avond! of naja, goeiemorgen miep, joepiee toch nog wat eitjes erbij dus! dan moet er toch gewoon 1 wondertje voor jullie tussen zitten he! wel balen dat je niet mee kan nu op kamp. maar ja het is voor een goed doel.. al is t soms knap vervelend dat we al zoveel dingen hebben moeten laten schieten voor dat goede doel he.. maaar we blijven positief miele hoesie? al een nieuwe vaatwasser in aantocht? of laat je kleine bosch afwassen hihi g4b, bijna klaar? meid je hebt nog maar een weekie hoor waar is die mooie pol van je eigelijk gebleven hihi gelukkig heb ik het knoppie weer omgezet idd.. vandaag wel af en toe gedacht van: hoe zou het zijn geweest als... zou ik dan nu een kleine in mn armen hebben, of zal ik steen en been klagen dat t me te lang duurt, of zou ik liggen te puffen.. of of of..tuurlijk blijft t raar als ik mensen in mn omgeving zie, waar ik gelijk mee op liep.. en soms denk ik wel eens, ik heb altijd geweten dat t even bij ons zou gaan duren (waarom moet je me niet vragen maar zon gevoel had ik altijd) maar dat het alweer 3,5 jaar duurt had ik nooit gedacht. maar ach.. als ik dan aan mn wijntje en toastje filet american zit in de zon dan denk ik.. t komt vanzelf goed
@ marieke respect hoe je er allemaal mee omgaat meis! ik hoop zo dat het nu echt niet lang meer duurt voor jullie! @ go4 ik dacht aan "Mees", klinkt ook redelijk unisex (en ook een vogeltje, net als mamma ) en nee, nog steeds geen nieuwe vaatwasser gescoord. van mij mag bosch afwassen, maar dat kost weer zoveel servies, hahaha! Dus ik doe het maar zelf. Of heel romantisch samen met siemens
samen afwassen is goed voor de relatie he zeggen ze hihi ik vond het afwassen op de camping altijd zo leuk. lekker met zn allen klooien op een rij hahaha jullie vandaag nog plannen? hier alweer druk druk druk as usual... zometeen eerst even ontbijten (beetje laat maar vooruit) dan even langs de muur van mn opa (hoe noem je dat eigelijk? als mensen begraven zijn zeg je: even naar het graf van... maar wat als ze zoals mn opa gecremeerd zijn en in een muurtje staan opgestald in rijen van 20?? ) om vervolgens door te gaan naar mn moeder om even plantjes te poten en te eten dagje weer aardig gevuld dus! fijne 2e pinksterdag allemaal
Mogge! @ Miepie: Hopelijk een mooi resultaat deze punctie! Ik duim voor je meis... @ All: Nou weinig bijgelezen, ben erg druk enzo.. Vannacht om half 3 gaan we richting schiphol! Lekkere shit tijd, maar goed! Tot over 2 weken dames, hopelijk kan iemand mij smsen als G4B-baby zich aandient!
@ lola fijne vakantie! @ marieke en? waren de plantjes lekker? (je schreef...plantjes poten en eten.....tenminste, zo las ik het hahaha) Ennuh in jouw geval zou ik gewoon zeggen ik ga even bij mijn overleden opa langs, of gewoon bij opa langs, kan jou het schelen Fijn toch, dat jullie een plekje hebben waar jullie hem kunnen herdenken? vanmorgen in het zkh geweest voor de FM. Er zat een assistente (herintreedster) die zat me toch een partij te roeren met dat apparaat! Ze kon mijn eierstokken niet vinden (ik zag wel mijn huig voorbij komen geloof ik), dus godzijdank na een paar minuten marteling gaf ze het stokje (haha) over aan de echte dokter. Om een kort verhaal lang te maken, er zit een ei van bijna 18mm, dus we "moeten" vandaag en/of morgen gemeenschap hebben (Siemens wilde gelijk zijn broek naar beneden trekken, maar heeft zich nog in kunnen houden) Volgende week terug om bloed te prikken, en als dat goed is, hoeven ze me een halfjaar niet meer te zien (tenzij ik in de tussentijd zwanger raak natuurlijk ) @ miep hoe ging het bij jou vandaag???
