little tikes..vind ze helemaal geweldig ..

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou Siem krijgt niet zoveel voormelk...de toeschiet reflex is zo sterk en het is zo veel dat hij zich dan verslikt en ik dus dat moet weg laten lopen in een spuug doekje....als dat voorbij is dan drinkt hij gewoon weer verder;) dus hij krijgt gewoon verhoudingsgewijs meet achtermelk.

@leentje...wat super dat je het alweer voelt! zo lekker en geeft wat zekerheid..heerlijk gevoel!

moet trouwens hier niet gekker worden..Siem wordt in het plaatselijke krantje baby van de maand:D werd gebeld door het krantje...wat grappig...kom ik natuurlijk paar pagina's verder zelf te staan met me buik bij een advertentie van de verloskundige ...lachuh!:p:p:p:p:p

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    eindelijk tijd voor de lang beloofde spam..

K eet zijn taartje op zijn verjaardag
    Bekijk bijlage 71193

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  18. Tezzz

Tezzz VIP lid