Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    een om het af te leren...

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    en eentje van Siem toe...

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    dank je...voelt wel als een link met me moeder weg is...wat niet zo is, ze heeft nog zoveel broers en zussen...

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Geweldige spam van je mooie schatjes!! :D

Kan ik me wel voorstellen dat het voelt alsof er een link weg is. Broers en zussen van je moeder is toch heel wat anders als haar eigen moeder en jou oma. Of ze nou dementerend en 'op' was of niet.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    gecondoleerd Beastie... :(

en geweldige spam! :)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, gecondoleerd...en mocht je na de begrafenis toe zijn aan een bakkie... sms maar even dan ;).

Meiden, sorry, ik hou het allemaal niet zo bij hier :). Vergeet allerlei verjaardagen enzo (gefeliciteerd Bosch!), druk met school en lig op elk vrij momentje redelijk knock out op de bank... moe van de medicijnen.

G4, lief dat je ernaar vraagt; planning is nu morgen, vrijdag en zondag nog naar het AMC voor controle/meting en bloed, en dan dinsdag de 25e punctie.
    Jij heel veel succes met de laatste loodjes! Nog 15 dagen :D...

Steef, hoe is het bij jou? Nog vol te houden met kleintje en dikke buik?

Dimple; fijne vakantie!!

Lool, jij bent ook al weg volgens mij, maar mocht je tussendoor je mail checken of ik er helemaal naast zitten: jij ook een goede reis, geniet ervan!

Verder voor iedereen een dikke knuffel!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: Gecondoleerd met het verlies van je oma.
    en wat een prachtige Spam!

@ Miepie: Ik vertrek pas volgende week woensdag! ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    De uitvaart is vrijdag...in de morgen (wel lekker...s'morgens redelijk rustig op de weg....en s'middags op tijd weer terug!)
    Maar lees dat je druk bent met amc...komt het dan wel uit?? nou mark vind het wel leuk...dus ik stuur idd wel ff een sms...we hebben niet de drukte maakster mee....alleen de zuiplap!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beast gecondoleerd met je oma.

@ dimple nee we hebben niet live gekeken we zaten sushi te eten :D

vanmorgen na weet-ik-veel-hoe-lang in de wacht EINDELIJK een afspraak kunnen maken voor de FM. Benieuwd hoe het er daar binnen uit ziet......en met een beetje mazzel gaat siemens ook mee, altijd fijn :D :D

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beast, ik ben 's ochtends in het AMC, daarna tot ongeveer 11.30 even thuis en dan nog 4 uurtjes lesgeven... moeten maar even kijken of dat uitkomt dan.

Lool, sorry, dacht dat je deze week al ging. Nog bezig met rechtsbijstand om je moeder mee te krijgen op vakantie? Wat een zeikerds op haar werk zeg...

Miele, fijn dat de afspraak staat! Hopelijk is het maar 1 ronde nodig...

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Even een update: eitjes groeien goed, 5 wat grotere en heel veel kleintjes... nou maar hard duimen dat er een paar van die kleintjes ook goed mee gaan doen!

12. middag!

Beast gecondoleerd meid!

miep, wat super dat je eitjes goed groeien. mij duimpjes draaien nog altijd door!

verder iedereen zwaai,
    erg druk en dubbel weekend gehad. het was het kermis weekend, wel veel gedronken maar niet echt gefeest, want ons grootste feestbeest, het hoofd van de tafel is afgelopen donderdag tijdens de kaarten ophalen in de tent, op hemelvaartdag overleden.
    Hij was al ernstig ziek hoor, maar dat ie precies die dag uitkoos om te gaan was wel heftig.
    vanavond avondwake en morgen begravenis..

hoe is het verder hier met iedereen?
    g4b nog niet bevallen? ;)

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    #1613 go4baby, 18 mei 2010
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
    Kwam effe langszwaaien en weer van alles gemist:

@ Lievebeest: gecondoleerd met het overlijden van je oma. Snap wel dat je er dan even niet aan toe was om haar dan te zien als het weer zoveel emo's meebrengt wat betreft je moeder. En hopelijk genieten ze samen intens van al het moois daar bij jullie in huis! Heerlijk dat tevreden snoetje van Siem en die ontdeugende toet van Jasmijn in de bak, hahaha moest er zo om lachen. Zie het Kaa straks ook wel doen!