Zo meiden, kom ik ook weer eens aanwaaien! Met een broodje achter aan tafel. Esmee in bed dus eventjes tijd voor mezelf en het huishouden. Gyn zou om twaalf uur bellen voor de uitslag van het glucose prikken afgelopen donderdag. Kom ik er gelijk achter dat ik op 17 mei voor het laatst gereageerd heb.. Flink wat terug te lezen dus, want heb wel wat gelezen, maar om te reageren heb ik toch écht een extra tabblad nodig. Hier gaat ie verder goed. Onze dondersteen houdt ons erg bezig door te proberen hoever ze kan gaan. Zodra ze over de grens gaat zet ze het op een gillen, krijsen en gaat ze bijten.. Ze is ook erg lief, kan heerlijk knuffelen en als ze m'n blote buik ziet gaat ze er kusjes op geven en tegenaan liggen. Maargoed, lekkere ontdekkingsfase zit ze nu in en dan vliegen de dagen voorbij! Ik voel me goed, beeb zit nogal hoog waardoor ik m'n tong op de schoenen heb hangen zodra ik een trap zie en de harde duwen tegen m'n ribben zijn niet altijd even gezellig meer. Verder mag ik niet klagen! Genoeg over mij, tijd voor jullie!
HOU OP SCHEI UIT... IK PIES IN MN BROEK (OF MN VLIEZEN ZIJN GESPRONGEN)..... Hihihihi wat ben jij weer lekker op dreef! Maar super dat er een mooi ei zit te wachten! Hopelijk wordt je lekker besprongen vandaag of morgen @ Lool: heerlijke vakantie jullie! Enne kan best zijn dat ik pas met 42 weken ga bevallen hoor! Ik wilde nog effe genieten van mn dikke buik in een lekker zomers jurkje en dat kan nu sinds een paar dagen eindelijk! dusssuh! 8) (ik werd zo pessimistisch van weer zwanger zijn in mn winterjas! Ben blij dat ie uit kon vorige week! en nu moet ik de gemiste tijd nog effe inhalen!) @ Miepster: Ben benieuwd! WOW wat een super spannende week hier eigenlijk! 3 plop-in's en 1 plop-out...! Hopelijk gaat dat allemaal gebeuren zoals het hoort! Ik wil leuke verjaardagscadeautjes Liefs enzo!
@ Steef: hihihi ja, lekkere fase nu hoor met die dame! De sprongen volgen elkaar nu heel snel op en dat driftig worden duurt hier (met ups en downs) ook al even (te lang...) en bijten... hier ook zo'n pitbull... echt niet grappig! Maar ja, ik geloof dat Beest het zei: meestal doen ze dat op hun 18e niet meer En super lief dat ze je buik kusjes geeft! Doet Kaa ook, maar ja, die is ruim een half jaar ouder, maar dat neemt niet weg dat het super zoet is en zoooo lief als ze dat doen! (wil ook steeds heerlijk tegen mn buik liggen. Volgens mij hebben die kleine ukjes dan op hun manier al contact!) Nou geniet van je buik (en ja, hier ook nog hoog en de rennies onder handbereik...) Ik schaf nieuwe ribben aan na de bevalling... zijn weer lekker beurs!
