Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgen!!! nog net

beterschap voor zieke jasmijn!!!

verder geen idee meer hahaha sorry!

zwaaai

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    weer 2 wassen erbij....een stoel bekleding en 2 setjes kleding van jasmijn en dweiltjes enzo....jasmijn is dus nogsteeds aan het spugen..;)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    doet ze anders noooit hoor...zielig moppie

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ohhh wat zielug voor jasmijn en voor dr mama natuurlijk. Beterschap! Hopelijk voelt ze zich snel weer beter!

Hier ook een vreselijke nacht achter de rug Colin heeft van 1 tot 03.30 zitten spelen in bed, is toen ff in slaap gevallen om om 05.30 uur het op een krijsen te zetten. Ik naar boven heeft ie zoveel gepiest dat zijn luier, romper, pyama en slaapzak zeiknat waren. Hij was ookal helemaal koud zooo sneu. Dus snel verschoond, fles gedaan om weer op te warmen en toen weer in bed gelegd. Nog 3 kleine uurtjes geslapen. pfffff.... Nu slaapt ie gelukkig weer na wederom 30 min te hebben gehuild :(

Straks gaan we ff bij mijn oma kijken. Ze mag waarschijnlijk binnenkort het zh uit. Ze hebben haar gezegd dat ze naar een verzorgingstehuis moet omdat ze niet kan traplopen en daar was ze op z'n minst gezegd, not amused over. Nu rent ze bijna het hele zh door op zoek naar trappen om te lopen ;)

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Kwam even knuffies gooien naar Jasmijn en Colin..niet leuk...:(
    Hier vannacht ook even geschrokken..staat Meagan met dolfijn onder haar arm ..ineens naast mijn bed..."mama...liggen "..snap er nog niets van hoe ze de deur open heeft gekregen..kan ze eigenlijk niet eens bij..tenzij ze op haar tenen staat en dan nog ...:(
    Nouja..even lekker geknuffeld en toen weer terug gebracht naar bed...maar brak word je er wel van...*was nog aan het bijkomen van eergisternacht..dus vannacht hielp niet echt mee..zucht...*

Wat betreft het snel achter elkaar krijgen van kindjes...ja..is niet altijd makkelijk..maar je groeit er in mee is mijn ervaring..
    Er zullen momenten zijn dat je even denkt (als je alleen bent) ..WHAT WAS I THINKING !!!!!...maar die zijn ook zo weer weg..en het heeft zoveel voordelen....snel uit de luiers *tenzij je Diana heet en je toch nog voor een 3 gaat....:D* ..samen opgroeien en spelen..straks ze op school zitten je handen vrij etc..

Ge-emmer komt pas in de pubertijd...8)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    als ze een krantenwijk hebben:D

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ Beast, beterschap voor J. Bosch heeft er ook last van gehad, rond zijn verjaardag, zelfs water kwam eruit. En als je dan dacht dat het weer een beetje over was, dan begon het weer......sterkte ermee, hoop voor J (en je wasmachine) dat het gauw weer over is!

@ wieffie colin ook ziekjes? Beterschap! En ook sterkte met je oma. Lijkt me zo naar, om gedwongen te worden. Mijn oma "moet" ook, maar ze roept al jaaaaaaaren dat ze niet wil! Moeilijke situatie, lijkt me.

@ diaan hihi heeft ze misschien hulp gehad van een grote broer? Of misschien deur niet helemaal in het slot? Hier kan hij al geruime tijd bij de klink, dus we hebben hem gauw omhoog gezet, na 2 keer om half 6 wakker gemaakt te zijn ;)

zo dimple en wup zijn weer weg, Bosch ligt op 1 oor dus ik denk dat ik ook nog effe ga. Wilde vanmorgen zooooo graag uitslapen tot 8 uur maar nee, om half 7 werd ik al geroepen......

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miele..moest gisteravond ook aan Bosch denken toen dit gebeurde, en dat die kleine grote vent er ook alweer overheen is. Beter nu dan met haar verjaardag! ..vind het alleen zo zielig...voor de kleintjes...niet voor mij. (ik blij dat ik net weer wasmiddel in huis gehaald had!)
    De machine draait...verder best wel rustig hier...kids slapen alle twee....en moeders kan toch niet verder...dan maar beetje surfen

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    AUCH !!!..that hurts....:D:D

Nog even een puber frustratie..nu we er toch zijn...;)