@ Mariek: Jij ook gecondoleerd. Wat bizar idd. Maar ergens ook wel mooi om temidden van het feestgedruis je laatste adem uit te blazen. Maar lijkt me wel heftig om dat dan mee te maken. Sterkte!

@ Mielenl: ER WAS ER EEN JARIG HOERA HOERA... oops, dat kon je wel zien dat was jij! Super dat jullie combo-jaardag zo goed 'uitgepakt' heeft... en geld is wel lekker. Kun je iets kopen waar je echt zelf wat aan hebt.
    En fijn dat je FM hebt en de boel nu goed in de gaten kunt houden. Iets meer zekerheid en inzicht in wat zich daarbinnen afspeelt lijkt me wel heel fijn! En idd wel zo lekker om daar samen heen te gaan! Dus hoop dat dat lukt! Knuf!

@ Miepster: whoeioei! In elk geval 5 grote eitjes en hopelijk nog een paar die ook goed gaan groeien erbij! Ik ga weer flink aan de duim! Het is nu wel een keer tijd hoor voor een mini-miepster! (maar ja, wie vind dat niet...) Dikke knuf!

@ Steef: dank voor je link. Ga zo effe goed naar kijken! Gaan jullie nu weer zelf het kaartje maken?
    Hoe'st verder met jou en de buik(bewoner)? Trek je het allemaal nog? Bijna verlof?

@ Dimple: ohhhh heerlijk dat jullie nu in NY zitten (en ik zou er niet boos om worden als het luchtruim nog weer effe dichtgaat. Gewoon genieten van die stad! (nu prachtig mooi in Central Park met alle bomen in volle bloei enzo! Was er 2 jaar geleden alweer! Zou er zo weer heen willen. Lekker slenteren door al die verschillende wijken, alles op je af laten komen (nou ja, niet letterlijk) heerlijk en gezond eten! (die saladbars overal vond ik super!) en lekkere koffies drinken! Geniet maar flink!

@ Lool: nog succes geboekt met de rechtsbijstand? Hoop het echt!

Hier nog alles rustig. Ben heel benieuwd wanneer het grote gebeuren zich aandient. Donderdag naar de VK. Ben benieuwd of koppie nu ingedaald is. Voelt de laatste dagen wel rustiger in mn buik in elk geval.

Verder lekker aan het puinruimen in huis. De stapel vuilnis in de straat is helaas nog niet weg, maar zodra die pleitte is gooien we er weer een nieuwe stapel neer zodat er weer wat leegte komt in de drukte straks ;) (ja, vind het net te aso om allerlei zooi op straat te mikken, ondanks dat het geen stink spul is...) Ben trouwens al lang blij dat ze weer komen en ik niet mn placenta... nou ja... je snapt... rattenvoer bij uitstek whahahaha

Nou, zwaai en liefs @ all!

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hey meiden

sorry dat ik ff niks van me liet horen maar
    ben jullie niet vergeten hoor

Gister naar de vk geweest en een groei-echo bij hun was niet nodig
    was toch wel iets gegroeit
    Maar ze sturen ons wel eerder naar het zh voor controles en daar krijg je ook echo's volgens haar

Ik vroeg op de kop af hoeveel pond
    het kindje zou kunnen zijn bij de geboorte
    Ze schatte ong bij de geboorte rond de 3000 gram

Beebje was heel errug druk met het luisteren van het hart kreeg een paar kickjes waar de vk van schrok

Ik zei al heb medelij met mij ja zegt ze dat heb ik zeker
    beeb lag mooi in bekken wel iets te diep volgens de vk
    Bloeddruk was mooi 120/60

En nog een mooie spam van onze knul wel een maand oud foto maar vind deze zooooo schattig

All dikke knuff

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Even snel:

MIJN MOEDER MAG MEE!!!!

@ Miepie: Oooh ik duim hoor dat de andere eitjes meegroeien!

Ik lees de rest zo bij!

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Lola, wat een goed nieuws dat je moeder toch mee kan!!! Joepie!!

Beastie, gecondoleerd meid met je oma.

Marieke, jij ook gecondoleerd.