Yep, was ik dan weer: @ Miep, zie aan je banner dat je vandaag misschien de punctie hebt? Ben benieuwd wat ik verderop te zien krijg! Hoe voel je je verder? En hoe is het met Miepman? @Lool, hoe is het op je werk eigenlijk? Nu even niet he. Zie dat je op vakantie gaat vanacht en dat je moeder mee mag!! JIPPIE!!! Hele fijne vakantie meid! @Beast, hoe is het met Siem? Gaat de bv goed? En hoe is het met z'n grote zus? Vind ze het leuk om een broertje te hebben? Hoe was de uitvaart van je oma? Heeft ze een mooi afscheid gehad? @Mielen, Vandaag de FM? Follikel meting? Of klets ik nu onzin? Misschien lees ik verderop meer. Mocht je nog moeten wens ik je succes en dat het er allemaal maar perfect uit mag zien! Edit: Schiet hardop in de lach van je huigverhaal! Fijn dat het er allemaal goed uitzag en veel plezier vandaag en morgen met het ei-benutten! @Marieke, hey schat! Wat is het lang geleden dat we elkaar fatsoenlijk gesproken hebben. We zijn ook allebei zo druk met vanalles, is logisch, maar wel jammer. Roep maar wanneer je tijd hebt, dan heb ik de koffie klaar. Verdere reactie volgt live. Oh ja, al gehoord dat Astrid in verwachting is? Tsja... Wat zal ik er eens van zeggen??? Had nog niks van jou gehoord, maar misschien wist je het al. Je bent al op dag 27! Dat is voor jou al best ver.... Eitje goed benut en nu een januari beeb? @Go4b, is het al gelukt met het kaartje? Alweer 39 weken! Verder alles al klaar? Moet altijd zo lachen om jullie "ach, maak je niet druk, dat komt allemaal wel goed en waarom zo'n haast" instelling. Zo is mijn manlief ook heel erg. Ik heb officieel over 3 weken verlof. Ga nu al maar 1 keer in de week voor de koffie naar het werk, dus heb al een beetje verlof. Edit: Schattig he die kleintjes tegen je buik! En degene die rennies heeft bedacht die mogen ze van mij huldigen. Ik heb ze overal liggen en oh wee als ze op dreigen te raken! Als je een goed adresje hebt voor de ribben hoor ik het wel van je he? *gyn belde, heerlijk mens! Glucose was goed gelukkig. Komende drie weken weer even rust.* @Wieffie, wat fijn dat de 12weken echo goed was! En ook alweer 13 weken geweest.. Hoe is het nu met je oma? Blijft ze aan de sondevoeding? @Dimple, vakantieganger! Hoe is het ermee? Nog net te doen zo'n vakantie of niet? Hoe is/was het? *voor de zwangeren onder ons... BUIKFOTO!* @Tezz, weer een drukte van jewelste bij jullie thuis of niet? Hoe is het met de oren en voeten van de kids? *blij te lezen dat Esmee niet de enige pitbull is...* Volgens mij ben ik erdoor!!!!!!!!!!!! Mensen die ik dan toch nog vergeten ben.. *knuffel!*
Hahaha, Miele, hier nog een die bijna in d'r broek piest om je verhaal... maar super dat het een braaf eitje is, nou nog lief zijn voor de zaadjes van Siemens. Smep ze . Mariek, hoe is het bij jou? Toch wel weer heel spannend met je goed-benutte-eitje! Steef, wat lief van Esmee (het kusjes geven dan... krijsen en bijten wat minder ). Wat gaat het bij jou ook al enorm snel zeg!!! G4, en, waren het je vliezen ? Zo te horen mag de kleine straks braaf op 1 juni gaan komen, haha. Update ICSI: ik heb zondag een FM gehad, rechts toen 5 eitjes (al zag ik er toch echt 6) van ongeveer 15/16 mm; links "een rommeltje" met van alles tussen de 11 en 19 mm. Vandaag moest ik weer terugkomen (dus Steef, geen punctie gehad vandaag, mijn eitjes nemen er dit keer de tijd voor...). Nu 6 (zie je wel!) follikels rechts, allemaal rond de 17-20 mm. Links nog steeds een rommeltje; 1 van 26 mm (waarschijnlijk een cyste) en een stuk of 6 varierend van 13 tot 20 mm. Ik word straks gebeld of de punctie donderdag of vrijdag is (hangt af van de hormoonwaardes én wat er in het doktorenoverleg dan besloten wordt). Ik zal het even laten weten.
Jeetje Miep, dat je door de eitjes je stokken nog ziet! Wat een verhaal weer zeg. Ben je blij met vandaag of valt het tegen? Je moet ook maar wat doorstaan om een kindje te mogen krijgen he..
