We zijn weer in het land!!!! Ben helemaal uitgeput. Heb wel gelezen, maar het ging het ene oog in en en alle gaten die het maar kon vinden weer uit. Heb nog nooit zo'n last gehad van het thuiskomen. Wilde alleen Lola even EEN HELE FIJNE VAKANTIE WENSEN!!!!!!!
Lola, fijne vakantie! Geniet er lekker van met zijn 3-en! Dimple, welcome back! Sterkte met aclimatiseren! Miepie, hopelijk levert de punctie straks toch een paar hele mooie eitjes op. Zal voor je duimen de komende dagen! Go, jammer dat de jurkjes weer ff de kast in kunnen Morgen zouden we weer regen krijgen... baal baal.... maar tijdens het baren natuurlijk geen probleem Miele, ik moest ook om je verhaal lachen... fijn iig dat je fm goed was! Smep ze de komende dagen! Stephanie, wb! Ach iedereen ff wel eens een poosje dat ie hier minder actief is. Fijn dat je meisje het zo goed doet en dat jij je goed voelt natuulijk! Jij bent de 30 weken ookal voorbij.... Mijn oma ligt nog steeds in het zh maar dat is waarschijnlijk omdat ze aan een infuus ligt dat ze nog ff moet houden. Het gaat een stuk beter met haar. Al is ze zelf wel behoorlijk depri en heeft er niet zoveel zin meer in.... Wat betreft een buikfoto... ik moest er maar eens aan geloven ben ik bang.... pfff wat gaat dat hard zeg deze keer... tja ik spuug natuurlijk bijna niet en eten gaat prima dus tja dat groeien dat wil wel lukken
Bedankt dames! Ik ga zo maar naar bed, over 4 uur sta ik alweer onder de douche! @ Dimple: Welkom thuis!
@Lola: weltrusten...voor ff ... (Zou jij niet meteen naar bed gaan als je visite foetsie was?!? ) @Dimple: welkom thuis! @Wieffie: yessssss....buikfoto!!!! @Mielenl: ik lach niet hoor! heb ook ooit eens zo'n stagiair gehad..
Rommeldebommel... lijkt wel alsof er hier weeen zijn! Maar het is nog een onwijze puinhoop in huis dus ik ga nog even opruimen... Was om tegen 3 uur mn bed maar uitgegaan want toch wel last van. Nu wel minder tenzij ik rust ga houden Kaa gaat naar KDV, ga ik lekker baren... Als jullie niets meer van me horen dan weet je wat ik te doen heb!
Effe kijken wat jullie voor me in petto hadden (ik had zelf de 28ste in mn hoofd... dat gaat denk ik niet lukken... dus effe kijken wie er het dichts bij zit!) Nou Dimple... daar teken ik voor (uhm, is wel heel snel na nu, maar goed, wie weet als we Kaa straks wegbrengen... (we ... vriend natuurlijk) KDV is om 8 uur open... ze zullen opkijken we zijn bijna nooit voor 9 uur 8) (zo weer effe wee weggepuft... komen wel weer terug nu ik zo relaxed hier zit ) Zwaait af! O ja, het zijn WEER rugweeen... :x (begon in mn buik maar die milde fase is weer voorbij.... grrrr zal wel mijn manier zijn... als ik nu maar wel ga herkennen wat een perswee is...)
@ tezzzz ik kan er nu wel weer om lachen, maar op dat moment was het echt niet grappig! @ mariek wat een verhaal met dat paarse oog.....op die leeftijd willen ze alles nadoen he (het staat me bij dat A ongeveer even oud is als Bosch?) ! En meis, ik hoop van harte dat er nog een wondertje aan de gang is bij je. Zou zo mooi zijn, als je die stomme MMM weet te ontwijken ik duim voor je! hier vanmorgen de thermometer er weer bij gehaald. en zowaar ik heb er ook nog aan gedacht om hem ergens in te steken! Temp nog mooi laag dus ei nog niet geweest. Trouwens wel een verschil met de vorige keer hoor, toen had ik altijd mijn ei rond CD 19/20. Maar ik klaag niet, met een vroeg ei heb ik ook een korte cyclus
Waaaaaaaaaaaaaaaa te gek dit! super spannend super leuk....hoop dat ze het vandaag overdag gaat redden ivm kdv.....ach 2de gaat meestal sneller Dus vriendje lief stond om 07.55 voor de deur van het kdv?? Heerlijk kan jij ontspannen en die K-weeen weg puffen zuchten of schelden! Het is een verdomde k-klus die je moet klaren maar het zo waard...leef met je mee....kom namelijk net een beetje bij van Siem z'n weg naar buiten. Kan aleen maar zeggen... YOU GO GIRL!!! FF huishuidelijke info...go4 smsen heeft geen zin...haar scherm van haar phone is stuk...KAA heeft de telefoon eens onder de douche aan go4 gegeven dus die doet het niet meer.....maar bellen kan ze wel! hoop snel een update
@miele...leef met je mee met de afwas, echt als je zo'n ding heb wil je nooit meer zonder (behalve op vakanties) Mooi dat je ei er nog zit dan kan je een extra groot koppeltje zwemmers klaar laten liggen voor als ie dan springt....dus je mag alleen spieken voor go4 nieuws tussen het smeppen door! @wieffie...lekker dat je oma zoveel beter gaat. @dimple...HOOOOI! welkom thuis!
woeiiii spannend hier leuk leuk leuk! mielenl, ja de kleine A is net 2 mndjes ouder dan bosch.. erg leuke leeftijd. vooral die peuterpubertijd hihi zo net mn vakantie geld binnen gekregen dus ga mezelf zo eens lekker verwennen op een geurtje.
@Go, opschieten nu, het is bijna zover..... @rest, weet het niet meer...heb koppijn en ben nog moe...stonden om 8 uur naast ons bed en wup was op dat moment niet wakker te krijgen, toch maar wel gedaan, anders blijft zijn ritme op zijn kop...lekker vanmiddag samen met wup een middagdut doen...