Haha, Mariek, er zijn mensen die met veel idiotere redeneringen testen hoor. Heb nog 4 matcare testen... en vind dat eigenlijk rottesten, test wel met KV. Maar wil wel zeker weten dat de pregnyl uit mijn bloed is volgende week. Dus bedacht: nu een test, over een week een test... en dan weet ik áls (als als als als als) ik dan over een week of 2 (of minder ) positief test dat het niet van de pregnyl is. Dus ook ik heb getest vandaag, hahahaha. Licht 2e streepje, dus pregnyl doet het in elk geval.
@miep...nee nix gehoord...die is vast met de afrondende fase bezig...hoop ik. Ook best vervelend dat smsen geen zin heeft...dus we moeten maar ff geduld hebben...geloof er trouwens nix van dat het een "jasmijn" bevalling wordt...die rond het vandaag echt wel af. Kus op je buik...**of moet ik ff flink buikblazen...altijd een "goed" idee**
hihi miep dat heb je helemaal goed van die testen! de vorige keer na mn 1e miskraam dat ik die positieve test had wist ik in t begin ook niet zeker of t echt zo was of nog van de spuit.. weet je nog? dus dat vind ik een hele goeie van je! toch leuk he een 2e streep te zien op je test.. kan je vast oefenen voor over een paar weekjes
OK, G4, je hebt aan je meldplicht voor vandaag voldaan... maar een kleine update zou ook fijn zijn . Weeën weer weggezakt?
haha ja denk het dan wel miep. of ze houd ons in spanning dat ze stiekum al met de kleine op de arm zit..
HIJ IS ER HOOR! Geboren om 12.42 in... bad! Alles gaat super lekker, hij ligt nu voor de 2e keer al te drinken en papa is zn grote zus aan het ophalen... Spannend hoe dat zal gaan! Ik kreeg vanaf 7 uur door het drinken van Kaa regelmatigere weeen, maar niet echt heel heftig. Nadat ze naar KDV was, vriend de laatste boodschapjes had gedaan en ik eerst onder de douche ging had ik er niet echt zin in... weer zo onregelmatig en pijn in rug en benen (wel even een tijdje heel erg onder in mn buik, bleken de indalingsweeen te zijn geweest). Maar in bad nam het weer af, minder vaak en beter te doen dus VK gebeld (rond 10.30) om even te melden dat het weer zo'n onregelmatige toestand was. Ze was er rond 11 uur en ik zat nog in bad. Mocht er lekker in blijven en toen ze even ging voelen bleek ik al 7 a 8 cm te hebben. Ze vond dat ik er prima in mocht blijven (ik dacht dat ik er wel uit zou moeten omdat het zo terug viel) maar dat hoefde niet en daar was ik super blij om! Stuk relaxter dan op 't droge... En na een tijdje werd het lekker heftig, en lag ik fijn te watertrappelen want lekkere been en rugweeen en toen ik al een tijdje zo'n pijn aan mn stuitje had vroeg ik daar na en mocht ik vrolijk aan mee gaan persen. Dat was rond 12.30 en na een klein kwartier alles op alles, was hij er! Heel mooi gegaan en zo meegevallen want zag er heel erg tegenop omdat ik weer van die vage weeen had! Nou, ik zit in de strartblokken om mn dochter en zoon aan elkaar voor te stellen! We hebben de rest van de middag lekker relaxed gedaan en enorm genoten van ons kleine manneke 3360 gram trouwens! Zn naam/namen zal ik effe op de hyves zetten. Vinden we te intiem om te delen! Liefs (en ik lees en reageer later nog op jullie)!
JOEHOE je hebt de poll gewonnen! Wel te gek dat je op tijd terug was uit de grote appel! Ik hoor de voordeur! Zwaai!
Wow, G4b, GEFELICITEERD!!!!! (ook namens Miepman en natuurlijk kleine Kaa, grote kleine man en R ook gefeliciteerd met jullie broertje/zoon!)
yay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! g4b en hubbie en grote zus van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!!!!!!! wat snel gegaan nog!!! super joh! lekker genieten van jullie waterratje hihi enneh kan iemand mij de link van de hyves geven!!!!!!!!!!! ik ben m kwijt en nu weet ik zo de naam niet hahahaha
Joehoeeeee! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON. En ik zat er maar ruim een uur naast, hopelijk kan ik dat bij mezelf ook zo inschatten
Mariek, je hebt pb (stond een pagina terug ook al een hint voor je ). Maar G4 is nog even druk ... Heb Lool gesmst.
Meid, zou ik achtermekaar doen als ik het kon, jullie zijn echt (hoop ik) binnenkort aan de beurt....
echt waar miep? heb ik die hint dan niet gezien?? hahaha sjonge.. nou ja heb m iig dank je thx dimple