@ miep nou dat klinkt toch best goed, een stuk of 12! @ steef leuk weer iets over jou en E te lezen. Het grenzen verkennen klinkt HEEL bekend, gaat nog wel een tijdje duren Hier geen kusjes op de buik maar wel af en toe een spontane knuffel, ook errug lekker @ go4 vervelend dat je zo'n last hebt van je ribben, maar je moet er iets voor over hebben om nog even in een dikke-buiken-zomerjurkje te mogen
mmmiddag! @Miep: en? wat wordt het? Donderdag of vrijdag? Klinkt wel goed hoor met die eitjes, toch wel heel wat die nog aardig groot zijn geworden. ben benieuwd! @Steef: wauw, jij hebt goed je best gedaan! Wat lastig he dat ze continu alles willen uitproberen? Hier er ook zo eentje hoor. Maar K gaat gelukkig (nog) niet bijten. Hij wordt vreselijk boos en gaat dan huilen en gillen! Niet zo fijn aan de oren helaas En meneer weet precies wat hij wil. Dus als je ervoor staat (meestal expres natuurlijk) dan douwt ie je zo aan de kant! Ook al is het bijv op de commode en moet en zal hij de knop van de la bereiken (en kukelt hij er natuurlijk af als je er NIET voor staat... ). oh geeft E al kusjes?!? K doet nou sinds 2 dagen z'n mond open en buigt naar je toe als je een kusje vraagt. Maar alleen als ie net wakker is en alleen 's morgens...dus heb al maar liefst 2 kusjes gehad (Grote zus geeft ie af en toe WEL een 'kus'...arme mamma ) ik ga eens ff die lijst van G4b opzoeken....
Go4baby's Hatch-list: Bekijk bijlage 74032 Mielenl: 21 mei om 3 uur 's nachts (hoe kan het ook anders hahaha) een ehhhhh *zuigt heel hard aan haar duim* meisjuh! Wieffie: 21 mei om 03.45 uur een broertje] voor Kaa Stephanie: 23 meiom 05:30 een zusje voor Kaa Beastie: 23 mei...23.32 een knul! ( met de unisex naam Teun!...kan ook voor een meid!) Lola: 25 mei om 19:48 een zusje voor Kaa (Lola & ) Dimple: 26 mei, 11.32 uur, een lief klein knuffelzusje voor Kaa. Leentje: 30 mei om 05.30 uur bevalt van een meisje Tezzz: 31 mei, 16.14 uur, een broertje voor Kaa Diaantje: 31 Mei van een stoer mannetje *de meiden hier zijn onderhand in de meerderheid..word tijd voor meer mannen !!ghe ghe ghe* ..enne...leuker verjaardagskado kan Meagan zich niet wensen Miepie80: 1 juni, 19.18 een zusje voor Kaa link plaatje: http://images6.cafepress.com/product/419290366v1_225x225_Front.jpg
@Lola: weet niet of je het nog leest (aangezien je natuurlijk druk bent voor je vakantie), maar: HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEL VAKANTIEPLEZIERRRRRRRR!!!