Miepie, wat goed zeg al 5 eitjes en hopelijk komen daar straks nog een paar hele mooie bij!!! Spannend hoor!

Go, nog steeds niet aan het bevallen... hopelijk gaat het niet lang meer duren... heb wel weer zin aan beschuit met muisjes ;)

Ik zal nog ff een update van hier geven. Vandaag de 12 weken echo gehad en alles ziet er goed uit. Kindje lag mooi op schema en lag heerlijk te slapen. Hartje klonk prima, 160 slagen p/min.
    Bloeddruk zou 120/75 zijn al geloof ik daar niet echt in, ze zitten er wel vaker naast.
    Wel moet ik een nieuwe afspraak bij mijn maag-darm-leverarts maken, ze willen me nu beter in de gaten houden omdat ik bij colin's zwangerschap zo'n zware opvlamming heb gehad.
    Met mij gaat het verder waanzinnig goed! Af en toe misselijk en nog minder vaak dat ik echt de wc knuffel maar ik voel me verder echt super!

Morgen zal ik de foto's scannen en plaatsen....

Oja, mijn oma is ook weer opgenomen en inmiddels alweer geopereerd. Ze had een knik in haar darm (na de darmoperatie van vorig jaar ivm kanker is het volgens mij nog niet goed met dr geweest) en dat hebben ze inmiddels verholpen maar ze voelt zich nog niet goed... ze kan nog niet eten (krijgt sondevoeding) en ik vind haar er slecht uitzien... Maar ff kijekn wat de komende tijd gaat brengen :(

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zo ff kijken of ik het nog heb onthouden allemaal:

@Beast, nog gecondoleerd met je oma

@Marieke, jeetje jij ook gecondoleerd, was hij al oud?

@Lola, wat ben ik verschrikkelijk blij voor jullie zeg dat je moeder mee mag. Tis ook niet meer dan normaal, maar ja, tegenwoordig weet je maar nooit.

@Go, nou zoveel bloei niet gezien vandaag helaas:(:(, alleen maar heeeeel veel regen....bah bah....was niet fijn, hopelijk morgen een stuk beter. We gaan het weekend mee naar Long Island, heeft mijn nicht en familie nog een huis en het schijnt heerlijk weer te worden, dus toch nog een beetje rust voor wup, want zo'n stad met ukkie is eigenlijk niet veel.
    Enne....slenteren op het moment is er ook niet echt bij hoor, jammer genoeg

@miepie, hopelijk groeien de eitjes goed en gaat het allemaal toch nog goed komen

@Wieffie, fijn dat alles met jou en beebje zo goed gaat.

Had ik iedereen gehad? Dacht het wel...anders solly.

(miele, ik ga je zo een mailtje sturen)

18. Morgen!

miele wat las ik nu?? vaatwasser kapot? hihi arme jullie!!!!
    knufff

wieffie, wel fijn dat alles zo goed gaan en je goed in de gaten gehouden word!

verder even geen idee meer!

gister avondwake gehad. was erg heftig..
    zometeen begravenis..

tot later knuff

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmorgen!

@Marieke: gecondoleerd met jullie plotselinge verlies. Ik had al wat op je hyves gelezen idd wel heel apart dat hij op hemelvaart is gegaan. Sterkte vandaag bij de begrafenis. Knuffie!

@Miepie: wat fijn dat er al 5 grotere eitjes zijn. Hopelijk groeien die anderen ook nog ff lekker mee. (blijft raar om dit te wensen met mijn pco-geschiedenis... ). Zaterdag weer fm? duim duim DUIM!

@ Wieffie: gefeliciteerd met jullie goeie echo! Wat fijn dat je nu gewoon 'doorsnee' misselijk bent van de zwangerschap. Zal het met een paar weken wel beter gaan. 120/75 is toch niet slecht?
    Balen voor je oma. Zo blijven sommige ouderen dan maar kwakkelen he? Mijn moeder zegt altijd maar: krakende wagens leven het langst! (mijn moeder heeft al d'r hele leven een behoorlijk zwakke gezondheid ;) ) Sterkte voor je oma!

