Mariek, wat spannend! Moet nu goed gaan voor jullie.... Even kort, vanaf foon; tp van een toppertje gehad, 8 cellig en helder. Van de 10 waren er 7 rijp, die zijn allemaal bevrucht en we konden er vanuit gaan ook wat cryo's te hebben. Uiteindelijk zelfs beter dan vorige poging dus... Tp was erg pijnlijk, ze kon mijn bm nuet goed inkomen, uiteindelijk met tang wel gelukt (arme Miepman bijna van zijn stokje ) Nu 2 weken zenuwen....
Miep, wat een goed nieuws!! Vreselijk dat het zo pijn moest doen. (het maken van kindjes moet natuurlijk een erg plezierige ervaring zijn ) Maar meid, je hebt het er weer opzitten. Nu in standje zenuwen en hopen op een supermooie test over twee weken
@Miepie: dat klinkt zeker positief! Wel balen dat het zo lastig geplaatst kon worden en dat Miepman bijna weer van z'n stokkie ging Maar op zich wel mooi natuurlijk dat de boel goed op slot zit...kan jullie frummeltje lekker niet zo makkelijk er vandoor
Super miep...idd jammer van de pijn maar we gaan er nu ff van uit...Pijn is fijn, nou jah de uitkomst hiervan dan... **OMG ik heb pinkpop aan staan...jaren heen geweest...maar wat heeft skunk aan??** Zo ga nu ff verder met me boodschappen lijst voor donderdag....supermarkt wordt verbouwd alles 50% korting dus ik sta om 8.00 uur voor de deur voor luiers etc.
Naavond.. @ Miep..super dat het gelukt is..knuffel voor de pijn..duimpjes gaan nu superduim mode..moet verdorie goed gaan deze keer..is jullie zo gegund! @Beast...lekker joh..geef mij ook zo'n supermarkt!..veel plezier met shoppen..*gympies aan..kan je sneller door de paden * @Marieke..wauwwwwww..hoop zo dat het raak is ...mamarieke....duimerdeduimerdeduim !!! @ de rest...reageer later..heb alleen de laatste pagina bekeken.. Hier net de verjaardag van Meagan achter de rug..ze is morgen jarig..maar morgen weer zo'n drukke dag met voetbal..dus we hebben het vandaag maar gevierd.. Als klap op de vuurpijl stonden er een oom en tante van Jacques op de stoep...helemaal uit Australie..zooooo gaaf..zijn al op leeftijd ..bijna 80...maar zo kien nog...hele verassing..maar maakte haar verjaardag nog specialer.. Zo ben weer weg...ga nu echt de kleine meid op bed leggen..is helemaal koekie op dit moment....door 20 mensen verwend en geknuffeld worden gaat je niet in de koude kleren zitten hahahha enne PINKPOP..rocks..geniet elk jaar weer......wel voor de buis..straks als Meagan groter is gaan we voor het echie hihiih
avond! miep wauw dat is goed nieuws meid. rot dat t zon pijn deed meid.. en mijn duimpjes draaien op volle toeren!!! zoo spannend nu he! diaantje, leuke drukke dag gehad dus, wat super dat die mensen helemaal van ver kwamen! wel zonde dat jullie geen mooi weer hadden, of was t daar wel mooi? alweer bijna 2 jaar oud.. pffff gaat dat hard! stephanie, al zin in morgen? hebben heel wat bij te beppen geloof ik haha maar ik doe morgenmiddag geen testje bij jou hoor.. heeft denk ik niet veel zin. als ze sochtends al zo vreselijk licht zijn met ochtend urine ga ik niet smiddags een test doen want dan is er helemaal nix te zien ben ik bang..ik ga morgen nog wel ff de 2voor5 halen.. en dan test ik van de week wel weer.. (alsof ik dat volhoud hahaha maar goed klinkt zo stoer) toch geprobeerd een foto te maken van 1 van mn testen.. je ziet t echt bijna niet.. in t echt is ie iets duidelijker, niet veel maar toch. de 2e test is ongeveer t zelfde als de 1e alleen is die zo geel opgedroogd dat er geen foto van te maken is..zie album
Ehm... Mariek, zie nog niks (geen foto dus, haha). O, ik zo het zó gaaf voor je vinden! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Op zich is het oprekken van de bmmond op het moment zelf geen pretje, maar minder napijn dan van een punctie hoor . De vergelijking voor Miepman; bmmond oprekken is als het met tangetjes uitrekken van de voorhuid, punctie is met grote holle naalden in je ballen geprikt worden, hahahaha. Schoonzusje komt morgen alweer aan in NL, zou eigenlijk pas over een maand komen maar heeft nu nierbekkenontsteking + malaria en de artsen daar vinden dat icm 6.5 maand zwanger zijn wat te gevaarlijk, dus sturen haar nu alweer terug met kleine J. Dit keer maar even bij haar ouders in huis, kon het niet opbrengen haar hier weer uit te nodigen... even niet.... Diaan, goed voornemen, PP als familieuitje! Alvast gefeliciteerd met kleine M! Beast, Jasmijn weer helemaal beter? Altijd fijn, dat soort uitverkopen... maar je moet er idd wel vroeg staan . Steef, dank je wel . Veel plezier morgen met MAriek. Heb je al roze koeken in huis??
