Het grote Smep-topic (deel 4)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Beastie, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dimple, lekker weekendje zandvoort!

Wij gaan over twee weken met z'n tweetjes een nachtje weg. :)
    Waarnaartoe? Geen idee, last minute hotelletje..nl

Beast, jij kan het nu weten he. En als jij het zegt dat je er zo in rolt geloof ik het ook wel.
    Fijn dat Jasmijn weer beter en gezellig is!

Mariekske, hahaa ja soms komt dat jeugdsentiment ineens even boven dwarrelen. :)

Kaartje staat al vast bij de drukker. Al een poosje.
    Zo simpel als de nete gehouden. Iedereen is van de leuke, drukke stippeltjes/ruitjes/kleurtjes kaartjes.
    Vind ik heel leuk, maar om eens lekker tegenstrijdig te zijn hebben wij het anders aangepakt.

Kamertje is zo goed als leeg, zolder is schoon en weer redelijk heringericht.
    En....
    Ik heb sinds een jaar of zo alle schone was weggestreken/gevouwen!!! (pluim-in-m'n-reet-waardig zou ik zeggen)

Marieke, het is wel lekker weer om vuurtje te stoken!

2. lekker weer? ik vraag me af wat mensen bezielt.. ik heb t koud!!!!!
    D zat net in de hempje voor de cam.. nou kreeg t kippenvel op mn armen.. haha

yay! danny de munk door de speakerssss

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @steph....misschien is dit wat? De Pastorie op texel

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    even een spam voor de vaste klant...

5. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    en een met opa (mijn papa)

6. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    alle nieuwe babies welkom!!

ik kom nooit meer op hyves, dus kan iemand mij een pb met de naam van de kleine van Go sturen?

groetjezzzzzzzzzzz

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Blurry, wat een mooi meisje!!
    Kan ook niet anders als smep-baby zijnde he!

Beast, zal de link es even bekijken.
    Voor 1 nachtje is texel iets te ver, maar misschien wel voor een volgende keer. :)

Marieke, jij bent gek.
    Ik loop sowieso de hele dagen al het liefst in korte dingen. Door m'n hormoontjes heb ik het alleen maar bloedheet!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Blur, u hebt pb

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bonjour!
    Beast, fijn dat de kleine meid weer opgeknapt is... scheelt weer een hoop was :D.

G4, hoe is het met jou? Alles goed met kleine WH? (hihi, ook mijn initialen :)... gaat helemaal goed komen met dat ventje ;))

Blur, fijn weer eens wat van je te horen. Wat wordt S al enorm groot zeg!

Mariek, donderdag roze donderdag? :)

Steef, De Lunterse Boer, heerlijk eten en heel fijn midden in het bos bij Lunteren?

Morgen TP! Er is er dus in elk geval eentje geweest die zich heeft laten bevruchten :D.

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wauuuwww, super dus! Fijn...maar nu gaan de zenuwe pas echt lopen....bij mij dan;)

En? hoe ging je eigen examen?:D

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oh Miep wat spannend!!!!

Bericht voor bevrucht eitje:
    "Lekker blijven plakken he!!"

12. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miepie, wat spannend zeg, volgens mij zitten we allemaal in spanning samen met jullie.

@x-factor, voor wie het niet gezien heeft: Jaap heeft gewonnen!!!!! Jippieeee.

13. yay!!!! morgen tp voor miep!!!! blijven plakken hoor kleintje.. en heeel groot groeien in mama dr buik en over 9 maanden pas ter wereld komen!!

ik hoop het miep dat het donderdag roze donderdag is.. al zou ik het wel doodeng vinden hoor

blurry wat een schatje!!!! mooie foto!

g4b hoe gaat het daar meid? zijn de waardes al binnen? en hoe is het met je ogen??

eehm verder iedereen zwaai.. morgenochtend weer werken dus ben slapen.. trustuh!!!

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Had ook wel verwacht dat jaap zou winnen...
    Maaike is net zo goed, maar er zijn meer meisjes die 'm leuk vinden en stemmen. Geen kerel die de telefoon pakt om te smsen. ;)
    Ach, ook weer gehad!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmorgen!

@Blurry: prachtig meisje heb je daar! Heeeele mooie spam! :)

@x-factor: heb alleen de laatste 2 liedjes gehoord, maar vond die Jaap een stuk beter zingen dan die Maaike. Manlief trouwens ook.
    @Songfestival: België is 6de geworden! Dat liedje had ik ook niet eerder gehoord, maar ik vond 'm erg goed! Geen idee hoe het liedje van Duitsland was, maar zal wel goed zijn als ze zo dik wint...enneh, marieke: De SLIJPTOL is tweede????? :D :D :D

@Miepie: heeeeeeeeeeeel veeeeeeeel succes met de terugplaatsing vandaag! Hopelijk prachtig gedeeld frummeltje die precies weet hoe te blijven plakken! DUIM!

@Beast: wat fijn dat J zich weer wat beter voelt. Ze heeft jullie hopelijk niet aangestoken?

@G4B: Ik ben inderdaad ook wel erg benieuwd hoe het met de waardes van zoontje is. Hopelijk was alles goed en ben je nu gewoon vooral druk met heerlijk genieten!

@All: gisteren familiedag gehad. Spelletjes gedaan als zaklopen en skippiën...en dus vanmorgen niet lekker kunnen uitslapen vanwege mijn rug :( Vandaag ook nog eens regen de hele dag, dusssss...dan maar wat leuks voor mezelf doen ;)

Laterrr ladiezz!

Liefs Tezzz

16. morgen!

tezzz dat meen je niet?? slijptol 2e? wat voor debiele luisteren naar t songfestival dan die daar op stemmen???? :(
    leuk familie dag hihi ben blij dat ik dat
    niet heb hahahaha

hier word het toch wel spannend eigelijk...
    eergister na t werk een testje gedaan, omdat ik t weer eens niet kon laten, daar zag ik een heeeeel vaag lijntje. maar zo vaag dat ik t eigelijk voor een indroog lijntje hield.
    vandaag toch maar weer met ochtend urine voor mn werk een testje gedaan en weer een streepje.. nog mega licht maar je ziet hem wel. op beide testen zijn de streepjes even dik als de controle streep. en ze zijn ook paarsig van kleur.. al is t dus mega licht. heb geprobeerd om t op foto te krijgen maar dit lukt dus niet zo licht zijn ze...
    dus best spannend. al ben ik wel neplijntjes koning... maar toch.. morgen maar weer even een lading testen kopen hahaha

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

klintk goed! samen met miepie lekker zwangeren!!!8)

18. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke en Miep tegelijk zwanger....
    Zou toch bijna té mooi zijn! :D
    Maareh... Morgenmiddag gewoon lekker hier een testje doen he.

19. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, wat spannend, ik hoop het zo voor je.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: oeh...stiekum best wel een beetje boel spannend hoor...duimen gaan nog een standje hoger! (als dat nog lukt, want ze gaan al behoorlijk snel voor Miep ;) )

@Miep: hoe is het gegaan vandaag?

Deel Deze Pagina