no pictures please! nog ff voor miep....dikke knuff, heftig hoor, alleen jij, sterke vrouw dat je bent, kan dit aan...
Yeahhh de naam is bekend... en moet gezegd, ik geloof werkelijk niet dat iemand hem ooit had geraden Miepie, dikke knuffel! Meid, wat knap dat je het weer doorstaan hebt! Hopelijk worden ze allemaal bevrucht en gaan ze super delen! Ik ga weer vreselijk hard voor je duimen! Jullie hebben het zooooooooo verdiend! Oh diaan wat een heerlijke spam! Ik zal ook weer eens iets spammen... colin is laatst voor het eerst naar de kapper geweest... hier de before and after Bekijk bijlage 74589
En we hebben de namen! Welke volgorde horen we vast nog wel. En Mees was toch echt té gewoontjes he. Fijn dat het allemaal zo goed gaat, minder dat je naar het zh moest.. Diaan, coole spam van je mooie kids! Zal ook es kijken of ik nog wat gezelligs te spammen heb. Beast, zie staan dat Siem alweer 1 maand en 2 weken is. Ben bijna geneigd te denken dat je je banner stiekem vooruit hebt gezet of zo. *jeeej, Sjalaliesjalala. Ik ga toch echt gtst en Derek Ogilvie kijken*
Wieffie, hoe is het eigenlijk met Kippie en de kleine? En niet te vergeten met haar manlief? *of moet ik me nu kapot schamen en heb ik iets gemist? ze is toch ook al een poosje niet online geweest of wel?*
wat een lekkere spam weer dames! zo eens kijken of ik nog iets te spammen heb...maar eerst een gillende K onder de douche vandaan trekken en 3 kids in bed stoppen
Ik heb helemaal de Collin spam gemist! Lekker snuutje hoor. Stoer kapsel! En nog niet gereageerd op Miep. Meid, wat een verhaal weer. Hoe hou je het toch vol allemaal? Duimen draaien ook hier weer voor jullie. Dikke knuffel! Tezz, succes met het bedritueel! Onze dame ligt ook lekker te slapen. Hormonen vallen me lastig. Kon het net niet droog houden toen op tv een stel in het zh was bij hun te vroeg geboren zoontje. Maatje 44 was nog veel te groot. Hield het niet meer toen ze weer naar huis gingen en 't kindje alleen achterbleef in een grote kamer in de couveuse...
avond! heb hele mooie spam gezien!!! diaan wat een mooi meisje heb je toch!!! geweldig! en dan kleine colin! schattig dat haar!!! smelt!!! steef wat is ze toch mooi he snoepje met dat mutsje!!! behangrol al vast geplakt? hihi ik moest even lachen om je opmerking dat maatje 44 te groot was, sorry!!! niet lief van mij, maar dacht.. ja duh ik heb maar 44 hahaha ik weet t niet leuk maar ik moet stiekum toch lachen in mn uppie! zo hier gezellie sjallalalalaie aan t kijken.. nog een paar minuten en dan gaat het beginnen. geen zak aan maar ja moet toch wat en ben toch stiekum wel benieuwd of ze gaat huilen als ze hoort dat ze niet door is hahaha
oeh Mariekje toch! Wat ben jij gemeen vanaaf! ik kon nog geen enkele reden bedenken om te kijken, maar nu heb je me er 1 gegeven laterr (spam komt andere keer ...)
Waar gaat dat liedje van Lithieiusiu dan over? En mensen nog klappen en gillen voor ze ook. Eerlijk waar.... Pff, ik ga douchen en op de bank. Beeb is nu al zo bewegelijk dat ik me afvraag hoe dat straks moet als ik 38 weken zwanger ben... :S
nou, precies wat ik dacht! Het lied wordt begonnen met een closest up van d'r boobies! Mooie meid, aardige stem, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai liedje.. ..tja...'t is toch geen Sieneke he?