Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmorgen!

Hier ook al op zoek naar DE NAAM..lol..

@Marieke: idd wel slim om er dan even naar te laten kijken, zeker als het in de familie voor komt. Ik krijg zelf altijd gauw kramp in m'n handen als ik bijvoorbeeld aardappels moet schillen. Begint al bij de tweede aardappel. Mijn vader heeft artrose en mijn opa werd al op z'n 35ste geheel afgekeurd, dus ook hier zit het een beetje in de familie ben ik bang...(net als zwakke vaten, ouderdomssuiker en huidaandoeningen trouwens..ik kan m'n lol op :D )

Hopelijk valt het allemaal erg mee!

Ben weer weg. Vast een beetje puinruimen voor de hulp er is. Wie weet komen we dan deze week ein-de-lijk ook eens boven terecht ;)

Laterrr

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik had het ook gelezen.....maar ik ben na het "april-mama's-tweelingen-drama" een beetje achterdochtig geworden over wat ik soms lees op het forum (geldt natuurlijk niet voor wat ik HIER lees ;) )

ennuh ja ik ben ook wel heel benieuwd naar z'n naam. zo nieuwsgierig dat ik WEER tijdens mijn werk kom spieken ;)

dus.....ben weer weg!!!

ohja dimple, het is dat je Siemens al aan de telefoon had gehad, maar anders had ik je gisteravond willen sms-en "je snapt toch wel waarom ik mijn tel niet opneem nu?!?!" ghe ghe ghe

toedeledokie!

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nouuuuuuuuuu dit is bizar..ik werd vannacht dus wakker met de naam Mees in mijn hoofd...:$

ben weer weg..krijg een klantje voor Frenche color..
    latexxxxxxxxxx !!

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mees is veel te normaal voor hun!

Ik dacht voor ons ook even aan Mees, maar Esmee en Mees.. Zullen we maar even niet doen he. ;)

5. jawel joh steef, esmees ;)

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Jij wou gaan pesten8), dat kan niet he....

@Naam, helaas nog niks.

Weer uit bed, meer omdat wilibald thuis kwam om te eten, anders lag ik er nog in....ben echt gebroken en vanavond naar het theater...Youp vt Hek.

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0

Das wel een leuke....gewoon doen steef.

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag! Denk ook niet dat 't een Mees is...maar we zullen gewoon nog even geduld moeten hebben ;).
    Mariek, klinkt niet lekker en zeker laten onderzoeken, kan nl ook invloed hebben op zwanger worden en miskramen als ik het me goed herinner (nierfunctioneren dus).

Hou 't even kort, typt rot op de foon en zitten achter de pc is niet zo fijn, zere buik.
    Punctie achter de rug - zonder Miepman erbij, want het lab presteerde het hem een uur te laten wachten voor hij zijn bijdrage mocht doen. Nou ja, misschien wel zo rustig zo. Rechts 5 follikels aangeprikt, links eerst 1 en de andere wilden niet. Na kort overleg met mij links nog een keer aangeprikt en de andere 2 ook leeggehaald.
    Ik was zwaar teleurgesteld dat er dus maar 8 waren waarvan twee kleintjes. Maar Miepman z'n bijdrage hoefde dit keer wel maar 1x, en we kregen na een uurtje te horen dat er vreemd genoeg wel 10 eitjes waren,dus maar 4 minder dan vorige keer! Nu pijn en dizzy, dus tot later...

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Knuffie lieve Miep!!..duimpjes draaien overuren hier !!

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miep * knuff *
    wanneer mag je terug voor de TP? Ik hoop echt voor je (en ook voor B) dat dit de laatste keer was hoor meis.....je bent ZO aan de beurt!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    amen!

Knuffie voor de auwbuik Miepie! En toch fijn dat er uiteindelijk nog 10 eitjes waren. Nou lekker allemaal bevrucht en alleen maar mooie om terug te plaatsen!

Denk aan je!

...al een naam? IK WIL EEN NAAAAAAM!!!! :)

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miepie, ik hoop zo dat jij deze keer zooo echt aan de beurt bent, het MOET gewoon. (samen met Marieke en Miele natuurlijk)

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zo en dan nu iets nuttigs gaan doen, boodschappen ofzo.......

Waar blijft die naam toch....

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    (voordeel is wel dat het hier weer ns ouderwets gezellig druk is :D )

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ hyves!

Solly dat ik zo afwezig ben... Beetje druk (krijg echt de rimram van kraamhulpen.. behalve de MAN die ik gister had bij de bevalling! Die had ik wel voor de hele periode willen hebben! Wat zijn mannen toch relaxed in zo'n situatie en wat snappen ze goed dat hun rol ondergeschikt is!

Vandaag weer een mevrouw gehad en mijn hemel wat is het toch met vrouwen en hun bewijsdrang dat ze vooral leuk en geweldig zijn... zucht!

Meer 'nieuws' dus op de haai! want zit weer leuk staartje aan inclusief een ongepland bezoekje vanmiddag aan het ziekenhuis... grrrr ze zouden thuis komen prikken maar door foutje in de planning ging dat niet door... irritant! Gelukkig woon ik naast het ZH en kon de VK mee (vriend was net weg...) toestand weer...
    en ik zie er niet uit met twee ontstoken ogen, alsof ik al weken kraamtranen heb gehuild...

Nou, dikke kussies voor iedereen! Ga mannetje weer volproppen met melk! Dat loopt super en hij plast en poept ook cum laude!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    We hebben een naam!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Go4b , Van harte gefeliciteerd !!! :D

18. yay we hebben een naaaaam! nou ja nog niet helemaal hahah
    gelukkig dat de vk mee kan dan g4b als t zo dichtbij is. vervelend van je ogen.. arme jij! knuff

miep, vervelend dat t zo lang duurde en dat je mannetje er niet bij kon zijn. maar opzich toch een mooi resultaat toch? nu even rustig aan doen en hopelijk snel de tp.. ook mijn duimen draaien overuren!!!!

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

Jaaaaaaaa..wat voor één !!!...Super !!!!!

@ G4B..knuffie voor jou meis...ontstoken ogen..niet lekker..door het persen?...
    Weet nog wel van Ken dat ik 3 weken met bloeddoorlopen ogen heb gelopen ..kindjes huilen..drama..en zeeeeeeeeeer dat het deed..en door het jeuken en wrijven werd het nog erger...zucht..
    Hoop dat je gauw opknapt!
    *vind trouwens toch al dat je snel op de been bent man...'s nachts ploegen..moet niet gekker worden jij!!! :D *

liefs to all !!

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nog ff een spammetje..:D

Deel Deze Pagina