@lola...heel veel vakantie plezier! **ZZZZZZZZZZWWWAAAI** Siem gaat lekker...groeit echt wel hard...zit alweer bijna tegen maatje 62 aan(en dat vind ik best vlot als je bedenkt dat ie ruim 2 weken eerder gekomen is). Dus hieruit kan je opmaken dat de bv goed gaat...en weer vind ik de eerste 6weken bv echt wel werken en doorzetten hoor...zeker omdat Siem het soms moeilijk vind als de melk te snel komt ..snappie. Maar hij begint nu nog beter te drinken en minder te knoeien dus het komt wel goed. Jasmijn is nog steeds super lief voor hem...kusjes geven, vast willen houden en aaien...het is het eerste waar ze het over heeft als ze wakker wordt **beebie kijkuh? ... Hey Siiem, sie..hiem!** Zoals jullie weten was jasmijn moeilijk aan de fles te krijgen dus we oefenen nu al met Siem en het ziet er naar uit dat hij het wel gaat doen...dagelijks oefenen we met wat bv in een flesje. Jasmijn is nu zelf fles verslaafd....en dat zijn we aan het afleren. We hadden ons bedacht dat dat wel eens lastig zou zijn maar in 1 week zijn we van een kind dat nog 3x een fles kreeg en er mee naar bed ging **jaha ik weet het slecht!** naar een grietje dat alleen nog een avond fles krijgt en hem daarna netjes inlevert en geen huil nachten...nog niet tenminste *klopt af* valt niet tegen. Uitvaart was mooi in de zin van fijn bij elkaar te zijn enzo...maar de rk-kerk is me ff te "heilig" **later meer....denk ik...jasmijn is wakker**
Joehoe... Mag ik effe klagen: Kaa had vanochtend een heel dik oog... Ik dacht of een mug, of in haar boze toestand gisteravond tegen het bed geknald (ik ben in het donker wezen kijken of ze lekker sliep voor we zelf gingen slapen dus niets gezien natuurlijk...) Maar nu begint mijn oog ook raar te doen... met prut enzo... (niet dik en Kaa had weer geen, of amper prut). Maar het is wel degelijk gewoon ontstoken... en zo irritant besmettelijk! (vorige keer was het van haar verkoudheid, kwam uit beide ogen en ik had nergens last van, maar nu... grrrrrr wat een timing!) Dus duimen jullie effe dat de kleine blijft zitten tot alle ogen in huis weer schoon zijn! @ Beest: Hopelijk blijft Siem idd wel de fles accepteren. Kaa dronk 'm ook prima vanaf een paar weken tot een paar maanden.. alleen toen ze naar het KDV ging... Ach ja, we gaan het nu anders doen. Papa gaat de fles geven of andere mensen en ik niet meer zodat er geen 'unieke' relatie tussen drinken en mama gaat komen. Want ik was het toch wel heel erg vaak die dan dat flesje gaf... En moet wel lachen om je Jasmijn en de Fles verhaal... Wel herkenbaar, maar net wat anders hier. Kaa wil nog steeds bij mij drinken en wordt woedend als dat niet mag ('ochends als ze wakker wordt en meestal 's avonds voor eht eten, dan is ze moe, honger en helpt alleen mn *4 letterwoord* om haar een beetje gezellig te houden. Maar als ze gaat slapen, dan MOET haar beker mee in bed. Hihihi zonder slaapt ze dan niet. Echt een surrogaatje dus Maar wat super lief is ze voor Siem! Ben ook heel benieuwd hoe het gaat straks als de kleine er is! Nou, ik zwaai! Effe laatste inkopen bij Prenatal (blije door en bestelling afhalen) en Ikea en wie weet scoor ik nog effe een videocamera bij de Mediamarkt... Wordt toch eens tijd voor een echt filumpje... Zwaai zwaai!
Middag! @ Miep: Nou dat gaat er steeds beter uit zien toch! Ben benieuwd hoeveel eitjes en of er goede cryo's uit voortkomen! Houd je mij een beetje op de hoogte als je er zin in hebt! @ G4B: Hahaha, kan me voorstellen dat je een beetje wil genieten van leuke jurkjes en je dikke buik! En wie weet loop je idd nog een week of 3! @ Steph: Hihi, nou werk gaat ok hoor, lekker druk de laatste tijd ben nu helemaal gesetteld in het nieuwe team enzo... Ook de werkzaamheden zijn wat anders, veel hectischer meer crisissituaties enzo.. Ook wel wat succesverhalen al geboekt dus dat is wel leuk! Jij ook een klein echte meisje!! Hahaha, hier ook een klein kattekopje als ze haar zin niet krijgt! Nou dames, ik ben bekaf, gister te diep in het glaasje gekeken dus dat voel ik wel, maar komt mooi uit, ga ik nog even een tukkie doen vandaag.. Alleen komt er zo nog een vriendin die komt mijn auto lenen komende 2 weken! Maar om 9 uur schop ik haar er uit! hahaha! N. gaat om 6 uur naar bed, dan pakt ze nog 8 uur slaap.. Ze is ook moe, gister laat geworden en vandaag maar een kort tukkie gedaan dus dat komt mooi uit.. Doehoeg!