Oh miepie, wat fijn dat je een tp van een toppertje hebt gehad! Als ie maar beter plakken blijft dan dat ze zingen kunnen En wat goed dat de opbrengst toch zo goed is! Hopelijk over 2 weken een super dikke positieve test!!! *Duimt zich hier de komende weken bont en blauw!* Marieke, toch weer volop spanning.... mmm... test ff bekeken en ik zie idd wel een heel dun lijntje! Hoeveel dpo zou je nu zijn?? Die zou de komende dagen echt wel duidelijker moeten worden! Ik ga natuurlijk ook keihard voor jou duimen! Diaan, meagan morgen alweer 2 ! Wat vliegt de tijd zeg! Fijn dat jullie zo´n speciale dag hebben gehad en dat met zeer onverwachts bezoek! Je zal nu wel bekaf zijn. Dimple, bij jullie van de week ook groot feest, wup alweer 3! Wat X-factor betreft, jammer dat jaap heeft gewonnen, Maaike is een achternicht van mijn mannetje dus we waren een beetje bevooroordeeld Btw, volgend weekend gaan we met mijn familie een weekend weg. Zie er wel een beetje tegenop, mijn zusje en ik liggen elkaar niet zo. 't is dat het voor mijn ouders is anders zou ik er waarschijnlijk niet eens aan beginnen Ach misschien gaat het ookwel meevallen... wie weet
zie je m nog niet in mn album miep... staat er nu echt in als t goed is... dat gevoel van de baarmoedermond oprekken weet ik nog wel van de hsg mijn god!!! arme jij!! ik dacht dat ik flauw zou vallen toen.. pfff jeetje je schoonzusje heeft ook dikke pech.. enge ziektes allemaal.. maar is ze niet te ziek om te reizen dan? heb je ook goed hoor dat je ze even niet in huis neemt. je moet even aan jezelf denken nu hoor!
wieffie, jij ook al een familie uitje.. zijn wij dan zon saaie fam die dat nooit doen? hihi... wat dat betreft heb ik dat helaas wel van mn vader.. ik ben niet zon familiemens. wil onze kids dat toch wel anders bijbrengen.... ik heb dus geen idee hoeveel dpo ik precies zit. vorige cyclus was 35 dagen. ik heb vorige week dinsdag, of woensdag flinke steken gehad dus dacht dat is mn eisprong, maar vraag me af, heb je op dat moment ook echt je eisprong of is die een dag later dan de pijn ofzo.. anyway.. stel dat ik t op woensdag dus mn ei had, dan zou ik nu 11 dpo zitten
hoe grappig is dit? We hebben dezelfde cyclus! Mijn ongi ook op 1 mei en mijn ei ook vorige woensdag of donderdag! Zullen we afspreken dat als ik ongi ben, jij weer gaat testen? Mijn lf is 11 dagen, maar misschien m'n ei net een dagje later gehad... ...nou gauw spieken naar die fotooooo....
Kan goed hoor marieke, deze keer had ik mijn eerste vaag positieve test pas op 12 dpo terwijl ik bij colin die op 9 dpo al had. Kan best zijn dat de innesteling gewoon iets later was. Ik zal eens kijekn of ik de foto nog kan vinden....
hahaha tezz dan lopen we idd wel gelijk ja!!! strax word jij niet ongi, mag ik niet meer testen hahaha spannende foto ja? vind m eng hahahaha wieffie ja t gekke is dat de 1e keer ik precies wist wanneer ik zwanger was geworden door de iui, dus dat was duidelijk. de 2e keer heb ik lang gewacht met testje doen vanwege t feit dat ik die miskraam had en het daarna wel even kon duren voor ik ongesteld zou worden.. wist ik veel dat ik zwanger was... dus ja nu is t echt gissen van hoe en wat.. durf het toch al niet te geloven omdat het dan weer spontaan is.. maar toch.. ik zit al 2 dagen naar die testen te loeren.. zou t geen indroogstreep zijn enz enz enz... maak mezelf dus weer lekker ouderwets gek hahaha
hey hey..net de test bewonderd van Marieke..stuiter nog net niet..maar heb wederom HELE goede hoop.... duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim duimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduimduimdeduimderdeduim en zo kan ik nog wel even doorgaan...
dat zou wel heeeeeeeeeeeel apart zijn...ik heb een spiraal ik denk...dinsdagmorgen! nou film kijken...laterrr!
dan pas?? hahaha tja de wonderen zijn de wereld nog niet uit he.. zelfs door een spiraal.... hahahaha morgen eerst nog maar eens wat testjes inslaan. zal je zien dat ik morgen gewoon ongesteld word haha