@Lola: wat jammer dat de dansende smileys hier niet meer bestaan...
    HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!! Wat fijn dat je moeder mee kan! :D :D :D :D

@Tijgertje: tja...3000 gram bij geboorte is niet groot, maar toch ook weer niet zo klein dat je je zorgen moet maken volgens mij...maatjes 50 halen dus ;) Natuurlijk moet de kleine dan wél blijven groeien. Dus jullie hebben een voetballertje in de buik? :D Y was ook zo'n plaaggeest...en dat is ie nou nog steeds, dus maak je borst maar vast nat ;) :D

@Dimple: balen van het stomme weer :( Hopelijk wordt het snel wat beter en is Wup dan meteen ook wat beter te pas. Ik vind het trouwens erg leuk dat je steeds de moeite neemt ons een verslagje te doen van je dag. Zijn we toch nog een heeeel klein beetje mee op reis ;)

@all: hier druk druk druk...
    Gisterochtend van 9.45 tot 13.30 bij de boekhouder gezeten om een nieuw boekhoudsysteem onder de knie te krijgen, maar we moesten zo veel codes aanmaken, dat we zelfs nog een keertje terug mogen :( Binnenkort ga ik de administratie van onze winkels (die van ons en van mijn schoonouders) samen met mijn schoonvader doen. Volgend jaar mag hij met pensioen en dan moet ik het alleen kunnen. Systeem is trouwens een plakje cake, maar ik heb de ballen verstand van welk bedrag nou omzet is, provisies zijn, winst, 0% btw, 6% btw of 19 % btw..*zucht*...ben blij dat ik nog een aantal maanden heb om het goed onder de knie te krijgen dus ;)

Verder vanmorgen bijna een uur zitten wachten voor we terecht konden bij de dokter..en dat terwijl de dokter ons niks kon vertellen wat we al niet wisten...bah..L heeft d'r voet gekneusd, maar gelukkig geen ontsteking of zo dus gaat vanzelf over. En Y heeft z'n oren weer ontstoken (tja, hij luisterde al slecht en sinds een week hoort ie ook nog eens niks), maar nog niet zo heftig dat ie aan de ab moet. Neusspray dus weer in de hoop dat ie niet in het weekend weer met hoge koorts in bed ligt...Nog een lang weekend ook..

En er zit iets vast in mijn droger, dus smeek ik elke morgen de zonnegoden om een beetje vriendelijk te zijn. Vandaag hebben ze gelukkig eindelijk geluisterd, dus ik ga nou snel de was ophangen!

Laterrrr!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Dimple: Baaaaaluh dat het zulk slecht weer is! Maar wat gaaf dat jullie naar Long Island gaan. Hopelijk nu gewoon super lekker weer!

@ Wief: whoehoei! Gefeliciteerd met de goede 12 weken echo! En super dat ze je nu beter ind e gaten gaan houden voor wat betreft de opvlammingen etc. Hopelijk verloopt het dan nu verder rustig!
    Zodra de kleine er is komen de muisjes wel per post naar je toe *grinnik*

@ Lool: JOEHOEH!!! *maakt lange neus naar werkgever van je ma!* Super super nieuws! Nu lekker samen de laatste vakantiedingetjes shoppen!

@ Tezzz: zo super dat je zo voortvarend te werk gaat met de boekhouding en administratie. Paar maandjes meedraaien en die plak cake smikkel je zo elke dag op ;) Komt goed dus. Super!
    Balen van je droger. Denk je wel wat je 'm weer aan de praat kunt krijgen als je dat pikante stringetje eruit hebt gesleurd.... ;)

@ Miepster-eitjes: groei - groei - groei en daarna, bloei bloei bloei tot een mooi kindje!

@ tijegrtje: dat ze nu al iets durven te zeggen over de grootte... Volgens mij maakt de kleine nu de grootste groei door dus lekker relaxen en gezond eten en dan moet het vast geod komen!

Ik zal donderdag ook eens vragen op welk gewicht ze de kleine schat. 2 weken terug had ik een stagair die uit zichzelf een gewicht noemde 3300 gr. (Kaa was ruim 3500) dus zou het niet zo heel erg vinden als deze niet groter gaat worden. Alhoewel ik wel vind dat er wel een heel dikke kont in mn buik zit :D

Nou, effe wat voor het werk doen!

Zwaai!

Deel Deze Pagina