Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh en N. draagt d'r makkelijke outfit die standaard in luiertas zit, want ze had weer eens in een plas modder lopen rollebollen! (tis af en toe net een jochie...)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @moas...je zit helemaal goed hoor! Thanks!
    En een knuff tegen je dip...duurt idd lang..vind het k** voor jullie.

@go4...schijnt dat ie over een maand het beter kan handelen die toeschietende melk....daar gaan we dan maar even van uit;)
    Jij een beetje alles op de rit? Luiers gekocht?? Gaat wel weer vlot met die dingen in het begin...was ik ook wel weer ff kwijt;) Kruiken?...alweer bijna 37w 5d...dat was mijn d-day!:p:p:p:p:p:p

@dimple...jah dat is ook zo ...en wu is ook wat ouder natuurlijk...je mag wel een drink fles met inhoud mee nemen aan boord das iedergeval wat! Oja...geestelijke voorbereiding voor de vlucht....als zwangere wordt je door de douane apart nog eens gevoueerd (schijf je anders maar ik weet het ff niet!)

En jah we zijn gevraagd voor baby van de maand.... ze krijgen veel aanvragen maar de gene die een geb. advertentie plaatsen krijgen voorrang...en zijn we nou de enige deze maand die dat gedaan heeft:D Maar goed gevraagd dus door de vk..en door de krant ...maar wannneer belt de poscode loterij nou eens met een bedrag van minimaal 5 nullen8)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wauw...maare hier adidas fans ....waar haal je die tranings pakken weg?? Batavia stad?? hmmm..heb shop drang maar ff geen cent!

4. voor op de lijst
    24 mei: en een jochie

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: In Turkije, zo'n nep ding, maar hij is wel heel gaaf! Die kleur is leuk. Heb hem zelf in het zwart, lekker voor in huis, of voor sporten!
    Ik wil best kijken in Turkije voor je ukjes hoor! Zijn daar erg goedkoop. Die groene was zo'n 12,50! En blijft gewoon mooi in de was!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah harstikke gaaf dat ding..voor 12.50 maar?? Maar ik wil je niet aan het werk zetten in je vakantie!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: Nee wil voor N. sowieso ook nog eentje halen, is ideaal. Weet je, ik sms je wel als ze er weer volop hangen! Het varieerd vaak per jaar wat voor merken er volop in de winkels hangen!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

is goed.....dan geef ik de maten wel door....als ze er echt volop zijn wil ik wel voor beide namelijk..jaha adidas geil!
    En eigenlijk alle kleuren zijn wel leuk ...maar denk geen zwart of wit en voor Siem geen roze;)

je kan wel een winkeltje beginnen:D

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hihihi, nee zwart is wel erg zwart idd. Vorig jaar voor een neefje van een vriendin meegenomen en het maakte hem toen heel bleek (en ouwelijk zeg maar).
    Maar ik ga je dan zeker smsen!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihi ik heb voor Bosch ook een fout adidas trainingspak....eigenlijk nog een beetje te groot maar handig om altijd in de luiertas te hebben :D

ennuh beast......(ik weet zelfs hoe oud hij is geworden maar dat zal ik niet hardop schrijven hahaha)

zo, Bosch is wakker dus die ga ik even aankleden en dan nog even bij dimple langs voordat ze wegvliegt :D :D

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, ik vroeg ook specifiek wat je deze keer gaat doen, omdat N vorig jaat eigenlijk nog een baby was en dan mag je zoveel meenemen als nodig.
    Wij vliegen om 12 uur, maar vanuit brussel en je moet overzee al 3 uur van te voren daar zijn, dus ook vroeg op.
    Wat een schatje die N, en heerlijk zo'n makkelijk pakje, heb ik nu ook voor Wup, doet ie lekker in het vliegtuig aan.

@Beast, als ik een wijde jas aan heb, zien ze bij de douane helemaal niet dat ik zwanger ben, toch??

@Miele, WE ZIJN THUIS HOOR:D:p

Heb trouwens al de oplossing voor in het vliegtuig: heb 100ml flesjes bij de apotheek gehaald a 0.60 per fles en daar doe ik roosvise in, water hebben ze in het vliegtuig wel. En tot 12 uur op het vliegveld heb ik wel een paar pakjes wicky. En zoveel drinkt wup niet eens op een dag.

@Lola, heb jij iets voor N dr oren in het vliegtuig? Wij dachten fruittella's of wijngummies.

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee vakantie vierders!

@ Lool: echt zwaar &@*$^ dat je moeder niet mee mag en vooral dat ze daar zo kinderachtig en flauw over doen! Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn! Gun iemand effe lekker een goede vakantie. Doet niemand kwaad toch?
    En wat is die N. een lekkere krullenbol! (Kaa heeft ook krullen... maar dan echt onderin... we denken van de melkboer... ;))
    Ja, en zeker leuk pakkie... en leuke kleur ook! Lekker pittig!

Enne ik weet nu zeker wat het wordt... een koppig monster... mijn hemel wat een woelwater. Wordt er helemaal gek van af en toe want ligt ongeveer languit met kont of voeten tegen mn ribben en hoofd draaiend richting uitgang (of andersom... zou me niets verbazen!) Begin het nu niet altijd meer leuk te vinden om die bewegingen te voelen. Wordt tijd voor het echte indalen (want dat is duidelijk nog niet aan de gang.. grrrr)

Damm weer Rennies vergeten te kopen want mn maaginhoud wordt ook steeds gelanceerd en dat was vannacht niet echt grappig meer. Heb ongeveer rechtop geslapen...
    *zo en nu de klaagmodus uit*

........ heb ik eigenlijk niets te melden........

@ Beest: ja, luiers zijn binnen... en idd die gaan een stuk sneller dus gauw maar effe nog wat bijkopen voor de eerste periode. (waarom juist die kleine luiers in van die kleine verpakkingen zitten... tja... logica).

@ Dimple: heel veel plezier op vakantie! (uhhh overzees, waar ga je helemaal naar toe dan.. heb hier duidelijk veel gemist de laatste tijd!).

Zwaai!

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zo Miele en Bosch weer naar huis....en nu langzaam beginnen met pakken.

@Go, ja de us of a gaan we naar toe, vliegen naar washington dc, daar in de buurt nascar race kijken en maandag richting NY city rijden en een klein weekje bij nichtje op bezoek en stad bezichtigen.

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    O ja, suc6 de laatste weken, hopelijk kan je nog een beetje uit de voeten.

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, wat een k.t streek zeg voor je moeder, dat er nog zulke eikels zijn op de wereld (helaas nog veel te veel)

16. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
  17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    als ie nou niet roze was ...was het wel wat voor Siem!:)

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahhaaha..ja niets voor een stoere vent hoor dit pakje hahahha
    Heerlijke foto's op hyves weer!:)

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Diaantje ,
    Leuk pakje zeg !
    Jammer dat Mia alweer in maat 80 zit anders had ik hem graag willen overnemen !

Oja en wij hebben hetzelfde bank-kleed als jullie (alleen beige) :D !

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dimple, Dimpleman en Wup, ik wens jullie een hele fijne trip in de US! Geniet er lekker van!

Deel Deze Pagina