Word gebeld door de mentor van Ken..hij blijft zitten..geen verassing hoor..met 7 min punten .....zit zoiets er dik in :x..maargoed..
    Zit ze doodleuk tevertellen dat hij naar alle waarschijnlijkheid niet naar Havo 3 kan omdat ze daar geen plek hebben..dus dat hij dan maar even weer Vwo 3 moet gaan overdoen...:$:$:$:$
    Dus ik zeg ..ehhhhh..krijgen we dan niet het zelfde (ja daar gaan we weer) ge-emmer???..blijkbaar is het toch te hoog gegrepen (op de houding van "huiswerk????..was da dan??? " na dan..maar dat terzijde)
    Met het risico dat als hij weer blijft zitten hij naar een andere school moet...:x:x:x
    Ja...dat risico is er dan.......krijg ik te horen van die achterlijke muts.....
    Maar ze zou proberen of er stiekem toch nog wel ergens een plekkie vrij is..(w.s in de bezemkast)
    VIND DIT ZOOOOOOOOOO NIET KUNNEN.....oops...zelfde dat ze tegen een gozer zeggen die automonteur wil worden..ehh sorry..maar we hebben wel een plekkie voor je bij verzorging...DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    Laatste woord is hier nog niet over gesproken.of het word havo 3 of anders havo 4 en dan laten ze hem daar maar zitten..(*%##%^&^%..anders word het toch echt een andere school...;)

10. wat een stilte ineens

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    tja..geen shalalie..shalala..vallen massaal in een dipje hahahha:D

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    typisch gevalletje van 'zwart gat'

:D

@Beast: hoop dat J zich alweer wat beter voelt!

@All: trustuh!

13. dacht je ervanaf te zijn... stap je in de auto en begint meteen je radio te lallen "sjalalalie sjalalalaa" typisch gevalletje: zucht!!!!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoe is het met je zieke moppie?

Lief dat je dat zegt. Manlief zegt dat ik er niet teveel bij moet nadenken. Zijn woorden.
    "Wij gaan dat gewoon doen! Niet bij nadenken, als anderen het kunnen kunnen wij het ook"
    Dus hier gaat het verstand op nul en blik op oneindig over een paar weken. ;)

15. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoe is het met je knulletje?
    En hoe was het met je oma?

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik zie dat ik alweer bijna bij m'n laatste bloempje ben beland....

We zijn dan ook eindelijk bezig met de kamer.
    Leeghalen, alles naar zolder verhuizen. Drie kilo stof wegpoetsen en zuigen.
    Ik zit even bij te komen.
    GG, zat na een half uur al te hijgen met de tong op de birkenstocks en het zweet klotste onder m'n armen.
    Even bijkomen en zo weer verder.

Vanmiddag naar Ikea en de Gamma en gelijk bij Ikea lekker eten.

17. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hoe ist met alle zieke mopkes, niet leuk.

@Marieke, we kunnen vanavond een live x-factor doen;)

@Stephanie, hier duurt het ook nog minstens een maand voor we aan de babykamer gaan beginnen, en net als bij jullie, leeghalen, alles naar zolder, behangen en babyspullen weer van zolder afhalen. Heb er echt geen zin in, echt raar zo'n verschil met de 1e. Daar kon ik niet wachten.

Vandaag bezig de tuin toonbaar te maken voor het feestje van wuppie over 2 weken (wordt alweer 3 jaar), volgende week zandvoort het hele weekend.

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Ik heb dat ook gehad hoor ...omg waar ben ik aan begonnen! en ik zal het nog wel eens hebben...tuurlijk. Maar echt je rolt er zo in! en na 6w weet je niet beter. ;)

Mag ik ff verbaasd zijn en klagen? Ja? MOOI!
    Me broer brent zijn dochtertje 1x in de 2weken naar het zelfde kdv als die van Jasmijn. Nu belt ie gisteren om half 5 of ik het nummer heb van het kdv..hij stond in de betuwe en kon niet op tijd terug zijn. Dus hij heeft dat nummer gewoon niet in z'n mobiel staan! WAT! tsssss vind het echt wel onverantwoord, dom, stom, suf etc. ....enne typisch me broer maar dacht dat ie wel volwassen was geworden vorig jaar ...toen ie 40 werd.

Oja...Jasmijn is beter hoor. Die melde zich vanmorgen om 6.15 (waarschijnlijk trek) Gisteren had ze braaf broccoli gegeten klein flesje gekregen...dus is helemaal goed gekomen...vanmorgen broodje en rijstewafel...en vanmiddag weer...moppie is weer lekker gezellig! jippie!

19. beast wat fijn dat jasmijn weer beter is.. minder dat ze zo vroeg wakker was hihi

stephanie.. hahaha die GG moest ik even erg om lachen.. jeugdsentiment zullen we maar zeggen haha
    nu "al" met de kamer bezig ja ;) hihi heb je ook mooi goed hoor. je hebt nog tijd zat!
    weet je inmiddels al wel hoe t worden gaat dan?
    heb je al kaartjes uitgezocht?

dimple.. zoo 3 jaar alweer. time fly's!
    hihi ik moet strax weer werken en daarna gaan we bij vrienden in de tuin weer vuurtje stoken. dus voor mij geen live verslag van x factor sorry hihi

volgens mij klopt die hele banner van mij niet :( 1 mei was mn laatste menstruatie, dan zit ik nu toch op dag 29 of ben ik nou gek?

20. zo maar even aangepast.. zit toch echt op dag 29 en niet op dag 31

Deel Deze Pagina